Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo 4


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
721 odpowiedzi na ten temat

#91 Ryan Napisany 04 marzec 2012 - 23:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32421 Postów:
Byłbym zdziwiony, gdyby to nie był graficzny killer. MS zagłodzi wszystkich deweloperów na świecie i rzuci na H4 całe DevRel, byle ta gra się dobrze prezentowała.
  • 0

#92 xell Napisany 04 marzec 2012 - 23:35

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:
Ryan, z g*wna bicza nie ukręcisz, w 2012 nie można mówić o graficznych killerach na PS360.
  • 0

#93 Ney Napisany 04 marzec 2012 - 23:36

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:
Jakoś MS nigdy nie przeszkadzało, że Halo od Bungie killerem graficznym nie było (poza swego czasu jedynką) więc tu myślę będzie podobnie. Bungie zawsze wolało (i słusznie) dać większą skalę, lepsze A.I czy featuresy typu nagrywania gameplayu od killerskiej grafy. Jeśli 343 ma podobną filozofię to gra będzie (zgaduje) po prostu średnio ładna/brzydka. Nie wiem czy używają silnika Reach, które momentami jest przepiękną grą, ale nawet jeśli to nie chce mi się wierzyć że wycisną z niego więcej niż samo Bungie, a H:R ma już prawie dwa lata.
Zresztą zobaczymy jutro. Dużo bym dał, żeby wbrew temu co się spodziewam 343 dostarczyło :)
  • 0

#94 xell Napisany 04 marzec 2012 - 23:47

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:
343 odziedziczyło całą technologię od Bungie i ją rozwija dalej, nie ma więc powodu, aby gra nie wyglądała lepiej od Reach. Bungie mogło twierdzić, że cisnęło konsolę w 100%, ale przecież wiemy jak to jest - zawsze jest miejsce do poprawy. Tylko nie będzie to nie wiadomo jaka poprawa, w końcu konsola ma ponad 6 lat.
  • 0

#95 MaxVarEmreis Napisany 05 marzec 2012 - 07:45

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Portek mi nie ściągnęło, ale wygląda dobrze :)
  • 0

#96 Ryan Napisany 05 marzec 2012 - 08:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32421 Postów:
@xell: Wszystko jest relatywne. Pisząc graficzny killer miałem na myśli platformę, na której sie ukazuje, a nie porównanie z piecem z czterema grafkartami. :P
  • 0

#97 Jedah Napisany 05 marzec 2012 - 09:12

Jedah

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 564 Postów:
Ilość detali na modelu jest chyba porównywalna z tym, co mieliśmy w Halo: Reach.
Dodany obrazek
Czekam na więcej info. Na chwilę obecną gra jest poniżej mojego radaru.
  • 0

#98 wrog Napisany 05 marzec 2012 - 09:38

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:
Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).
  • 0

#99 MaxVarEmreis Napisany 05 marzec 2012 - 09:41

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).

To jest ficzer Mjolnir Mark LXIX, zaprojektowanej specjalnie pod Cortane.
  • 0

#100 wrog Napisany 05 marzec 2012 - 09:46

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:
A co niby mu/jej daje?
  • 0

#101 Schrodinger Napisany 05 marzec 2012 - 09:48

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 60559 Postów:
:lol2:
  • 0

#102 wrog Napisany 05 marzec 2012 - 09:52

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3046 Postów:
:cf:
  • 0

#103 xell Napisany 05 marzec 2012 - 09:54

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:

Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).

LOL, faktycznie.
Ogólnie to świetny model.
  • 0

#104 Ryan Napisany 05 marzec 2012 - 10:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32421 Postów:
Hint: obiekty bliżej kamery wydają się większe.
  • 0

#105 Nexus Napisany 05 marzec 2012 - 10:53

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6574 Postów:
Corrinne Yu kozaczy zdziebko:

"It's the best looking game on Xbox and any other consoles we ever made and we're all from AAA studios.So proud of team."


  • 0

#106 BeSOS Napisany 05 marzec 2012 - 10:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23848 Postów:
Ciekaw jestem jak będzie ta gra wyglądać :cf:
  • 0

#107 fingus Napisany 05 marzec 2012 - 11:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34800 Postów:
Kogo szczegóły na pancerzu? Bardziej liczy się wygląd środowiska, lokacje, otoczenie. No, może jeszcze efekty specjalne.
  • 0

#108 ACZ Napisany 05 marzec 2012 - 12:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32659 Postów:
skriny i tak podkrecone AA.
  • 0

#109 xell Napisany 05 marzec 2012 - 12:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:

Corrinne Yu kozaczy zdziebko:

W jakim aspekcie kozaczy? Mówi, że gra wygląda lepiej niż poprzednie gry na konsole, przy których pracowali członkowie zespołu - realistycznie biorąc pod uwagę to, że poprzednie gry od tych ludzi wychodziły w 2010 i wcześniej, Halo 4 wyglądające gorzej od tych gier byłoby rozczarowaniem.
  • 0

#110 Wezyr Napisany 05 marzec 2012 - 13:57

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:
Bedzie mocne multi ^^
  • 0

#111 Jedah Napisany 05 marzec 2012 - 14:58

Jedah

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 564 Postów:
gameplay
http://www.metacafe....g_shocase_2012/



Dodany obrazek
  • 0

#112 xell Napisany 05 marzec 2012 - 15:03

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:
Halo 4 making of w HD

  • 0

#113 xell Napisany 05 marzec 2012 - 15:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:
Koniecznie muszą wstawić jakąś formę AA (FXAA?) i poprawić filtrowanie tekstur przed premierą. Wówczas będzie pięknie.
  • 0

#114 Ney Napisany 05 marzec 2012 - 15:31

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:
Wygląda na poziomie Reach (przynajmniej ta mapka multi), animacja postaci jak zwykle średnia więc bonera nie mam. Na Eurogamerze piszą, że jest wyraźnie ładniej niż w HR więc wierze na słowo. Mają być też perki jak w codzie do multi, a cały multiplayer ( Red VS Blue) będzie miał wyjaśńienie fabularne.
Pokazana broń BR robi IMO świetne wrażenie, miło że chcą jakoś odbajerować HUD, ale dalej jest więcej pytań niż odpowiedzi. Mnie głównie jara single player i tu pytań jest cała masa...
Jakiś tam hype się u mnie zaczął jednak rodzić :) Oby tak dalej.
  • 0

#115 xell Napisany 05 marzec 2012 - 15:34

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:
Animacja średnia? Obejrzyj sekwencją strzelania w 3:08
  • 0

#116 Druciak Napisany 05 marzec 2012 - 15:35

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
Nic ciekawego. :ziewa:
  • 0

#117 Ney Napisany 05 marzec 2012 - 15:40

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8248 Postów:
Nie wiem, ja tam dalej widze te same czerwone i niebieskie figurki tak samo skaczące jak za czasów Halo 2 ;) No, ale zakładam, że grając odczuje się różnice.
Muzyka jest spoko w tym video-diary i podoba mi się motyw z tym siłowym otwieraniem drzwi z perspektywy FPP.
  • 0

#118 xell Napisany 05 marzec 2012 - 15:44

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17451 Postów:

Nie wiem, ja tam dalej widze te same czerwone i niebieskie figurki tak samo skaczące jak za czasów Halo 2 ;)

Pewne rzeczy są nie do przeskoczenia (pun intended) bez zmiany gameplayu.

GIFy w spoilerze
Spoiler

  • 0

#119 Druciak Napisany 05 marzec 2012 - 15:48

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
343 używa takiej techniki do twarzy jak Speilberg z Tintinem, propsy. :tak:
  • 0

#120 Ryan Napisany 05 marzec 2012 - 16:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32421 Postów:
Prawie każdy używa obecnie takiej techniki do łapania twarzy. Bardziej istotne niż dane wejściowe jest to, jak wyświetlają to w real-time.
  • 0