Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider

PC PS3 PS4 X360 XONE Crystal Dynamics Square Enix

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1267 odpowiedzi na ten temat

#121 ACZ Napisany 13 grudnia 2010 - 12:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Pasują do siebie. ;)
Dodany obrazek
  • 1

#122 fingus Napisany 13 grudnia 2010 - 14:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Raczej: :^^:

Dodany obrazek
  • 0

#123 MaxVarEmreis Napisany 13 grudnia 2010 - 14:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Raczej: Dodany obrazek


POWNED Dodany obrazek
Brubeck Mountain jak się patrzy :cf:

  • 0

#124 Ryan Napisany 13 grudnia 2010 - 22:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Brubeck Mountain

Brokeback. :P
  • 0

#125 ACZ Napisany 28 grudnia 2010 - 16:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Karl Stewart z Crystal Dynamics o U2:

"Sądzę, że Uncharted 2 jest tytułem, który wywarł ogromny wpływ nie tylko na Tomb Raidera, ale również na inne produkcje. Ale czy może być inaczej, skoro mamy do czynienia z tytułem, który zgarnął ponad 30 nagród za 'grę roku'? To bez wątpienia cudowna produkcja."

http://www.ps3site.p...ncharted/60625/
  • 0

#126 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 00:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowe screeny.
Dodany obrazek

Reszta (+10)
Spoiler

  • 0

#127 xell Napisany 31 grudnia 2010 - 00:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Trochę słabe tekstury, choć sama gra będzie w 4 razy niższej rozdzielczości, więc się nie będzie tak rzucać w oczy. Pozostaje pytanie, dlaczego się pogorszyły w stosunku do Underworld - czyżby otoczenie było naprawdę duuuże?
  • 0

#128 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 00:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ma być sandbox, więc odpowiedź brzmi raczej: tak.
  • 0

#129 Cudak Napisany 31 grudnia 2010 - 00:37

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Lara, czekam :oops:
  • 0

#130 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 00:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wygląda na to, że pływanie to LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT. Fingus nie zagra. :cry:
  • 0

#131 xell Napisany 31 grudnia 2010 - 00:55

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:

Ma być sandbox, więc odpowiedź brzmi raczej: tak.

Ma być metroidvania.
  • 0

#132 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 01:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
W 3D. Czyli będzie sandbox z backtrackingiem.
  • 0

#133 fingus Napisany 31 grudnia 2010 - 02:03

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

Wygląda na to, że pływanie to LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT. Fingus nie zagra. :cry:

W poprzednią jeszcze nie zagrałem...
Ale w tę pogram specjalnie po to, aby móc po niej jeździć. :^^:
Kurde, niech jeszcze zrobią chodzenie pod triggerami, bo to przecież taki fantastyczny pomysł, gałki będą mogli oszczędzić na używanie apteczek okrężnymi ruchami dośrodkowo. I nie wiem, co za nudziarz wymyślił żeby skoki robić pod przyciskami. Niech skok to będzie wciśnięcie gałek. Obu. Jednocześnie.
  • 0

#134 Kradziej Napisany 31 grudnia 2010 - 07:52

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Wygląda na to, że pływanie to LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT. Fingus nie zagra. :cry:

Dla mnie to nie wygląda jak pływanie, raczej wdrapywanie się na mokre wzniesienie.
  • 0

#135 xell Napisany 31 grudnia 2010 - 09:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:

W 3D. Czyli będzie sandbox z backtrackingiem.

Metroidvania to nie sandbox.
  • 0

#136 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 10:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Metroidvania to nie sandbox.

Metroidvania to nie 3D. Chyba, że masz na myśli rozróżnienie open world -- sandbox. Jak tak to whatever.
  • 0

#137 Danteusz Napisany 31 grudnia 2010 - 10:36

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Metroidvania nie musi mieć otwartego świata, w którym można bez loadingów przejść z jednego końca na drugi, spokojnie mogą być oddzielne lokacje. Przy czym nie wiem jak ma być to rozwiązane w Tomb Raiderze.
  • 0

#138 xell Napisany 31 grudnia 2010 - 10:56

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Przypuszczam, że będzie jak w Batmanie (czy np. serii Jak), czyli sporo otwartych aren poprzedzielanych bramami czy wąskimi przejściami.
@Ryan - metroidvania to gatunek, gdzie eksploruje się świat gry, dostęp do kolejnych miejscówek uzyskując dzięki znajdowanym gadżetom. Sandboxy mają z reguły 90% świata gry otwarte na wstępie, w każdym miejscu możliwość wywołania zadymy itp. Zupełnie inny sposób rozgrywki, nawet jeśli pod koniec gry w metroidvanii można się spokojnie po całym świecie poruszać.
  • 0

#139 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 11:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Przy czym nie wiem jak ma być to rozwiązane w Tomb Raiderze.

Ma być otwarty świat i lokacje niedostępne, póki nie zdobędziesz skilla/toola.

@xelloss: Masa gier z otwartym światem (w razie gdyby się ktoś do sandboksa przyczepiał) blokuje przed Tobą obszary, póki nie spełnisz wymagań. IMO nie ma znaczenia, czy wyzwalaczem jest quest (i otwiera się wyspa w GTA) czy też zdobyta umiejętność. To wpływa jedynie na sposób reprezentacji podziału świata a nie na jego obecność lub brak.
  • 0

#140 xell Napisany 31 grudnia 2010 - 11:22

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
W GTA4 byłem na Manhattanie* po 15 minutach gry, nie było więc ograniczeń. Co prawda z maksimum gwiazdek Nico nie pożył tam za długo, niemniej bez problemu dało się zrobić. :cf: Zresztą już po kilku misjach masz dostęp do całego miasta, tak jak w innych sandboxach. W metroidvaniach odblokowujesz lokację po lokacji i tak też będzie w TR.

*manhattanopodobnym tworze
  • 0

#141 Nyjacz Napisany 31 grudnia 2010 - 12:10

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 020 Postów:
Screenshoty i informacje nastrajają bardzo pozytywnie. Będzie ciekawie, klimatycznie i pięknie (galeria jest cudowna), a Lara wygląda... najlepiej ze wszystkich części). Oby tylko dopracowali tą grę, jej kamerę, żeby nie było całej masy niedoróbek... Underworld był znakomitym Tomb Raiderem, ale grywalność strasznie była zaniżana przez pracę kamery, bugi, jakieś dziwne animacje, kiepską walkę... Ja tego Tomba biorę w ciemno, trzymam tylko kciuki za jej dopracowanie.

Bo, że będzie przynajmniej dobry i najciekawszy ze wszystkich TR - to widać.
  • 0

#142 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 12:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

W GTA4 byłem na Manhattanie* po 15 minutach gry, nie było więc ograniczeń.

Jedyne prawdziwe GTA to pierwsze GTA. :cf:
  • 0

#143 kazuyoshi Napisany 31 grudnia 2010 - 18:14

kazuyoshi

    Mokujin

  • Narybek
  • 38 Postów:
fajny mroczny klimat z tych screenów wychodzi - miejscówka z czachami ,świeczkami oraz wiszącą gościówką masakruje moje zmysły, do tego dołóżmy normalnie wyglądającą Lare - piękną Lare w nowym wydaniu, do tego przygrywająca tajemnicza muzyczke w tych jaskiniach oraz dobry ekszyn i będzie trzeba brać na premierze.
  • 0

#144 Tadeg Napisany 31 grudnia 2010 - 18:17

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:

Screenshoty i informacje nastrajają bardzo pozytywnie. Będzie ciekawie, klimatycznie i pięknie (galeria jest cudowna), a Lara wygląda... najlepiej ze wszystkich części). Oby tylko dopracowali tą grę, jej kamerę, żeby nie było całej masy niedoróbek... Underworld był znakomitym Tomb Raiderem, ale grywalność strasznie była zaniżana przez pracę kamery, bugi, jakieś dziwne animacje, kiepską walkę... Ja tego Tomba biorę w ciemno, trzymam tylko kciuki za jej dopracowanie.

Bo, że będzie przynajmniej dobry i najciekawszy ze wszystkich TR - to widać.


Oby tylko nie było tyle bugów co w Underworld :neutral:, które swoją drogą pamiętam w NEO dostało mega wysoką ocenę.

BTW, pytanie - ta gra nie ma ustalonego roku prmiery, nie? Czy ma? 2011, 2012?
  • 0

#145 Nyjacz Napisany 31 grudnia 2010 - 19:14

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 020 Postów:

Oby tylko nie było tyle bugów co w Underworld :neutral:, które swoją drogą pamiętam w NEO dostało mega wysoką ocenę.

BTW, pytanie - ta gra nie ma ustalonego roku prmiery, nie? Czy ma? 2011, 2012?

Bo Underworld należy się wysoka ocena.
  • 0

#146 ACZ Napisany 31 grudnia 2010 - 19:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Underworld w enplusie recenzował fanboj tomb raidera, Gonzo, więc nic dziwnego, że gra dostała wysoką notę. Tak samo nie ma co się dziwić 9.6/10 dla GT5 od BB. To ta sama analogia.
  • 0

#147 Ryan Napisany 31 grudnia 2010 - 20:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie używaj w zdaniu słów, jeśli nie wiesz jak je poprawnie zastosować. "To ta sama analogia" - matko... T_T
  • 0

#148 Nyjacz Napisany 31 grudnia 2010 - 22:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 020 Postów:

Underworld w enplusie recenzował fanboj tomb raidera, Gonzo, więc nic dziwnego, że gra dostała wysoką notę. Tak samo nie ma co się dziwić 9.6/10 dla GT5 od BB. To ta sama analogia.

A może po prostu docenił tą grę, czego nie robi większość graczy? Underworldowi się należy.
  • 0

#149 ACZ Napisany 01 stycznia 2011 - 16:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:

Nie używaj w zdaniu słów, jeśli nie wiesz jak je poprawnie zastosować. "To ta sama analogia" - matko... T_T

Napisałem zdanie poprawnie.
  • 0

#150 Texz Napisany 01 stycznia 2011 - 16:31

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Bo Underworld należy się wysoka ocena.


:clown: Są pewne granice których nie powinno się przekraczać. Jedną z nich właśnie brutalnie złamałeś.
  • 0



Inne z tagami: