Lair
#601 Napisany 04 września 2007 - 23:38
Penny Arcade o Liar... yyy... Lair i recenzji w Play'u
http://www.penny-arc...omic/2007/09/03
#602 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:40
#603 Napisany 04 września 2007 - 23:42
Naprawdę tak to się wszystko nazywa w Lair, jak jest w dymku Eggebrechta? Gość mówił, że nawet nie lubi fantasy, ale nie myślałem, że będzie w stanie stworzyć coś tak bezpłciowego o_OPenny Arcade o Liar... yyy... Lair i recenzji w Play'u
http://www.penny-arc...omic/2007/09/03
#604 Napisany 04 września 2007 - 23:43
x: nie mam pojęcia jakie są nazwy. Nazwy są sztampowe do bólu, ale co z tego? To miała być gra akcji a nie almanah domorosłego pisarza fantasy.
#605 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:47
#606 Napisany 04 września 2007 - 23:49
Jeśli już to ludzie narzekają na namierzanie przeciwników oraz spadki framerate'u. Są jednak osoby które opanowały sterowanie i im Lair się podoba. Nie twierdzę że od razu ocena skacze do poziomu Playowego (9/10), raczej do poziomu GamePro i Game Informer (7/10).Lair oprócz sterowania ma też skopaną strukturę misji i wiele innych elementów.
Oczywiście skopane sterowanie to nic dobrego, niekażdy ma ochotę męczyć się z grą dwie godziny żeby potem pograć w conajwyżej niezły tytuł.
#607 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:52
recenzje sa za to bardzo obiektywne..wcale nie subiektywne..
Ta. Zadaniem kazdego dobrego recenzenta jest patrzec na gre jak najbardziej obiektywnie. Wiadomo, ze kazdy ma inny gust i pewne rzeczy jednej osobie moga sie podobac, a inne nie (np. design broni). Ale spaprany system sterowania, a co za tym idzie, krytyczny gameplay - nie moga sie podobac.
#608 Napisany 04 września 2007 - 23:54
Jeśli już to ludzie narzekają na namierzanie przeciwników oraz spadki framerate'u. Są jednak osoby które opanowały sterowanie i im Lair się podoba. Nie twierdzę że od razu ocena skacze do poziomu Playowego (9/10), raczej do poziomu GamePro i Game Informer (7/10).
Ja radzę posłuchać ostatniego EGM Live (wywiad z alpha mamami rocks), to myślę, że nabierzesz perspektywy co do gry. Bo póki co to stwierdzasz, że EGM, IGN czy Gamespot dali złe oceny, bo nie potrafili opanować sterowania. Give me a break.
Jakbym na przykład stwierdził, że nie lubię sci-fi, a tworzył coś w tych klimatach mimo to, to unikałbym najbardziej sztampowych rzeczy z gatunku i jednocześnie starałbym się to jakoś wzbogacić.x: nie mam pojęcia jakie są nazwy. Nazwy są sztampowe do bólu, ale co z tego? To miała być gra akcji a nie almanah domorosłego pisarza fantasy.
#609 Napisany 04 września 2007 - 23:57
Skoro ktoś potrafił opanować to najwyraźniej się da, prawda? Dali złe oceny, bo nie może być tak że trzeba stoczyć ciężki bój ze sterowaniem żeby dało się grać.Ja radzę posłuchać ostatniego EGM Live (wywiad z alpha mamami rocks), to myślę, że nabierzesz perspektywy co do gry. Bo póki co to stwierdzasz, że EGM, IGN czy Gamespot dali złe oceny, bo nie potrafili opanować sterowania. Give me a break.
#610 Napisany 05 września 2007 - 00:00
Nie chodzi o to, że sterowanie jest trudne do opanowania. Ono jest skopane, obrót w powietrzu o 180 stopni ciężko wykonać po kilku godzinach grania itp. itd.Skoro ktoś potrafił opanować to najwyraźniej się da, prawda?
Dali złe oceny, bo nie może być tak że trzeba stoczyć ciężki bój ze sterowaniem żeby dało się grać.
Mieli też wiele innych wątpliwości co do gry.
#611 Napisany 05 września 2007 - 00:05
Ci którzy opanowali obrót zanim się zniechęcili piszą że Lair jest niezłe.Nie chodzi o to, że sterowanie jest trudne do opanowania. Ono jest skopane, obrót w powietrzu o 180 stopni ciężko wykonać po kilku godzinach grania itp. itd.
Dlatego to jest gra na 7 której sterowanie obniża noty o dwa oczka.Mieli też wiele innych wątpliwości co do gry.
Podobno nowy firmware usprawnia czułość sixaxisa, co za tym idzie lepiej gra się w Lair, ale to może być plotka.
#612 Napisany 05 września 2007 - 00:09
Koleś z EGM powiedział, że przeszedł grę na potrzebę recenzji 2 razy, za drugim razem zdobywając srebrne medale. Myślę, że miał czas na opanowanie wszystkich potrzebnych technik w grze. Weź przestań wymyślać bzdury i w typowo fanbojowski sposób bronić gry Sony, bo to jest śmieszne. Sterowanie jest skopane, a nie trudne, czyli jest tak jak w Red Steel czy CoD3 na Wii.Ci którzy opanowali obrót zanim się zniechęcili piszą że Lair jest niezłe.
#613 Napisany 05 września 2007 - 00:09
#614 Napisany 05 września 2007 - 00:11
Sterowanie jest skopane, a nie trudne, czyli jest tak jak w Red Steel czy CoD3 na Wii.
Miło że używasz tego samego stwierdzenia co ja kilka postów wyżejOczywiście skopane sterowanie to nic dobrego
Gry Factor 5 jak już.gry Sony
Jakby co, wszystko co piszę bazuje na tym co przeczytałem na forach zagranicznych, nie wymyślam tego sobie tylko wnioskuje z opinii graczy.
#615 Napisany 05 września 2007 - 00:11
no ba;]o widze, ze obydwaj panowie swietnie juz przestestowali gre... _-_
#616 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 06:17
#617 Napisany 06 września 2007 - 14:16
#618 Napisany 06 września 2007 - 15:57
#619 Napisany 06 września 2007 - 16:13
http://gamevideos.com/video/id/14500 Lair Hot Coffe Easter Egg (od 18 lat)
*głos cartmana* weeeeeaaak
#620 Napisany 06 września 2007 - 20:34
#621 Napisany 06 września 2007 - 22:26
#622 Napisany 06 września 2007 - 22:54
10/10 z podsumowaniem recenzji "moment zwrotny w dziejach ludzkości"Ciekawe jak PE oceni.
#623 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 23:03
(jak cos to obiecuje odszczekac te slowa, spoko)
#624 Napisany 07 września 2007 - 10:57
http://www.gram.pl/n... ... tykow.html
#625 Napisany 07 września 2007 - 11:10
Już nie, odszedł.Wg Dav'ea Karrakera ze SCEA
#626 Gość__* Napisany 07 września 2007 - 11:31
Jesli gre zrecenzuje ktos inny, niz Koso 10/10. W oceniarce bedzie Sony pokazuje power swojego nextgena. Prawdziwy systemseller. Amer napisze recke na 11/10.Średniak. Ciekawe jak PE oceni.
#627 Napisany 07 września 2007 - 11:35
Już nie, odszedł.
Pardon powtarzam jak głupi za newsem.
#628 Napisany 07 września 2007 - 14:41
Watpie ze pomysl z takim a nie innym wykorzystaniem czujnikow ruchu powstal u developera - przeciez trzeba bylo udowodnic ze Sixaxis to nie zabytek. A Full HD - tez kolejne udowadnianie na sile ze next-gen zacznie sie wtedy kiedy ludzie z SONY tak powiedza
Szkoda, naprawde baaardzo szkoda - gra miala potencjal, niestety na potencjale sie skonczylo
chlip, chlip... Mam nadzieje ze to nie koniec Factor 5
#629 Napisany 07 września 2007 - 14:53
LAIR - leci w kulki. Kryptoreklama jak znalazł
#630 Gość__* Napisany 07 września 2007 - 15:23
Fakt, Koso dobrze kombinuje. Przeczytaj sobie Hyde Park w najnowszym numerze. Tam dobrze prawi. Najbardziej przykre jest jednak to jakikolwiek by Lair nie byl w PSXE napisza, ze to systemseller (seler dobra rzecz tak przy okazji).Ale musze przyznać, że to chyba jedyny racjonalnie myślacy koleś w konkurencyjnym piśmie no i mamy podobne zdanie na temat LittleBigPlanet