God of War 2
#31 Gość__* Napisany 15 marca 2006 - 10:06
#32 Napisany 15 marca 2006 - 11:39
Może GoW II bardziej mnie zachwyci, ale mam złe przeczucie, że to będzie poprostu schemat 'więcej, lepiej, dłużej"... Chociaż może i dobrze
Ja nie miałbym nic przeciwko . Więcej wszystkiego. Nie wiem jak wam ale mi w przypadku GOW taki układ odpowiada. Warto na tą grę czekać do pierwszego kwartału przyszłego roku. Warto, choćby to miałabyć ostatnia pozycja jaka wyjdzie na Ps2 .
To będzie ostatnia WIELKA gra na tą konsolę, co do tego nie mam wątpliwości i żaden Final jej tego tytułu nie odbierze
Go Kratos
#33 Gość__* Napisany 15 marca 2006 - 16:14
#34 Napisany 15 marca 2006 - 16:23
Wygląda ślicznie^^ Jeszcze jak dodadzą do tego ciekawą fabułę, to nic tylko graćhttp://www.jeux-france.com/news14956_god-of-war-ii-en-images.html
#36 Napisany 15 marca 2006 - 18:54
Wygląda ślicznie^^ Jeszcze jak dodadzą do tego ciekawą fabułę, to nic tylko grać
Przyznaję, wyglada świetnie . A o fabułę nie ma co się martwić - pierwsza część miała przynajmniej dobrą.
Tutaj można wyczytać bardzo ogólny zarys fabuły kontynuacji GOW. Powiedziałbym, że całość trzyma klimat
Trzyma klimatu i zapowiada się dobrze. Wygląda na to, że tym razem staniemy przeciw trzem Mojrom...
BTW mam nadzieję, że kontynuacja będzie jednak dłuższa i będzie miała znacznie ciekawsze secret'y(bo te stroje kucharza i płetwonurka to padaka jakaś).
#37 Gość__* Napisany 16 marca 2006 - 15:11
Przynajmniej- wg. mnie była to jedyna gra w której (oprócz cięcia, rżnięcia i łamania_ położono nacisk na fabułę- taki DMC3 fabuły niemal nie ma.A o fabułę nie ma co się martwić - pierwsza część miała przynajmniej dobrą.
Jakieś dodatkowa tona sekretów przydałaby się - byłoby co odblokowywać 8)BTW mam nadzieję, że kontynuacja będzie jednak dłuższa i będzie miała znacznie ciekawsze secret'y(bo te stroje kucharza i płetwonurka to padaka jakaś).
#38 Napisany 16 marca 2006 - 15:23
Kurcze, w DMC3 scenek przerywnikowych fabularnych wprowadzających i wyjaśniających fabułę było całkiem sporo. I czegoś na miarę Jestera w GoW brakowało, stąd może taki brak fabuły w DMC3 to średniawy przykładw której (oprócz cięcia, rżnięcia i łamania_ położono nacisk na fabułę- taki DMC3 fabuły niemal nie ma.
#39 Gość__* Napisany 16 marca 2006 - 20:02
Jeśli chodzi o "matrix'owe" przerywniki to w pełni się zgadzam Tyle, że fabuła w GoW (wg. mnie, ach te nawiązania do mitologi) ryje beret, zaś w DMC jest odkrywcza jak klapa od kibla.Kurcze, w DMC3 scenek przerywnikowych fabularnych wprowadzających i wyjaśniających fabułę było całkiem sporo. I czegoś na miarę Jestera w GoW brakowało, stąd może taki brak fabuły w DMC3 to średniawy przykład
#40 Napisany 16 marca 2006 - 20:15
No, ale GoW całkowicie opiera się na mitologii,. Ale zaproszenie, naszyjnik, no i double-cross Jestera nie były niczym. Właściwie to w połowie gry mamy obrót sprawy o 180 stopni prawie. Same nawiązania w Temen-ni-gru do różnych legend, literatury i tekstów także są. A odkrywczość w GoW jest ... gdzie? Także schematy i schematy Ale, to nie jest złe. Kmicic postacią również nie był odkrywczą, a jak dobrze się z nim utożsamiało i historia jak porywałazaś w DMC jest odkrywcza jak klapa od kibla.
Po prostu GoW operuje w innym zupełnie fabularnie miejscu. Bardziej epicko, bardziej w klimatach "czystych" (gdzie np. DMC to mix barkoku, zegarmistrzostwa i ostrych rytmów). Grając w DMC3 słucham Rhapsody z radości naśladując ręką ruch riffa na gitarze gdy Dante rozwala kolejne piaskowe tyłki. Zaś z Kratosem podłączam głośniej dźwięk z gry (nie znalazłem jeszcze odpowiedniej ścieżki - ktoś coś poleca ), epicko smigając między bojami z mitologicznymi kreaturami, gdzie nad zręczność palców przy combosach liczy się odpowiedni dobór technik. Dwie różne bajki, gdzie najlepiej na porównanie zagrać walkę z Cerberem w DMC3 i Cerberem w God of War.
Kratos zdaje się bardziej potężny w boju, zaś Dante bardziej dziki i nieokiełznany (takie wrażenie z widoku tego, co robią te postacie na ekranie).
Same drugie przygody Kratosa IMO nie powinny odbiec od pierwszych. Zastosowano am inne rozwiązania niż w DMC i ... to się przyjęło i to się chwali. Osobiście wolałbym więcej walk na dziedzińcach/komnatach bez upierdliwych łuczników. Więcej mayhamu, może także jakąś broń dalekosiężną, poza piorunami. Mimo wszystko, radość z wypuszczenia na wolność dwóch obleśnych gunów, by bawiły się jak chciały, w DMC stanowi część magii, którą tak lubię.
#41 Gość__* Napisany 16 marca 2006 - 21:34
Schematy widzę Nie mam nic do schematyczności, a co do literatury to wolę KordianaA odkrywczość w GoW jest ... gdzie? Także schematy i schematy
Może track z Shadow of the Colossus ?nie znalazłem jeszcze odpowiedniej ścieżki - ktoś coś poleca
Ja bym dodał jeszcze, że Kratos to kawał potężnego ***a, który gwałci, rabuje, plądruje i zabija. Niekoniecznie w tej kolejności. Moim zdaniem Kratos przypomina nieco Raziela- ten też miał taki pałer który widać było nawet podczas zwykłego poruszania się postacią.Kratos zdaje się bardziej potężny w boju
To zapewnie z powodu braku kontroli rodziców nad dorastającym synem- po prostu ma te swoje "szmoce" i się nimi zabawiaDante bardziej dziki i nieokiełznany
Polecam obejrzeć "Equilibrium" - niemal DMC "na żywo" 8)Mimo wszystko, radość z wypuszczenia na wolność dwóch obleśnych gunów, by bawiły się jak chciały, w DMC stanowi część magii, którą tak lubię.
#42 Gość__* Napisany 22 marca 2006 - 21:10
#43 Gość__* Napisany 22 marca 2006 - 23:55
#44 Gość__* Napisany 23 marca 2006 - 09:00
#45 Gość__* Napisany 23 marca 2006 - 11:45
Zgadzam się z przedmówcą, rewelka 8) Jak na razie zapowiada się dobrze, tylko nie wiem po jakiego diabła dorzucili do gry huśtanie się na mieczach- jakieś takie to Crash Bandicot'owate toto jest i wg. mnie nie pasuje do klimatu gry.Rewelacja. Widac ze gra bedzie bardziej brutalna i krwawa niz jej poprzedniczka.
#46 Napisany 23 marca 2006 - 12:15
#47 Napisany 23 marca 2006 - 12:57
To jak to będzie? GoW2 tylko na PS2? Na PS3 nie? Mi to nie robi różnicy ale z lepszą grafą i innymi fajerwerkami na pewno Kratos by pociąnął premierę nowej "lodówki" Sony.
#48 Napisany 23 marca 2006 - 13:12
Tylko że premiera X360 pokazała mi że pisanie gry na starszy system a potem portowanie jej na nowszy nie zawsze wychodzi na dobre.
#49 Napisany 23 marca 2006 - 18:46
Jedna z najlepszych gier na PS2 jakie gościłem w swojej konsolce, jak nie najlepsza! Na drugą część czekam z niecierpliwością i wiem że przyciągnie mnie tak samo jak jedynka. Teraz zacząłem testować RE4 i jakoś nieprzekonany jestem... może się jeszcze przekonam?
To jak to będzie? GoW2 tylko na PS2? Na PS3 nie? Mi to nie robi różnicy ale z lepszą grafą i innymi fajerwerkami na pewno Kratos by pociąnął premierę nowej "lodówki" Sony.
Pieprzyc PS3!!!
Jesli na PS2 beda wychodzic jeszcze takie gry jak God of War II to ja nie potrzebuje zadnego next gena.
Trailer mnie po prostu zabil. Olac wszystkie Celle, RSXy, Xenony itp. Emotion Engine to jest dopiero MOC.
Moje malutkie marzenie -GOW na PSP. I to bylby moj prawdziwy nextgen - kupilbym od reki te konsolke.
#50 Napisany 24 marca 2006 - 11:38
No i przemocarny końcowy fragment z gryfem (chyba).
I fakt: gdy wychodzą takie gry jakie wciąż wychodzą na PS2 ... PS3 umrze śmiercią naturalną w dniu narodzin. Bo po co komu ono będzie?
#51 Gość__* Napisany 24 marca 2006 - 13:14
Przydało by się też wiecej walki, bo elementów zręcznościowych w poprzedniej części było trochę za dużo. Oprócz tego chciałbym zobaczyć nowe bronie, umiejętności ("bujanie się" na łańcuchach które widziałem w trailerze wygląda co najmniej śmiesznie) oraz masy nowcyh przeciwników- takich na miarę hydry z pierwszej części
#52 Napisany 24 marca 2006 - 13:26
Czyli nie tylko ja chciałbym więcej czystej, bezpardonowej sieczki z wrogami. I więcej bossów, bo jak na razie jestem w Styxie i tylko dwóch pamiętam: hydrę i minotaura. Oboje wymiatali wyobraźnie w kosmos ... no, ale trochę za mało tego. Jako, że gram jednocześnie (wciąż) w Shadow of the Colossus, to tym bardziej boleję nad brakiem takowych. Bo tak Devil May Cry i Ninja Gaiden czy nawet Onimusha wyprzedzają God of War pod tym względem o eony. Niby ciężko wymyślić kilka epickich walk ... ale dwójka niech zapracuje na swe oceny kładąc poprzeczkę wyżej.
#53 Napisany 24 marca 2006 - 18:45
ciekawy jestem tylko co autorzy wymysla pod wzgledem fabularnym
#54 Napisany 25 marca 2006 - 16:11
#55 Gość__* Napisany 25 marca 2006 - 17:22
#56 Gość__* Napisany 25 marca 2006 - 17:22
#57 Napisany 25 marca 2006 - 18:20
A mnie się wydaje, że to będzie późno, przecież wtedy na rynku bedzie już PS3 (jak wszystko pójdzie dobrze )I kwartal 2007 to potwierdzona data premiery gry w Europie. W USA prawdopodobnie bedzie pod koniec roku.
#58 Napisany 25 marca 2006 - 18:53
No i co z tego. Należy się pochwała za to, że nie zapomną (przynajmniej od razu) o PS2. Wielkie brawa i szacuneczek dla firmy.A mnie się wydaje, że to będzie późno, przecież wtedy na rynku bedzie już PS3
#59 Napisany 25 marca 2006 - 19:10
#60 Gość__* Napisany 25 marca 2006 - 19:43
A mnie się wydaje, że to będzie późno, przecież wtedy na rynku bedzie już PS3 (jak wszystko pójdzie dobrze )I kwartal 2007 to potwierdzona data premiery gry w Europie. W USA prawdopodobnie bedzie pod koniec roku.
To chyba dobrze, ze bedzie w co grac na PS2 nawet za rok - nie sadzisz? Wolalbys aby po pojawieniu sie PS3, na starsza konsole nie ukazywaly sie juz zadne gry od Sony?