Skocz do zawartości

Zdjęcie

Minecraft

Mojang Microsoft Studios PS4 PS3 Vita Switch WiiU n3DS XONE X360

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
315 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość_Hellmans_* Napisany 21 grudnia 2010 - 16:45

Gość_Hellmans_*
  • Goście
O co w tej grze chodzi?
  • 0

#32 Texz Napisany 21 grudnia 2010 - 16:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
O to samo gdy jako brzdąc robiłeś mega domki w Lego.
  • 0

#33 Gość_Hellmans_* Napisany 21 grudnia 2010 - 17:15

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Coś jak Garry's Mod? Są tam jakieś misje? Czy po prostu dostajemy klocki i budujemy?
  • 0

#34 Texz Napisany 21 grudnia 2010 - 19:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
To czysty sandbox, nawet plansze są generowane losowo. Wszystko w niej jest losowe. Kopiąc tunel nigdy nie wiesz co się kryje po drugiej stronie.

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, lawa która zaraz zaleje wszystko co masz na danym poziomie, wkurzający szkieletorek strzelający z łuku czy skrzynię z dobrami.
  • 0

#35 burnstein Napisany 25 grudnia 2010 - 23:32

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
Uberszacun.
http://kotaku.com/57...ink-to-the-past
  • 0

#36 Holden Napisany 28 grudnia 2010 - 14:02

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
Pograłem chwile w przeglądarce. Nie wiem jeszcze o co chodzi, ale gra wydaje się mieć potencjał. No i ma cudną muzykę.
  • 0

#37 piterekd Napisany 28 grudnia 2010 - 14:17

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Bez poradników Holden nie masz co się brać za tytuł, bo dopiero jak się odkryje co i jak i jak przeżyć pierwszą noc, potem zrobić sobie skrzynkę narzędniową, flary, kilofu drewniany, kamienny i żelazny, jak zrobić wędkę i łuk gra nabiera rumieńców :tak: Na yt masz w uja poradników, zanim zaczniesz grać weź sobie czipsy, piwko i karteczkę + ołówek (do notowania kombinacji) i pooglądaj :tak:

Ja sobie zrobiłem chwilę przerwy po tym jak przebiłem się tunelem na drugi koniec wyspy i nie umiem trafić do domu :( Idę brzegiem morza i zostawiam za sobą podwójne klocki, aby w razie czego trafić spowrotem do tunelu. Ogólnie jestem w szoku jak ta wyspa jest duża!:shock:
  • 0

#38 Texz Napisany 28 grudnia 2010 - 16:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jest duża... zwłaszcza że jak idziesz w złą stronę to się generują jej nowe, nieskończone połacie terenu :olo:
  • 0

#39 piterekd Napisany 28 grudnia 2010 - 18:01

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
no to zonk - chyba jednak wrócę do tunelu bo nigdzie nie dojdę :P
  • 0

#40 Texz Napisany 28 grudnia 2010 - 18:31

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Zabij się (skok i klocek pod nogi aż będziesz wystarczająco wysoko) i zostaniesz zrespawnowany w domku.
  • 0

#41 piterekd Napisany 31 grudnia 2010 - 02:16

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Zabij się (skok i klocek pod nogi aż będziesz wystarczająco wysoko) i zostaniesz zrespawnowany w domku.


Zrobiłem sobie kompas\/, który zawsze wskazuje punkt respawnu i tak dotarłem do domciu :^^:

Dodany obrazekDodany obrazek
^ fajny jest też "złoty zegarek" wskazujący w kopalni czy mamy dzień czy noc.. choć mi tam na dole i tak jest wszystko jedno ;)

Polowanie - wędka jest świetna do polowania: stajemy na brzegu pułapki i zarzucamy wędkę tym samym przyciągając ofiarę do wodnej pułapki. Lepsze to niż łowienie ryb. Okazało się że moja pułapka wraz z ciekami wodnymi jest nad wyraz skuteczna - były chwile kiedy 4 kreatury na raz nią "płynęły" 8)

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazek

Postanowiłem zrobić nową pułapkę, tym razem powietrzną - czyli wielkie ciemne pomieszczenie, gdzie potwory będą się rospawnować i potem spadać przez mały otwór na dół wprost do mojej wodnej pułapki. Niestety projekt okazał się klapą gdyż nic się nie chciało respawnować wewnątrz, a prędzej na dachu.. może ze 2 razy coś spadło z góry.. Na zdjęciach jest to wielkie gmaszysko pod samym niebem, tuż nad samym penthousem, czyli piętro wyżej.

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazek
^zwróćcie uwagę na te drzwi wysoko umieszczone, otóż odkryłem że bardzo szybko mogę dostać się z penthousu na sam dół po prostu skacząc do mojej pułapki wodnej gdyż ona idealnie amortyzuje upadek - nie tracimy zdrowia i lądujemy jak na poduszce :^^: Powyżej drzwi (ten otwór gdzie pokazuję celownikiem) znajduje się mechanizm spustowy dla ww. pułapki powietrznej - oczywiście gdybym ja chciał skakać kiedy potwory spadają zastosowałem system zamykanych drzwi zaraz wewnątrz tego otworu o czym poniżej\/..

Zastosowałem tam skomplikowaną mechanikę - włącznik oświetlenia, wajcha otwierająca drzwi spustowe oraz klapy naciskowe dzięki którym jak idę drzwi się przede mną same otwierają. Warto tylko pamiętać, aby klapy były tylko od wewnątrz, bo w przeciwnym razie drzwi zamiast chronić przed kreaturami będą się przed nimi otwierały, a to nie jest zbyt fajne ;)

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek

Na sam koniec zbudowałem szklarnię i umieściłem tabliczki:

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek

Prawdopodobnie zrobię jeszcze bezpieczne, zabudowane połączenie mojego kompleksu ze szklarnią i tunel będzie przechodził przez ten granitowy-fioletowy czworokąt, który miał być portalem do piekła, ale chyba nie działa albo może niewłaściwie go podpalam zapalniczką :hmmm:

Jednym słowem Minecraft jest za***isty!! :klaszcze: Trzeba się będzie teraz pobawić torami i wagonikami, bo stalowych sztabek mam pod dostatkiem :olo: Tylko diamentów mogłoby być więcej na mapie, bo faktycznie kilof zaopatrzony w głownię z diamentów jest praktycznie niezniszczalny!
  • 0

#42 Texz Napisany 31 grudnia 2010 - 10:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
OMG, coś ty się tak naprodukował? Nie ogarniam :olo: Daj mi chwilę.
  • 0

#43 piterekd Napisany 31 grudnia 2010 - 23:34

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

OMG, coś ty się tak naprodukował? Nie ogarniam :olo: Daj mi chwilę.


Dobra już nie musisz ogranić tylko film zlukaj ;) Jutro zrobię do niego jakieś komentarze..


  • 0

#44 piterekd Napisany 01 stycznia 2011 - 22:08

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Poprawiłem mój obsydianowy portal i dostałem się do The Nether:

http://www.youtube.com/watch?v=D6hIOsPN_B4

Kurde niemal wszystkie moje rzeczy tam straciłem, a najbardziej mi żal mojego diamentowego kilofa :/ W sumie po głębszej eksploracji jedynie fajna jest ta nieskończenie paląca się ziemia, którą można z powodzeniem wykorzystywać w normalnej grze jako wielką pochodnię. Stwory są strasznie wkurzające w piekle, szczególnie te chmurki strzelające fireballami - po którymś starciu z nimi dałem sobie spokój. Natomiast piekielne zombiaki po ubiciu mieczem pozostawiają po sobie już upieczone mięso dzięki czemu są bardziej wydajnie niż świnie :P Poza tym gra się tam strasznie tnie i zawiesza na amen, więc będę tylko od czasu do czasu tam wracał po palącą się ziemię.
  • 0

#45 Texz Napisany 01 stycznia 2011 - 22:36

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Komp Ci nie wyrabia? :lol: W każdym razie w Nether to tyle co sobie pochodziłem i wróciłem do mojego niebiańskiego zameczku. Dużo póki co tam do robienia nie ma.
  • 0

#46 piterekd Napisany 02 stycznia 2011 - 02:49

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
To fakt do dupy to Nether :(

Btw. odkryłem przed chwilą, że gdy posadzimy gałązki z drzew na trawie to wyrastają z tego nowe drzewa!! :shock: :cooo:

+ zdjęcia mojego aktualnego penthausu:

Dodany obrazek

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
  • 0

#47 piterekd Napisany 03 stycznia 2011 - 01:11

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Dobra osiągnąłem to co chciałem w tej grze - połączyłem pułapkę powietrzną z wodną i dorobiłem drugie piętro do powietrznej z dziurą przez którą stwory wpadają piętro niżej i ściągane są nurtem wody do otworu a tam z wodą do pułapki wodnej na dole :^^: jestem za***isty, bo dodatkowo ta powietrzna zdaje egzamin i w jednym momencie naliczyłem w niej 10 stworów!! Zdjęcia:
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek


+ filmik:

  • 0

#48 Texz Napisany 03 stycznia 2011 - 16:04

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Btw. odkryłem przed chwilą, że gdy posadzimy gałązki z drzew na trawie to wyrastają z tego nowe drzewa!! :shock: :cooo:


OLO, a co latałeś po całej wyspie z siekierką? :lol: Robisz sobie lasek i odczekujesz te dwa dni aż porośnie drewnem.
btw. strasznie ciemną masz tą swoją rezydencję, ale dobrze że grasz na easy Dodany obrazek
  • 0

#49 piterekd Napisany 04 stycznia 2011 - 01:19

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
W sumie racja nie ma sensu biegać gdzieś po drewno, jednak ja ostatnio upiększam wyspę (nanoszę ziemię która pokrywa się trawą, dobudowuję zbocza - bo dosyć mała jest), toteż ścinanie tych majestatycznych drzew do których jestem przywiązany powoduje że serce mi się kraje, toteż chodzę na wyspę obok :)

Btw. zrobiłem sobie dzisiaj windy: wylewasz na sam skraj jakiegoś balkonu pojedynczą wodę obudowujesz słup wody szkłem i korzystasz do szybkiego dostania się na dół :^^: Świetna sprawa, bo zbieganie po schodach czy drabina jednak jest nużące, a w "windzie" palce odpoczywają bo jedyne co musisz robić to wysiąść na odpowiednim piętrze (o ile przewidujesz kilka pięter podpiętych do słupa) :P Tlenu spokojnie wystarczy aby nawet z jak największej wysokości dostać się na sam dół - testowałem ile wlezie. Fajna sprawa z tą wodą, ma super właściwości w tej grze - zaobserwowałem to na powolnie spływających zombiakach 8)
  • 0

#50 Texz Napisany 04 stycznia 2011 - 06:58

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Robisz sobie bajorko na samym dole szybu i zeskakujesz prosto do niego. Są też windy z drabinami i wodą, kiedyś natrafiłem w Internecie na fotki tłumaczące co i jak. Tak samo jak fotki tłumaczące jak sobie wybudować domek na dnie oceanu.
Poprzeglądaj /v/, tam często są generale albo tematy z live hackami. Może trafisz na coś ultra ciekawego.
  • 0

#51 piterekd Napisany 06 stycznia 2011 - 17:03

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Zainstalowałem sobie wczoraj dwa mody:

1 mod to Single Player Commands umożliwiający dodawanie sobie przedmiotów, włączanie wyższych skoków i nieśmiertelności etc. Najfajniejsza jednak opcja to kopiowanie obiektów z gry - np. macie dwa piętra zamku to je kopiujecie i wklejacie wyżej i macie 4 pietra zamku :P Zaoszczędza czas :) http://www.minecraft...p?f=25&t=100267

2 mod to Decaying Leaves powodujący znikanie zielonego buszu z drzew w których wycięliśmy pień. Działa u mnie! :) Świetna sprawa bo do tej pory po pozyskaniu drewna z pnia pozostawała cała sterta liści, które wypadało usunąć ręcznie, także aby zdobyć sadzonki dla nowych drzew. Teraz, po zainstalowaniu moda, po wycięciu pnia liście sam znikają, a na ziemię upadaja sadzonki, co zaoszczędza masę czasu, a wiemy jak krótki jest dzień ;) Podobno przed halloweenowym updatem opcja ta była zaimplementowana w grze, ale Notch z jakichś powodów ją usunął. http://www.minecraft...hp?f=25&t=81808

Link do całego tematu na ww. forum - znajdziecie w nim nowe teksturepacki i owe mody: http://www.minecraft...hp?f=25&t=12352

Instalacja wspomnianych w tym poście przeze mnie modów nie wymaga ściągania jakichś programów typu modloader, tylko podmienia się same pliki. Opis podmiany jest szczegółowo opisany w linkach :) Aby dostać się do wnętrza jar. wystarczy zwykły WinRAR.

@Tex: z ciekawości zlukałem jaki mam od poczatku włączony poziom trudności i o dziwo mam Hard a myślałem że Normal. Mi taka ciemność w "bazie" w ogóle nie przeszkadza i nie wiem czego się obawiałeś :D Zależy mi na dużej liczbie respawnów potworków bo wpadają do mojej pułapki wodnej a tylko ciemnosć pozwala na szybkie uzupełnianie zapasów - mam już 3 razy po 64 strzałki do mojego łuku i w sumie mając łuk jestem nieśmiertelny - za***ista broń i się nie zużywa :kratos:
  • 0

#52 piterekd Napisany 08 stycznia 2011 - 00:25

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Texturepack który używam od dwóch dni i przy nim pozostanę :)



link do niego w opisie filmu na yt

polecam gorąco, bo jest jaśniej w korytarzach pod ziemią i bardziej klimatycznie, szczególnie jak mieszkacie na terenach piaskowych :)
  • 0

#53 piterekd Napisany 14 stycznia 2011 - 22:46

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Co taka posucha w temacie - Tex gdzie jesteś?! :skacze:

Dzisiaj nakręciłem i zmontowałem z muzyką pełnometrażowy filmik z mojego Paradise City w nocy i w dzień! Co można zobaczyć ciekawego:
- Wielką piramidę czyli The Craft Hotel - pełen przepychu i bogactwa, rzeźbiony w złocie przybytek rozpusty :oops:
- Wielkiego obsydianowego Creepera, któremu oczy się świecą jak psu jajca :kamina:
- Latarnię morską zasilaną lawą 8)
- Stylową stację i port imienia Notcha :rolleyes:
- Główny deptak i wiele wiele innych ciekawych rzeczy :kratos:



A wczoraj pojeździłem sobie moją kolejką :^^:


Czekam na komentki :angel:
  • 0

#54 Texz Napisany 14 stycznia 2011 - 23:15

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Od nowa się wkręciłem, ale ostatnio nie mam czasu na dłuższe posiedzenia. Zacząłem od nowa i tym razem gram na hard, jest bardzo przyjemnie. Zwłaszcza po nowym updejcie. Udoskonalono dużo rzeczy, drzewo ścięte przy nasadzie od razu się "dezintegruje". Fajnie to wygląda. Są nowe receptury, w tym tworzenie pułapek na strzałki jak w Indianie Jonesie. Kolorowe klocki, nowe zwierzęta i takie tam. Ogarniam tego updejta, choć pewnie dopiero w poniedziałek dam radę jeszcze raz grę włączyć.
  • 0

#55 Otacon Napisany 16 stycznia 2011 - 19:06

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
A multi jakieś jest? głupio tak samemu hasać po swoim super świecie.
  • 0

#56 piterekd Napisany 16 stycznia 2011 - 20:52

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
jest multi, są polskie serwery jak s.mycraft.pl jest społeczność.
  • 0

#57 piterekd Napisany 18 stycznia 2011 - 14:15

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
ludzie szaleją na punkcie note blocks:





jest tego mnóstwo o_O Te dwa imo są najlepsze :)
  • 0

#58 Mephi Napisany 18 stycznia 2011 - 15:45

Mephi

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 418 Postów:
Minecraft? Uuuuh mój kumpel ma fioła na jego punkcie. Czci te gre jak Boga :rolleyes: Ja nie moge sie jakoś przekonać :kratos:
  • 0

#59 Texz Napisany 19 stycznia 2011 - 20:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Gram od nowa, jak mam czas. Zrobiłem sobie bazę wypadową: http://i.imgur.com/CtSy7.png
Skromnie, IMO wygląda jak w Wind Wakerze, ale ta jaskinia obok to 100% wina generatora świata.
Dziś przeciskałem się przez różne luki w ziemi, właziłem coraz dalej i dalej, coś tam mnie postraszyło (gram na hard), coś tam warknęło, w końcu patrzę, jakaś duża, otwarta przestrzeń przede mną. Wbijam z duszą na ramieniu, zapalam pochodnie i co widzę?
Dodany obrazek


Moja przyszła baza. Muszę sobie zrobić z tego miejsca wodną windę na powierzchnię. A może też poszukam kwadratowych kaktusów :D AWESOME!
  • 0

#60 Otacon Napisany 19 stycznia 2011 - 20:17

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
Kurcze gdyby te sześciany były 4 razy mniejsze to byłby potencjał a tak to jest jakaś karykatura :neutral:
  • 0



Inne z tagami: