Skocz do zawartości

Zdjęcie

XCOM: Enemy Unknown

Firaxis Games 2K Games PS3 Vita X360 AND iOS PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
472 odpowiedzi na ten temat

#61 Sotaku Napisany 21 stycznia 2012 - 00:44

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
przypomina pierwowzór co dzis jest rzadkością
  • 0

#62 fingus Napisany 21 stycznia 2012 - 02:19

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
To prawda, typowo pecetowa. :lukam: W strategu mogę to przeboleć.
  • 0

#63 Sotaku Napisany 21 stycznia 2012 - 09:29

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
Jak dla mnie amigowa :tak:
  • 0

#64 Kradziej Napisany 21 stycznia 2012 - 10:45

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Cholera, a po Deus Eksie mówiłem sobie, że odpuszczam sobie kompletne starocie, bo się męczyć co nie ma... a UFO kusi :(
  • 0

#65 Kaxi Napisany 21 stycznia 2012 - 11:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Jest dobrze, a w oryginalnym ufo mam już na liczniku prawie 20 h :) Ktoś jeszcze gra w oczekiwaniu na nowe UFO?
  • 0

#66 Sotaku Napisany 21 stycznia 2012 - 14:16

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
kuzynek grał niedawno...miałem ochotę sobie przypomnieć, ale moja Amisia odmówiła posłuszeństwa :(
  • 0

#67 Shin Ryu Napisany 27 stycznia 2012 - 19:42

Shin Ryu

    Polish Dragon

  • Forumowicze
  • 760 Postów:
Oj czekam straszliwie na tą gierunię, bo pierwsze UFO skończyłem 6x (2x Amiga, 2x PSX, 2x PC). Potem jak miałem zajawkę na RPG (papierowe) to zrobiłem sobie swój własny system (zeszycik z rysunkami i zasadmi mam do dzisiaj). Bez wątpienia "stare" UFO to jedna z moich ukochanych gier :D
  • 0

#68 Sotaku Napisany 27 stycznia 2012 - 19:49

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
a ta muzyczka

  • 0

#69 ACZ Napisany 06 marca 2012 - 19:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
pierwsze dzienniki deweloperskie, jest sporo gameplayu.


za niusa dziekujemy oczywiscie ps3site.pl
  • 0

#70 BigBoss1982 Napisany 06 marca 2012 - 23:05

BigBoss1982

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 621 Postów:
Jedyne słuszne UFO :) co kiedyś na 486 tą grę masakrowałem to moje :) co potem człowiek się za***iście bawił jak miał już 8 baz, odkrytą Cydonię, Avengery w hangarach, latające kombinezony, te mini atomówki i broń plazmową, ale nadal robiło się manufakturę i sprzedawało i zarabiało hajc hehe. Jedna z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek grałem, Terror From the Deep nie wciągnął już mnie tak bardzo, a każda następna gra spod szyldu UFO to już w ogóle porażka na całej linii.

Ciekawe jak wyjdzie pierwszy słuszny remake. Jakoś tak patrzę na te screeny i tego nie czuję, ale pożyjemy zobaczymy :)
  • 0

#71 Cr0ss2500 Napisany 06 marca 2012 - 23:29

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
Poziom Iron Mode @_@ - jak nic będzie grany. Classic Hardcore pleja !
  • 0

#72 fingus Napisany 07 marca 2012 - 00:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Wygląda w porządku, może być niezła gierka, o ile się postarają. :^^: Niech tylko będzie odpowiednie wyważenie pomiędzy zadaniami taktycznymi a strategicznymi.
  • 0

#73 Cola Napisany 07 marca 2012 - 04:28

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Za młody jestem żeby pamiętać oryginale UFO, ale to co widać na filmiku powyżej bardzo mi się podoba. Już za samą tematykę gra dostaje u mnie +10, są obcy, jest klimat.
  • 0

#74 Buroberu Napisany 07 marca 2012 - 12:14

Buroberu

    Pikachu

  • Narybek
  • 60 Postów:
Mnie ciekawi jak przeniosą mechanikę badań oraz walki w powietrzu. Ostatnio na DOS Boxie skończyłem pierwszego XComa i Terror from the Deep i mam nadzieje, że:

1. Walka w powietrzu pozostanie jak w oryginale - czyli pościg, walka w osobnym oknie i td.
2. Badania będa mocno rozbudowane i mieć kilka gałęzi. Badania na martwych i żywych obcych MUSI powrócić! Daje to ogromne możliwości i pole do popisu. Takiego potencjału nie można zmarnować. Oczywiście wyniki sekcji ukazane w odpowiedni sposób - stół operacyjny i td., jak w starym UFO.
3. Misje typu Terror, rajdy na bazy, obrona własnej - oby tego nie porzucili.
4. Dużo gatunków obcych z podziałem na rangi i może jakieś mutacje wewnątrz danych gatunków. Oczywiście każdy z nich dawałby inna rzecz, po przepadaniu będąc żywym lub martwym.
To mi na razie do głowy przychodzi. Poza tym świetna sprawa z systemem osłon, niszczeniem się otoczenia, poruszaniem się po polu walki (Sectoid skaczący przez szyby mnie rozbił). Kurcze - zajarałem się na maksa...
  • 1

#75 fingus Napisany 07 marca 2012 - 15:06

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Walki w powietrzu są mi obojętne, ale co do reszty (a zwłaszcza badań), zgadzam się w 100%. :tak:
  • 0

#76 Buroberu Napisany 07 marca 2012 - 15:25

Buroberu

    Pikachu

  • Narybek
  • 60 Postów:
Walki w powietrzu muszą być. To nieodłączny element serii. Wiaże się z badaniami bo przecież trzeba było Avengery i Interceptory wymieniać na cos lepszego. A Plasma Beam i Fusion Ball Launcher dawały niezłego powera. Poza tym szukanie Commanderów, znbieranie Elerium, opracowywanie UFO Navigation, Alien Alloys i td. To było coś. Poza tym element dodatkowy to więcej godzin gry, większ różnorodność i za tym idacy fun. Zatem uważam, że walka z latającymi spodkami być powinna.

Jest jeszcze kwestia doświadczenia i jak będzie zdobywane. Beda klasy dla naszych żołnierzy, ale nic nie wiadomo o systemie rozwoju. Miło też zobaczyc stare nazwy niektórych urządzeń. No i ciekawe jak walka PSI. Oj dużo tego i potencjał ogromny. Niech Firaxis tego nie spieprzy...

Wywiad i nieco więcej widocznych rzeczy:



Oglądając po raz drugi ten materiał można dojść do kilku wniosków.

Powracają starzy znajomi z nowym lub lekko zmienionym wizerunkiem. Z obcych mamy Sectoidy i Mutony. Przez moment widać Interceptora oraz pociski Avalanche. Powraca zatem walka powietrzna i baaaardzo mnie to cieszy. Także badania wyglądają na całkiem sensownie przedstawione. Teraz występują resztki broni, które będziemy badać - nie od razu gotowe egzemplarze jak w poprzednikach.

Co do saveów - będą normalnie w grze, ale będzie również poziom trudności, który umożliwia tylko saveowanie, ale nie będzie możliwości odczytania save'u w trakcie gry. Jakaś misja się nie udała i połowa oddziału padła - live with it.

Nowy obcy - Berseker. Walka tylko w zwarciu, ale potrafi przebijać sie przez ściany. Przypomina nieco Mutona w innym kombinezonie, a w dłoni ma coś w rodzaju organicznego ostrza. Fajna sprawa - ciekawe czy jeśli Bersekerzy przypominają Mutony to czy motyw z mutacjami wewnątrz ras obcych stanie się faktem. Na screenach widać też obcych wyglądających bardzo podobnie do ludzi. A może to są ludzie? Na pewno pamiętacie, że w starym XComie niektóre kraje potrafiły przechodzić na stronę Ufoków jeśli nie szło nam za dobrze i wycofywać się z finansowania. Ciekaw jestem co z tego wyniknie bo perspektywa walki z zmanipulowanymi genetycznie ludźmi też zapowiada się obiecująco.

Agenci XCom nie będą już mieli punktów akcji. Zamiast tego powstanie coś na kształt puli ruchów, jakie nasz żołnierz jest wstanie wykonać w określonym czasie. Brzmi to nieco zagadkowo i przydałoby się zobaczyć jakiś materiał, który to wyjaśni. System Time Units idealnie pasował do mechaniki gry. Miejmy nadzieje, że ten nowy da radę godnie go zastąpić. Kolejna nowość u naszych wojaków to podział na klasy. Mamy więc ludzi z odgórnie przypisanymi predyspozycjami do bycia wsparciem, szturmowcem czy snajperem. Dobry pomysł.

To chyba najważniejsze rzeczy, jakie udało mi się wychwycić. Znaleźliście coś jeszcze?

[EDIT]

http://forums.2kgame...tion-Summarized

Sumaryczna lista faktów.
  • 0

#77 Cr0ss2500 Napisany 14 kwietnia 2012 - 09:47

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
gejplej i wywiad z PAX'a



świetnie się prezentuje i wygląda :o stary dobry Enemy Unknown
  • 0

#78 ACZ Napisany 22 maja 2012 - 23:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
premiera 12 października
  • 0

#79 Sotaku Napisany 23 maja 2012 - 06:52

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
myślałem że to wcześniej wyjdzie :hmmm:
  • 0

#80 Ryan Napisany 23 maja 2012 - 07:45

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Najwyraźniej nie. ;]
  • 0

#81 Kaxi Napisany 23 maja 2012 - 09:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Idealnie, jesień zacznie się wspaniale :)
  • 0

#82 Sotaku Napisany 24 maja 2012 - 07:23

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
czuję, że temat będzie żył po premierze, aż odpaliłem starege UFO...nadal największe wrażenie robi muzyka :tak:
  • 0

#83 Kaxi Napisany 05 czerwca 2012 - 18:34

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:


Hype trailer.

Trzeba sobie czymś osłodzić konfę N ;)
  • 0

#84 gruby Napisany 05 czerwca 2012 - 20:51

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Nie czuję tu dawnego klimatu, ale może taki trailer.
  • 0

#85 Sotaku Napisany 05 czerwca 2012 - 22:24

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
słaby trailer jest słaby :(
  • 0

#86 Cr0ss2500 Napisany 05 czerwca 2012 - 22:34

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
faktycznie trailer z dupy, tego czegoś XCOM'a starego nie ma, ale ogólnie kto widział gejplejej wie jak jest @_@.
  • 0

#87 Sotaku Napisany 06 czerwca 2012 - 11:36

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 687 Postów:
racja, wcześniejsze filmiki z gry były duzo lepsze niż powyższa kupa
  • 0

#88 Kradziej Napisany 06 czerwca 2012 - 13:57

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

słaby trailer jest słaby :(


Trailer zarąbisty. Każdy, kto jara się tą grą ma w internecie mnóstwo - MNÓSTWO - często bardzo szczegółowych materiałów na jej temat, więc jeden wykokszony, filmowy filmik nie zaszkodzi, a zmontowano go super.
  • 0

#89 Shin Ryu Napisany 06 czerwca 2012 - 16:02

Shin Ryu

    Polish Dragon

  • Forumowicze
  • 760 Postów:
Mnie też się bardzo podoba :)
  • 0

#90 fingus Napisany 07 czerwca 2012 - 07:37

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Bardzo fajny trailerek. :D Jaram się.
Dla przypomnienia, intro oryginalnych ufoków:

  • 0



Inne z tagami: