przypomina pierwowzór co dzis jest rzadkością
XCOM: Enemy Unknown
Rozpoczęte przez
xell
, 05 01 2012 17:10
Firaxis Games 2K Games PS3 Vita X360 AND iOS PC
472 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 21 stycznia 2012 - 00:44
#62 Napisany 21 stycznia 2012 - 02:19
To prawda, typowo pecetowa. W strategu mogę to przeboleć.
#63 Napisany 21 stycznia 2012 - 09:29
Jak dla mnie amigowa
#64 Napisany 21 stycznia 2012 - 10:45
Cholera, a po Deus Eksie mówiłem sobie, że odpuszczam sobie kompletne starocie, bo się męczyć co nie ma... a UFO kusi
#65 Napisany 21 stycznia 2012 - 11:09
Jest dobrze, a w oryginalnym ufo mam już na liczniku prawie 20 h Ktoś jeszcze gra w oczekiwaniu na nowe UFO?
#66 Napisany 21 stycznia 2012 - 14:16
kuzynek grał niedawno...miałem ochotę sobie przypomnieć, ale moja Amisia odmówiła posłuszeństwa
#67 Napisany 27 stycznia 2012 - 19:42
Oj czekam straszliwie na tą gierunię, bo pierwsze UFO skończyłem 6x (2x Amiga, 2x PSX, 2x PC). Potem jak miałem zajawkę na RPG (papierowe) to zrobiłem sobie swój własny system (zeszycik z rysunkami i zasadmi mam do dzisiaj). Bez wątpienia "stare" UFO to jedna z moich ukochanych gier
#68 Napisany 27 stycznia 2012 - 19:49
a ta muzyczka
#69 Napisany 06 marca 2012 - 19:43
pierwsze dzienniki deweloperskie, jest sporo gameplayu.
za niusa dziekujemy oczywiscie ps3site.pl
za niusa dziekujemy oczywiscie ps3site.pl
#70 Napisany 06 marca 2012 - 23:05
Jedyne słuszne UFO co kiedyś na 486 tą grę masakrowałem to moje co potem człowiek się za***iście bawił jak miał już 8 baz, odkrytą Cydonię, Avengery w hangarach, latające kombinezony, te mini atomówki i broń plazmową, ale nadal robiło się manufakturę i sprzedawało i zarabiało hajc hehe. Jedna z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek grałem, Terror From the Deep nie wciągnął już mnie tak bardzo, a każda następna gra spod szyldu UFO to już w ogóle porażka na całej linii.
Ciekawe jak wyjdzie pierwszy słuszny remake. Jakoś tak patrzę na te screeny i tego nie czuję, ale pożyjemy zobaczymy
Ciekawe jak wyjdzie pierwszy słuszny remake. Jakoś tak patrzę na te screeny i tego nie czuję, ale pożyjemy zobaczymy
#71 Napisany 06 marca 2012 - 23:29
Poziom Iron Mode @_@ - jak nic będzie grany. Classic Hardcore pleja !
#72 Napisany 07 marca 2012 - 00:49
Wygląda w porządku, może być niezła gierka, o ile się postarają. Niech tylko będzie odpowiednie wyważenie pomiędzy zadaniami taktycznymi a strategicznymi.
#73 Napisany 07 marca 2012 - 04:28
Za młody jestem żeby pamiętać oryginale UFO, ale to co widać na filmiku powyżej bardzo mi się podoba. Już za samą tematykę gra dostaje u mnie +10, są obcy, jest klimat.
#74 Napisany 07 marca 2012 - 12:14
Mnie ciekawi jak przeniosą mechanikę badań oraz walki w powietrzu. Ostatnio na DOS Boxie skończyłem pierwszego XComa i Terror from the Deep i mam nadzieje, że:
1. Walka w powietrzu pozostanie jak w oryginale - czyli pościg, walka w osobnym oknie i td.
2. Badania będa mocno rozbudowane i mieć kilka gałęzi. Badania na martwych i żywych obcych MUSI powrócić! Daje to ogromne możliwości i pole do popisu. Takiego potencjału nie można zmarnować. Oczywiście wyniki sekcji ukazane w odpowiedni sposób - stół operacyjny i td., jak w starym UFO.
3. Misje typu Terror, rajdy na bazy, obrona własnej - oby tego nie porzucili.
4. Dużo gatunków obcych z podziałem na rangi i może jakieś mutacje wewnątrz danych gatunków. Oczywiście każdy z nich dawałby inna rzecz, po przepadaniu będąc żywym lub martwym.
To mi na razie do głowy przychodzi. Poza tym świetna sprawa z systemem osłon, niszczeniem się otoczenia, poruszaniem się po polu walki (Sectoid skaczący przez szyby mnie rozbił). Kurcze - zajarałem się na maksa...
1. Walka w powietrzu pozostanie jak w oryginale - czyli pościg, walka w osobnym oknie i td.
2. Badania będa mocno rozbudowane i mieć kilka gałęzi. Badania na martwych i żywych obcych MUSI powrócić! Daje to ogromne możliwości i pole do popisu. Takiego potencjału nie można zmarnować. Oczywiście wyniki sekcji ukazane w odpowiedni sposób - stół operacyjny i td., jak w starym UFO.
3. Misje typu Terror, rajdy na bazy, obrona własnej - oby tego nie porzucili.
4. Dużo gatunków obcych z podziałem na rangi i może jakieś mutacje wewnątrz danych gatunków. Oczywiście każdy z nich dawałby inna rzecz, po przepadaniu będąc żywym lub martwym.
To mi na razie do głowy przychodzi. Poza tym świetna sprawa z systemem osłon, niszczeniem się otoczenia, poruszaniem się po polu walki (Sectoid skaczący przez szyby mnie rozbił). Kurcze - zajarałem się na maksa...
#75 Napisany 07 marca 2012 - 15:06
Walki w powietrzu są mi obojętne, ale co do reszty (a zwłaszcza badań), zgadzam się w 100%.
#76 Napisany 07 marca 2012 - 15:25
Walki w powietrzu muszą być. To nieodłączny element serii. Wiaże się z badaniami bo przecież trzeba było Avengery i Interceptory wymieniać na cos lepszego. A Plasma Beam i Fusion Ball Launcher dawały niezłego powera. Poza tym szukanie Commanderów, znbieranie Elerium, opracowywanie UFO Navigation, Alien Alloys i td. To było coś. Poza tym element dodatkowy to więcej godzin gry, większ różnorodność i za tym idacy fun. Zatem uważam, że walka z latającymi spodkami być powinna.
Jest jeszcze kwestia doświadczenia i jak będzie zdobywane. Beda klasy dla naszych żołnierzy, ale nic nie wiadomo o systemie rozwoju. Miło też zobaczyc stare nazwy niektórych urządzeń. No i ciekawe jak walka PSI. Oj dużo tego i potencjał ogromny. Niech Firaxis tego nie spieprzy...
Wywiad i nieco więcej widocznych rzeczy:
Oglądając po raz drugi ten materiał można dojść do kilku wniosków.
Powracają starzy znajomi z nowym lub lekko zmienionym wizerunkiem. Z obcych mamy Sectoidy i Mutony. Przez moment widać Interceptora oraz pociski Avalanche. Powraca zatem walka powietrzna i baaaardzo mnie to cieszy. Także badania wyglądają na całkiem sensownie przedstawione. Teraz występują resztki broni, które będziemy badać - nie od razu gotowe egzemplarze jak w poprzednikach.
Co do saveów - będą normalnie w grze, ale będzie również poziom trudności, który umożliwia tylko saveowanie, ale nie będzie możliwości odczytania save'u w trakcie gry. Jakaś misja się nie udała i połowa oddziału padła - live with it.
Nowy obcy - Berseker. Walka tylko w zwarciu, ale potrafi przebijać sie przez ściany. Przypomina nieco Mutona w innym kombinezonie, a w dłoni ma coś w rodzaju organicznego ostrza. Fajna sprawa - ciekawe czy jeśli Bersekerzy przypominają Mutony to czy motyw z mutacjami wewnątrz ras obcych stanie się faktem. Na screenach widać też obcych wyglądających bardzo podobnie do ludzi. A może to są ludzie? Na pewno pamiętacie, że w starym XComie niektóre kraje potrafiły przechodzić na stronę Ufoków jeśli nie szło nam za dobrze i wycofywać się z finansowania. Ciekaw jestem co z tego wyniknie bo perspektywa walki z zmanipulowanymi genetycznie ludźmi też zapowiada się obiecująco.
Agenci XCom nie będą już mieli punktów akcji. Zamiast tego powstanie coś na kształt puli ruchów, jakie nasz żołnierz jest wstanie wykonać w określonym czasie. Brzmi to nieco zagadkowo i przydałoby się zobaczyć jakiś materiał, który to wyjaśni. System Time Units idealnie pasował do mechaniki gry. Miejmy nadzieje, że ten nowy da radę godnie go zastąpić. Kolejna nowość u naszych wojaków to podział na klasy. Mamy więc ludzi z odgórnie przypisanymi predyspozycjami do bycia wsparciem, szturmowcem czy snajperem. Dobry pomysł.
To chyba najważniejsze rzeczy, jakie udało mi się wychwycić. Znaleźliście coś jeszcze?
[EDIT]
http://forums.2kgame...tion-Summarized
Sumaryczna lista faktów.
Jest jeszcze kwestia doświadczenia i jak będzie zdobywane. Beda klasy dla naszych żołnierzy, ale nic nie wiadomo o systemie rozwoju. Miło też zobaczyc stare nazwy niektórych urządzeń. No i ciekawe jak walka PSI. Oj dużo tego i potencjał ogromny. Niech Firaxis tego nie spieprzy...
Wywiad i nieco więcej widocznych rzeczy:
Oglądając po raz drugi ten materiał można dojść do kilku wniosków.
Powracają starzy znajomi z nowym lub lekko zmienionym wizerunkiem. Z obcych mamy Sectoidy i Mutony. Przez moment widać Interceptora oraz pociski Avalanche. Powraca zatem walka powietrzna i baaaardzo mnie to cieszy. Także badania wyglądają na całkiem sensownie przedstawione. Teraz występują resztki broni, które będziemy badać - nie od razu gotowe egzemplarze jak w poprzednikach.
Co do saveów - będą normalnie w grze, ale będzie również poziom trudności, który umożliwia tylko saveowanie, ale nie będzie możliwości odczytania save'u w trakcie gry. Jakaś misja się nie udała i połowa oddziału padła - live with it.
Nowy obcy - Berseker. Walka tylko w zwarciu, ale potrafi przebijać sie przez ściany. Przypomina nieco Mutona w innym kombinezonie, a w dłoni ma coś w rodzaju organicznego ostrza. Fajna sprawa - ciekawe czy jeśli Bersekerzy przypominają Mutony to czy motyw z mutacjami wewnątrz ras obcych stanie się faktem. Na screenach widać też obcych wyglądających bardzo podobnie do ludzi. A może to są ludzie? Na pewno pamiętacie, że w starym XComie niektóre kraje potrafiły przechodzić na stronę Ufoków jeśli nie szło nam za dobrze i wycofywać się z finansowania. Ciekaw jestem co z tego wyniknie bo perspektywa walki z zmanipulowanymi genetycznie ludźmi też zapowiada się obiecująco.
Agenci XCom nie będą już mieli punktów akcji. Zamiast tego powstanie coś na kształt puli ruchów, jakie nasz żołnierz jest wstanie wykonać w określonym czasie. Brzmi to nieco zagadkowo i przydałoby się zobaczyć jakiś materiał, który to wyjaśni. System Time Units idealnie pasował do mechaniki gry. Miejmy nadzieje, że ten nowy da radę godnie go zastąpić. Kolejna nowość u naszych wojaków to podział na klasy. Mamy więc ludzi z odgórnie przypisanymi predyspozycjami do bycia wsparciem, szturmowcem czy snajperem. Dobry pomysł.
To chyba najważniejsze rzeczy, jakie udało mi się wychwycić. Znaleźliście coś jeszcze?
[EDIT]
http://forums.2kgame...tion-Summarized
Sumaryczna lista faktów.
#77 Napisany 14 kwietnia 2012 - 09:47
gejplej i wywiad z PAX'a
świetnie się prezentuje i wygląda stary dobry Enemy Unknown
świetnie się prezentuje i wygląda stary dobry Enemy Unknown
#78 Napisany 22 maja 2012 - 23:25
premiera 12 października
#79 Napisany 23 maja 2012 - 06:52
myślałem że to wcześniej wyjdzie
#80 Napisany 23 maja 2012 - 07:45
Najwyraźniej nie. ;]
#81 Napisany 23 maja 2012 - 09:54
Idealnie, jesień zacznie się wspaniale
#82 Napisany 24 maja 2012 - 07:23
czuję, że temat będzie żył po premierze, aż odpaliłem starege UFO...nadal największe wrażenie robi muzyka
#83 Napisany 05 czerwca 2012 - 18:34
Hype trailer.
Trzeba sobie czymś osłodzić konfę N
#84 Napisany 05 czerwca 2012 - 20:51
Nie czuję tu dawnego klimatu, ale może taki trailer.
#85 Napisany 05 czerwca 2012 - 22:24
słaby trailer jest słaby
#86 Napisany 05 czerwca 2012 - 22:34
faktycznie trailer z dupy, tego czegoś XCOM'a starego nie ma, ale ogólnie kto widział gejplejej wie jak jest @_@.
#87 Napisany 06 czerwca 2012 - 11:36
racja, wcześniejsze filmiki z gry były duzo lepsze niż powyższa kupa
#88 Napisany 06 czerwca 2012 - 13:57
słaby trailer jest słaby
Trailer zarąbisty. Każdy, kto jara się tą grą ma w internecie mnóstwo - MNÓSTWO - często bardzo szczegółowych materiałów na jej temat, więc jeden wykokszony, filmowy filmik nie zaszkodzi, a zmontowano go super.
#89 Napisany 06 czerwca 2012 - 16:02
Mnie też się bardzo podoba
#90 Napisany 07 czerwca 2012 - 07:37
Bardzo fajny trailerek. Jaram się.
Dla przypomnienia, intro oryginalnych ufoków:
Dla przypomnienia, intro oryginalnych ufoków:
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|