Assassin's Creed 3
#811 Napisany 02 września 2014 - 20:56
#812 Napisany 02 września 2014 - 20:57
#813 Napisany 02 września 2014 - 20:59
W poprzednich odsłonach brak ładu i składu w fabule ci nie przeszkadzał? Dla mnie wszystkie Asasyny (w które grałem: 1, 2, Brohood, Revelations) to takie zlepki misji i cut-scenek bez większego zamysłu.2. Prowadzenie fabuły. Sam początek był ok, logiczny i jasny - kolejne zadania i epizody jakoś się wiązały, wynikały z siebie. Teraz dostałem totalną sieczkę i skakanie od zadania do zadania bez żadnego sensu - przenosimy się w czasie i przestrzeni, ale nie wiadomo po co to wszystko, nie wiadomo do czego dążymy, jeśli jest tam jakaś przyczynowoskutkowość, to ja jej nie dostrzegłem. To, co się dzieje poza Animusem jest jeszcze gorsze. Ale to może kwestia tego, że nie pamiętam gdzie i po co siedzi teraz nasza wesoła kompania. Nawiasem mówiąc to idiotyczny pomysł wlec fabułę (wątłą fabułę, tak nawiasem mówiąc) przez kilka odsłon rozwleczonych na przestrzeni kilku lat.
#814 Napisany 02 września 2014 - 20:59
#815 Napisany 02 września 2014 - 21:00
#816 Napisany 02 września 2014 - 21:03
@Tajkun - wiem, że jest w mieści, ale w tej lokacji klikałem, klikałem i nic nie znalazłem.
#817 Napisany 02 września 2014 - 21:17
Plus pójście na szagę i skok z tej skały w dół do wody w zatoczce.
#818 Napisany 02 września 2014 - 21:24
Również zawsze dymałem na statek z buta, żeby podziwiać jego maszty wyłaniające się z oddali, niczym bursztynowy świerzop.
#819 Napisany 02 września 2014 - 21:50
Łapcie plusy, albowiem i ja tak robiłam :cool:
#820 Napisany 02 września 2014 - 22:58
Skok ze skały przy zatoczce to - . Jeszcze lubiłem rozprawiać się z pojedynczymi strażnikami na drodze do jakiejś posiadłości (?). Każdego w inny sposób wykańczałem.
#821 Napisany 04 września 2014 - 23:54
1. Tłumaczenie miejscami jest przezabawne. Jak jest opisane na mapie kto sprawuje kontrolę nad dzielnicą? "Sterowanie". Zgadnijcie dlaczego.
2. W jedynce ulice były pełne (drewnianego bo drewnianego, ale jednak) tłumu, który utrudniał poruszanie się, zwłaszcza przy próbach ucieczki, dlatego rozsądnie było śmigać po dachach. Potem seria z jednej strony zaczęła utrudniać ruch dachami (jacyś tam straźnicy, strzelcy, a w późniejszych częściach również szersze ulice, przez które już nie dało się przeskoczyć jednym susem), z drugiej zaś - coraz mniej ludzi na ulicach. W Bostonie mamy już niemal kompletną pustkę - ulica szeroka, domki rzadkie i niskie, a ludzi tyle co kot napłakał. I dlatego bardziej opłaca się latać po ulicach (i jest to łatwiejsze, kiedyś dachami znacznie szybciej pokonywało się odległość). RZAL!!!
#822 Napisany 05 września 2014 - 09:43
bingo fingus. ja polubiłem gameplay dzięki możliwości śmigania po dachach. w takiej dwójce można było przemierzyć miasto z jednego końca na drugi bez dotknięcia ziemi, teraz takie rzeczy chyba tylko na koniu.
#823 Napisany 05 września 2014 - 09:51
#824 Napisany 10 września 2014 - 18:27
#825 Napisany 10 września 2014 - 18:37
#826 Napisany 10 września 2014 - 18:38
#827 Napisany 10 września 2014 - 19:06
jeszcze chyba tylko maszynisty nie było.
You just wait...
#828 Napisany 10 września 2014 - 19:19
ma być duże miasto, mnóstwo dachów, jakiś taki reboot serii. od kiedy konie wprowadzili w brotherhood i takie duże puste przestrzenie, to straciło charakter.
inna rzecz, że jak ostatnio na moment włączyłem dwójkę, żeby gościom pokazać (niegrający), to byłem niemile zaskoczony jak tam jest mało terenu, z ponte di rialto na piazza san marco to są dwa kwartały budynków. we wspomnieniach moich to dużo lepiej wygląda niż w rzeczywistości.
#829 Napisany 10 września 2014 - 20:11
Mimo to uważam architekturę w II za najciekawszą.
Ok, Brotherhood też, chociaż wprowadziło do serii więcej otwartej przestrzeni (co wtedy było ciekawe, a dziś nudzi).
#830 Napisany 10 września 2014 - 20:29
#831 Napisany 11 września 2014 - 11:50
a w Revelations jak to wygląda?
#832 Napisany 11 września 2014 - 14:31
#833 Napisany 12 września 2014 - 08:35
no ale śmiga się tam płynnie po dachach?
bo trójkę jednak odpuszczam. to już nie jest ta sama gra, brak elementów które mnie wciągnęły w ACII a za dużo innych popierdółek.
kupka wstydu -1
#834 Napisany 12 września 2014 - 11:11
tak, w revelations da się śmigać po dachach. pod tym względem jest najbliżej dwójki, nawet bliżej niż bros.no ale śmiga się tam płynnie po dachach?
bo trójkę jednak odpuszczam. to już nie jest ta sama gra, brak elementów które mnie wciągnęły w ACII a za dużo innych popierdółek.
kupka wstydu -1
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 12 września 2014 - 11:11
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|