Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pillars of Eternity

Obsidian Paradox Interactive PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
506 odpowiedzi na ten temat

#31 InKal Napisany 14 września 2012 - 06:40

InKal

    Blanka

  • Narybek
  • 224 Postów:

A do jakich wspaniałych IP Obsidian ma prawa, hm?


A chyba do żadnych. Ogólnie Obsidian toczy ciężką walkę o przetrwanie, robiąc dobrą minę do, może nie złej, ale ryzykownej gry. Ich działalność polega na tym, że dostają jakąś markę opuszczoną przez dotychczasowego developera (bioware - kotor, bethseda - fallout) i ją kanibalizują, robiąc na tym gry przeznaczone do bardziej wyrobionego czy może bardziej specyficznego odbiorcy. Mają zdolnych projektantów (zwłaszcza pisarzy) ale marnych programistów (w przypadku F:NV programista był z Bethsedy, goście z Obsidian nie byli w stanie ogarnąć enginu), co daje taki efekt, że gry Obsidian to z reguły świetne fabuły zjebane przez masakrycznie ch*jowy gameplay (NN: Maska Zdrajcy szczególnie). Gdyby nie te "spadeczki" popularnych tytułów, Obsidian dawno już by zatonął. A byłoby szkoda, bo gdyby Feargusowi udało się jakoś wydębić prawa do Icewinda od tego hochsztaplera, co pogrążył Interplay i gdyby tak Icewind Dale 3 w chwalebej izometrii, ahhh...spełniłby się mokry sen starego dziada...lol
  • 0

#32 Stan Napisany 14 września 2012 - 10:03

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Z NN Maska zdrajcy to jeszcze nie było tak źle...Alpha Protocol, gra fabularnie świetna, ale gejplay, ehh...
  • 0

#33 burnstein Napisany 14 września 2012 - 10:07

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Z NN Maska zdrajcy to jeszcze nie było tak źle...Alpha Protocol, gra fabularnie świetna, ale gejplay, ehh...


nie skończyłem (kupię kiedyś na pszrota i nadrobię), ale. ale grało mi się całkiem przyjemnie traktując grę jak skradankę. wymiany ognia niestety ssą, ale w większosci przypadków da się ich uniknać
  • 0

#34 Stan Napisany 14 września 2012 - 10:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Wymiana ognia ssie, dodatkowo gra mocno kuleje w kwestii graficznej i animacji, przecież to jak koleś chodzi w kuckach to istna komedia.
  • 0

#35 Shinigami Napisany 14 września 2012 - 10:56

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Skradanka jest dosyc zabawna, inne podejscie do gry ssie.
  • 0

#36 xell Napisany 14 września 2012 - 15:36

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

goście z Obsidian nie byli w stanie ogarnąć enginu), co daje taki efekt, że gry Obsidian to z reguły świetne fabuły zjebane przez masakrycznie ch*jowy gameplay (NN: Maska Zdrajcy szczególnie).

Że co? Neverwinter Nights 2 ma gejmplej podobny do gier na Infinity Engine, z bardziej ograniczonym rozmiarem miejscówek, lepszym system rozgrywki (bo D&D3.5 > AD&D). Grałem w NWN2 i Maskę Zdrajcy w 2009 i jakiekolwiek bugi to pomijalna kwestia. Może w chwili premiery było gorzej, teraz jest dobrze. Jedynie Alpha Protocol jest w surowym, zabugowanym stanie, ale grę jak najbardziej da się przejść.

Obsidian stworzyło zresztą własny silnik, Onyx Engine, i pierwsza gra na nim (Dungeon Siege) była dopracowana w chwili premiery (tak słyszałem, bo sam w to nie grałem). Za kilka godzin ujawnią co to ma być/
  • 0

#37 Stan Napisany 14 września 2012 - 15:49

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Dungeon Siege 3 jeżeli chodzi o grafe było brzydkie. Co do reszty możliwości silnika nie wypowiadam sie bo bardzo szybko skończyłem przygodę z ta grą.
  • 0

#38 117 Napisany 14 września 2012 - 15:52

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
mnie rowniez znudzila dosyc szybko
  • 0

#39 Druciak Napisany 14 września 2012 - 15:58

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
dla mnie ds skończył się na 1 [*]
  • 0

#40 cwany-lis Napisany 14 września 2012 - 16:10

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 569 Postów:
będzie szczelanka na skryptach tyle wam powiem
  • 0

#41 xell Napisany 14 września 2012 - 16:30

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
To temat o nowej grze Obsidian a nie Infinity Ward :cf:
  • 0

#42 xell Napisany 14 września 2012 - 18:06

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Project Eternity, izometryczne craptasy
http://www.kickstart...cently_launched
  • 0

#43 Stan Napisany 14 września 2012 - 18:13

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
:olo: Dragon Age w wersji od obsidiana
  • 0

#44 117 Napisany 14 września 2012 - 18:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
z malej chmury malutki deszcz...
  • 0

#45 xell Napisany 14 września 2012 - 18:19

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

:olo: Dragon Age w wersji od obsidiana

Czyli z definicji 100000000000 razy lepsze. :sir:
  • 0

#46 Stan Napisany 14 września 2012 - 18:21

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Czyli z definicji 100000000000 razy lepsze. :sir:


Nope, maks tak samo dobre. :cf:
  • 0

#47 117 Napisany 14 września 2012 - 18:22

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Nope, maks tak samo dobre. :cf:

z tym ze 10000000 razy bardziej zbugowane
  • 0

#48 xell Napisany 14 września 2012 - 18:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Prawie każda gra Black Isle/Troiki/Obsidian jest 10000000000 razy lepsza od Dragon Age, jestem przekonany, że z tą będzie podobnie. :sir:
  • 0

#49 cwany-lis Napisany 14 września 2012 - 18:32

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 569 Postów:
ja po lekturze tych zagadek spodziewałem się klasycznego fantasy z jakimś mistycznym bajdurzeniem ale kto wie ... KotOR'a II lubię bardzo
  • 0

#50 Kradziej Napisany 14 września 2012 - 18:47

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Jest bardzo duży boner.
  • 0

#51 Stan Napisany 14 września 2012 - 18:54

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Prawie każda gra Black Isle/Troiki/Obsidian jest 10000000000 razy lepsza od Dragon Age, jestem przekonany, że z tą będzie podobnie. :sir:


Nope, ale uważaj se co tam chcesz.

Mimo to zagram na pewno
  • 0

#52 xell Napisany 14 września 2012 - 19:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
$110k w godzinę :king:
  • 0

#53 ACZ Napisany 14 września 2012 - 20:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
czy gra ma wyjsc na konsole?
  • 0

#54 Kradziej Napisany 14 września 2012 - 20:46

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
PRZENIEŚĆ DO DZIAŁ!!!1one

Kusi mnie, żeby im dać szmalu za wersję w boksie ;)
  • 0

#55 burnstein Napisany 14 września 2012 - 21:29

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
a nie mówiłem, że nowe ajpi>??? ha ha
  • 0

#56 Ryan Napisany 14 września 2012 - 23:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@burn: Ktokolwiek z kawałkiem mózgu w to wątpil? :hmmm:

@xell: Dołożyłeś się, czy jesteś skąpym fanbojem? :>
  • 0

#57 xell Napisany 14 września 2012 - 23:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Jeszcze nie, dorzucę się gdzieś tak w połowie, aby zwiększyć dzienną ilość w dniach kickstarterowej posuchy ;]
  • 0

#58 Ryan Napisany 15 września 2012 - 00:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czyli jesteś skąpy. ;> Dobrze poprowadzony KS może rosnąć cały czas. Obczaj Bones, od drugiego tygodnia wkład stabilnie rósł i osiągnął kosmiczny poziom na koniec:
http://www.kicktraq....in/#chart-daily

Generalnie trzeba mieć odpowiednio wcześnie zaplanowaną kampanię dzień po dniu. Musi się coś dziać, muszą pojawiać się nowe rzeczy. Absolutnie nie powinno się przed osiągnięciem 50+% walić streczy (szczególnie jak robią niektórzy na 500% pierwotnej składki). Póki co Obsidian prezentuje się znakomicie - żadnych stretch goali, tylko info, że będą jeśli się uda. Czytelne poziomy, możliwość podkręcenia składek przez wetknięcie nowych poziomów kontrybucji. Dobrze zaplanowana rzecz. :)
  • 0

#59 ACZ Napisany 15 września 2012 - 16:08

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
niech jakis mod przeniesie temat do dzialu pc.
  • 0

#60 117 Napisany 15 września 2012 - 17:14

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Nie chce mi sie wspierac projektu ktorego premiera bedzie dopiero w 2014.
  • 0



Inne z tagami: