El shaddai zapowiada się na mega crapa. Katarzyna wcale nie rokuje dużo lepiej.sądzę, że ten rok wraz z el shaddai, la noire i catherine może być moim głosem w tym topicu, na razie się wstrzymam, ale wierzę w te trzy tytuły naprawdę mocno.
Top 3 Najlepsze Nowe IP
#31 Napisany 17 stycznia 2011 - 00:22
#32 Gość_Taikun_* Napisany 17 stycznia 2011 - 00:26
#33 Napisany 17 stycznia 2011 - 00:43
#34 Gość_Taikun_* Napisany 17 stycznia 2011 - 00:58
#35 Napisany 17 stycznia 2011 - 00:58
El shaddai zapowiada się na mega crapa. Katarzyna wcale nie rokuje dużo lepiej.
#36 Napisany 17 stycznia 2011 - 08:38
#37 Napisany 17 stycznia 2011 - 09:02
Kocham internet.
#38 Napisany 17 stycznia 2011 - 09:31
Gry roku? To 3 najlepsze IP a nie gry roku. I grałem zarówno w U, AC jak i GoW. Try again.Zresztą luz, nawet w te swoje gry roku nie grasz.
#39 Napisany 17 stycznia 2011 - 09:49
zresztą, skoro grałeś to przyznasz, że ich scenariusz to nic ciekawego, mimo iż U i G żyją skryptami, a A ma kilka co najmniej dziwnych rozwiązań.
btw z 3 gier które wymieniłem nie pojechałeś tylko po LA Noire, czyli notabene tytule o którym praktycznie nic nie wiemy, podczas gdy zarówno El Shaddai jak i Catherine już w tej chwili posiadają świetny plot, nietypową oprawę i pachną na odległość ciekawym gameplayem. Nie bój się ja wszystko ogrywam i kończę, toteż wiem co porównuję
#40 Napisany 17 stycznia 2011 - 10:09
Szacun.w Internecie to ja przeczytałem wszystkie książki
Średnio mnie mega fabuła, bo gry w przytłaczającej większości wypadków nie mają interesującej fabuły. Czasem mają jadalną, czasem nietuzinkową, czasem zabawną. Ale objawienia w grach to ja nie widziałem (ale mało gram w RPGi, więc być może to jest przyczyną).zresztą, skoro grałeś to przyznasz, że ich scenariusz to nic ciekawego, mimo iż U i G żyją skryptami, a A ma kilka co najmniej dziwnych rozwiązań.
Mhm, właśnie dlatego nic na jej temat nie napisałem. Zresztą mój przekaz był troszeczkę inny. O, taki:btw z 3 gier które wymieniłem nie pojechałeś tylko po LA Noire, czyli notabene tytule o którym praktycznie nic nie wiemy
Nie, nie mają. Czy mają nietypową fabułę? Pewnie tak. Czy mają pokręconą fabułę? Przynajmniej w przypadku C można zakładać, że tak. Czy posiadają świetną fabułę? Szanse na to są znikome. Bo niestety nie zgodzę się z Tobą (jeśli o to właśnie chodzi), że inny=świetny.podczas gdy zarówno El Shaddai jak i Catherine już w tej chwili posiadają świetny plot,
Hardly. Może i mają "inny design", ale jego wykonanie w obu przypadkach IMO ssie.nietypową oprawę
Nie-e. C może być potencjalnie grywalne, jeśli to co widać na ostatnim trailerze jest reprezentatywnym przekrojem gameplayu (i to co widać jest przyjemne w odbiorze hands-on). W przypadku ES mamy do czynienia z prostą jak cep mechaniką, która wedle raportów ludzi, którzy grali i którym ufam nadaje się na półgodzinny pokaz, ale może mieć problemy z utrzymaniem kilkugodzinnej gry.i pachną na odległość ciekawym gameplayem.
No, szczególnie C, ES i LAN skończyłeś, Sylvan.Nie bój się ja wszystko ogrywam i kończę, toteż wiem co porównuję
#41 Napisany 17 stycznia 2011 - 10:25
szczerze, to nie za bardzo mnie rusza kłócenie się na tym forum o gry. Teoretyzować nie zamierzam - zwyczajnie wierzę, że te trzy mnie zaskoczą, a najbardziej cenię zaskok w każdej kwestii życia.
Jeżeli mechanika U i Gearsów nie jest prosta jak cep to nie wiem jaka jest, a wystarczyła na te wszystkie fapy przez Internet, chciałbym żeby ES tez się udało.
Zresztą fabuła oparta na Księdze Enocha to przecież norma i wszystko po staremu.
#42 Napisany 17 stycznia 2011 - 10:44
#43 Napisany 22 lutego 2012 - 01:31
2.Batman
3.Red Dead Redemption
#44 Napisany 22 lutego 2012 - 02:08
Bioshock - FPS, który ukręcił łeb Halo. I to FPS bez multi - mnożnik;
Demon's Souls - iście przełomowy, niezwykły tytuł;
Dragon Age - a niech marudzą....;
Bayo - jak już coś może konkurować z przygodami Kratosa, to jest to wyznacznik jakości;
Borderlands - wyborny misz masz;
AC - z części na część lepszy;
BlazBlue - niby duchowy spadkobierca GG, ale....
Nie sposób nie wyróżnić takich rodzynków jak: Gearsy (głównie pierwsza odsłona), RDR, inF, Prototype, Uncharted, LBP, czy niedoceniane Dark Void i El Shaddai;
Z cyfrowego sklepu : P vs Z, Renegate Ops;
#45 Napisany 26 lutego 2012 - 20:06
Z czego Duke i RDR to nie są nowe IP, a Batek to gra na licencji.1. Duke Nukem Forever
2.Batman
3.Red Dead Redemption
Dla mnie oczywiście Mass Effect jest najlepszym nowym IP tej generacji . Poza tym nie będę oryginalny jak wymienię Bioshocka czy Dead Space. Wypada też wspomnieć o Mirror's Edge choćby za odwage EA i nietypowe podejście do platformówki.
#46 Napisany 26 lutego 2012 - 21:35
#47 Napisany 26 lutego 2012 - 21:35
Mass Effect - ogrom tej produkcji, wykonanie i cały wszechświat jest porażający, naprawdę sam Lucas powinien ukłonić się chłopakom z Bioware, którzy tak czy siak czerpali zapewne garściami ze świata Star Wars, Bioware stworzyło świat na tyle bliski fanom SW, a jednocześnie tak oryginalny i bardziej dojrzały niż świat Lucasa, że brawo, brawo, brawo !!! I do tego EPIC pełną gębą !!!
Dark Souls - chyba od czasów Diablo 1 i 2 nie grałem w takiego rpego - slashera , EPIC !!!
No i takie małe wyróżnienie dla FALLOUT 3, który niby nic nowego nie wprowadził, ale jednak za :
1. Wskrzeszenie tej boskiej serii
2. Zupełnie nowy disajn świata i widok z oczu.
200 h na łejstlandzie szybko mi pizdnęło. Można płakać tylko nad 30 levelami ( tak ? ) , ale to w niczym nie przeszkadzało.
Dead Space - jak dla mnie chyba pierwsza gra, na której naprawdę tak się bałem. Nie pamiętam w swoim całym życiu gry, która by mnie tak przestraszyła. A to wszystko przez ataki SZOKER itd. ostatni raz tak się bałem na RE 2 i RE Remake. Świetny klimat co prawda też zerżnięty w 100 % z Alien 1 , ale to nie ma znaczenia. Jeżeli autorzy dają mi praktycznie ”znany” produkt, który jak widzę, to mówię od razu Hej, ja to znam będzie grubo, a jednocześnie podają to tak jakbym to widział po raz pierwszy to również duże brawa. To samo co Bioware.
#48 Napisany 26 lutego 2012 - 21:41
RDR to nowe ip, nie myl z Red Dead Revolver, to Red Dead Redemption to nie 2 .
No jak nie, to tylko zmieniona nazwa i bardziej rozbudowana gra, ale wystarczy rzucić okiem na tamtą grę i widać podobieństwa. RDR to nie jest nowe IP. Tak samo jak GTA3 nie było nowym IP.
Najlepsze 3 IP w tej generacji to Bioshock, Uncharted i dałbym Batmana, bo to jednak nowa jakość wśród szrotów, które wychodziły kiedyś z Nietoperzem. A jeśli nie Batman, to Alan Wake lub Gears Of War.
#49 Napisany 26 lutego 2012 - 22:04
IMO to nowe ip i tyle.
#50 Napisany 26 lutego 2012 - 22:26
#51 Napisany 26 lutego 2012 - 22:29
#52 Napisany 26 lutego 2012 - 23:07
Mass Effect
Dead Space
Fallout 3
Gears of War
znajdzie się jeszcze kilka, ale moim zdaniem po prostu tytuły te wykreowały się jak to ująć "po trupach" rozwijając pomysły/szczegóły gier będących już na rynku - ale tak jest zawsze i wszędzie, choć wiadomo, każda pojedyncza ma jakiś "skarb" w sobie.
#53 Napisany 26 lutego 2012 - 23:30
A tak to oczywiście Mass Effect, Bordery, Dead Space, Gears of War, Uncharted i Bioschock
#54 Napisany 27 lutego 2012 - 00:45
Fallout 3 to nowe ip?
może nie nowe, ale w jakiś sposób można to tak traktować.
W czysto Falloutowym sensie bo to w serii nowość i wielki hołd za reaktywację tematu.
#55 Napisany 27 lutego 2012 - 07:49
#56 Napisany 27 lutego 2012 - 19:15
Borderlands, Darksiders i Prototype też budzą moje nadzieje i dużo sympatii, ale wolę aby wykazały się w kontynuacjach, nim zacznę przyznawać im laury.
#57 Napisany 27 lutego 2012 - 20:38
Niby jak? Przecież to miejscówka znana wcześniej z komiksów. Jakbyś tego nie obracał i nie przekręcał, to jest to gra na licencji.Sam Batman to nie nowe IP, ale Arkham Asylum chyba można za takie uznać - dostaje więc mój głos.
#58 Napisany 01 marca 2012 - 19:15
1. Mass Effect
2. Uncharted
3. Gears of War
Wszystkie trzy trylogie to wybitne tytuły, wszystkie trzy są w mojej kolekcji i będę to tych gier wracał. To niesamowicie mocne IP i mam nadzieję, że będą kontynuowane w przyszłości
#59 Napisany 01 marca 2012 - 19:19
2. Dead Space
3. Bulletstorm
Ciężko jest wybrać tylko trzy nowe IP tej generacji, było tego trochę.
#60 Napisany 01 marca 2012 - 20:27
2. Dead Space - swietne polaczenie horroru i akcji, pokazujacej, ze mozna wycisnac cos ze skostnialego gatunku horrorow. Swoboda poruszania sie, niezla fabula, calkiem fajne realia. Mimo, ze oparte na zasadzie "o Boze, cos zaraz wyskoczy zza szafy/z szybu" jak seria Resident Evil, to jednak jest o wiele bardziej dynamiczna i (jakby nie patrzec na RE5) straszniejsza.
3. Trzecie miejsce to walka miedzy Red Dead Redemption i Alan Wake, a tytulami od thatgamecompany.
RDR pokazalo, ze cowboy =/= pedal, mozna stworzyc nietuzinkowe postaci
Alan Wake to troszke inna para kaloszy, narracja i fabula to najjasniejsze punkty tej gry (no nie do rozyebania!), ma swietny klimat, lekko straszny i mimo pewnych niedorobek (dosc monotonna) dala dobre podwaliny pod nastepna czesc.
thatgamecompany za fl0w i Journey, takie nietuzinkowe projekty bardzo sobie cenie i nie bede przechodzil obok nich obojetnie.