Myśle, że Jedyn mówiąc o 'wersji na 360' nie mówił o Crysis, a o FCIP..Ale nie została pokazana ani nawet zapowiedziana
Xbox 360 - Pogadanki
#61 Gość__* Napisany 25 lutego 2006 - 19:44
#62 Napisany 25 lutego 2006 - 22:53
#63 Gość__* Napisany 14 marca 2006 - 21:16
Listopad 2005 [326,000]
Grudzien 2005 [281,441]
Styczen 2006 [249,000]
Luty 2006 [160,000]
Idzie ci coraz lepiej, hihihi...
To jest Ameryka! XD
#64 Napisany 14 marca 2006 - 21:32
Sprzedaz X360 w USA:
Listopad 2005 [326,000]
Grudzien 2005 [281,441]
Styczen 2006 [249,000]
Luty 2006 [160,000]
Idzie ci coraz lepiej, hihihi...
To jest Ameryka! XD
No tutaj nie ma usprawiedliwienia że nie nadążają z produkcją. Ta konsola ppotrzebuje jakiegoś mocnego tytułu. I to natychmiast
#65 Napisany 14 marca 2006 - 21:42
hihihi...
hihihihi
#66 Napisany 14 marca 2006 - 22:01
X360 ma mocne tytuły, brakuje hitu który pociągnąłby masy i stał się kultowy, jak np. Halo czy w przypadku PS2 Onimusha.No tutaj nie ma usprawiedliwienia że nie nadążają z produkcją. Ta konsola ppotrzebuje jakiegoś mocnego tytułu. I to natychmiast
#67 Napisany 14 marca 2006 - 22:09
taki tytul zwie sie killer app..to tak na marginesieX360 ma mocne tytuły, brakuje hitu który pociągnąłby masy i stał się kultowy, jak np. Halo czy w przypadku PS2 Onimusha.No tutaj nie ma usprawiedliwienia że nie nadążają z produkcją. Ta konsola ppotrzebuje jakiegoś mocnego tytułu. I to natychmiast
co do sprzedazy konsol w usa to jest tam o tyle problem ze sprzet w wieeeeeeeeeeeeeelu sklepach sprzedawany jest w tzw giga-packach(lub loaded/bundle packach) czyli zestawach specjalnie podpakowanych przez sklepy w celu wiekszych zyskow...i na chwile obecna w tym tkwi problem..produkcja idzie bbaardzo srednio na jeza a co za tym idzie do sklepow dostarczane sa niewielkie ilosci sprzetu, ktory jak napisalem na poczatku posta pakowane sa w chamskie giga packi ktore blokuja sprzedaz..bo jak mozna zobaczyc na stornach najwiekszych sklepow netowych w usa (amazon, ebgames,gamestop itp itd) xboxa 360 w takim zestawie mozna nabyc za ok 600 dolarow(i to jest dolny przedzial cenowy)..to smiech na sali..ludzie nie chca kupowac sprzetu za taka kase gdzie wciskane sa im na sile jakies gowna...zauwazcie ze tam gdzie x360 premium sprzedawany jest po oficjalnej cenie czesto widnieje napis "sold out"
a liksang od dluzszego czasu nie ma europejskich i amerykanskich 360tek bo jak widac nie moga doprosic sie od MS kolejnej dostawy..
dlatego na chwile obecna problem caly czas jest zwiazany z produkcja, ktora powinna dostac solidnego kopa w dupe...
oczywiscie killer app tez jak najszybciej musi sie pojawic..
#68 Gość__* Napisany 14 marca 2006 - 22:30
Nie powiedział bym "to trochę porażka, że gra na nową konoslę wygląda porównywalnie do dwuletniej gry z PC", ujoł bym to inaczej, bezczelne wyciaganie kasy od graczy, a wzamian dostajemy lekko poprawiona grafike LOL
Pamieta ktos RE1 na GC, to był przeskok graficzny wzgledem odpowiednika na PSX, a tu Far Cry, Burnout nowy Tomb Raider...jest troche tych tytułów.
To wygodne dla developera i wydawcy: po co się męczyć, jak nie ma na razie większej konkurencji? Z braku laku konsument kupi nawet lekko podciagniety tytuł. Wiadomo, że taki Tomb Rider to tylko kilka dodatkowych efektów i wyższa rozdziałka - ile to kosztuje pracy developera? Niewiele. Ale kto by lamentował, skoro najlepsza gra na X360 to wyścig samochodowy? Filozofia wydawcy: "Poczekamy na jakąś solidną konkurencję, a do tej pory będziemy jeszcze ssali kasę ze starych silników graficznych na current geny, no i są plusy w postaci szybkich premier, małego nakładu pracy i małego wyboru tytułów na next gena."
A to, że konsola pociągnie gry kilkukrotnie ładniejsze to kazdy wie, ale trzeba poczekać, aż wyczerpie się korytko z grami current gen.
#69 Napisany 15 marca 2006 - 00:59
Ze pozwole sobie tak to ujac - mam info z pierwszej reki (fpp? )
Upolowanie X360 w sklepie, na polce i NIE w jakims pasciarskim bundle-packu - graniczy z cudem.
CUDEM, powtarzam. Nie moge sie wypowiadac ofkoz za cale stany, ale co wieksze mall`e w San Diego, San Fran czy na florydzie wyposazone sa glownie w tysiace gier i akcesorii. Jest juz latwiej niz chocby dwa miesiace temu, ale zazwyczaj odpowiedzia obslugi sklepow na pytanie "macie?" jest smiech...
I nadal w eb-games, gamestop i innych sieciach mozna zobaczyc flyery typu - "w czwartek dostaniemy piecset X360 - first come - first served"
PRL sie przypomina....
Czyli ja to widze tak: wziecie jest (mimo nie-olbrzymiej oferty growej) ale albo produkcja, albo spedycja daje dupy i to grupowo
Nie mialem zamiaru tym postem bronic/tlumaczyc sprzedazy X360 w usa, ofkoz - tylko cele informacyje mi przyswiecaja
Period.
#70 Gość__* Napisany 20 marca 2006 - 16:17
#71 Gość__* Napisany 20 marca 2006 - 16:36
Juz kilka razy pojawiły sie PLOTKI ze VF5 zostanie wydane na PS3 o wersji na X360 SEGA "rozmyśla"Pytanko o VF5. W N+ przy teście X360 napisane było, że gra na niego sie pojawi. Teraz zaś krążą plotki, że pojawi sie tylko na PS3. Jest juz jakies info? Cos wiadomo? Wydaje mi sie, ze 360 dostanie swego VF5, tytuł o ogromnej mocy. M$ zapłaci kazde pieniadze za taki systemseller, no ale to tylko domysły...
oficilanych informacji jeszcze nie ma.
#72 Napisany 20 marca 2006 - 16:42
a skoro juz przy VF5 jestesmy to zerknijcie na automat xD
#73 Napisany 21 marca 2006 - 23:46
Ryo - to jest de luxe kit czy standart?
Jaki pieeekny
#74 Napisany 22 marca 2006 - 00:01
#75 Napisany 22 marca 2006 - 07:14
Podoba mi się motyw ekranów z boku. Ot nie trzeba się obawiać, że tłum gapiów będzie nam dmuchał przez ramię podczas finałowej walki.
Dajcie spokój. Chcecie mi mówić że ps3 zaliczy VF5 i Tekkena przy piewszym okrążeniu? Biedny Bill
#76 Gość__* Napisany 22 marca 2006 - 15:45
#77 Napisany 23 marca 2006 - 22:14
#78 Gość__* Napisany 24 marca 2006 - 13:48
#79 Napisany 24 marca 2006 - 13:58
#80 Gość__* Napisany 27 marca 2006 - 17:42
#81 Napisany 27 marca 2006 - 21:59
#82 Napisany 28 marca 2006 - 05:42
#83 Napisany 28 marca 2006 - 08:14
Rany, potworny syf ten Xkloc.
Chciałeś raczej napisać: porażka!!!111
#84 Napisany 28 marca 2006 - 15:49
Do piekła z MadSTEEZEM.
#85 Napisany 28 marca 2006 - 20:15
#86 Napisany 28 marca 2006 - 20:22
Niby paradoks, ale cos w tym może byc . Japonce maja dziwne gusta hehNinety-Nine Nights dostało 37/40 od Famitsu. Znak to, że lepiej trzymać się od gry z daleka.
#87 Gość__* Napisany 11 kwietnia 2006 - 14:36
co było planowane czyli
Donkey Kong Racing
http://video.google.... ... re&pl=true
ale ja juz nie wiem kto ma do tego prawo :]
czy Rare czy Nintendo
#88 Napisany 11 kwietnia 2006 - 21:23
#89 Napisany 13 kwietnia 2006 - 10:05
Rozumiem jeszcze przytoczony tam przypadek, że kolesiowi się zepsuł X360 po 27 godzinnej(!) sesji w Obliviona (freak totalny), ale że 5 innym z 6 osób w redakcji już padły X360?
Matt wystawił nawet sam sobie nagrode "X360 Still Working award":)
Pisząc że działa nie ma myśli idealnego - zawiesił mu się już z ponad pół tysiąca razy...
Banan w swojej recenzji wspomina o zawieszającym się GRAW,ludzie z GameSpy piszą jak im Oblivion niszczy konsole i wogóle gra chodzi różnie na różnych X'ach 360,gracze na forach też piszą że im padają konsole,dla innych z IGN DOA 4 okazała się system killerem itd...
Ciągle się przymierzam do kupna X360 (cholerny PDZ i PGR 3 spać nie dają) ale w tym momencie realnie się boje (a jeszcze z moim pechem:) )...No w świecie konsol chyba takiej sytuacji jeszcze nie było żeby się człwoiek bał wsadzać gry do konsoli bo mu moga ją zepsuć o_O...
"Thanks, Microsoft. Quality forever, guys."
Ciekawe czy podobnie będzie z PS3-czuje że tak...Dla Sony też w końcu jakość to podstawa:)
#90 Napisany 13 kwietnia 2006 - 10:43
Ciekawe czy podobnie będzie z PS3-czuje że tak...Dla Sony też w końcu jakość to podstawa:)
Jezeli roznica pomiedzy jakoscia produktu MS, a SONY bedzie taka jak w poprzedniej generacji to teraz mozna sie bac, ze PS3 nawet do domu w calosci nie doniesiesz ;] Ja mam szczescie bo moja konsola zawiesila sie 4 razy (mam ja od grudnia) i zepsul sie "tylko" headset ;]