Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lair


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
729 odpowiedzi na ten temat

#601 Ryan Napisany 04 września 2007 - 23:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
dante: LOLOLOLOLOLOLOL

Penny Arcade o Liar... yyy... Lair i recenzji w Play'u
http://www.penny-arc...omic/2007/09/03
  • 0

#602 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:40

Gość__*
  • Goście
Dante ma racje co do Lair, tylko sterowanie przeszkadza w tej grze, a wszystko inne jest na poziomie przynajmniej dobrym :P
  • 0

#603 xell Napisany 04 września 2007 - 23:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
Lair oprócz sterowania ma też skopaną strukturę misji i wiele innych elementów.

Penny Arcade o Liar... yyy... Lair i recenzji w Play'u
http://www.penny-arc...omic/2007/09/03

Naprawdę tak to się wszystko nazywa w Lair, jak jest w dymku Eggebrechta? Gość mówił, że nawet nie lubi fantasy, ale nie myślałem, że będzie w stanie stworzyć coś tak bezpłciowego o_O
  • 0

#604 Ryan Napisany 04 września 2007 - 23:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Słowo "tylko" w tym zdaniu jest conajmniej z... pupy. "Aż" byłoby bardziej na miejscu.

x: nie mam pojęcia jakie są nazwy. Nazwy są sztampowe do bólu, ale co z tego? To miała być gra akcji a nie almanah domorosłego pisarza fantasy.
  • 0

#605 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:47

Gość__*
  • Goście
moze wypuszcza jakis UPDATE zeby dalo sie lepiej sterowac (np.analogami) to wtedy bylo by o wiele, tak mysle :hmmm:
  • 0

#606 Danteusz Napisany 04 września 2007 - 23:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Lair oprócz sterowania ma też skopaną strukturę misji i wiele innych elementów.

Jeśli już to ludzie narzekają na namierzanie przeciwników oraz spadki framerate'u. Są jednak osoby które opanowały sterowanie i im Lair się podoba. Nie twierdzę że od razu ocena skacze do poziomu Playowego (9/10), raczej do poziomu GamePro i Game Informer (7/10).
Oczywiście skopane sterowanie to nic dobrego, niekażdy ma ochotę męczyć się z grą dwie godziny żeby potem pograć w conajwyżej niezły tytuł.
  • 0

#607 Gość__* Napisany 04 września 2007 - 23:52

Gość__*
  • Goście

recenzje sa za to bardzo obiektywne..wcale nie subiektywne..


Ta. Zadaniem kazdego dobrego recenzenta jest patrzec na gre jak najbardziej obiektywnie. Wiadomo, ze kazdy ma inny gust i pewne rzeczy jednej osobie moga sie podobac, a inne nie (np. design broni). Ale spaprany system sterowania, a co za tym idzie, krytyczny gameplay - nie moga sie podobac.
  • 0

#608 xell Napisany 04 września 2007 - 23:54

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

Jeśli już to ludzie narzekają na namierzanie przeciwników oraz spadki framerate'u. Są jednak osoby które opanowały sterowanie i im Lair się podoba. Nie twierdzę że od razu ocena skacze do poziomu Playowego (9/10), raczej do poziomu GamePro i Game Informer (7/10).

:zomg:
Ja radzę posłuchać ostatniego EGM Live (wywiad z alpha mamami rocks), to myślę, że nabierzesz perspektywy co do gry. Bo póki co to stwierdzasz, że EGM, IGN czy Gamespot dali złe oceny, bo nie potrafili opanować sterowania. Give me a break.

x: nie mam pojęcia jakie są nazwy. Nazwy są sztampowe do bólu, ale co z tego? To miała być gra akcji a nie almanah domorosłego pisarza fantasy.

Jakbym na przykład stwierdził, że nie lubię sci-fi, a tworzył coś w tych klimatach mimo to, to unikałbym najbardziej sztampowych rzeczy z gatunku i jednocześnie starałbym się to jakoś wzbogacić.
  • 0

#609 Danteusz Napisany 04 września 2007 - 23:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Ja radzę posłuchać ostatniego EGM Live (wywiad z alpha mamami rocks), to myślę, że nabierzesz perspektywy co do gry. Bo póki co to stwierdzasz, że EGM, IGN czy Gamespot dali złe oceny, bo nie potrafili opanować sterowania. Give me a break.

