Currentgen - News
#31 Gość__* Napisany 11 kwietnia 2006 - 18:21
#32 Napisany 11 kwietnia 2006 - 18:54
#33 Gość__* Napisany 17 kwietnia 2006 - 15:57
#34 Gość__* Napisany 18 kwietnia 2006 - 09:38
1. PlayStation 2 [ 273.000 ]
2. Xbox 360 [ 192.000 ]
3. Xbox [ 83.000 ]
4. GameCube [ 63.000 ]
http://babelfish.alt... ... _en&tt=url
#36 Napisany 02 maja 2006 - 09:56
#37 Napisany 02 maja 2006 - 10:02
#38 Napisany 02 maja 2006 - 10:08
Jesteś fanem 24? Grałeś na jedynej platformie na którą wyszła gra 24TheGame? Płytkość tej ankiety woła o pomstę ... w ludziach.
#39 Napisany 02 maja 2006 - 11:10
Hmm ... wolę NDS, wolę LOST, nie słucham Eminema, nie posiadam tego promowanego wszem i wobec iPoda ... a wybiorę PS3
jak 80% innych graczy, którzy boją się zmian
#40 Napisany 04 maja 2006 - 12:14
In response to what it's like to program and design The Darkness (FPS) for both Xbox 360 and PS3, Chronicles of Riddick developer had this to say: "The PS3 will have a content size [and] CPU advantage... The Xbox360 has a slight GPU advantage... I expect that it will be near impossible to tell Xbox360 and PS3 screenshots apart."
#41 Napisany 04 maja 2006 - 12:18
To samo napisał Xelloss w Wojnach konsolowych .Złe wieści dla czycha... Starbreeze mówi: nie będzie graficznych różnic pomiedzy PS3 i 360...
In response to what it's like to program and design The Darkness (FPS) for both Xbox 360 and PS3, Chronicles of Riddick developer had this to say: "The PS3 will have a content size [and] CPU advantage... The Xbox360 has a slight GPU advantage... I expect that it will be near impossible to tell Xbox360 and PS3 screenshots apart."
Zreszta Czychu i tak pewnie tego argumentu nie uzna.
#42 Napisany 04 maja 2006 - 12:18
Złe wieści dla czycha... Starbreeze mówi: nie będzie graficznych różnic pomiedzy PS3 i 360...
In response to what it's like to program and design The Darkness (FPS) for both Xbox 360 and PS3, Chronicles of Riddick developer had this to say: "The PS3 will have a content size [and] CPU advantage... The Xbox360 has a slight GPU advantage... I expect that it will be near impossible to tell Xbox360 and PS3 screenshots apart."
To niemozliwe czyzby ta zabujcza wręcz kosmiczna technologia która siedzi w PS3 byla tak samo wydajna jak zacofane bebechy X360??
#43 Napisany 04 maja 2006 - 12:23
Tylko błagam, bez tanich prowokacji. Dział Wojny konsolowe jest gdzie indziej...To niemozliwe czyzby ta zabujcza wręcz kosmiczna technologia która siedzi w PS3 byla tak samo wydajna jak zacofane bebechy X360??
#44 Napisany 04 maja 2006 - 12:37
#45 Napisany 04 maja 2006 - 20:03
Tylko błagam, bez tanich prowokacji. Dział Wojny konsolowe jest gdzie indziej...To niemozliwe czyzby ta zabujcza wręcz kosmiczna technologia która siedzi w PS3 byla tak samo wydajna jak zacofane bebechy X360??
OK sorka
Orange: No
#46 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 11:09
http://www.eurogamer...rticle_id=64351
powód?
not a PC product, it's a console product and it's all next-gen
#47 Napisany 05 maja 2006 - 11:16
Za: GameSpot.
#48 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 11:24
#49 Napisany 06 maja 2006 - 09:27
“Through the eyes of four Allied soldiers, Call of Duty 3 brings players closer to the fury of combat as they fight through the Normandy Breakout, the harrowing offensive that liberated Paris and changed the fate of the world. Developed by Treyarch, Call of Duty 3 is the follow up to the #1 next-generation game and is scheduled for a 2006 release.” - Official Activision statement
#50 Napisany 06 maja 2006 - 09:44
Link grubego nie działa, więc: http://media.ps3.ign...848/vids_1.html
#51 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 08:27
Trailer - http://media.ps3.ign...949/vids_1.html
Phil Harrison Video Interview
Trailer - http://media.ps3.ign... ... ids_1.html
Warhammer Online: Age of Reckoning
Info - http://ps3.ign.com/a...8/708429p1.html
#52 Napisany 18 maja 2006 - 14:00
#54 Gość__* Napisany 23 maja 2006 - 12:16
In an interview that Cliff Bleszinski of the Epic firm recently granted to the Joystick site, one learns that this last A some ideas at the head for the PS3. It also thinks that the combination between the play Gears of Wars and ' Sensor' Motion could be interesting.
Joystick: On the basis of those and your knowledge of Epic as a developer of middleware, there-A-you it of the things which you would make differently if you should carry ' GEARS of War' on the ps3?
Cliff Bleszinski: I am convinced that there is average to make owls things by using the many possibilities offered by the lever of the PS3. I would like to integrate also certain aspects of the PSP. I did not really still have much time to think of it more deeply because I was too occupied with the version intended for Xbox360.
#55 Gość__* Napisany 23 maja 2006 - 14:19
#56 Gość__* Napisany 23 maja 2006 - 17:33
#57 Napisany 23 maja 2006 - 18:24
I to nie dlatego, że GoW by miało wyjść na Ps3 (bo to bzdura), ale że Cliffy mógł napisać coś jeszcze ciekawego.
#58 Napisany 23 maja 2006 - 18:40
Pozdro dla Yetiego za dezinformację.Jooystick: Based on what you know, and what Epic knows as a middleware developer, can you think of anything in particular, specifically, that you would do differently if you were making Gears of War on the PlayStation 3?
CliffyB: I like the whole tilt controller. I think we could do some cool stuff there. Possibly do some integration with the PSP. And, to be honest, that's all I can think of right now. I haven't put a lot of thought into it. I've been so nose-deep in Gears on the 360.
#59 Napisany 23 maja 2006 - 21:19
#60 Napisany 24 maja 2006 - 12:57
Developer chce również robić konwersję na PS3, ale to jeszcze nie jest pewne (acz prawdopodobne)
http://www.computera... ... ?id=140409