KILLZONE - opinie, komentarze... i najazdy (cz.2)
#1021 Napisany 30 lipca 2007 - 13:33
#1022 Gość__* Napisany 30 lipca 2007 - 22:40
Na pewno byś zwrócił na to uwagę. To naprawdę drażniący błąd. W moim przypadku to, jak to określiliście, wyciszanie pojawia się dość często, ale tylko w singlu. Zapomniałem dodać, że jest to wersja oryginalna, więc jakiekolwiek machlojki piratów nie wchodzą tu w grę. Zastanawiające jest to, że część graczy w ogóle nie miała z tym styczności. Dziwna sprawa.Hmm, ja nie uświadczyłem żadnych błędów. Nawet w multi offline. Nie wiem ... z jednej strony nie zwracałem. Z drugiej, jakby coś tak rażącego się pojawiło, z pewnością bym dostrzegł ...
#1023 Napisany 31 lipca 2007 - 11:52
#1024 Gość__* Napisany 01 sierpnia 2007 - 08:19
#1025 Napisany 20 sierpnia 2007 - 10:06
#1026 Napisany 20 sierpnia 2007 - 19:05
#1027 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2007 - 15:11
W multiplayerze chyba się z tym problemem nie spotkałem... w każdym razie nie pamiętam. Albo nie dosłyszałem. Wiesz, kiedy masz obok siebie zaprawionego w fppowych bojach kompana, militarnego funboya, to nic nie usłyszysz oprócz "sk****syny, mało wam?! stary zachodzą mnie od lewego skrzydła, granat na godzinę trzecią, o k***a, atakują, ogień zaporowy!" . Uwielbiam z nim grać . Nie zwraca uwagi na sterowanie ( to pececiarz ), że jakiś upadek wyglądał nierealistycznie, czy słabą grafikę. Poczuł klimat. Reszta go nie interesuje. To prawdziwa przyjemność spotkać się z nim i wyciąć całą chmarę Helgan w pieńmi przytrafiło się to samo parokrotnie. co prawda tylko w multi na offline
#1028 Napisany 21 sierpnia 2007 - 15:25
#1029 Gość__* Napisany 21 sierpnia 2007 - 15:58
#1030 Napisany 21 sierpnia 2007 - 19:07
Jakbym słyszał kuzyna OCFWiesz, kiedy masz obok siebie zaprawionego w fppowych bojach kompana, militarnego funboya, to nic nie usłyszysz oprócz "sk****syny, mało wam?!
#1031 Napisany 24 sierpnia 2007 - 13:14
#1032 Napisany 25 sierpnia 2007 - 17:45
Nie zwraca uwagi na sterowanie ( to pececiarz ), że jakiś upadek wyglądał nierealistycznie, czy słabą grafikę. Poczuł klimat. Reszta go nie interesuje.
Faktycznie, klimat jest niesamowity. Czuc zmagania wojenne, a przy okazji strzelamy ostrą amunicją do ludzi, a nie do jakiś skrzeczących pokrak (kuzynowie Twinki-Winki hehe, Sylvan lepiej bym tego nie ujął, Ty nie jesteś Wielki... Ty jesteś WIELKI!!!!)
#1033 Napisany 30 lipca 2008 - 18:39
#1034 Napisany 30 lipca 2008 - 18:51
#1035 Napisany 30 lipca 2008 - 21:17
#1036 Napisany 30 lipca 2008 - 22:17
#1037 Napisany 31 lipca 2008 - 12:44
#1038 Napisany 05 grudnia 2008 - 10:58
Mam pytanie - czy duża jest różnica w odczuciu samej rozgrywki w wersjach PAL i NTSC?
#1039 Gość__* Napisany 05 grudnia 2008 - 11:09
NTSC jest bardziej dynamiczna, szybsza, ale ma też trochę bardziej niestabilny framerate. Ja w każdym razie na 60Hz nie przestawiam, wolę bardziej ślamazarną akcję, ale za to mieć płynniejszą rozgrywkę.Mam pytanie - czy duża jest różnica w odczuciu samej rozgrywki w wersjach PAL i NTSC?
#1040 Napisany 05 grudnia 2008 - 11:30
#1041 Napisany 06 grudnia 2008 - 16:05
#1042 Napisany 06 grudnia 2008 - 21:37
Killzone to FPP, który wymąciłem na prawo i lewo. A multi z kolegą to ... oż, kurde. Miód. Tylko do dziś nie mogę darować BRAKU KAMPANI CO-OP!
#1043 Napisany 16 grudnia 2008 - 19:19
#1044 Gość_jachu2_* Napisany 16 grudnia 2008 - 19:40
A ja mam pytanie czy warto kupić sobie killzone?
Jeśli nie grałeś w najlepsze FPS'y na next-genach, wówczas zdecydowanie warto. Jeśli grałeś to Killzone nie zaszokuje Cię oprawą wizualną jak w chwili premiery, ale też gra się fajnie i wciąga.
#1045 Napisany 16 grudnia 2008 - 21:12
#1046 Gość__* Napisany 16 grudnia 2008 - 21:15
Kup za to Driv3ra to Cię wyśmiejęKillzone kosztuje teraz góra 30zł, za taką cenę warto kupić wszystko