Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pillars of Eternity

Obsidian Paradox Interactive PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
506 odpowiedzi na ten temat

#91 Ryan Napisany 25 września 2012 - 07:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowości:
- projekt dobił do 1.95mln i się zatrzymał
- jak osiągną 2.2mln, to przetłumaczą dodatkowo grę na niemiecki, francuski i hiszpański
- każdy kto "pledżnął" $50 lub więcej dostanie nowelkę pióra Avellone
- pojawił się też nowy poziom partycypacji ($110)
- pokazali też graficzkę

Dodany obrazek

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 25 września 2012 - 07:14

  • 0

#92 xell Napisany 25 września 2012 - 22:24

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Nowości:
- projekt dobił do 1.95mln i się zatrzymał

Dramatyzujesz, od kilku dni oscyluje wokół $45k/dzień. Można się było czegoś w tym stylu spodziewać.

Generalnie nie podoba mi się większość celów dodatkowych, 'nowa postać' o niczym nie mówi jeśli nie poinformowali o skali gry przy $1,1M. :hmmm:Ludzie od Planetary Annihilation byli o wiele sprytniejsi podając nowe, działające na wyobraźnię ficzery.

Ten post był edytowany przez xell dnia: 25 września 2012 - 22:25

  • 0

#93 Ryan Napisany 26 września 2012 - 09:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie dramatyzuję - to bardzo powolne tempo. Jeśli nie pojawią się jakieś ciekawe rzeczy, to ledwie doczołgają się do 2.6mln, czyli max 2 stretch goali od tego, co obecnie wiadomo. I tak, słabo mają rozpisany projekt, to prawda. Dlatego nie dramatyzuję, tylko mówię jak jest. ;)
  • 0

#94 xell Napisany 27 września 2012 - 05:49

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
~$45k dziennie to zabójcze tempo w porównaniu do innych kampanii kickstarterowych, nawet Double Fine Adventure zbierało na tym etapie mniej, podobnie Wasteland 2. Jeśli mają ciekawe rzeczy do zapowiedzenia, mogą spokojnie przebić te dwa projekty.
  • 0

#95 Ryan Napisany 04 października 2012 - 00:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
15. aktualizacja Projektu Wieczność:

http://www.kickstart...ty/posts/321413
- PayPal
- Polacy i Rosjanie dostaną lokalizację (w boksowych wersjach od lokalnych dystrybutorów)
- przy 2.5/2.6mil dochodzą dwie klasy (barbarzyńca, cyfrant - taki co czyta w cudzych duszach, jakby psionik) i hala poszukiwacza przygód
- podstawowe klasy to: wojownik, klecha, łobuz i mag
  • 0

#96 Ryan Napisany 06 października 2012 - 11:54

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowy update: o nowych nagrodach in-game, modach, nieskończonym lochu i innych rzeczach.

http://www.kickstart...ty/posts/323119
  • 0

#97 Ryan Napisany 07 października 2012 - 11:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oct 7 - New Backer Goal - 20K Likes for Obsidian on Facebook adds another level to the Mega Dungeon.
https://www.facebook...bsidian?fref=ts
  • 0

#98 xell Napisany 07 października 2012 - 21:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Nie dramatyzuję - to bardzo powolne tempo. Jeśli nie pojawią się jakieś ciekawe rzeczy, to ledwie doczołgają się do 2.6mln, czyli max 2 stretch goali od tego, co obecnie wiadomo. I tak, słabo mają rozpisany projekt, to prawda. Dlatego nie dramatyzuję, tylko mówię jak jest. ;)

$2,4M i 9 dni do końca, ciekawe czy dobiją. :hmmm:

Przeszedłem w piątek wieczorem Tormenta, co by nie mówić Chris Avellone i ludzie, z którymi współpracuje to jedni z najlepszych scenarzystów w branży giereczek. To, że tym razem nie będą musieli się liczyć z ograniczeniami licencji ani wydawcy budzi nadzieje, że w Eternity może być nawet lepiej. :)
  • 0

#99 Ryan Napisany 07 października 2012 - 22:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
I see what U did there. :P Obecnie trzyma się na poziomie 35k/dzień, więc zakładając nieco lepszy finisz skończy w okolicach $2,8M. Obecnie najniższa prognoza na KT to $2,64M. Rozciąg-cele mają zdefiniowane do $2,6M póki co, więc finisz zależał będzie silnie od tego, co trzymają w zanadrzu.

