Tomb Raider
#121 Napisany 13 grudnia 2010 - 12:58
#122 Napisany 13 grudnia 2010 - 14:09
#123 Napisany 13 grudnia 2010 - 14:24
POWNEDRaczej:
Brubeck Mountain jak się patrzy
#124 Napisany 13 grudnia 2010 - 22:35
Brokeback.Brubeck Mountain
#125 Napisany 28 grudnia 2010 - 16:11
http://www.ps3site.p...ncharted/60625/"Sądzę, że Uncharted 2 jest tytułem, który wywarł ogromny wpływ nie tylko na Tomb Raidera, ale również na inne produkcje. Ale czy może być inaczej, skoro mamy do czynienia z tytułem, który zgarnął ponad 30 nagród za 'grę roku'? To bez wątpienia cudowna produkcja."
#126 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:25
Reszta (+10)
#127 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:27
#128 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:35
#129 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:37
#130 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:40
#131 Napisany 31 grudnia 2010 - 00:55
Ma być metroidvania.Ma być sandbox, więc odpowiedź brzmi raczej: tak.
#132 Napisany 31 grudnia 2010 - 01:08
#133 Napisany 31 grudnia 2010 - 02:03
W poprzednią jeszcze nie zagrałem...Wygląda na to, że pływanie to LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT. Fingus nie zagra.
Ale w tę pogram specjalnie po to, aby móc po niej jeździć.
Kurde, niech jeszcze zrobią chodzenie pod triggerami, bo to przecież taki fantastyczny pomysł, gałki będą mogli oszczędzić na używanie apteczek okrężnymi ruchami dośrodkowo. I nie wiem, co za nudziarz wymyślił żeby skoki robić pod przyciskami. Niech skok to będzie wciśnięcie gałek. Obu. Jednocześnie.
#134 Napisany 31 grudnia 2010 - 07:52
Dla mnie to nie wygląda jak pływanie, raczej wdrapywanie się na mokre wzniesienie.Wygląda na to, że pływanie to LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT LT RT. Fingus nie zagra.
#135 Napisany 31 grudnia 2010 - 09:15
Metroidvania to nie sandbox.W 3D. Czyli będzie sandbox z backtrackingiem.
#136 Napisany 31 grudnia 2010 - 10:32
Metroidvania to nie 3D. Chyba, że masz na myśli rozróżnienie open world -- sandbox. Jak tak to whatever.Metroidvania to nie sandbox.
#137 Napisany 31 grudnia 2010 - 10:36
#138 Napisany 31 grudnia 2010 - 10:56
@Ryan - metroidvania to gatunek, gdzie eksploruje się świat gry, dostęp do kolejnych miejscówek uzyskując dzięki znajdowanym gadżetom. Sandboxy mają z reguły 90% świata gry otwarte na wstępie, w każdym miejscu możliwość wywołania zadymy itp. Zupełnie inny sposób rozgrywki, nawet jeśli pod koniec gry w metroidvanii można się spokojnie po całym świecie poruszać.
#139 Napisany 31 grudnia 2010 - 11:14
Ma być otwarty świat i lokacje niedostępne, póki nie zdobędziesz skilla/toola.Przy czym nie wiem jak ma być to rozwiązane w Tomb Raiderze.
@xelloss: Masa gier z otwartym światem (w razie gdyby się ktoś do sandboksa przyczepiał) blokuje przed Tobą obszary, póki nie spełnisz wymagań. IMO nie ma znaczenia, czy wyzwalaczem jest quest (i otwiera się wyspa w GTA) czy też zdobyta umiejętność. To wpływa jedynie na sposób reprezentacji podziału świata a nie na jego obecność lub brak.
#140 Napisany 31 grudnia 2010 - 11:22
*manhattanopodobnym tworze
#141 Napisany 31 grudnia 2010 - 12:10
Bo, że będzie przynajmniej dobry i najciekawszy ze wszystkich TR - to widać.
#142 Napisany 31 grudnia 2010 - 12:15
Jedyne prawdziwe GTA to pierwsze GTA.W GTA4 byłem na Manhattanie* po 15 minutach gry, nie było więc ograniczeń.
#143 Napisany 31 grudnia 2010 - 18:14
#144 Napisany 31 grudnia 2010 - 18:17
Screenshoty i informacje nastrajają bardzo pozytywnie. Będzie ciekawie, klimatycznie i pięknie (galeria jest cudowna), a Lara wygląda... najlepiej ze wszystkich części). Oby tylko dopracowali tą grę, jej kamerę, żeby nie było całej masy niedoróbek... Underworld był znakomitym Tomb Raiderem, ale grywalność strasznie była zaniżana przez pracę kamery, bugi, jakieś dziwne animacje, kiepską walkę... Ja tego Tomba biorę w ciemno, trzymam tylko kciuki za jej dopracowanie.
Bo, że będzie przynajmniej dobry i najciekawszy ze wszystkich TR - to widać.
Oby tylko nie było tyle bugów co w Underworld , które swoją drogą pamiętam w NEO dostało mega wysoką ocenę.
BTW, pytanie - ta gra nie ma ustalonego roku prmiery, nie? Czy ma? 2011, 2012?
#145 Napisany 31 grudnia 2010 - 19:14
Bo Underworld należy się wysoka ocena.Oby tylko nie było tyle bugów co w Underworld , które swoją drogą pamiętam w NEO dostało mega wysoką ocenę.
BTW, pytanie - ta gra nie ma ustalonego roku prmiery, nie? Czy ma? 2011, 2012?
#146 Napisany 31 grudnia 2010 - 19:29
#147 Napisany 31 grudnia 2010 - 20:20
#148 Napisany 31 grudnia 2010 - 22:09
A może po prostu docenił tą grę, czego nie robi większość graczy? Underworldowi się należy.Underworld w enplusie recenzował fanboj tomb raidera, Gonzo, więc nic dziwnego, że gra dostała wysoką notę. Tak samo nie ma co się dziwić 9.6/10 dla GT5 od BB. To ta sama analogia.
#149 Napisany 01 stycznia 2011 - 16:15
Napisałem zdanie poprawnie.Nie używaj w zdaniu słów, jeśli nie wiesz jak je poprawnie zastosować. "To ta sama analogia" - matko... T_T
#150 Napisany 01 stycznia 2011 - 16:31
Bo Underworld należy się wysoka ocena.
Są pewne granice których nie powinno się przekraczać. Jedną z nich właśnie brutalnie złamałeś.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|