Skoro ktoś potrafił opanować to najwyraźniej się da, prawda? Dali złe oceny, bo nie może być tak że trzeba stoczyć ciężki bój ze sterowaniem żeby dało się grać.
  • 0

#610 xell Napisany 05 września 2007 - 00:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

Skoro ktoś potrafił opanować to najwyraźniej się da, prawda?

Nie chodzi o to, że sterowanie jest trudne do opanowania. Ono jest skopane, obrót w powietrzu o 180 stopni ciężko wykonać po kilku godzinach grania itp. itd.

Dali złe oceny, bo nie może być tak że trzeba stoczyć ciężki bój ze sterowaniem żeby dało się grać.

:nie:
Mieli też wiele innych wątpliwości co do gry.
  • 0

#611 Danteusz Napisany 05 września 2007 - 00:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Nie chodzi o to, że sterowanie jest trudne do opanowania. Ono jest skopane, obrót w powietrzu o 180 stopni ciężko wykonać po kilku godzinach grania itp. itd.

Ci którzy opanowali obrót zanim się zniechęcili piszą że Lair jest niezłe.

Mieli też wiele innych wątpliwości co do gry.

Dlatego to jest gra na 7 której sterowanie obniża noty o dwa oczka.

Podobno nowy firmware usprawnia czułość sixaxisa, co za tym idzie lepiej gra się w Lair, ale to może być plotka.
  • 0

#612 xell Napisany 05 września 2007 - 00:09

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

Ci którzy opanowali obrót zanim się zniechęcili piszą że Lair jest niezłe.

Koleś z EGM powiedział, że przeszedł grę na potrzebę recenzji 2 razy, za drugim razem zdobywając srebrne medale. Myślę, że miał czas na opanowanie wszystkich potrzebnych technik w grze. Weź przestań wymyślać bzdury i w typowo fanbojowski sposób bronić gry Sony, bo to jest śmieszne. Sterowanie jest skopane, a nie trudne, czyli jest tak jak w Red Steel czy CoD3 na Wii.
  • 0

#613 117 Napisany 05 września 2007 - 00:09

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
o widze, ze obydwaj panowie swietnie juz przestestowali gre... _-_
  • 0

#614 Danteusz Napisany 05 września 2007 - 00:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Sterowanie jest skopane, a nie trudne, czyli jest tak jak w Red Steel czy CoD3 na Wii.

Oczywiście skopane sterowanie to nic dobrego

Miło że używasz tego samego stwierdzenia co ja kilka postów wyżej :^^:

gry Sony

Gry Factor 5 jak już.

Jakby co, wszystko co piszę bazuje na tym co przeczytałem na forach zagranicznych, nie wymyślam tego sobie tylko wnioskuje z opinii graczy.
  • 0

#615 xell Napisany 05 września 2007 - 00:11

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

o widze, ze obydwaj panowie swietnie juz przestestowali gre... _-_

no ba;]
  • 0

#616 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 06:17

Gość__*
  • Goście
Gametrailers review - 6,0
http://www.gametrail...ayer/24532.html
gameplay dostał tylko 4.5 :cojest:
  • 0

#617 Grz3chu Napisany 06 września 2007 - 14:16

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
http://gamevideos.com/video/id/14500 Lair Hot Coffe Easter Egg (od 18 lat)
  • 0

#618 Pavlis Napisany 06 września 2007 - 15:57

Pavlis

    Mega Man

  • Forumowicze
  • 111 Postów:
Jak widać moje obawy co do tej gry , były jak najbardziej uzasadnione :niepewny:
  • 0

#619 MonsieurWoland Napisany 06 września 2007 - 16:13

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

http://gamevideos.com/video/id/14500 Lair Hot Coffe Easter Egg (od 18 lat)


*głos cartmana* weeeeeaaak
  • 0

#620 Raiot Napisany 06 września 2007 - 20:34

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Średniak. :rower: Ciekawe jak PE :cooo: oceni.
  • 0

#621 Danteusz Napisany 06 września 2007 - 22:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:
Z recenzji na Gametrailers wynika że o ile rdzeń gameplay'u jest dobry to gra jest położona przez słabe sterowanie, spadki animacji i błędy. Nie rozumiem czemu spieszyli się z wydaniem Laira, dwa miesiące pracy nad grą mogłyby podnieść oceny o dwa oczka w górę.
  • 0

#622 xell Napisany 06 września 2007 - 22:54

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:

Ciekawe jak PE oceni.

