Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed 3

Ubisoft Montreal Ubisoft WiiU PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
833 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Assassin's Creed 3 (43 użytkowników głosowało)

Chcę AC3 w:

  1. średniowiecznych Chinach (3 głosów [6.98%] - Zobacz)

    Procent głosów: 6.98%

  2. Głosowanie wiktoriańskiej Anglii (11 głosów [25.58%] - Zobacz)

    Procent głosów: 25.58%

  3. Egipcie zmierzchu rządów faraonów (4 głosów [9.30%] - Zobacz)

    Procent głosów: 9.30%

  4. Amerykach podbijanych przez konkwistadorów (3 głosów [6.98%] - Zobacz)

    Procent głosów: 6.98%

  5. czasach amerykańskiej rewolucji XVIII wieku (3 głosów [6.98%] - Zobacz)

    Procent głosów: 6.98%

  6. Rosji po obaleniu caratu (4 głosów [9.30%] - Zobacz)

    Procent głosów: 9.30%

  7. feudalnej Japonii (7 głosów [16.28%] - Zobacz)

    Procent głosów: 16.28%

  8. czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego (5 głosów [11.63%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.63%

  9. jakimś innym miejscu/czasie (gdzie i kiedy?) (3 głosów [6.98%] - Zobacz)

    Procent głosów: 6.98%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#811 Schrodinger Napisany 02 września 2014 - 20:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
nie fingus, nic ci sie nie wydaje, ta gra to kupa
  • 0

#812 torq314 Napisany 02 września 2014 - 20:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
Miasta posysają. Co to za miasto Nowy Jork albo Boston. Łąka, kościół, ratusz i szubienica.
  • 0

#813 Kradziej Napisany 02 września 2014 - 20:59

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

2. Prowadzenie fabuły. Sam początek był ok, logiczny i jasny - kolejne zadania i epizody jakoś się wiązały, wynikały z siebie. Teraz dostałem totalną sieczkę i skakanie od zadania do zadania bez żadnego sensu - przenosimy się w czasie i przestrzeni, ale nie wiadomo po co to wszystko, nie wiadomo do czego dążymy, jeśli jest tam jakaś przyczynowoskutkowość, to ja jej nie dostrzegłem. To, co się dzieje poza Animusem jest jeszcze gorsze. Ale to może kwestia tego, że nie pamiętam gdzie i po co siedzi teraz nasza wesoła kompania. Nawiasem mówiąc to idiotyczny pomysł wlec fabułę (wątłą fabułę, tak nawiasem mówiąc) przez kilka odsłon rozwleczonych na przestrzeni kilku lat.

W poprzednich odsłonach brak ładu i składu w fabule ci nie przeszkadzał? Dla mnie wszystkie Asasyny (w które grałem: 1, 2, Brohood, Revelations) to takie zlepki misji i cut-scenek bez większego zamysłu.
  • 0

#814 fingus Napisany 02 września 2014 - 20:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Miasto mi akurat nie przeszkadza - akceptuję taką odmianę. W lesie też przyjemnie śmigało się po drzewach. Zawsze to jakaś odmiana. Choć irytujące było w paru zadaniach z dziadkiem, gdy musiałem śmigać od jego chatki na przystań i z powrotem.
  • 0

#815 Schrodinger Napisany 02 września 2014 - 21:00

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
wiesz że jest opcja szybkiej podróży po tych polach? :cf:
  • 0

#816 fingus Napisany 02 września 2014 - 21:03

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
@Kradziej - oj nie, w takiej np. dwójce czy Bractwie spójność była ok, wątek się mocno trzymał i było jasne dlaczego robimy akurat to co robimy.

@Tajkun - wiem, że jest w mieści, ale w tej lokacji klikałem, klikałem i nic nie znalazłem.
  • 0

#817 torq314 Napisany 02 września 2014 - 21:17

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
Mi akurat miejscówa z ranczem najbardziej zapadła w pamięć i to bieganie w kółko od statku do domku i z domku do statku celowo odbywałem analogowo, bo było najfajniejsze z całej gry.

Plus pójście na szagę i skok z tej skały w dół do wody w zatoczce.
  • 2

#818 Hellmans Napisany 02 września 2014 - 21:24

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:

Również zawsze dymałem na statek z buta, żeby podziwiać jego maszty wyłaniające się z oddali, niczym bursztynowy świerzop.


  • 2

#819 Lady Luck Napisany 02 września 2014 - 21:50

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Łapcie plusy, albowiem i ja tak robiłam :cool:


  • 2

#820 erzetPL Napisany 02 września 2014 - 22:58

erzetPL

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 961 Postów:

Skok ze skały przy zatoczce to -  :gusta: . Jeszcze lubiłem rozprawiać się z pojedynczymi strażnikami na drodze do jakiejś posiadłości (?). Każdego w inny sposób wykańczałem.  ^_^


