lol, argument o wrecz niespotynej sile.. to tak, jakby w MGSie 4 Snejk miał zabić Juliusza Cezara w starożytnym Rzymie, bo Koijma tak chce ;fwhatever Xelloss, całe uniwersum Halo to dzieło Bungie i jak będą chcieli przedstawić MC który walczy dla Forerunnerów to zapewne nic nie stanie im na przeszkodzie. A na pewno nie to o czym piszesz.
Cofnięcie całej historii o kilka tysięcy lat udało się w przypadku KOTOR to w czym probmem? Rozpierducha MC z klimatach azteckich? 0_o jak będą chcieli...
Halo 3
#211 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 18:48
#212 Napisany 13 maja 2006 - 19:56
#213 Napisany 14 maja 2006 - 09:01
To tak jak w pewnym momencie ludzie nie wierzyli, że bohaterem MGS nie musi być Snake. Bujaka Kojima pojechał po granicy i zapodał całemu światu Raiden'a, który na boku pisząc w najnowszej części zapowiada się na prawdziwego madafakę. Halo2 miał Arbiter'a, który w moim odczuciu oraz odczuciu innych fanów, już nie pełni roli "zapychacza" lecz jest ogniwem łączącym sens tego co działo się w Halo1, a będzie odgrywało się na MC w części 3. Ale o tym już pisałem poprzednio.
MC walący do Flood'u w klimatach Azteckich.. hm.. przypomina się początek Delta Halo gdzie podobne zabudowania napędzały klimacik. No ale zostawmy to. Rozpatrywałem to, żeby przekonać jak zareaguje na forum cała masa ludzi bojących się jakichkolwiek zmian (w przełożeniu na fakty strona halo2suck, powstała o podobne uczucia).
Whatever.. sądzę że Bungie w halo4 (?!?) mogło by odkryć trochę z tajemnicy kim byli Forerunnerzy etc. wplątując w to nie koniecznie obecnego MC ale kogoś może równie charyzmatycznego. (choć w sumie cała marka Halo opiera się na tej postaci więc...)
a może już w Halo3 będą Forerunnerzy? Przecież przez pewien czas halo3 miało się nazywać Forerunner. Nic dodać, nic ująć.
nowe tapetki od Bungie: http://bungie.net/Ga... ... per&page=1
porównanie Halo2 - Halo3 Master Chief'a : http://www.clubskill... ... Comparison
#214 Napisany 14 maja 2006 - 09:51
a może już w Halo3 będą Forerunnerzy? Przecież przez pewien czas halo3 miało się nazywać Forerunner. Nic dodać, nic ująć.
Dość powiedzieć że w ramce trailera na marketplace opis kończy się czymś takim: "(...) With its defensive forces all but obliterated, Earth has fallen to the unstoppable might of the Covenant. These alien occupiers have discovered something beneath the ancient African sands-something incredible...something Forerunner."
#215 Napisany 14 maja 2006 - 09:54
http://bungie.net/ne... ... atemay1206
dużo w sumie wyjaśniają. a poza tym każdy element tego, co widzimy jest w 3D - również to miasto (Nowa Mombasa), które widnieje za kraterem : O
edit: no i Cortana mówi sword, a nie swords/source (bo nie byłem pewien, co jest prawidłowe, bo ona tam mówi 's' na końcu wyrazu)
#216 Napisany 14 maja 2006 - 11:37
POWER[We] did a close-up of the Chief to show the realtime reflection of the visor (you could see the ammo counter running down in his faceplate)
#217 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 11:59
tu nie chodzi o banie sie zmian.. tu chodzi o brak spojnosci z uniwersum Halo
#218 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 15:08
edit: no i Cortana mówi sword, a nie swords/source (bo nie byłem pewien, co jest prawidłowe, bo ona tam mówi 's' na końcu wyrazu)
Strona nr.6 ;]
I have defied gods and demons
I am your shield, i am your sword
I know you, your past, your future
This is the way the world ends
#219 Napisany 14 maja 2006 - 15:12
Przecież mówię, że już wiem, a wcześniej nie byłem pewien:PStrona nr.6 ;]
#220 Napisany 14 maja 2006 - 15:37
"I have defied gods and demons."
"I am your shield, I am your SWORD."
"I know you, your past, your future."
"This is the way the world ends."
Pfiu... trzeba było od razu tak Bungie
I skończmy tą dzieciniadę z MC w przedszkolu/na stacji benzynowej/w Silent Hill/w Starożytnym Rzymie/w strefie 51
#221 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 18:24
"I have defied gods and demons."
defied czy defined?? Mi sie wydaje, ze defined...
#222 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 19:31
t3xz- alez ptysq sam ja zaczales
#223 Napisany 14 maja 2006 - 19:33
#224 Napisany 14 maja 2006 - 23:04
#225 Napisany 15 maja 2006 - 06:01
#226 Napisany 15 maja 2006 - 06:49
#227 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 08:25
#228 Napisany 15 maja 2006 - 09:11
#229 Napisany 15 maja 2006 - 14:16
Żeby się nie skończyło jak brudzenie strojów piłkarskich w PES5, wiadomo o co biega.ale znając przywiązanie Bungie do szczegółów i mozliwości nextgena to taki detal jest całkiem prawdopodobny
Right i już żałujęt3xz- alez ptysq sam ja zaczales
No a potem co? Mniej energii do zregenerowania? Wolniejsze ładowanie osłon? Ewentualny upgrade zbroi jak w RPG? Wybór uzbrojenia w zależności od typowanej rozpierduchy - stealth, mass des., quick kill - klasowanie zbroi? Jak by wyglądał multi ? 0_o Boże jeżeli Bungie już by podchwyciło ten motyw to ja kcem to wszystko przetrwać jako fan Halo. Byle do 2007 Ktoś zaraz napisze "ależ uniwersum Halo!", Zbroja jest tylko jedna! No tak. Single i fabuła swoją drogą, wyżynka w multi swoją. Choć... kto wie.Chciałbym aby po przyjeciu kilku kul/wiazek energii armor był popękany, obsmolony, ba fajnie by było gdyby np naramieeniki, nagolenniki mogly odpaść...
#230 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 16:16
No a potem co? Mniej energii do zregenerowania? Wolniejsze ładowanie osłon? Ewentualny upgrade zbroi jak w RPG? Wybór uzbrojenia w zależności od typowanej rozpierduchy - stealth, mass des., quick kill - klasowanie zbroi? Jak by wyglądał multi ? 0_o Boże jeżeli Bungie już by podchwyciło ten motyw to ja kcem to wszystko przetrwać jako fan Halo. Byle do 2007 Ktoś zaraz napisze "ależ uniwersum Halo!", Zbroja jest tylko jedna! No tak. Single i fabuła swoją drogą, wyżynka w multi swoją. Choć... kto wie.
Hmmm mnie satysfakcjonowalaby sama wizualizacja uszkodzen Achy chcialby tez zobzaczyc jakas faune poruszajaca sie po terenach zmagań. Czaicie to? Jedziesz Warthogiem, a tu nagle jakies bydle wyskakuje zza wzgorza i wpada miedzy Ciebie i przeciwników. Z Warthoga sypia sie czesic, ciala lataja w powietrzu, dostajesz wsparcie lotnicze... albo motyw jak z Parku Jurajskiego idziesz sobie przez łąke, a tu całe stadko jakichś stworzonek przebiega wokól Ciebie. To by było coś
#231 Napisany 15 maja 2006 - 18:48
I tak Halo kiedyś wyglądało:)albo motyw jak z Parku Jurajskiego idziesz sobie przez łąke, a tu całe stadko jakichś stworzonek przebiega wokól Ciebie. To by było coś
Pierwszy trailer (notabene świetny ale głos jakim mówi MC to skandal - co za ciota:), nie dziwne że go zmenili) Halo:CE (jeszcze pecetowy) przedstawia dokładnie taką scene (nawet jedno ze zwierząt zostaje przez warhoga potrącone:) )
Mam nadzieje że Bungie wróci do tego bo patent jest naprawde fajny...
#232 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 20:19
Jurassic Park jak nic;]
#233 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 20:27
#234 Napisany 16 maja 2006 - 00:28
#235 Napisany 16 maja 2006 - 09:41
#236 Napisany 16 maja 2006 - 10:29
Take Two chyba nie wierzyło w ten projekt Oj ale mieli potem minyAs all PlayStation 2 owners are aware, however, production on Halo was shifted immediately to an Xbox version in 2000 when Take-Two Interactive sold its 20% share of developer Bungie to Microsoft.
i co do trailerka Halo1 z E3 2000 - różnice:
Już żeby się maksymalnie napalić czy Bungie zapożyczy niektóre motywy z koncepcji wczesnego Halo1, trailerek:Sound effects for the weapons differ, as do the visual effects used during their firing. They make longer laser-like streaks and noises instead of the short plasma blasts.
Halo is depicted as having an assortment of native wildlife.
The Banshees depicted have tail flaps that act as a rudder for aerial steering.
The Assault Rifle used by the Marines appears to have a wood finish on various parts, and looks a lot better than the final weapon version.
The Marines are depicted to be much more efficient in Combat than the Final game would prove. Their armor and color of uniform differs slightly, and their "scouter" eyepiece is red, instead of green.
The Elites design is slightly different in some scenes, where it has a lower jaw instead of the four mandibles.
There is an early version of what appears to be the Spectre. It seemingly was meant to be in the game also, but didn't make the cut until Halo 2 came out, where it went through better development. This is probably where the Shade turret came from, as there is one planted on top of the Spectre.
Master Chief uses an Energy Sword, which he isn't able to do until Halo 2, he has a different voice, and a radio antena on his shoulder. When he is hit by enemy fire, his sheilds flicker blue instead of yellow.
http://www.macgamefi....php?item=12641
no i polecam: http://www.halopedia.org
to jest masakra:
Rajd pomiędzy stworami. Whoa!
#237 Napisany 16 maja 2006 - 10:48
A Rockstar proponowało Microsoftowi ekskluzywność na GTA3, a Microsoft też nie wierzył w tę grę i propozycję odrzucił. Też się chłopaki z MS na tym nieziemsko przejechali.Take Two chyba nie wierzyło w ten projekt Oj ale mieli potem miny
#238 Napisany 16 maja 2006 - 15:31
Czemu fake?
1. Koło za menu jest nieruchome - na co sobie Bungie po prostu n i e _ p o z w o l i ;
2. Jeżeli już to Bungie strzeli jakiś pełny 3d krajobraz z kamerą przelatującą przez, aby wszystkie 3 rdzenie X360 nie stały bezczynnie.
3. Classic Mode - Bungie! Słyszysz?! To nie jest taki zły pomysł. Classic mode Halo1 na engine Halo3. (może by tak od razu cały Singiel i Multi przenieść pod XbL ?!?
o_O był bym spełniony...