O co w tej grze chodzi?
Minecraft
Rozpoczęte przez
Texz
, 18 10 2010 21:28
Mojang Microsoft Studios PS4 PS3 Vita Switch WiiU n3DS XONE X360
315 odpowiedzi na ten temat
#31 Gość_Hellmans_* Napisany 21 grudnia 2010 - 16:45
#32 Napisany 21 grudnia 2010 - 16:54
O to samo gdy jako brzdąc robiłeś mega domki w Lego.
#33 Gość_Hellmans_* Napisany 21 grudnia 2010 - 17:15
Coś jak Garry's Mod? Są tam jakieś misje? Czy po prostu dostajemy klocki i budujemy?
#34 Napisany 21 grudnia 2010 - 19:49
To czysty sandbox, nawet plansze są generowane losowo. Wszystko w niej jest losowe. Kopiąc tunel nigdy nie wiesz co się kryje po drugiej stronie.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, lawa która zaraz zaleje wszystko co masz na danym poziomie, wkurzający szkieletorek strzelający z łuku czy skrzynię z dobrami.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, lawa która zaraz zaleje wszystko co masz na danym poziomie, wkurzający szkieletorek strzelający z łuku czy skrzynię z dobrami.
#35 Napisany 25 grudnia 2010 - 23:32
#36 Napisany 28 grudnia 2010 - 14:02
Pograłem chwile w przeglądarce. Nie wiem jeszcze o co chodzi, ale gra wydaje się mieć potencjał. No i ma cudną muzykę.
#37 Napisany 28 grudnia 2010 - 14:17
Bez poradników Holden nie masz co się brać za tytuł, bo dopiero jak się odkryje co i jak i jak przeżyć pierwszą noc, potem zrobić sobie skrzynkę narzędniową, flary, kilofu drewniany, kamienny i żelazny, jak zrobić wędkę i łuk gra nabiera rumieńców Na yt masz w uja poradników, zanim zaczniesz grać weź sobie czipsy, piwko i karteczkę + ołówek (do notowania kombinacji) i pooglądaj
Ja sobie zrobiłem chwilę przerwy po tym jak przebiłem się tunelem na drugi koniec wyspy i nie umiem trafić do domu Idę brzegiem morza i zostawiam za sobą podwójne klocki, aby w razie czego trafić spowrotem do tunelu. Ogólnie jestem w szoku jak ta wyspa jest duża!
Ja sobie zrobiłem chwilę przerwy po tym jak przebiłem się tunelem na drugi koniec wyspy i nie umiem trafić do domu Idę brzegiem morza i zostawiam za sobą podwójne klocki, aby w razie czego trafić spowrotem do tunelu. Ogólnie jestem w szoku jak ta wyspa jest duża!
#38 Napisany 28 grudnia 2010 - 16:49
Jest duża... zwłaszcza że jak idziesz w złą stronę to się generują jej nowe, nieskończone połacie terenu
#39 Napisany 28 grudnia 2010 - 18:01
no to zonk - chyba jednak wrócę do tunelu bo nigdzie nie dojdę
#40 Napisany 28 grudnia 2010 - 18:31
Zabij się (skok i klocek pod nogi aż będziesz wystarczająco wysoko) i zostaniesz zrespawnowany w domku.
#41 Napisany 31 grudnia 2010 - 02:16
Zabij się (skok i klocek pod nogi aż będziesz wystarczająco wysoko) i zostaniesz zrespawnowany w domku.
Zrobiłem sobie kompas\/, który zawsze wskazuje punkt respawnu i tak dotarłem do domciu
^ fajny jest też "złoty zegarek" wskazujący w kopalni czy mamy dzień czy noc.. choć mi tam na dole i tak jest wszystko jedno
Polowanie - wędka jest świetna do polowania: stajemy na brzegu pułapki i zarzucamy wędkę tym samym przyciągając ofiarę do wodnej pułapki. Lepsze to niż łowienie ryb. Okazało się że moja pułapka wraz z ciekami wodnymi jest nad wyraz skuteczna - były chwile kiedy 4 kreatury na raz nią "płynęły"
Postanowiłem zrobić nową pułapkę, tym razem powietrzną - czyli wielkie ciemne pomieszczenie, gdzie potwory będą się rospawnować i potem spadać przez mały otwór na dół wprost do mojej wodnej pułapki. Niestety projekt okazał się klapą gdyż nic się nie chciało respawnować wewnątrz, a prędzej na dachu.. może ze 2 razy coś spadło z góry.. Na zdjęciach jest to wielkie gmaszysko pod samym niebem, tuż nad samym penthousem, czyli piętro wyżej.
^zwróćcie uwagę na te drzwi wysoko umieszczone, otóż odkryłem że bardzo szybko mogę dostać się z penthousu na sam dół po prostu skacząc do mojej pułapki wodnej gdyż ona idealnie amortyzuje upadek - nie tracimy zdrowia i lądujemy jak na poduszce Powyżej drzwi (ten otwór gdzie pokazuję celownikiem) znajduje się mechanizm spustowy dla ww. pułapki powietrznej - oczywiście gdybym ja chciał skakać kiedy potwory spadają zastosowałem system zamykanych drzwi zaraz wewnątrz tego otworu o czym poniżej\/..
Zastosowałem tam skomplikowaną mechanikę - włącznik oświetlenia, wajcha otwierająca drzwi spustowe oraz klapy naciskowe dzięki którym jak idę drzwi się przede mną same otwierają. Warto tylko pamiętać, aby klapy były tylko od wewnątrz, bo w przeciwnym razie drzwi zamiast chronić przed kreaturami będą się przed nimi otwierały, a to nie jest zbyt fajne
Na sam koniec zbudowałem szklarnię i umieściłem tabliczki:
Prawdopodobnie zrobię jeszcze bezpieczne, zabudowane połączenie mojego kompleksu ze szklarnią i tunel będzie przechodził przez ten granitowy-fioletowy czworokąt, który miał być portalem do piekła, ale chyba nie działa albo może niewłaściwie go podpalam zapalniczką
Jednym słowem Minecraft jest za***isty!! Trzeba się będzie teraz pobawić torami i wagonikami, bo stalowych sztabek mam pod dostatkiem Tylko diamentów mogłoby być więcej na mapie, bo faktycznie kilof zaopatrzony w głownię z diamentów jest praktycznie niezniszczalny!
#42 Napisany 31 grudnia 2010 - 10:46
OMG, coś ty się tak naprodukował? Nie ogarniam Daj mi chwilę.
#43 Napisany 31 grudnia 2010 - 23:34
OMG, coś ty się tak naprodukował? Nie ogarniam Daj mi chwilę.
Dobra już nie musisz ogranić tylko film zlukaj Jutro zrobię do niego jakieś komentarze..
#44 Napisany 01 stycznia 2011 - 22:08
Poprawiłem mój obsydianowy portal i dostałem się do The Nether:
http://www.youtube.com/watch?v=D6hIOsPN_B4
Kurde niemal wszystkie moje rzeczy tam straciłem, a najbardziej mi żal mojego diamentowego kilofa W sumie po głębszej eksploracji jedynie fajna jest ta nieskończenie paląca się ziemia, którą można z powodzeniem wykorzystywać w normalnej grze jako wielką pochodnię. Stwory są strasznie wkurzające w piekle, szczególnie te chmurki strzelające fireballami - po którymś starciu z nimi dałem sobie spokój. Natomiast piekielne zombiaki po ubiciu mieczem pozostawiają po sobie już upieczone mięso dzięki czemu są bardziej wydajnie niż świnie Poza tym gra się tam strasznie tnie i zawiesza na amen, więc będę tylko od czasu do czasu tam wracał po palącą się ziemię.
http://www.youtube.com/watch?v=D6hIOsPN_B4
Kurde niemal wszystkie moje rzeczy tam straciłem, a najbardziej mi żal mojego diamentowego kilofa W sumie po głębszej eksploracji jedynie fajna jest ta nieskończenie paląca się ziemia, którą można z powodzeniem wykorzystywać w normalnej grze jako wielką pochodnię. Stwory są strasznie wkurzające w piekle, szczególnie te chmurki strzelające fireballami - po którymś starciu z nimi dałem sobie spokój. Natomiast piekielne zombiaki po ubiciu mieczem pozostawiają po sobie już upieczone mięso dzięki czemu są bardziej wydajnie niż świnie Poza tym gra się tam strasznie tnie i zawiesza na amen, więc będę tylko od czasu do czasu tam wracał po palącą się ziemię.
#45 Napisany 01 stycznia 2011 - 22:36
Komp Ci nie wyrabia? W każdym razie w Nether to tyle co sobie pochodziłem i wróciłem do mojego niebiańskiego zameczku. Dużo póki co tam do robienia nie ma.
#46 Napisany 02 stycznia 2011 - 02:49
#47 Napisany 03 stycznia 2011 - 01:11
Dobra osiągnąłem to co chciałem w tej grze - połączyłem pułapkę powietrzną z wodną i dorobiłem drugie piętro do powietrznej z dziurą przez którą stwory wpadają piętro niżej i ściągane są nurtem wody do otworu a tam z wodą do pułapki wodnej na dole jestem za***isty, bo dodatkowo ta powietrzna zdaje egzamin i w jednym momencie naliczyłem w niej 10 stworów!! Zdjęcia:
+ filmik:
+ filmik:
#48 Napisany 03 stycznia 2011 - 16:04
Btw. odkryłem przed chwilą, że gdy posadzimy gałązki z drzew na trawie to wyrastają z tego nowe drzewa!!
OLO, a co latałeś po całej wyspie z siekierką? Robisz sobie lasek i odczekujesz te dwa dni aż porośnie drewnem.
btw. strasznie ciemną masz tą swoją rezydencję, ale dobrze że grasz na easy
#49 Napisany 04 stycznia 2011 - 01:19
W sumie racja nie ma sensu biegać gdzieś po drewno, jednak ja ostatnio upiększam wyspę (nanoszę ziemię która pokrywa się trawą, dobudowuję zbocza - bo dosyć mała jest), toteż ścinanie tych majestatycznych drzew do których jestem przywiązany powoduje że serce mi się kraje, toteż chodzę na wyspę obok
Btw. zrobiłem sobie dzisiaj windy: wylewasz na sam skraj jakiegoś balkonu pojedynczą wodę obudowujesz słup wody szkłem i korzystasz do szybkiego dostania się na dół Świetna sprawa, bo zbieganie po schodach czy drabina jednak jest nużące, a w "windzie" palce odpoczywają bo jedyne co musisz robić to wysiąść na odpowiednim piętrze (o ile przewidujesz kilka pięter podpiętych do słupa) Tlenu spokojnie wystarczy aby nawet z jak największej wysokości dostać się na sam dół - testowałem ile wlezie. Fajna sprawa z tą wodą, ma super właściwości w tej grze - zaobserwowałem to na powolnie spływających zombiakach
Btw. zrobiłem sobie dzisiaj windy: wylewasz na sam skraj jakiegoś balkonu pojedynczą wodę obudowujesz słup wody szkłem i korzystasz do szybkiego dostania się na dół Świetna sprawa, bo zbieganie po schodach czy drabina jednak jest nużące, a w "windzie" palce odpoczywają bo jedyne co musisz robić to wysiąść na odpowiednim piętrze (o ile przewidujesz kilka pięter podpiętych do słupa) Tlenu spokojnie wystarczy aby nawet z jak największej wysokości dostać się na sam dół - testowałem ile wlezie. Fajna sprawa z tą wodą, ma super właściwości w tej grze - zaobserwowałem to na powolnie spływających zombiakach
#50 Napisany 04 stycznia 2011 - 06:58
Robisz sobie bajorko na samym dole szybu i zeskakujesz prosto do niego. Są też windy z drabinami i wodą, kiedyś natrafiłem w Internecie na fotki tłumaczące co i jak. Tak samo jak fotki tłumaczące jak sobie wybudować domek na dnie oceanu.
Poprzeglądaj /v/, tam często są generale albo tematy z live hackami. Może trafisz na coś ultra ciekawego.
Poprzeglądaj /v/, tam często są generale albo tematy z live hackami. Może trafisz na coś ultra ciekawego.
#51 Napisany 06 stycznia 2011 - 17:03
Zainstalowałem sobie wczoraj dwa mody:
1 mod to Single Player Commands umożliwiający dodawanie sobie przedmiotów, włączanie wyższych skoków i nieśmiertelności etc. Najfajniejsza jednak opcja to kopiowanie obiektów z gry - np. macie dwa piętra zamku to je kopiujecie i wklejacie wyżej i macie 4 pietra zamku Zaoszczędza czas http://www.minecraft...p?f=25&t=100267
2 mod to Decaying Leaves powodujący znikanie zielonego buszu z drzew w których wycięliśmy pień. Działa u mnie! Świetna sprawa bo do tej pory po pozyskaniu drewna z pnia pozostawała cała sterta liści, które wypadało usunąć ręcznie, także aby zdobyć sadzonki dla nowych drzew. Teraz, po zainstalowaniu moda, po wycięciu pnia liście sam znikają, a na ziemię upadaja sadzonki, co zaoszczędza masę czasu, a wiemy jak krótki jest dzień Podobno przed halloweenowym updatem opcja ta była zaimplementowana w grze, ale Notch z jakichś powodów ją usunął. http://www.minecraft...hp?f=25&t=81808
Link do całego tematu na ww. forum - znajdziecie w nim nowe teksturepacki i owe mody: http://www.minecraft...hp?f=25&t=12352
Instalacja wspomnianych w tym poście przeze mnie modów nie wymaga ściągania jakichś programów typu modloader, tylko podmienia się same pliki. Opis podmiany jest szczegółowo opisany w linkach Aby dostać się do wnętrza jar. wystarczy zwykły WinRAR.
@Tex: z ciekawości zlukałem jaki mam od poczatku włączony poziom trudności i o dziwo mam Hard a myślałem że Normal. Mi taka ciemność w "bazie" w ogóle nie przeszkadza i nie wiem czego się obawiałeś Zależy mi na dużej liczbie respawnów potworków bo wpadają do mojej pułapki wodnej a tylko ciemnosć pozwala na szybkie uzupełnianie zapasów - mam już 3 razy po 64 strzałki do mojego łuku i w sumie mając łuk jestem nieśmiertelny - za***ista broń i się nie zużywa
1 mod to Single Player Commands umożliwiający dodawanie sobie przedmiotów, włączanie wyższych skoków i nieśmiertelności etc. Najfajniejsza jednak opcja to kopiowanie obiektów z gry - np. macie dwa piętra zamku to je kopiujecie i wklejacie wyżej i macie 4 pietra zamku Zaoszczędza czas http://www.minecraft...p?f=25&t=100267
2 mod to Decaying Leaves powodujący znikanie zielonego buszu z drzew w których wycięliśmy pień. Działa u mnie! Świetna sprawa bo do tej pory po pozyskaniu drewna z pnia pozostawała cała sterta liści, które wypadało usunąć ręcznie, także aby zdobyć sadzonki dla nowych drzew. Teraz, po zainstalowaniu moda, po wycięciu pnia liście sam znikają, a na ziemię upadaja sadzonki, co zaoszczędza masę czasu, a wiemy jak krótki jest dzień Podobno przed halloweenowym updatem opcja ta była zaimplementowana w grze, ale Notch z jakichś powodów ją usunął. http://www.minecraft...hp?f=25&t=81808
Link do całego tematu na ww. forum - znajdziecie w nim nowe teksturepacki i owe mody: http://www.minecraft...hp?f=25&t=12352
Instalacja wspomnianych w tym poście przeze mnie modów nie wymaga ściągania jakichś programów typu modloader, tylko podmienia się same pliki. Opis podmiany jest szczegółowo opisany w linkach Aby dostać się do wnętrza jar. wystarczy zwykły WinRAR.
@Tex: z ciekawości zlukałem jaki mam od poczatku włączony poziom trudności i o dziwo mam Hard a myślałem że Normal. Mi taka ciemność w "bazie" w ogóle nie przeszkadza i nie wiem czego się obawiałeś Zależy mi na dużej liczbie respawnów potworków bo wpadają do mojej pułapki wodnej a tylko ciemnosć pozwala na szybkie uzupełnianie zapasów - mam już 3 razy po 64 strzałki do mojego łuku i w sumie mając łuk jestem nieśmiertelny - za***ista broń i się nie zużywa
#52 Napisany 08 stycznia 2011 - 00:25
Texturepack który używam od dwóch dni i przy nim pozostanę
link do niego w opisie filmu na yt
polecam gorąco, bo jest jaśniej w korytarzach pod ziemią i bardziej klimatycznie, szczególnie jak mieszkacie na terenach piaskowych
link do niego w opisie filmu na yt
polecam gorąco, bo jest jaśniej w korytarzach pod ziemią i bardziej klimatycznie, szczególnie jak mieszkacie na terenach piaskowych
#53 Napisany 14 stycznia 2011 - 22:46
Co taka posucha w temacie - Tex gdzie jesteś?!
