Skocz do zawartości

Zdjęcie

XCOM: Enemy Unknown

Firaxis Games 2K Games PS3 Vita X360 AND iOS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
472 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 05 stycznia 2012 - 17:10

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Od Firaxis, strategia na PC/360/PS3

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

cov_226_l.jpg
 

This is the announcement you've been waiting for: One of the most beloved strategy titles of all time re-imagined by one of the best strategy studios in the world. Firaxis Games' XCOM: Enemy Unknown introduces a wider console audience to what made the storied franchise great in the first place.

Unlike 2K Marin's previously announced XCOM shooter, which sparked tempers among longtime fans for turning its back on the series' cerebral roots, this title is a full-on strategy game that puts players in command of a global anti-alien defense force. XCOM's leader needs a worldwide perspective where threats are identified, populations reassured, and national leaders mollified – but a tactical mind is just as critical considering every shot XCOM's soldiers fire on the battlefield is under the player's turn-based control.


"It’s been a dream of ours to recreate X-COM with our unique creative vision. We’re huge fans of the original game and it’s a once in a lifetime opportunity to re-envision a game that is as beloved as X-COM," said Steve Martin, president of Firaxis Games. "We were careful to keep XCOM: Enemy Unknown true to the elements that made X-COM such a revered game while delivering an entirely new story and gameplay experience for both die-hard X-COM fans and newcomers to the franchise."

If you're lost, you can find out what all the fuss over the original X-COM is in the in-depth Classic GI feature we printed a few months ago (now available online for the first time), which includes rare insight from series creator Julian Gollop.

The huge feature in February's Game Informer goes into all the gory details of XCOM's destructible tactical environments, the interaction between the real-time strategic view and the turn-based combat, how the XCOM organization improves its capabilities as the war rages on, and much more.

In addition, the February issue has our lengthy love letter to the top 50 games of 2011, an exclusive look at new Mass Effect 3 details, and the final word on Final Fantasy XIII-2 along with all the usual goodies.

XCOM: Enemy Unknown comes out for Xbox 360, PlayStation 3, and PC this fall. Until then, check up on our XCOM hub page all month long as we bring you exclusive new content including video interviews with the team leads and the legendary Sid Meier himself.

The February issue of Game Informer should be arriving in mailboxes and newsstands over the next week. If you can't wait for a physical copy, click here to subscribe (or to switch your physical subscription) to our digital edition for when that version goes live on January 10th.


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:56

  • 0

#2 Danteusz Napisany 05 stycznia 2012 - 17:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Cholera, uprzedziłeś mnie z tematem

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
  • 0

#3 Cr0ss2500 Napisany 05 stycznia 2012 - 18:12

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
i to mi się podoba, na to czekam, a nie jakiegoś srakowatego XCOMa, który tylko ma nazwę, nic więcej.
  • 0

#4 xell Napisany 05 stycznia 2012 - 18:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Nie zgodzę się, XCom też się zapowiada na przednią gierkę.
  • 0

#5 fingus Napisany 05 stycznia 2012 - 19:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Oby nie poprzestali na samej taktyce. Ufo to była gra 4X, jak Master of Orion czy Cywilizacja. Poza taktycznymi walkami oddziałem, liczył się też rozwój baz, szkolenia, badania, budowa, etc. Chcę dostać to wszystko, by uznać że gra zasługuje na swoją nazwę.
  • 0

#6 gruby Napisany 05 stycznia 2012 - 19:34

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Super news. Grałem tylko w 2, ale na maksa mnie wciągnęła, mimo że za młody byłem, aby ją docenić. Głównie młóciłem wtedy w Mortal Kombat :D
  • 0

#7 xell Napisany 05 stycznia 2012 - 19:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Oby nie poprzestali na samej taktyce. Ufo to była gra 4X, jak Master of Orion czy Cywilizacja. Poza taktycznymi walkami oddziałem, liczył się też rozwój baz, szkolenia, badania, budowa, etc. Chcę dostać to wszystko, by uznać że gra zasługuje na swoją nazwę.

fingus
It's a-me, Link!
I fail at reading :fa:

Przecież w pierwszym poście jest napisane, że będzie globalne, strategiczne zarządzanie.
  • 0

#8 Malutki Napisany 05 stycznia 2012 - 19:59

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Na takiego XCOM'a czekałem. K***a jednak marzenia się spełniają .
  • 0

#9 Gość_Kazuo_* Napisany 05 stycznia 2012 - 20:08

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Jak zrobią z tego jakiegoś gównianego shooterka, w którym strategia będzie się ograniczała do wyboru taktyki "zaj*bać ich granatem czy pociągnąć z uzika", to ja podziękuję.
  • 0

#10 fingus Napisany 05 stycznia 2012 - 20:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

fingus
It's a-me, Link!
I fail at reading :fa:

Przecież w pierwszym poście jest napisane, że będzie globalne, strategiczne zarządzanie.

Oh, please, to są tylko nic nieznaczące zapewnienia w stylu "też kochamy tę serię i zachowamy jej ducha". A co z tego będzie, to jeszcze długa droga. Dla każdego ten "duch" może się różnić. Np. dla mnie turowość walk jest do wywalenia, ale dla kogoś innego może być kluczowa. Jest mowa o "światowej perspektywie", ale co to znaczy, jak będzie wyglądać? Może po prostu mapa i pojawiające się kropki kolejnych akcji? Chcę wiedzieć, ile w tym będzie faktycznie zarządzania.
  • 0

#11 xell Napisany 05 stycznia 2012 - 21:04

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Na pewno taki system wyboru kropek by się toczył w czasie rzeczywistym. :trup:

Jak zrobią z tego jakiegoś gównianego shooterka, w którym strategia będzie się ograniczała do wyboru taktyki "zaj*bać ich granatem czy pociągnąć z uzika", to ja podziękuję.

Kolejna małpka, ktora najpierw pisze, później myśli.
  • 0

#12 fingus Napisany 05 stycznia 2012 - 21:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mógłby. Pojawia się kropka i musimy szybko kliknąć (QTE!) aby rozpocząć starcie. :cf: Tak to widzę, dopóki nie napiszą czegoś o bazach i badaniu ciał kosmitów. :P
  • 0

#13 xell Napisany 05 stycznia 2012 - 21:16

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
To się przekonamy za 5 dni, co mieli na myśli.
  • 0

#14 Kaxi Napisany 05 stycznia 2012 - 21:42

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
I który kozak twierdził, że 2012 nie pobije pod względem gier 2011? Własnie pobił :cf:

Jestem mega szczęśliwy. Znowu jest sens żyć :fa:
  • 0

#15 Gość_Kazuo_* Napisany 05 stycznia 2012 - 23:21

Gość_Kazuo_*
  • Goście

Kolejna małpka, ktora najpierw pisze, później myśli.

Niech zgadnę, Ty jesteś pierwszą?
  • 0

#16 Stan Napisany 05 stycznia 2012 - 23:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Ciekawe jak się Firaxis spisze się w innej grze niż Cywilizacja.
  • 0

#17 Texz Napisany 05 stycznia 2012 - 23:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dobrych gier nigdy za wiele.
  • 0

#18 pumba132 Napisany 06 stycznia 2012 - 01:37

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
To jest ten XCOM? Dodany obrazek
Czemu wygląda inaczej? Zaliczył reset?
  • 0

#19 fingus Napisany 06 stycznia 2012 - 01:56

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Unlike 2K Marin's previously announced XCOM shooter, which sparked tempers among longtime fans for turning its back on the series' cerebral roots, this title is a full-on strategy game that puts players in command of a global anti-alien defense force.

Wpisz to w translatora. :spoko:

hint: to zupełnie inna gra jest, młody padawanie :yoda:
  • 0

#20 pumba132 Napisany 06 stycznia 2012 - 02:14

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Nie czytałem, skojarzyłem tylko 2K costam chyba robiło tego Xcoma mojego. jak to jakaś strategia, to mnie nie bardzo..
  • 0

#21 fingus Napisany 06 stycznia 2012 - 02:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
:/ Mnie bardzo, o ile nie zapomną o rzeczach, które wymieniłem i nie zechcą zidiocić gry na potrzeby konsol, jak to zrobili z cywilizacją...
  • 0

#22 Danteusz Napisany 06 stycznia 2012 - 13:33

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Tak się wzruszyłem zapowiedzią nowego XCOM że kupiłem na Steamie zestaw starych części, jest w promocji -66%
  • 0

#23 xell Napisany 06 stycznia 2012 - 13:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Tak się wzruszyłem zapowiedzią nowego XCOM że kupiłem na Steamie zestaw starych części, jest w promocji -66%

Masz Win 7? Sprawdzisz, czy Enemy Unknown działa?
  • 0

#24 Danteusz Napisany 06 stycznia 2012 - 13:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mam, x64, działa. Terror From The Deep też, pozostałych jeszcze nie pobrałem. W sumie nastawiałem się nawet na to że niektóre gry mogą nie działać, po prostu chciałem mieć oryginalnego XCOMa, ale skoro śmigają to się cieszę
  • 0

#25 xell Napisany 06 stycznia 2012 - 13:41

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
OK, tylko tym jestem zainteresowany. Na Steamie lepiej uważać z kupowaniem starych giereczek, bo w przeciwieństwie do GOGa nie oferują żadnego wsparcia (ani nie refundują :gusta: ).
  • 0

#26 Mielu Napisany 06 stycznia 2012 - 16:15

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:
Dodany obrazek Megamiazga, na nic innego już w tym roku nie czekam :mrgreen:
  • 0

#27 gruby Napisany 06 stycznia 2012 - 17:58

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Dobrze by było, gdyby na PS3 dali wsparcie Move. Strategie na padzie to jakiś słaby żart, a na moim macu nawet wąż się zacina. Chyba, że polecą już z WiiU :?:
  • 0

#28 Kaxi Napisany 06 stycznia 2012 - 19:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Dobrze by było, gdyby na PS3 dali wsparcie Move. Strategie na padzie to jakiś słaby żart, a na moim macu nawet wąż się zacina. Chyba, że polecą już z WiiU :?:



Ja bym wolał, by grze towarzyszył spin-off/aletrnatywna konwersja na 3DSa. Zubożona, ale z nowymi misjami. Dwa razy więcej funu - raz na stacjonarce, raz na handheldzie. Strategie turowe na handheldach to jest to, co tygryski lubią najbardziej.
  • 0

#29 fingus Napisany 06 stycznia 2012 - 19:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Skoro konsolową Cywilizację trzasnęli też na iPadzie, to i niech z tymi UFOkami zrobią podobnie. :tak:
  • 0

#30 MaxVarEmreis Napisany 09 stycznia 2012 - 18:35

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Screeny!!
Dodany obrazek

http://www.gameinfor...my-unknown.aspx
Tutaj dwa więcej i tekst :)
  • 0



Inne z tagami: