Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Super Mario Bros. U Deluxe

Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
291 odpowiedzi na ten temat

#271 Tawotnica Napisany 09 styczeń 2019 - 15:31

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11868 Postów:

https://opencritic.c...o-bros-u-deluxe

 

^spływają recki i średnia ocen jest niższa niż oryginału na WiiU. Poniekąd przez brak nowej treści poza Peachette, ale też przez fakt, że po sześciu latach (shieeet, jak ten czas leci) pewnie już nie robi takiego wrażenia jak na premierę nowej konsoli (a robiło, to wciąż najlepsze NMSB). 

 

Ciekawe jak się sprzeda. Na WiiU było prawie 6 baniek NSMBU + 3 bańki Luigi U. 


  • 0

#272 Kaxi Napisany 09 styczeń 2019 - 16:00

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12436 Postów:

Na premierę Wii U też nie robiło wrażenia.


  • 0

#273 TEXZ Napisany 09 styczeń 2019 - 16:22

TEXZ

    Neo Plus is my love

  • Forumowicze
  • 28604 Postów:

Ale było grywalne. Na Switchu też będzie i to wystarczy. 


  • 0

#274 funditto Napisany 09 styczeń 2019 - 17:03

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2006 Postów:
A ja kupiłem i czekam w piątek na przesyłkę chociaż miałem na WiiU. To prawda, że grafika słaba, ale grywalnością bije na głowę większość platformówek 2D (chociaż Tropical Freeze lepszy)

No i nie wiem co Wy macie z tym Raymanem. Oczywiście graficznie Origins i Legends są lepsze, ale nie rozumiem stawiania ich ponad najlepszymi platformówkami Nintendo. Grało się w nie spoko, ale bliżej tym grom do poziomu Jazz Jackrabbit 2 niż samego topu platformówek

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 09 styczeń 2019 - 17:07

  • 2

#275 Tawotnica Napisany 09 styczeń 2019 - 18:46

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11868 Postów:

Mario 2d śmierdzi niestety.


Polecam Mario Maker 3DS jako panaceum.
  • 1

#276 Jedyn Napisany 09 styczeń 2019 - 21:49

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23404 Postów:
Sam mam sobie robić levele?
  • 0

#277 Tawotnica Napisany 09 styczeń 2019 - 22:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11868 Postów:
Nie, plansze zrobione przez Nintendo. Pod przykrywką edytora leveli kryje się setka bardzo pomysłowych poziomów. :tak: W wersji na WiiU tego nie ma.
  • 0

#278 gruby Napisany 10 styczeń 2019 - 10:26

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4727 Postów:
Słyszałem ze na 3ds coś tam dyga, ale nie mam tej konsolki :(

Ten post był edytowany przez gruby dnia: 10 styczeń 2019 - 10:26

  • 0

#279 Tawotnica Napisany 11 styczeń 2019 - 14:19

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11868 Postów:


Kiedyś mi tego typu rzeczy (loading po śmierci, wywalanie do mapki) mniej przeszkadzały niż teraz. Właziły na ambicje, na zasadzie niezamierzonej przez twórców dodatkowej kary za skuchę. Teraz, wyolbrzymiając odrobinę, wszystko inne niż insta-respawn na screenie śmierci to marnowanie czasu. Soulslike m.in. przez to mnie nie kręcą.

Z tym, że ktoś pod tweetem dobrze wspomniał - w DK zginiesz 200 razy, w Mario może ze 20, więc czasowo się wyrówna.
  • 1

#280 Kaxi Napisany 11 styczeń 2019 - 14:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12436 Postów:

Ja bardzo dużo ginąłem w NSMBU, porównywalnie do Konga (ale DK nie maksowałem), ale po prostu nie po drodze mi z 2D Marianami, nie lubię ich, nie umiem w nie dobrze grać..


  • 0

#281 lukaszSA Napisany 11 styczeń 2019 - 14:38

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22660 Postów:

Mnie to w ogóle przeraża przepaść jaka dzieli te dwie gry w samych production value


  • 0

#282 funditto Napisany 11 styczeń 2019 - 16:57

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2006 Postów:
Kumpel wpadł dzisiaj ok 13:30 i pograliśmy trzy godzinki w NSMBUD w coopie. Przez ten czas zrobiliśmy trzy światy w tym ok połowę na trzy złote gwiazdki - z planszy wyrzuciło nas jeden raz. Jeśli przypomnę sobie ile razy ginąłem w Tropical Freeze to uważam, że tam była to konieczność. W Mario by się to przydało, ale nie jest mocno odczuwalne, chyba że nie umie się grać

Ten post był edytowany przez funditto dnia: 11 styczeń 2019 - 16:59

  • 0

#283 Marbel Napisany 11 styczeń 2019 - 17:21

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8410 Postów:
Dajcie już spokój z tymi kotletami. Nie ma już nic naszego?
  • 0

#284 lukaszSA Napisany 11 styczeń 2019 - 18:57

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22660 Postów:
Naszego? Stay tuned
  • 0

#285 Marbel Napisany 11 styczeń 2019 - 19:07

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8410 Postów:
Nowszego ;) Słownik na komórce żyje własnym życiem.
  • 0

#286 Danteusz Napisany 11 styczeń 2019 - 19:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29702 Postów:



Kiedyś mi tego typu rzeczy (loading po śmierci, wywalanie do mapki) mniej przeszkadzały niż teraz. Właziły na ambicje, na zasadzie niezamierzonej przez twórców dodatkowej kary za skuchę. Teraz, wyolbrzymiając odrobinę, wszystko inne niż insta-respawn na screenie śmierci to marnowanie czasu. Soulslike m.in. przez to mnie nie kręcą.

Z tym, że ktoś pod tweetem dobrze wspomniał - w DK zginiesz 200 razy, w Mario może ze 20, więc czasowo się wyrówna.

3/10 nie bierze się znikąd 😜
  • 0

#287 lukaszSA Napisany 14 styczeń 2019 - 20:49

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22660 Postów:


Mario obrazajo
  • 0

#288 Tawotnica Napisany 16 styczeń 2019 - 14:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11868 Postów:

Ciekawe jak się sprzeda.


JPN:

New Super Mario Bros. U Deluxe for Switch was the top-selling new release in Japan last week with 166,303 opening retail sales


https://gematsu.com/...G29LHqLPUfgI.99

UK:

New Super Mario Bros U is still No.1, but has sold significantly better than previously reported. Its boxed launch sales are now 56% higher than the original release on Wii U in November 2013.


https://www.gamesind...1-in-quiet-week

Mogą obrażać, mogą narzekać, ale na Switchu nawet NSMBU smakuje lepiej.
  • 0

#289 Damian Napisany 16 styczeń 2019 - 19:38

Damian

    Blanka

  • Forumowicze
  • 231 Postów:

UK:

New Super Mario Bros U is still No.1, but has sold significantly better than previously reported. Its boxed launch sales are now 56% higher than the original release on Wii U in November 2013.


https://www.gamesind...1-in-quiet-week

Mogą obrażać, mogą narzekać, ale na Switchu nawet NSMBU smakuje lepiej.

 

 

No to chyba w tym przypadku nie ma się czym chwalić. Zaledwie 56% więcej sprzedanych gier niż na WiiU, na Switchu z bazą użytkowników o ponad 13.4 mln większą niż ówcześnie WiiU (40 tys).

https://gearnuke.com...-december-2018/

https://www.vg247.co...weekend-report/
 


  • 0

#290 lukaszSA Napisany 16 styczeń 2019 - 19:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22660 Postów:
:uff: Tak bzdurnego postu to dawno w temacie o sprzedaży nie było.
  • 1

#291 Damian Napisany 16 styczeń 2019 - 20:09

Damian

    Blanka

  • Forumowicze
  • 231 Postów:

:uff: Tak bzdurnego postu to dawno w temacie o sprzedaży nie było.

 

Coś pokiełbasiłem :ftopa: ??

 

W źródle od Tawota porównują wyniki z pierwszego tygodnia sprzedaży NSMBU na Switchu z analogicznym okresem na WiiU. Switchów w UK na premierę gierki jest już ponad 1.4 mln, konsol WiiU wtenczas było zaledwie 40 tys. Nawet zakładając hipotetycznie, że NSMBU sprzedało się wtedy w nakładzie tych 40000 kopii (100% użytkowników), to na Switchu wynik osiągnąłby zaledwie 62400 (4% użytkowników), to i tak taki rezultat nie byłby jakoś mocno znakomity.


  • 0

#292 lukaszSA Napisany 16 styczeń 2019 - 20:18

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22660 Postów:
Na Wii U był to tytuł startowy. To raz. Dwa, że jest to zrobiony po taniości port, więc jeśli osiąga lepszy start niż pierwotnie to jest to dobry wynik.

No i kierwa. 62k w UK na start to byłby bardzo dobry wynik
  • 0



Inne z tagami: