
65 odpowiedzi na ten temat
#31
Napisany 15 września 2010 - 23:56
ja w Kirbiego tez nie gralem / jakiegos sciagnalem z Virtual Console - ale nie mam czasu grac.
ale ten Epic Yarn akurat mi sie nawet troszke podoba. W DK jakos nie widze nic nowego, poza tym, ze stray dobry DK powraca, w ładnej oprawie w 2D. Bedzie pewnie grywalne, ale to Kirby bardziej zachwyca (bo jest dla mnie czyms nowym)
ale ten Epic Yarn akurat mi sie nawet troszke podoba. W DK jakos nie widze nic nowego, poza tym, ze stray dobry DK powraca, w ładnej oprawie w 2D. Bedzie pewnie grywalne, ale to Kirby bardziej zachwyca (bo jest dla mnie czyms nowym)
#32
Napisany 16 września 2010 - 11:59
Ja w Kirbiego grałem po raz pierwszy na game boyu. Pamiętam, że to była oryginalna platformówka, bo motywu z połykaniem i wypluwaniem przeciwników jako pociski jeszcze nie było. Po latach grałem też na emulatorze w Kirby 64: The Crystal Shards, też fajna gra. Gry z Kirbym są tak miodne jak Donkey Kongi, tylko że bardziej niszowe.
#33
Napisany 16 września 2010 - 13:55
Zapewne tak, ale odrzuca mnie ta aż przesadna cukierkowość, kupa różu i dziecinna muzyczka. Żadna gra nie emanuje tym wszystkim jak Kirby. Pewnie seria świetna, ale trzeba umieć się do niej przekonać. Poza tym mam dość platformerów w tej generacji.
#34
Napisany 16 września 2010 - 14:04
Jak tak patrzę na tego Kirbiego to IMO bardzo dużo czerpie on z Super Mario World 2: Yoshi's Island, ale to akurat dobry znak ^^
#35
Napisany 16 września 2010 - 14:06
Gdzieś wyczytałem jakiś czas temu taką ciekawostkę. Masahiro Sakurai przy tworzeniu postaci Kirby'ego zastanawiał się jaki mu nadać kolor. W końcu zdecydowany był na różowy, ale Miyamoto podpowiadał mu, a wręcz nalegał, aby Kirby był koloru żółtego. Sakurai był jednak uparty i postawił na swoim. I dobrze wyszło, bo po latach byśmy mieli 2 stwory żółte - Kirby'ego i Pikachu.

#36
Napisany 16 września 2010 - 14:18
Albo różowego Pikachu

#37
Napisany 17 września 2010 - 00:08
Też stawiam Kirbiego przed Donkeyem. 
I tak o wszystkim zadecyduje gameplay, bo to on w końcu przeważnie decyduje. Ale to u Kirbiego widać masę miodu, pomysłów, świetnego designu, cała ta cukierkowa (cukiereczkowa wręcz) oprawa, zabawy włóczką, przemienianie się, jeśli da radę utrzymywać przez całą grę tę różnorodność, pomysły i stawiane przed graczem zadania, to będzie hit. Którego oczywiście masa osób nie kupi właśnie przez wzgląd na tę oprawę i cukierki.
A Donkey? Ok, może i będzie dobra gra, ale póki co nie widać w niej nic niezwykłego czy zaskakującego.
Grałem kiedyś w jakiegoś Kirbiego na GBA, ale niewiele i to był koniec mojej styczności z tą postacią. Mam nadzieję, że ta gra pozwoli mi polubić tę postać.
Jakoś pod koniec życia Gacka zapowiadano wielosobowego Kirbiego, ale tamte shoty i filmiki miały raczej klasyczną oprawę i zwykłe 3D (a może 2.5D?). Zastanawiam się, czy to tamten projekt ewoluował tak mocno, by we włóczkowym designie przedzierzgnąć się w obecną postać.

I tak o wszystkim zadecyduje gameplay, bo to on w końcu przeważnie decyduje. Ale to u Kirbiego widać masę miodu, pomysłów, świetnego designu, cała ta cukierkowa (cukiereczkowa wręcz) oprawa, zabawy włóczką, przemienianie się, jeśli da radę utrzymywać przez całą grę tę różnorodność, pomysły i stawiane przed graczem zadania, to będzie hit. Którego oczywiście masa osób nie kupi właśnie przez wzgląd na tę oprawę i cukierki.

Grałem kiedyś w jakiegoś Kirbiego na GBA, ale niewiele i to był koniec mojej styczności z tą postacią. Mam nadzieję, że ta gra pozwoli mi polubić tę postać.

Jakoś pod koniec życia Gacka zapowiadano wielosobowego Kirbiego, ale tamte shoty i filmiki miały raczej klasyczną oprawę i zwykłe 3D (a może 2.5D?). Zastanawiam się, czy to tamten projekt ewoluował tak mocno, by we włóczkowym designie przedzierzgnąć się w obecną postać.
#38
Napisany 15 października 2010 - 21:42
Kirby dostarczył - i bardzo dobrze. Gra zbiera świetne oceny. 90 od UGN, A- od 1UP, 84 Gametrailers. Bodaj jedyne wymieniane wady to czas gry (jest dość krótka, zwłaszcza jak na nintendowskie standardy - choć zebranie wszystkich bonusów zajmuje już trochę czasu) i niewysoki poziom trudności (praktycznie nie da się zginąć (jakbym to skądś znał) - choć znów: nabicie dobrych wyników kosztuje już nieco więcej zachodu).
Chwalą nie tylko styl graficzny, ale również wysoką różnorodność leveli oraz pomysły jakimi zaskakują nas twórcy. No i wysokie replayability. Dobra robota.
Chwalą nie tylko styl graficzny, ale również wysoką różnorodność leveli oraz pomysły jakimi zaskakują nas twórcy. No i wysokie replayability. Dobra robota.

#39
Napisany 15 października 2010 - 22:06
Chciałbym mieć pieniądze, żeby kupic tą grę

#40
Napisany 15 października 2010 - 22:07
Uzbierasz, bo u nas premiera w przyszłym roku.

#41
Napisany 15 października 2010 - 22:10
Coooo? FUUUUUUUUUUU

#42
Napisany 15 października 2010 - 22:40
@fingus
Nie wiem jak wy ale ja będę się skutecznie pocieszać przy No More Heroes 2

Nie wiem jak wy ale ja będę się skutecznie pocieszać przy No More Heroes 2

#43
Napisany 16 października 2010 - 09:13
#44
Napisany 16 października 2010 - 13:04
Uzbierasz, bo u nas premiera w przyszłym roku.
No bez jaj, a ja myślałem, że pogram tym "różowym pączkiem" w tym roku. Oj nie ładnie Nintendo, nie ładnie

#45
Napisany 16 października 2010 - 14:58
u nas chyba bedzie DK, a u nich (USA) Kirby, a pozniej odwrotnie? hmm - no chyba ze sie myle
#46
Napisany 16 października 2010 - 15:09
Mylisz. Donkey u nas 3 grudnia, u nich 21 listopada
#47
Napisany 18 października 2010 - 10:42
#48
Napisany 18 października 2010 - 11:14
Obejrzymy

#49
Napisany 18 października 2010 - 15:52
Wygląda na to, że gra jest idealna do gry z dziewczyną: urocza, nietrudna i ma co-opa

#50
Napisany 18 października 2010 - 16:09
Znam lepsze gry w które można grać z dziewczyną

#51
Napisany 18 października 2010 - 16:11
Greg, jak rodzice uznają to za stosowne, to mu wytłumaczą. Nie mieszaj się

#52
Napisany 18 października 2010 - 16:37
Powinni zrobić reklamę społeczną z nami, a nie z jakimiś robotami OLO
#53
Napisany 02 grudnia 2010 - 19:41
http://gonintendo.co...y.php?id=144005
Jeśli ktoś jeszcze nie rzyga platformówkami na Wii, oto Kirby wystartuje na naszym pięknym, smaganym śniegiem kontynencie już 25 lutego przyszłego nieodległego roku.
Jeśli ktoś jeszcze nie rzyga platformówkami na Wii, oto Kirby wystartuje na naszym pięknym, smaganym śniegiem kontynencie już 25 lutego przyszłego nieodległego roku.
#54
Napisany 03 grudnia 2010 - 20:42
z jednej strony źle, a z drugiej to dobrze - bo i tak nie mam czasu ogrywać tych wszystkich gier w termine, a siedze głównie w RETRO i nowości to u mnie rzadkość. Wiec mi odpowiada
#55
Napisany 11 grudnia 2010 - 20:33
Mi również data zdecydowanie odpowiada, bo do tego czasu ogram inne hity na Wii
.
No i dobrych platformówek nigdy dość...

No i dobrych platformówek nigdy dość...
#56
Napisany 21 marca 2011 - 13:39
W piątek w GameStopie w Dortmundzie udało mi się nabyć 'Kirby und das magische Garn'. Pograłem parę godzinek zaledwie, bo do swojego mieszkania dotarłem dopiero w niedzielę po południu. Intro z lektorem przypomina mi hybrydę Mario RPG z Yoshi's Island, przeurocze. Żałuję, że jednak nie mam telewizora HD w takich sytuacjach, pewnie jeszcze lepiej wygląda i tych pasków po brzegach nie ma ;p
To, że nie da rady zginąć jest do przebolenia. W Kirby'm zazwyczaj i tak nie ginęło się zbyt często. Problem tylko w tym, że średnio widzę zasadność medali (brąz, srebro, złoto), jak odpowiednią ilość beadsów idzie zebrać w ostatniej 1/4 planszy. Nawet bez tego jak się trafi bonus na zakończeniu planszy to zazwyczaj to złota dobijemy... to już trochę za łatwe. Mimo to, świetna gierka, na używkę w sam raz, bo cena premium 49 EUR za dwa wieczorki zabawy to trochę dużo.
To, że nie da rady zginąć jest do przebolenia. W Kirby'm zazwyczaj i tak nie ginęło się zbyt często. Problem tylko w tym, że średnio widzę zasadność medali (brąz, srebro, złoto), jak odpowiednią ilość beadsów idzie zebrać w ostatniej 1/4 planszy. Nawet bez tego jak się trafi bonus na zakończeniu planszy to zazwyczaj to złota dobijemy... to już trochę za łatwe. Mimo to, świetna gierka, na używkę w sam raz, bo cena premium 49 EUR za dwa wieczorki zabawy to trochę dużo.
#57
Napisany 10 maja 2011 - 22:57
Dziw, że tyle się ociągałem z kupnem (to pewnie przez Clouds of Xeen), ale mam. Gra faktycznie jest śliczna, urocza i przyjemna. No i łatwa. Niewiele dotąd pograłem, ale nie było "trudnych momentów". A pomysły ma fajne, widać to od początku. Sposób na przyjemne, niestresujące spędzenie czasu. Dobra odskocznia od Donkey Konga, który potrafi dać w kość.

#58
Napisany 13 września 2018 - 23:56
#59
Napisany 16 września 2018 - 20:53
Gra będzie działać tylko na New 3DS https://www.nintendo...a-epic-yarn-3ds
#60
Napisany 16 września 2018 - 21:29
Gra będzie działać tylko na New 3DS https://www.nintendo...a-epic-yarn-3ds
Ciekawe, bo Yoshi chodził też na zwykłych.
Mimo tego żadna strata, to jeden z najgorszych Kirby, który za wiele z Kirbym wspólnego nie ma, a 3DS ma już przecież Robobota i Triple Deluxe