Planescape jest tak pojemny, że w zasadzie nie mieli żadnych ograniczeń fabularnych przy tworzeniu Tormenta. Ja się troszkę jaram mechaniką w Eternity. Może być ciekawa (nie przepadam za D&D), a może być padaka (mimo wszystko D&D jest porządnie przemyślane i przetestowane).

Tak w ogóle to wsparłeś? Na jakim poziomie, jeśli mogę spytać? :)
  • 0

#100 burnstein Napisany 07 października 2012 - 22:46

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
a będzie fronczewski?
  • 0

#101 Ryan Napisany 07 października 2012 - 22:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie zapowiedzieli w ogóle VO, więc pewnie nie.
  • 0

#102 xell Napisany 07 października 2012 - 22:59

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Tak w ogóle to wsparłeś? Na jakim poziomie, jeśli mogę spytać?

Tak, €50, ale przez PayPala. Może jeszcze dorzucę się do neogafowej tawerny, pomyślę jeszcze.

Nie zapowiedzieli w ogóle VO, więc pewnie nie.

Będzie częściowe VO, jak w giereczkach na Infinity Engine.
  • 0

#103 Ryan Napisany 07 października 2012 - 23:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Sądziłem, że jesteś bardziej typem codexianina a nie gafera. ;)
  • 0

#104 xell Napisany 07 października 2012 - 23:05

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
OLO, o RPG Codex dowiedziałem się przy okazji kampanii kickstarterowej Eternity :lol2:
  • 0

#105 Ryan Napisany 07 października 2012 - 23:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Srsly? Sądziłem, że fanów Obsidian ciągnie tam jak muchy do gówna. :P
  • 0

#106 xell Napisany 08 października 2012 - 07:46

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Ja to jestem raczej casualowy fan Obsidian.
  • 0

#107 Kradziej Napisany 08 października 2012 - 20:27

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
xell, z ciekawości: teraz pierwszy raz grałeś w Tormenta, czy miałeś z nim kiedyś do czynienia? Wydawało mi się też, że kiedyś na GAFie widziałem kogoś o podobnej do twojej ksywce ;)

I jest nowy, siedemnasty, update, ale Ryan opracowuje je tak ładnie, że go nie tykam.
  • 0

#108 Stan Napisany 08 października 2012 - 20:38

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Jak giereczka wyjdzie w PL to kupię. Trzymam kciuki za projekt, ale nie wspomogę, bo nie mam piniondzów. :(
  • 0

#109 Ryan Napisany 08 października 2012 - 21:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pf! Nic nie opracowuję. ;P W najnowszym mówią o nowym poziomie wsparcia (all-digital), który dostaje Wasteland 2 w bonusie.

@Darth: będzie pudełkowa, spolszczona.
  • 0

#110 xell Napisany 08 października 2012 - 21:31

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

xell, z ciekawości: teraz pierwszy raz grałeś w Tormenta, czy miałeś z nim kiedyś do czynienia? Wydawało mi się też, że kiedyś na GAFie widziałem kogoś o podobnej do twojej ksywce ;)

Na GAFie mam inną ksywę. Teraz pierwszy raz skończyłem, wcześniej nie mogłem zabrnąć za daleko w tej grze. Teraz wiem dlaczego - polskie tłumaczenie wg mnie jest takie sobie, bardzo sztuczne mi się wydaje a w grze gdzie się tyle czyta to bardzo ważne. Również po zainstalowaniu wielu modów, z których część wymaga wersji angielskiej, gra wiele zyskuje...
  • 0

#111 Stan Napisany 08 października 2012 - 21:51

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

@Darth: będzie pudełkowa, spolszczona.


To miło, maja moja kasę. Jeszcze niech Fronczewskiego zatrudnia :cf:
  • 0

#112 Ryan Napisany 09 października 2012 - 22:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nowy apdejt.
http://www.kickstart...ty/posts/325242

- w czwartek pierwszy screen z gry
- podkładka pod mysz dla wysokich poziomów "zakupowych"
- t-shirty
- Paladyni i Chanterzy za $2.7M
- George Ziets (NVN2: Mask of the Betrayer, LOTRO: Shadows of Angmar, D&DO: Eberron Unlimited, F:NV, DS3) do pomocy za $2.8M

7 dni do końca, $2.5M zebrane.
  • 0

#113 Danteusz Napisany 10 października 2012 - 08:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Heh, pamiętam jak na początku ludzie zobaczyli tempo przyrostu na KT i się podniecili że dobiją do 10 mln, wśród nich chyba był Ryan :P Problem w tym że KT nie bierze pod uwagę psychologii tłumu i tego że die-hard-fanboje rzucają się od razu, a dalej trzeba robić żmudną promocję
  • 0

#114 Ryan Napisany 10 października 2012 - 09:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Donosiłem, że internietowe media wskazują na szansę pobicia rekordu ~10mln na KS. Mnie się to wydawało mało prawdopodobne (ale nie niemożliwe). Hype utrzymywał się dosyć długo jak na projekt na KS, ale napięcie niestety opadło do poziomu dużo niższego, niż można byłoby oczekiwać (IMO ten projekt powinien nabijać kasę ze dwa razy szybciej). Dziwi mnie trochę to, że poziomy nagród ustawione są trochę jakby Obsidian nie wierzył, że wesprzeć ich chce ktokolwiek poza fabojami (masa wysokich poziomów, pojawiają się nowe, tymczasem niskie poziomy są mało atrakcyjne).
  • 0

#115 xell Napisany 10 października 2012 - 10:32

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Jak będą dorzucać różne fizyczne dobra, to wkrótce na wyprodukowanie tego wszystkiego wydadzą więcej niż na robienie gry. $10M było niemożliwe, może jakby Obsidian wyszedł z dobrą kampanią (lepszą niż ta teraz) w marcu, zaraz po Double Fine, to by mogli zgarnąć dużo więcej niż obecnie. Ale teraz ludzie włożyli za dużo kasy w izometryczne RPGi (Wasteland 2, Shadowrun) i inne gry.

Trochę przyspieszyło przez ostatnie dwa dni, więc ostatnie zapowiedzi są bardziej ciekawe. Z tym Georgem Zietsem trochę dziwna sytuacja, wygląda jakby już nie był pracownikiem Obsidian, ale wróci, jakby miał dostać $100k za półtora roku pracy?
  • 0

#116 Ryan Napisany 10 października 2012 - 11:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
A gdzie ja pisałem cokolwiek o fizycznych dobrach? :hmmm:
  • 0

#117 xell Napisany 10 października 2012 - 12:30

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Pisałeś o nagrodach, ja dorzuciłem swoją myśl.
  • 0

#118 burnstein Napisany 10 października 2012 - 12:32

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:
podobno przy 3,5 miliona wrzucą możliwość sejwowania zamiast studziewięćdziesięcioznakowych kodów
  • 0

#119 twilitekid Napisany 10 października 2012 - 16:57

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

podobno przy 3,5 miliona wrzucą możliwość sejwowania zamiast studziewięćdziesięcioznakowych kodów

Phi! To już nie będzie trv oldskul :(
  • 0

#120 Ryan Napisany 11 października 2012 - 09:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Osiągnęli $2.6M*. Za +$20 można sobie dołożyć pierwsze rozszerzenie, któe wyjdzie w ~6 miesięcy po wydaniu gry.

http://www.kickstart...ty/posts/326152

* KS+PayPal

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 11 października 2012 - 09:30

  • 0



Inne z tagami: