Halo 4
Rozpoczęte przez
Kaxi
, 06 06 2011 15:39
721 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 04 marca 2012 - 23:25
Byłbym zdziwiony, gdyby to nie był graficzny killer. MS zagłodzi wszystkich deweloperów na świecie i rzuci na H4 całe DevRel, byle ta gra się dobrze prezentowała.
#92 Napisany 04 marca 2012 - 23:35
Ryan, z g*wna bicza nie ukręcisz, w 2012 nie można mówić o graficznych killerach na PS360.
#93 Napisany 04 marca 2012 - 23:36
Jakoś MS nigdy nie przeszkadzało, że Halo od Bungie killerem graficznym nie było (poza swego czasu jedynką) więc tu myślę będzie podobnie. Bungie zawsze wolało (i słusznie) dać większą skalę, lepsze A.I czy featuresy typu nagrywania gameplayu od killerskiej grafy. Jeśli 343 ma podobną filozofię to gra będzie (zgaduje) po prostu średnio ładna/brzydka. Nie wiem czy używają silnika Reach, które momentami jest przepiękną grą, ale nawet jeśli to nie chce mi się wierzyć że wycisną z niego więcej niż samo Bungie, a H:R ma już prawie dwa lata.
Zresztą zobaczymy jutro. Dużo bym dał, żeby wbrew temu co się spodziewam 343 dostarczyło
Zresztą zobaczymy jutro. Dużo bym dał, żeby wbrew temu co się spodziewam 343 dostarczyło
#94 Napisany 04 marca 2012 - 23:47
343 odziedziczyło całą technologię od Bungie i ją rozwija dalej, nie ma więc powodu, aby gra nie wyglądała lepiej od Reach. Bungie mogło twierdzić, że cisnęło konsolę w 100%, ale przecież wiemy jak to jest - zawsze jest miejsce do poprawy. Tylko nie będzie to nie wiadomo jaka poprawa, w końcu konsola ma ponad 6 lat.
#95 Napisany 05 marca 2012 - 07:45
Portek mi nie ściągnęło, ale wygląda dobrze
#96 Napisany 05 marca 2012 - 08:26
@xell: Wszystko jest relatywne. Pisząc graficzny killer miałem na myśli platformę, na której sie ukazuje, a nie porównanie z piecem z czterema grafkartami.
#97 Napisany 05 marca 2012 - 09:12
Ilość detali na modelu jest chyba porównywalna z tym, co mieliśmy w Halo: Reach.
Czekam na więcej info. Na chwilę obecną gra jest poniżej mojego radaru.
Czekam na więcej info. Na chwilę obecną gra jest poniżej mojego radaru.
#98 Napisany 05 marca 2012 - 09:38
Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).
#99 Napisany 05 marca 2012 - 09:41
To jest ficzer Mjolnir Mark LXIX, zaprojektowanej specjalnie pod Cortane.Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).
#100 Napisany 05 marca 2012 - 09:46
A co niby mu/jej daje?
#101 Napisany 05 marca 2012 - 09:48
#102 Napisany 05 marca 2012 - 09:52
#103 Napisany 05 marca 2012 - 09:54
LOL, faktycznie.Na pierwszym screenie ma strasznie długie palce (lewa dłoń).
Ogólnie to świetny model.
#104 Napisany 05 marca 2012 - 10:45
Hint: obiekty bliżej kamery wydają się większe.
#105 Napisany 05 marca 2012 - 10:53
Corrinne Yu kozaczy zdziebko:
"It's the best looking game on Xbox and any other consoles we ever made and we're all from AAA studios.So proud of team."
#106 Napisany 05 marca 2012 - 10:57
Ciekaw jestem jak będzie ta gra wyglądać
#107 Napisany 05 marca 2012 - 11:34
Kogo szczegóły na pancerzu? Bardziej liczy się wygląd środowiska, lokacje, otoczenie. No, może jeszcze efekty specjalne.
#108 Napisany 05 marca 2012 - 12:00
skriny i tak podkrecone AA.
#109 Napisany 05 marca 2012 - 12:48
W jakim aspekcie kozaczy? Mówi, że gra wygląda lepiej niż poprzednie gry na konsole, przy których pracowali członkowie zespołu - realistycznie biorąc pod uwagę to, że poprzednie gry od tych ludzi wychodziły w 2010 i wcześniej, Halo 4 wyglądające gorzej od tych gier byłoby rozczarowaniem.Corrinne Yu kozaczy zdziebko:
#110 Napisany 05 marca 2012 - 13:57
Bedzie mocne multi ^^
#111 Napisany 05 marca 2012 - 14:58
#112 Napisany 05 marca 2012 - 15:03
Halo 4 making of w HD
#113 Napisany 05 marca 2012 - 15:26
Koniecznie muszą wstawić jakąś formę AA (FXAA?) i poprawić filtrowanie tekstur przed premierą. Wówczas będzie pięknie.
#114 Napisany 05 marca 2012 - 15:31
Wygląda na poziomie Reach (przynajmniej ta mapka multi), animacja postaci jak zwykle średnia więc bonera nie mam. Na Eurogamerze piszą, że jest wyraźnie ładniej niż w HR więc wierze na słowo. Mają być też perki jak w codzie do multi, a cały multiplayer ( Red VS Blue) będzie miał wyjaśńienie fabularne.
Pokazana broń BR robi IMO świetne wrażenie, miło że chcą jakoś odbajerować HUD, ale dalej jest więcej pytań niż odpowiedzi. Mnie głównie jara single player i tu pytań jest cała masa...
Jakiś tam hype się u mnie zaczął jednak rodzić Oby tak dalej.
Pokazana broń BR robi IMO świetne wrażenie, miło że chcą jakoś odbajerować HUD, ale dalej jest więcej pytań niż odpowiedzi. Mnie głównie jara single player i tu pytań jest cała masa...
Jakiś tam hype się u mnie zaczął jednak rodzić Oby tak dalej.
#115 Napisany 05 marca 2012 - 15:34
Animacja średnia? Obejrzyj sekwencją strzelania w 3:08
#116 Napisany 05 marca 2012 - 15:35
Nic ciekawego.
#117 Napisany 05 marca 2012 - 15:40
Nie wiem, ja tam dalej widze te same czerwone i niebieskie figurki tak samo skaczące jak za czasów Halo 2 No, ale zakładam, że grając odczuje się różnice.
Muzyka jest spoko w tym video-diary i podoba mi się motyw z tym siłowym otwieraniem drzwi z perspektywy FPP.
Muzyka jest spoko w tym video-diary i podoba mi się motyw z tym siłowym otwieraniem drzwi z perspektywy FPP.
#118 Napisany 05 marca 2012 - 15:44
Pewne rzeczy są nie do przeskoczenia (pun intended) bez zmiany gameplayu.Nie wiem, ja tam dalej widze te same czerwone i niebieskie figurki tak samo skaczące jak za czasów Halo 2
GIFy w spoilerze
Spoiler
#119 Napisany 05 marca 2012 - 15:48
343 używa takiej techniki do twarzy jak Speilberg z Tintinem, propsy.
#120 Napisany 05 marca 2012 - 16:04
Prawie każdy używa obecnie takiej techniki do łapania twarzy. Bardziej istotne niż dane wejściowe jest to, jak wyświetlają to w real-time.