  • 0

#821 fingus Napisany 04 września 2014 - 23:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Jeszcze takie dwa spostrzeżenia:
1. Tłumaczenie miejscami jest przezabawne. Jak jest opisane na mapie kto sprawuje kontrolę nad dzielnicą? "Sterowanie". Zgadnijcie dlaczego. :olo:
2. W jedynce ulice były pełne (drewnianego bo drewnianego, ale jednak) tłumu, który utrudniał poruszanie się, zwłaszcza przy próbach ucieczki, dlatego rozsądnie było śmigać po dachach. Potem seria z jednej strony zaczęła utrudniać ruch dachami (jacyś tam straźnicy, strzelcy, a w późniejszych częściach również szersze ulice, przez które już nie dało się przeskoczyć jednym susem), z drugiej zaś - coraz mniej ludzi na ulicach. W Bostonie mamy już niemal kompletną pustkę - ulica szeroka, domki rzadkie i niskie, a ludzi tyle co kot napłakał. I dlatego bardziej opłaca się latać po ulicach (i jest to łatwiejsze, kiedyś dachami znacznie szybciej pokonywało się odległość). RZAL!!!
  • 0

#822 kowal Napisany 05 września 2014 - 09:43

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

bingo fingus. ja polubiłem gameplay dzięki możliwości śmigania po dachach. w takiej dwójce można było przemierzyć miasto z jednego końca na drugi bez dotknięcia ziemi, teraz takie rzeczy chyba tylko na koniu.


  • 0

#823 Schrodinger Napisany 05 września 2014 - 09:51

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
tru story, ale w unity wraca mocno zabudowany obszar więc liczę że śmiganie po dachach wróci do łask
  • 0

#824 fingus Napisany 10 września 2014 - 18:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Pograłem jeszcze trochę i zaczyna mnie odrzucać od gry. Ta gra jest taka niezręczna i niezgrabna, to wplatanie asasyńskich wątków w historię takie wysilone i nienaturalne, ta prezentacja gameplayowych elementów taka nędzna i przypadkowa. Nawet nie chce mi się biegać po mieście i robić zadań, co kiedyś przecież sprawiało mi tyle frajdy. Wydaje mi się, że aż za dużo tego się porobiło - nie dość zbieractwa, zabójstw, polowań, to jeszcze jakieś produkowanie beczek w osadzie. No i na co komu to wszystko? :fp: Przez nią nabiorę wstrętu do całej serii. Zdecydowanie za często wypuszczają kolejne odsłony. Jedna na dwa-trzy lata byłoby enough. Może będę musiał odpuścić z jedną lub dwie kolejne odsłony. Albo wszystkie. :bue:
  • 1

#825 Schrodinger Napisany 10 września 2014 - 18:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
fingus olej, zrób główny wątek, skoncz gre i odpal black flaga, lepsza pod każdym wzgledem
  • 1

#826 torq314 Napisany 10 września 2014 - 18:38

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
Chodzi o to że za bardzo eksperymentują. Wenecja była super, miasteczko rozwijane. A teraz w kolejnych częściach jakieś karawany, napady statkami, jeszcze chyba tylko maszynisty nie było.
  • 1

#827 Lady Luck Napisany 10 września 2014 - 19:06

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

 jeszcze chyba tylko maszynisty nie było.


You just wait...


  • 0

#828 torq314 Napisany 10 września 2014 - 19:19

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
dlatego tak trzymam kciuki za Unity.

ma być duże miasto, mnóstwo dachów, jakiś taki reboot serii. od kiedy konie wprowadzili w brotherhood i takie duże puste przestrzenie, to straciło charakter.

inna rzecz, że jak ostatnio na moment włączyłem dwójkę, żeby gościom pokazać (niegrający), to byłem niemile zaskoczony jak tam jest mało terenu, z ponte di rialto na piazza san marco to są dwa kwartały budynków. we wspomnieniach moich to dużo lepiej wygląda niż w rzeczywistości.
  • 0

#829 Lady Luck Napisany 10 września 2014 - 20:11

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

morpheus.jpg

 

 

Mimo to uważam architekturę w II za najciekawszą.

Ok, Brotherhood też, chociaż wprowadziło do serii więcej otwartej przestrzeni (co wtedy było ciekawe, a dziś nudzi).


  • 0

#830 torq314 Napisany 10 września 2014 - 20:29

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
W Unity niby to ma być w skali 1:1. Jeżeli hardware to wytrzyma, to gracze tym bardziej.
  • 0

#831 kowal Napisany 11 września 2014 - 11:50

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

a w Revelations jak to wygląda?


  • 0

#832 torq314 Napisany 11 września 2014 - 14:31

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
haga sophia ma wielkość sali gimnastycznej w gimnazjum
  • 0

#833 kowal Napisany 12 września 2014 - 08:35

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:

no ale śmiga się tam płynnie po dachach?

bo trójkę jednak odpuszczam. to już nie jest ta sama gra, brak elementów które mnie wciągnęły w ACII a za dużo innych popierdółek.

kupka wstydu -1 :jeee:


  • 0

#834 torq314 Napisany 12 września 2014 - 11:11

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:

no ale śmiga się tam płynnie po dachach?
bo trójkę jednak odpuszczam. to już nie jest ta sama gra, brak elementów które mnie wciągnęły w ACII a za dużo innych popierdółek.
kupka wstydu -1 :jeee:

tak, w revelations da się śmigać po dachach. pod tym względem jest najbliżej dwójki, nawet bliżej niż bros.

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 12 września 2014 - 11:11

  • 0



Inne z tagami: