Also...
3192 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 30 maja 2012 - 23:39
#62 Napisany 31 maja 2012 - 09:57
Grałem, prowadziłem, czekam
#63 Napisany 31 maja 2012 - 11:45
Widownia do bani - nic ich nie kręci, na nic nie klaszczą. :S
Bo było nudno, a poza tym siedziałem na FB i gadałem z Wami. Nie ogarniałem, co się dzieje No i ja nie wiem co to C2020 - nie muszę znać się na wszystkim. I zapowiedź tego ani mnie ziębi, ani grzeje, więc co będę udawał, że się podniecam.
#64 Napisany 31 maja 2012 - 11:47
Bo Cyberpunk nikogo. Liczyłem na zapowiedź Białego Wilka
#65 Napisany 31 maja 2012 - 12:21
Heh, też grałem w CP2020 i to sporo, ale jakoś nie ciągnie mnie z tego powodu. Nie odrzuca, będę czekał z uwagą, dobrego RPG nigdy za wiele, ale cyber nie wydaje mi się ani na tyle ciekawym systemem, ani na tyle ciekawym światem, by było czym się podniecać. Taki tam futuryzm sprzed 20 lat z hakiem. Cyberpunk mówi o lękach przed zmianami społeczeństwa i człowieka, ale teraz mamy inne lęki niż wtedy i tamte wizje nie wydają się dziś realne. Za stare by traktować je poważnie, za młode by pachnąć jak retro - co innego gdyby pochodziły z lat pięćdziesiątych lub końca XIX wieku.
#66 Napisany 31 maja 2012 - 13:20
Widać jak ACZe zna sie na rynku giereczek Skoro nawet nie wie że CDPR co pół roku ma taką konfe odnośnie ich aktualnych prac.
Ja tam czekam i to bardzo bo CDPR umie robić świetne RPGi.
Ja tam czekam i to bardzo bo CDPR umie robić świetne RPGi.
#67 Napisany 02 czerwca 2012 - 12:32
Na Polterze ma być wywiad z szefem studia.
"Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED, z którym wywiad opublikujemy w najbliższym czasie na Polterze, wyraźnie zaznacza, żeby nie używać nazwy Cyberpunk 2020. Gra oparta będzie bowiem o całe uniwersum i mechanikę, a nie konkretnie o wersję 2020"
Trochę to lipne, bo w CP v3 dodano supernaturale i spartolono ponoć wiele rzeczy. Kupiłem podręcznik, w poniedziałek będę miał go w swoich łapkach, to sprawdzę.
"Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED, z którym wywiad opublikujemy w najbliższym czasie na Polterze, wyraźnie zaznacza, żeby nie używać nazwy Cyberpunk 2020. Gra oparta będzie bowiem o całe uniwersum i mechanikę, a nie konkretnie o wersję 2020"
Trochę to lipne, bo w CP v3 dodano supernaturale i spartolono ponoć wiele rzeczy. Kupiłem podręcznik, w poniedziałek będę miał go w swoich łapkach, to sprawdzę.
#68 Napisany 02 czerwca 2012 - 12:36
W grze mogą poprawić to co spartolili twórcy systemu, no nie?
#69 Napisany 02 czerwca 2012 - 12:53
Zmiany zawsze oznaczają nowe błędy.
Przy okazji zapodam oficjalną zapkę prasową, bo jeszcze nie było:
http://www.cdprojekt...ci,news_id,1638)
Przy okazji zapodam oficjalną zapkę prasową, bo jeszcze nie było:
http://www.cdprojekt...ci,news_id,1638)
#70 Napisany 04 czerwca 2012 - 21:02
Zaopatrzyłem się w podstawkę do 2. i 3. edycji. Zaczynam czytać.
#71 Napisany 05 czerwca 2012 - 16:59
Polska, kraj w którym ludzie robią dobre gry, a w publicznych mediach mówi się, że od gier komputerowych ma się zaparcie. Nikt u nas nie umie grać w piłkę nożną, a i tak wszyscy ją oglądają. Ehhh... Szkoda pisać.
#72 Napisany 05 czerwca 2012 - 19:20
To wyemigruj.
#73 Napisany 05 czerwca 2012 - 20:00
Chciałem iść do college w Wielkiej Brytani, ale za bardzo nie wiem jak się za to zabrać. Jeżeli chcecie żebym wyemigrował to możecie pomóc
#74 Napisany 05 czerwca 2012 - 20:19
Wystarczy coś sobą reprezentować. Więc zapomnij.
#75 Napisany 10 czerwca 2012 - 22:19
#76 Napisany 18 czerwca 2012 - 15:20
O podejściu CDPR do fabuły i co się zmieni w Cyberze względem Wieśków.
http://www.gamasutra..._accessible.php
http://www.gamasutra..._accessible.php
#77 Napisany 19 czerwca 2012 - 17:01
#78 Napisany 23 lipca 2012 - 08:43
Wywiad z ziomkami z CDP RED. Trochę o Cyberze, dużo o lekcjach z Wieśków.
http://gamasutra.com...cd_projekt_.php
http://gamasutra.com...cd_projekt_.php
#79 Napisany 23 lipca 2012 - 08:52
jakie combo
#80 Napisany 23 lipca 2012 - 09:05
Zainteresowanie na forum ogromne, cóż począć.
#81 Napisany 23 lipca 2012 - 09:09
Ja jestem zainteresowany, ale czekam na konkrety
#82 Napisany 23 lipca 2012 - 09:34
Ja też. Ale bez daty konkretnej to sobie mogą. Wywiady i prężenie muskułów - meh
#83 Napisany 02 sierpnia 2012 - 15:34
Trochę info o grze:
- Wśród inspiracji wymieniane są takie oczywistości jak powieści Williama Gibsona czy "Łowca Androidów" Ridleya Scotta, będzie to też anime "Ghost in the Shell", a z gier System Shock i Deus Ex, ten pierwszy.
- Akcja będzie dziać się na całym świecie, ale skupi się w Night City, znanym z papierowego pierwowzoru, umieszczonym gdzieś pomiędzy San Francisco a Los Angeles.
- Świat gry ma być otwarty i dawać graczowi wiele możliwości - padło śmiałe porównanie do serii GTA.
- Zostanie zachowany system klas postaci z papierowego cyberpunka. Każda dostanie też zestaw umiejętności, które będą wpływać na statystyki na różne sposoby.
- W związku z tym rozwój postaci będzie połączony z rozwojem fabuły, a różnice między klasami pozwolą przeżyć spersonalizowany scenariusz dla każdego bohatera.
- Nawet tak prozaiczna rzecz jak wygląd postaci ma mieć znaczenie.
- Twórcy przykładają sporą wagę do mechaniki strzelania, a tworzą ją m.in. osoby pracujące wcześniej nad The Darkness i Bioshock, którzy dołączyli do zespołu. Gra łączyć głębokie RPG z dobrą strzelaniną. Nie, nie tak jakMass Effect - lepiej.
- Klasy postaci można rozwijać niestandardowo - np. Net Runner (haker), może być też specjalistą od walki bronią ciężką. Będzie to jednak robił po swojemu - np. tworząc drony.
- Statystki broni zapożyczane są z oryginalnego Cyberpunka, w którym Mike'owi Pondsmithowi pomagali tworzyć je znajomi członkowie rozmaitych służb mundurowych.
- Gracz będzie miał większą swobodę w tworzeniu bohatera niż w "Wiedźminie": da się modyfikować statystyki, ekwipunek, implanty, itp.
- Możemy liczyć na scenki przerywnikowe wysokiej jakości, CDP nadal współpracuje z Tomaszem Bagińskiem.
- Będzie więcej niż jedno wydane gry - tradycyjnie spodziewajcie się kolekcjonerki.
- W planach CDP są dwie premiery - 2014 i 2015 r. - która z nich to Cyberpunk?
#84 Napisany 02 sierpnia 2012 - 16:19
czytałem tekst w PSXE- spoko jak większość takich tekstów ale gra nikogo jak miała by wyjść w '14
#85 Napisany 02 sierpnia 2012 - 17:02
To będzie only pc?
#86 Napisany 02 sierpnia 2012 - 17:51
Po raz setny: nie ma powodu sądzić, że będzie na PC. Nie po to rozwijali multiplatformowy silnik, żeby wracać do gier PC-only i ograniczać sobie rynek.
#87 Napisany 02 sierpnia 2012 - 18:10
Gra na bank będzie na PC, co do innych platform, to kij tam wie.
#88 Napisany 02 sierpnia 2012 - 18:12
Słaby troll.
#89 Napisany 02 sierpnia 2012 - 19:09
Hmmm... to ciekawe czy mają devkit przyszłych generacji, nie chce mi się wierzyć że za dwa lata nadal będziemy śmigać na tej generacji konsol
#90 Napisany 02 sierpnia 2012 - 19:16
Strasznie mi się to wszystko podoba. Klasy i umiejętności w oryginalnym CP 2020 dawały mnóstwo swobody. Jeżeli to wszystko zachowają to będzie bosko. Takim Rockmanem powinno się przecież grać zupełnie inaczej niż Net Runnerem, czy Businessmanem
2 lata czekania to sporo, ale da się wytrzymać. Zwłaszcza, że dobrych rpgów nigdy za wiele
2 lata czekania to sporo, ale da się wytrzymać. Zwłaszcza, że dobrych rpgów nigdy za wiele
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|