Silniki
#1 Napisany 12 marca 2012 - 15:32
Walkthrough UE3:
Kilka cytatów Reina:
http://www.cinemable...eble-40315.html
W skrócie:
- Samaritan chodzi już na pojedynczej karcie graficznej (prototyp Keplera)
- UE4 wygląda dużo lepiej od Samarytanina
Przy okazji: ponoć głównym ficzerem UE4 jest dynamiczne GI, działające z ruchomymi światłami i obiektami.
No i jeszcze, jak ktoś chce, lepszej jakości pokazówka CryEngine 3:
http://uk.ign.com/vi...3-in-a-nutshell
#2 Napisany 12 marca 2012 - 15:45
#3 Napisany 12 marca 2012 - 16:03
Pierdu pierdu, UE4 będzie wyglądać na tyle, na ile pozwolą na to next-geny (i porównywalnie do konkurencyjnych silników gier). A że pewnie nie pozwolą na zbyt wiele wiele, to nawet grafa o jakości Samarytanina byłaby pewnie dużym skokiem.- Samaritan chodzi już na pojedynczej karcie graficznej (prototyp Keplera)
- UE4 wygląda dużo lepiej od Samarytanina
Wczesne demka UE3 miały dużo ficzerów, które się nie znalazły w pierwszych grach na UE3 (GOW1, R6 Vegas itp), bo były zbyt kosztowne. Dopiero z kolejnymi grami/latami dodawali wiele ficzerów, jakie realistycznie się dały zaimplementować na konsolach i dawały ładne rezultaty.A teraz to sobie mogą mówić i mówić, jakie to UE4 jest szokujący.
#4 Napisany 12 marca 2012 - 16:15
#5 Napisany 12 marca 2012 - 16:33
#6 Napisany 12 marca 2012 - 16:56
ciekawe czemu w tej pokazówce nie zrobili bardzo bliskiego najazdu na facjatę samarytanina. pewnie dlatego, ze juz tak dobrze jak w tech demku nie wyglada, gdzie bylo zalaczone jakies z kosmosu AA.
Bo faktycznie do dobrego modelu oświetlenia twarzy wystarczy wysokie AA.
A teraz to sobie mogą mówić i mówić, jakie to UE4 jest szokujący.
Wciąż jeszcze powstają gry ekskluzywne dla PC, więc ficzery nie-dla-konsol mają sens. Szczególnie, że piece już mocno przegoniły konsole.
Pretensje do admina, że linki automagicznie zamienia na embed. Poza tym kliknij w któryś napis play w filmiku - przenosi na GT.To wy nie umiecie wklejać filmików z gametrailers, czy ja mam przeglądarkę, która nie umie ich wyświetlać? Ale na jakiej bym nie sprawdzał, widzę tylko "Sorry, this movie isn't available in Flash. Click below to watch..." ale nie da się click below, bo nic to nie daje i nic nie mogą obejrzeć. Dawajcie linka i będzie ok, bo to wklejanie mediów jest kija warte.
#7 Napisany 12 marca 2012 - 16:58
#8 Napisany 12 marca 2012 - 17:09
Ile jest gier na UE3 tylko na PC, które mają production values zbliżone do GOW3 czy Batmana AC? Raczej nie ma sensu mwić o produkcjach tylko na PC, zwłaszcza że UE4 jest robione w celu tworzenia gier na next-geny (i PC), więc te wszystkie "OMG U w0nt b3li3v3 0urz graphicz" jest w kontekście tego, co będzie można zobaczyć na UE4 na konsolach następnej generacji.Wciąż jeszcze powstają gry ekskluzywne dla PC, więc ficzery nie-dla-konsol mają sens. Szczególnie, że piece już mocno przegoniły konsole.
#9 Napisany 12 marca 2012 - 17:41
SD nie przenosi, HD faktycznie przenosi, ale nie w Safari na iPadzie, gdzie w ogóle nic nie ma.
To iPad ma Flasha?
@xell: Dunno, nie śledzę wszystkiego, co powstaje na UE. A wychodzi masa gier w Azji, o których nie słyszymy, bo poza Azję nie wychodzą.
#10 Napisany 12 marca 2012 - 19:34
#11 Napisany 12 marca 2012 - 20:08
#12 Napisany 12 marca 2012 - 22:16
Prezentacja z GDC 2011: http://bitsquid.blog...ata-driven.html
Prezentacje z GDC 2012: http://bitsquid.blog...ks-gdc2012.html
Wygląda to całkiem zacnie, a toolchain jest stosunkowo nietypowy: zamiast jednego wielkiego edytora, jest masa mniejszych narzędzi. Przypomina to trochę staruteńką wojnę 3DS Max vs. Lightwave.
#13 Napisany 12 marca 2012 - 22:25
#14 Napisany 12 marca 2012 - 22:28
#15 Napisany 12 marca 2012 - 22:36
#16 Napisany 13 marca 2012 - 09:50
Niedawno wyszło Unity 3.5 ze wsparciem dla Flash, nowym systemem cząsteczkowym, LODem, HDR, wyszukiwaniem ścieżki i innymi bajerami
http://unity3d.com/u...s-new/unity-3.5
Żeby nie było że nikogo - Rochard z PSN jest w tym napisany
#17 Napisany 13 marca 2012 - 10:38
#18 Napisany 13 marca 2012 - 10:53
#19 Napisany 17 maja 2012 - 14:46
Pojawiły się pierwsze materiały:
http://www.wired.com...f_unreal4/all/1
http://www.neogaf.co...ad.php?t=474483
#20 Napisany 17 maja 2012 - 14:50
#21 Napisany 17 maja 2012 - 14:50
Ano.Dupy nie urywa, nie jest to klasę wyżej od Samaritanina. Oceniam same obrazki, może pełny materiał w ruchu jest lepszy.
Widać, że robione pod konsole