10/10 z podsumowaniem recenzji "moment zwrotny w dziejach ludzkości"
  • 0

#623 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 23:03

Gość__*
  • Goście
Gra "zryje im berety" i wystawia 9+

(jak cos to obiecuje odszczekac te slowa, spoko) :ninjadance:
  • 0

#624 Arasz Napisany 07 września 2007 - 10:57

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
Wg Dav'ea Karrakera ze SCEA Nie liczą się oceny recenzentów a opinie fanbojów?

http://www.gram.pl/n... ... tykow.html
  • 0

#625 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 11:10

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Wg Dav'ea Karrakera ze SCEA

Już nie, odszedł.
  • 0

#626 Gość__* Napisany 07 września 2007 - 11:31

Gość__*
  • Goście

Średniak. :rower: Ciekawe jak PE :cooo: oceni.

Jesli gre zrecenzuje ktos inny, niz Koso 10/10. W oceniarce bedzie Sony pokazuje power swojego nextgena. Prawdziwy systemseller. Amer napisze recke na 11/10.
  • 0

#627 Arasz Napisany 07 września 2007 - 11:35

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:

Już nie, odszedł.


Pardon powtarzam jak głupi za newsem.
  • 0

#628 Woroq Napisany 07 września 2007 - 14:41

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 811 Postów:
To przez SONY Factor 5 spartaczyl te gre. Gdyby wyrzucili niepotrzebne gadzety jak 1080p a i sixaxisa mogliby sie skupic na dopracowaniu grafiki i gameplay tez moglby byc dobry - przeciez to tworcy Rouge Squadron...

Watpie ze pomysl z takim a nie innym wykorzystaniem czujnikow ruchu powstal u developera - przeciez trzeba bylo udowodnic ze Sixaxis to nie zabytek. A Full HD - tez kolejne udowadnianie na sile ze next-gen zacznie sie wtedy kiedy ludzie z SONY tak powiedza :(

Szkoda, naprawde baaardzo szkoda - gra miala potencjal, niestety na potencjale sie skonczylo :pijak:

chlip, chlip... Mam nadzieje ze to nie koniec Factor 5 :blah:
  • 0

#629 Mani Napisany 07 września 2007 - 14:53

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Koso raczej recki nie napisze gdyż teraz ostro w coś gra na PS2 i PSP więc na niego raczej bym nie liczył.Ale musze przyznać, że to chyba jedyny racjonalnie myślacy koleś w konkurencyjnym piśmie no i mamy podobne zdanie na temat LittleBigPlanet. Co do Lair to tak jak woroq napisał .... szkoda... na początku świetnie sie zapowiadala jednak ciśnienie mijało w bardzo szybkim tempie ...szczególnie jak zaczęły ukazywać sie screeny z gry (skrzydła smoków np.) wtedy to juz wiedziałem ze wiecej niż gra 7/10 nie dostanie ....pomyliłem się została znacznie niżej oceniona. A PSXE raczej 7 wystawi aby nie było ze fanboje. A i tak napiszą że grafa kopie kulki.
LAIR - leci w kulki. Kryptoreklama jak znalazł :hurra:
  • 0

#630 Gość__* Napisany 07 września 2007 - 15:23

Gość__*
  • Goście

Ale musze przyznać, że to chyba jedyny racjonalnie myślacy koleś w konkurencyjnym piśmie no i mamy podobne zdanie na temat LittleBigPlanet

Fakt, Koso dobrze kombinuje. Przeczytaj sobie Hyde Park w najnowszym numerze. Tam dobrze prawi. Najbardziej przykre jest jednak to jakikolwiek by Lair nie byl w PSXE napisza, ze to systemseller (seler dobra rzecz tak przy okazji).
  • 0