The Elder Scrolls V: Skyrim
#2971 Napisany 04 stycznia 2015 - 17:45
Też mi ta Argonia nie leży, wolałbym część o kotach niż o jaszczurach.
#2972 Napisany 04 stycznia 2015 - 17:56
Napisalby w przyszlym, bo nie wyszło na playstation.
Też mi ta Argonia nie leży, wolałbym część o kotach niż o jaszczurach.
Ja wolałbym żeby kolejne części śmielej popychały uniwersum do przodu fabularnie. Osadzenie akcji w Black Marsh, na totalnym zadupiu imperium, będzie rodziło konieczność dokonywania cudów, żeby pokazać nadchodzącą wojnę Altmerów z Imperium, a przecież w Skyrim podskórnie czuło się, że zawieszenie broni jest tylko tymczasowe i szykuje się kolejna zawierucha z Talosem w tle.
Jak wsadzą akcję między koty albo jaszczurki, to niczego się nie dowiemy wprost, znów będzie tak jak w Skyrim że wszyscy tylko wspominają wojnę.
#2973 Napisany 04 stycznia 2015 - 18:35
#2974 Napisany 04 stycznia 2015 - 18:39
bo grałeś tylko w Skyrim, a jaszczurki zimna nie lubią.
#2975 Napisany 08 czerwca 2016 - 15:16
#2976 Napisany 08 czerwca 2016 - 15:22
Po co, nie zauważyli, że Wiesiek 3 wyszedł i ich giereczka nie ma już racji bytu?
#2977 Napisany 08 czerwca 2016 - 15:24
Ja w ogóle nie rozumiem po co Bethesda czy Bioware robią rpgi, po Wieśku tylko REDzi mogą
#2978 Napisany 08 czerwca 2016 - 15:34
kierunek piec - wersja pc lepsza pod każdym względem
#2979 Napisany 08 czerwca 2016 - 15:40
Ale jeśli już muszą odgrzewać, wolałbym aby odgrzewali coś, czego jeszcze nie jadłem.
#2980 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:19
Grube...Z mnie tam Skyrim bardziej przypasił od Wieśka.
Mi ciężko cokolwiek sobie przypomnieć co bardziej mi się podobało w Skyrimie niż w Wieśku.
Niemniej fakt że granie w remaster RPGa którego już się zaliczyło jest raczej bez sensu.
#2981 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:27
Mi ciężko cokolwiek sobie przypomnieć co bardziej mi się podobało w Skyrimie niż w Wieśku.
Mechaniki, walka, rozwój postaci. Czyli generalnie wszystko co RPGowe poza fabułą i całą tą fabularną otoczką (questy, postaci itd).
Połączenie Skyrima z Wieśkiem byłoby grą idealną.
#2982 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:28
Pewno Grzybowi bardziej podobało sie zbieranie kwiatkuf w SKyrimie
Walka i mechaniki nope, rozwój tak, ale SKyrim masz wolny wybór co do ściezki, Geralt jest wiedźminem i tego nie zmienisz, dopiero w Cyberpunku Redzi beda mogli poszaleć.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 08 czerwca 2016 - 16:32
#2983 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:29
1) gdyby gra nie była tak wściekle obszerna, ale bardziej skoncentrowana, skondensowana
2) gdyby dało się ją przejść inaczej, np. raz wojownikiem, drugi raz magiem - ale Skyrim nie stawiał za bardzo na specjalizację, byłem w nim wszystkim naraz - i wojakiem, i czarownikiem. i złodziejem, i alchemikiem, i nawet płatnerzem. Może teraz mógłbym to robić w innej kolejności, ale niewiele by to zmieniło, obawiam się.
To nawiasem mówiąc odpowiada po części na pytanie co mi się w S podobało bardziej niż w W - tam mogłem być tym wszystkim (i jeszcze paroma osobami na dokładkę), w W mogę być tylko jednym, a mój wybór ścieżki rozwoju to tak fascynujące perki jak +o.5% do walki mieczem.
#2984 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:39
Wojownik-mag,zielarz,kowal,alchemik... mi się to nie podobało właśnie, powinien byc limit jakiś, bo ludzi którzy są mistrzami w tym wszystkim na raz nie ma.
#2985 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:41
#2986 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:45
Taa, wiadomo, ale wiesz o co chodzi przecież. Tak jak bardzo lubie Skyrima(ponad 200h przegrane mam przecież) tak do Wieska brakuje mu sporo. Oby kolejny Elder Scrolls przebił naszego Geralta. (a potem CDPR sie złamie i zrobią czwórkę, nawet z Ciri w roli głównej czy coś )
#2987 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:48
#2988 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:48
granie wszystkim to najnudniejszy sposób, no ale w vanilli gra jest bardzo łatwa jak w falloucie 3 i 4
#2989 Napisany 08 czerwca 2016 - 16:54
#2990 Napisany 08 czerwca 2016 - 17:29
a że zbyt łatwo się leveluje, na rozwój postaci można się decydować w dowolnym momencie, potem się stoi jak kołek i wykuwa jako kowal sto szyletów żeby podbić umiejętność.
a system walki bronią białą jest jednym z najsłabszych z sensownych erpegów, jest lata świetlne za tym z soulsów i w pół drogi od beznadziei do wiedźmina.
Do tego linia fabularna jest niepotrzebnie dwuwariantowa w taki prymitywny, symetryczny sposób, dokładnie ta sama liczba misji i zajmowanie tak samo wyglądających kolejnych osad - przy czymś takim wątek Barona czy parę ze skelige to inna liga.
Sam nie wiem czy gdybym miał powiedzieć że skyrim jest w czymś lepszy to wymieniłbym cokolwiek poza muzyką, którą oczywiście kosi wszystko. Poza tym w każdym elemencie jest krok za wiedźminem, co przyznaję uczciwie i jako elderscrollszjeb - wiarygodnie.
#2991 Napisany 08 czerwca 2016 - 18:41
#2992 Napisany 08 czerwca 2016 - 18:53
Co niby w Skyrim jest eleganckie, prost i dające frajde? Drzewka rozwoju? Nie, możliwości tak, ale same drzewka, meh... . Mechanika walki? Nie. Questy? Tylko poboczne były ciekawe i to nie zawsze. Główna oś fabularna? Beż żartów. Eksploracja? Po 50 takim samym lochu/jaskini robisz to z marszu bo musisz i lecisz bylesz szybciej pach, pach, Draug król bach, skrzynia z skarbami, może słowo mocy i do widzenia. Krajobrazy, miasta itp.? Tak przed Wieśkiem.(i z modami ) Alchemia czy kowalstwo? Alchemia fakt bardziej rozbudowana, ale kowalstwo, ten sam poziom tylko że w Skyrimie sam se wykuwałeś i po pewnym czasie zaczynało być strasznie irytujące(jeszcze karwa tyle expa to następnego poziomu... 100 sztyletów znowu...). Smoki? Ekscytujące na początku potem na dwa strzały. Nic nie jest w Skyrimie prostsze i bardziej eleganckie ba za bardziej elegankiego uważam Wieśka, to czy wykuwanie miliarda sztyletów daje frajde wieksza od powiedzmy zbierania czesci rynsztunku to już pozostawiam upodobaniom gracza. Projekt mapy też w Wieśku jest lepszy. (full spectrum krajobrazów i ciekawsze rozmieszczenie "?") jedynie że nie jest to jedna mapa a pare, komuś może przeszkadzać, rozumiem, mi nie.
#2993 Napisany 13 czerwca 2016 - 04:42
#2994 Napisany 13 czerwca 2016 - 06:47
miło że za darmo na pc jeśli się ma poprzednią wersję plus dlc
#2995 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:08
miło że za darmo na pc jeśli się ma poprzednią wersję plus dlc
Czyli jak mam na steam SKyrima z dodatkami to dostane update?
#2996 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:30
No cóż, rzecz gustu - Tobie nie, a mi tak. Drzewka były spoko, każdy węzeł dawał nowe możliwości, a nie jakieś perki +5% do czegośtam. I rozwój za używanie umiejętności - ciekawszy, niż tkwiące mechanicznie w erpegach z lat 70. zbieranie expa i łapanie leveli. Mechanika walki nie była wystrzałowa (choć coś tam starała się dokonać), ale i w W3 taka nie była - moje pierwsze zniechęcenie to starcie z gryfem, liczyłem na epicki pojedynek, a okazało się że mechanika walki to poziom Baldura, tyle że ładniej animowanego. Tak jakby Soulsy nie pokazały parę razy jak należy robić mechanikę walki w erpegach. Eksploracja też bardziej wkręciła mnie w S, miałem większe poczucie zwiedzania i przemierzania, choć może to dlatego że mapa miała więcej pustki. Questy zyskiwały głównie dzięki prezentacji (gdyby trzeba było czytać backstory z karteluszków, nie chwalilbyś ich tak bardzo). Kowalstwo ten sam poziom? Nawet jeśli, to po tych 4-5 latach oczekiwałbym więcej niż ledwo "tego samego poziomu". A nie był ten sam, bo w S podstawa była prostsza, przejrzystsza, a dawala więcej możliwości (jak rozwój umiejętności, różną jakość produktu). W3 wprowadzał niepotrzebne komplikacje z których nic nie wynikało, tak jakby ktoś miał pomysł który porzucił w połowie prac nad grą. W Le Havre były ciekawe przemiany surowców i coś z tego wynikało. Tutaj było to bez sensu i na siłę. Problemu tysiąca sztyletów sobie nie przypominam. Może tylko Ty tak robiłeś. Ale proszę, nie każ mi już przypominać sobie co mi w W3 nie podeszło. Ciągle trzymam grę na półce, z nadzieją że kiedyś najdzie mnie nastrój i dam radę ją odpalić, by pobawić się tymi paroma rzeczami na krzyż, jaki wydawały mi się w niej ok. Kto wie, może zdołam wtedy dostrzec co w niej widzicie takiego specjalnego. Konfrontacje temu nie sprzyjają.Co niby w Skyrim jest eleganckie, prost i dające frajde? Drzewka rozwoju? Nie, możliwości tak, ale same drzewka, meh... . Mechanika walki? Nie. Questy? Tylko poboczne były ciekawe i to nie zawsze. Główna oś fabularna? Beż żartów. Eksploracja? Po 50 takim samym lochu/jaskini robisz to z marszu bo musisz i lecisz bylesz szybciej pach, pach, Draug król bach, skrzynia z skarbami, może słowo mocy i do widzenia. Krajobrazy, miasta itp.? Tak przed Wieśkiem.(i z modami ) Alchemia czy kowalstwo? Alchemia fakt bardziej rozbudowana, ale kowalstwo, ten sam poziom tylko że w Skyrimie sam se wykuwałeś i po pewnym czasie zaczynało być strasznie irytujące(jeszcze karwa tyle expa to następnego poziomu... 100 sztyletów znowu...). Smoki? Ekscytujące na początku potem na dwa strzały. Nic nie jest w Skyrimie prostsze i bardziej eleganckie ba za bardziej elegankiego uważam Wieśka, to czy wykuwanie miliarda sztyletów daje frajde wieksza od powiedzmy zbierania czesci rynsztunku to już pozostawiam upodobaniom gracza. Projekt mapy też w Wieśku jest lepszy. (full spectrum krajobrazów i ciekawsze rozmieszczenie "?") jedynie że nie jest to jedna mapa a pare, komuś może przeszkadzać, rozumiem, mi nie.
#2997 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:40
Po "A nie był ten sam, bo w S podstawa była prostsza, przejrzystsza, a dawala więcej możliwości (jak rozwój umiejętności, różną jakość produktu)" miałem ochotę przestać czytać, bo większych bzdur dawno nie widziałem. W W3 nie rozwijasz kowalstwa bo nie jesteś kowalem a ty to porównujesz i uważasz za superior. Potem narzekasz na realność kowalstwa, ale jakbyś w WIesku miał tak rozbudowane kowalstwo znowu narzekałbyś że Wiedźmin to nie kowal i wyrzuca Cię z immersji. Walka w W3 jest tak 3x lepsza niż w Skyrima która polega na bloku i cieciu... coś co siega lat 80, no ale to Ci sie podoba a jednocześnie krytykujesz Wieska za coś sięgającego czasów Baldura(co jest bzdurą znowu... ) Questy w Skyrimie przy Wieśku to II liga.
EOT.
#2998 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:46
poprawionemu skajrimowi dam szansę, jednak po Wiedźminie te wszystkie bezosobowe questy mnie pewnie szybko odrzucą
#2999 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:47
Ale rozwój postaci, który jest ultra lipny w wieśku już cichaczem pominąłeś . W TESach jest jasne, że jeśli rozwijasz jedną umiejętność, to do niej dostajesz bonusy. To odblokowywanie perków i ciągłe przetasowywanie slotów w W3 mocno ssało do tego stopnia, że zwyczajnie zignorowałem tam rozwój postaci. Odblokowywałem byle co niewiele się nad tym zastanawiając i raz na ruski rok sobie przypominałem, że mogę to wsadzić do slota. Już zwyczajne lokowanie punkcików w statsy jak w jakimś prymitywnym Mass Effekcie byłoby lepsze.
#3000 Napisany 13 czerwca 2016 - 16:57
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|