Dzisiaj nakręciłem i zmontowałem z muzyką pełnometrażowy filmik z mojego Paradise City w nocy i w dzień! Co można zobaczyć ciekawego:
- Wielką piramidę czyli The Craft Hotel - pełen przepychu i bogactwa, rzeźbiony w złocie przybytek rozpusty
- Wielkiego obsydianowego Creepera, któremu oczy się świecą jak psu jajca
- Latarnię morską zasilaną lawą
- Stylową stację i port imienia Notcha
- Główny deptak i wiele wiele innych ciekawych rzeczy
A wczoraj pojeździłem sobie moją kolejką
Czekam na komentki
Dzisiaj nakręciłem i zmontowałem z muzyką pełnometrażowy filmik z mojego Paradise City w nocy i w dzień! Co można zobaczyć ciekawego:
- Wielką piramidę czyli The Craft Hotel - pełen przepychu i bogactwa, rzeźbiony w złocie przybytek rozpusty
- Wielkiego obsydianowego Creepera, któremu oczy się świecą jak psu jajca
- Latarnię morską zasilaną lawą
- Stylową stację i port imienia Notcha
- Główny deptak i wiele wiele innych ciekawych rzeczy
A wczoraj pojeździłem sobie moją kolejką
Czekam na komentki
#54 Napisany 14 stycznia 2011 - 23:15
Od nowa się wkręciłem, ale ostatnio nie mam czasu na dłuższe posiedzenia. Zacząłem od nowa i tym razem gram na hard, jest bardzo przyjemnie. Zwłaszcza po nowym updejcie. Udoskonalono dużo rzeczy, drzewo ścięte przy nasadzie od razu się "dezintegruje". Fajnie to wygląda. Są nowe receptury, w tym tworzenie pułapek na strzałki jak w Indianie Jonesie. Kolorowe klocki, nowe zwierzęta i takie tam. Ogarniam tego updejta, choć pewnie dopiero w poniedziałek dam radę jeszcze raz grę włączyć.
#55 Napisany 16 stycznia 2011 - 19:06
A multi jakieś jest? głupio tak samemu hasać po swoim super świecie.
#56 Napisany 16 stycznia 2011 - 20:52
jest multi, są polskie serwery jak s.mycraft.pl jest społeczność.
#57 Napisany 18 stycznia 2011 - 14:15
ludzie szaleją na punkcie note blocks:
jest tego mnóstwo o_O Te dwa imo są najlepsze
jest tego mnóstwo o_O Te dwa imo są najlepsze
#58 Napisany 18 stycznia 2011 - 15:45
Minecraft? Uuuuh mój kumpel ma fioła na jego punkcie. Czci te gre jak Boga Ja nie moge sie jakoś przekonać
#59 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:12
Gram od nowa, jak mam czas. Zrobiłem sobie bazę wypadową: http://i.imgur.com/CtSy7.png
Skromnie, IMO wygląda jak w Wind Wakerze, ale ta jaskinia obok to 100% wina generatora świata.
Dziś przeciskałem się przez różne luki w ziemi, właziłem coraz dalej i dalej, coś tam mnie postraszyło (gram na hard), coś tam warknęło, w końcu patrzę, jakaś duża, otwarta przestrzeń przede mną. Wbijam z duszą na ramieniu, zapalam pochodnie i co widzę?
Moja przyszła baza. Muszę sobie zrobić z tego miejsca wodną windę na powierzchnię. A może też poszukam kwadratowych kaktusów AWESOME!
Skromnie, IMO wygląda jak w Wind Wakerze, ale ta jaskinia obok to 100% wina generatora świata.
Dziś przeciskałem się przez różne luki w ziemi, właziłem coraz dalej i dalej, coś tam mnie postraszyło (gram na hard), coś tam warknęło, w końcu patrzę, jakaś duża, otwarta przestrzeń przede mną. Wbijam z duszą na ramieniu, zapalam pochodnie i co widzę?
Moja przyszła baza. Muszę sobie zrobić z tego miejsca wodną windę na powierzchnię. A może też poszukam kwadratowych kaktusów AWESOME!
#60 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:17
Kurcze gdyby te sześciany były 4 razy mniejsze to byłby potencjał a tak to jest jakaś karykatura
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|