Ja miałem sporo bugów, np. jeżdże pojazdem, i nagle się znajduję 50m nad miastem i jeżdżę w tej płaszczyznie, albo nagle zniknęły wszystkie tekstury. Jeśli chodzi o checkpointy - zaczynanie misji od zera, przebijanie się przez całe miasto, przejście 80% właściwego wyzwania, zginięcie i ponowne przebijanie się przez miasto jest zabawne tylko wg panów z Crapstar i Naughty Dog, reszta branży takich badziewnych rozwiązań nie stosuje.Nie przesadzajmy, bugi w tej grze trafiają się sporadycznie, a checkpointy występują, tylko że bardzo rzadko - i dobrze, bo w obecnych grach panuje totalne przegięcie w tym temacie (pierwszy przykład z brzegu - Uncharted i zapis co 10 sekund). Sterowanie pojazdami czy nawet deską antygrawitacyjną za to faktycznie ssie.
Jak & Daxter Collection
Rozpoczęte przez
Danteusz
, 10 11 2011 09:46
185 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 11 listopada 2011 - 13:26
#32 Napisany 11 listopada 2011 - 13:37
Pierwsza i trzecia część mnie ominęła, dwójkę ubustwiam po dziś dzień. Na początku podchodziłem do odświerzanych kolekcji sceptycznie, ale po ograniu Ico & Shadow of the Colossus moje nastawienie się zmieniło. Biorę w ciemno, tym bardziej, że dobrych platformerów dziś po prostu się nie robi.
#33 Napisany 11 listopada 2011 - 13:55
Za parę dni wychodzi Super Mario 3D Land, nie wspominając wielu dobrych platformówek z ostatnich kilku lat. Nie mówiąc też o tym, że Jak 2 i 3 to nie platformówki.
#34 Napisany 11 listopada 2011 - 14:57
wypas, jedynke sobie ponownie wymaksuje, no i może przekonam się do dwójki, która mnie odrzuciła mnie swoją sandboxowością, i trójkę w którą prawie nie grałem...
#35 Napisany 11 listopada 2011 - 16:08
a tam pjerdolisz, jakie bugi? Ja podobnie jak Kazuo ich wcale nie pamiętam, a jak juz to jakies sporadyczne.Nieprzyjazna dzięki bugom, braku checkpointów i skopanemu sterowaniu pojazdami
pojazdami steruje sie troszeczke inaczej, gdyz one lewitują nad ziemią, wiec pokonywanie np. zakretow jest inne jak np. futuracerach typu WipEout. smiesznie i sztucznie to by bylo gdyby nimi sie sterowalo jak zwyklymi pojazdami. strasznie nienaturalnie by to wygladalo.
a gra jest oczywiscie trudna itrzeba sie wykazac skillem i manualem, olo.
bym zapomnial, to tak na koniec, skopane sterowanie to ma Warthdog w serii Halo.
#36 Napisany 11 listopada 2011 - 16:24
Sterowanie skopane, bo nie da się jednocześnie jeździć i strzelać, w przeciwieństwie do każdej giereczki z walką pojazdami. Sterowanie Hogiem w Halo jest perfekcyjne.
#37 Gość_Kazuo_* Napisany 11 listopada 2011 - 16:52
Ale z tym narzekaniem na checkpointy to jednak przesada. Dzisiejsze samo-przechodzące się giereczki co poniektórych chyba za bardzo rozpieściły.
#38 Napisany 12 listopada 2011 - 19:29
Dwójka była fajną grą ale dla wielu graczy (w tym dla mnie) zbyt różną jeśli chodzi o klimat i gameplay od części pierwszej. Także trudniejszą, dla mnie to minus i nie wstydzę się do tego przyznać (a pewnie niejeden się wstydzi i hejtuje grę). Była trudniejsza bo była trudniejsza, to wszystko. Nie ma co dorabiać ideologii, że coś było "skopane", bo poza tym nudzącym przelatywaniem przez miasto generalnie nie było.
Jeśli będzie w kawałkach na Store to biorę część pierwszą, żeby przywołać miłe wspomnienia ale za pozostałe... dziękuję.
Jeśli będzie w kawałkach na Store to biorę część pierwszą, żeby przywołać miłe wspomnienia ale za pozostałe... dziękuję.
#39 Napisany 16 listopada 2011 - 17:43
Przeszedłem ponad połowę gry. Niczego nie wymyślam, nawet jeśli coś przekręcam - pamiętam, że coś istotnego do walki pojazdami było ustawione jednocześnie pod prawego analoga i 'X', ergo nie dało się tego robić jednocześnie, po którejś tam misji z walką pojazdami ciepnąłem grę.
włącz tą grę trollu i przekonaj się, że się da, bo się da - hejt hejtem, ale nie wymyślaj takich rzeczy, bo niektórych w błąd wprowadzisz. :hello: serio, widać że nie grałeś w tą grę więcej niż do pierwszych kilku śmierci.
#40 Napisany 21 listopada 2011 - 20:08
Premiera w lutym.
#41 Napisany 21 listopada 2011 - 20:37
Gdyby nie wrzuty Daxtera trailer byłby mocno słaby
#42 Napisany 21 listopada 2011 - 20:41
slabe sceny wybrali. zamiast z jakichś jasnych poziomów to wzieli same ciemne.
#43 Napisany 21 listopada 2011 - 20:56
Raczej ominę, wkurzaja mnie bohaterowie...
#44 Gość_Kazuo_* Napisany 21 listopada 2011 - 21:12
#45 Napisany 22 listopada 2011 - 16:34
Boziu, ten mem nie tak powinien brzmieć po polsku.
#46 Napisany 23 listopada 2011 - 13:06
Mało było elementów platformowych w dwójce ? Ja wiem, że te gry nie są strict platformowe, ale gatunek platformerów ewoluował już za czasów PS2.Nie mówiąc też o tym, że Jak 2 i 3 to nie platformówki.
#47 Gość_Kazuo_* Napisany 23 listopada 2011 - 15:52
Niby w Jaku 2 i 3 skakanie jest obecne, ale mimo to do platformówki tym grom dalej niż bliżej.
#48 Napisany 23 grudnia 2011 - 19:33
Imo Jacki to esencja platformerów. Pod co byś je zaklasyfikował, jeżeli nie pod platformówki?
#49 Napisany 09 stycznia 2012 - 21:09
#50 Napisany 09 stycznia 2012 - 22:22
ja jeszcze nie widzialem ;p
#51 Napisany 15 stycznia 2012 - 01:23
o mamo. plats +3
#52 Napisany 15 stycznia 2012 - 01:31
nie odpuścisz
#53 Napisany 15 stycznia 2012 - 22:14
Po kolekcji Sly'a sobie odpuszczę, bo jeszcze mam do ogrania Crack in Time... ale na pewno kiedyś się pokuszę. Ci kreskówkowi bohaterowie jak Sly czy Ratchet to jest to.
#54 Napisany 10 lutego 2012 - 00:15
Nie wytrzymałem i zassałem z US PSN Store pierwszą część Jak & Daxter! Zapomniałem już, że Daxter nie zawsze był surykatką
#55 Napisany 10 lutego 2012 - 09:02
Dzieki za spoiler!!!!!!
#56 Napisany 10 lutego 2012 - 09:15
To chyba było pokazane w intrze
#57 Napisany 10 lutego 2012 - 11:17
Dante...
#58 Napisany 10 lutego 2012 - 11:22
A nie?
#59 Napisany 10 lutego 2012 - 11:33
Od kiedy zostales papciem rozregulowal Ci sie irony detector.
#60 Napisany 10 lutego 2012 - 12:39
Wybacz mu, nie sypia więc i umysł słabuje.