Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lair


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
729 odpowiedzi na ten temat

#661 Mani Napisany 08 września 2007 - 13:39

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:

bo Mani pisał o kiepskiej sprzedaży Lair, która aż tak kiepska nie jest.


No nie, Lolu pokaż mi gdzie napisałem o kiepskiej sprzedaży. Ty to umiesz przeinaczać fakty ja pierd.. Napisałem ze benchmarki nie sprzedadzą konsoli a gry. Co za Klusek. No ale prosze znajdź mój post o kiepskiej sprzedaży LAIR.
  • 0

#662 hubson Napisany 08 września 2007 - 17:43

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 120 Postów:
a miało być tak pieknie :(
  • 0

#663 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 18:33

Gość__*
  • Goście
Review na Gamespy:
http://ps3.gamespy.c...r/817994p1.html

Gra dostała 1.5 gwiazdki na 5 czyli około 30%. Najlepsze są jednak wady gry:

Everything besides the music and the cutscenes is a crime against the gaming community.


Tłumaczenie dla Czycha :zakochany:
"Wszystko poza muzyką i scenkami jest przestępstwem(zbrodnią) na społeczności graczy"
  • 0

#664 czarek250885 Napisany 08 września 2007 - 20:11

czarek250885

    Mega Man

  • Narybek
  • 110 Postów:
Wiecie, ale tak patrząc na tą pozycję i nawet widząc te błędy, zagrałbym w tą pozycję i myślę, że wielu innych także. Może, gdy opanujemy te ciężkie sterowanie nie będzie tak źle? Grałem juz w wiele pozycji, które były słabo ocenione, a jednak mi się bardzo podobały, mam nadzieje, że i w tym przypadku będzie tak samo, poczekam na obniżkę i zakupie tą pozycję :^^:

Z resztą te wypowiedzi mówią same za siebie :hmmm:

"yes! Im glad Lair is selling well, people need to find out, that the game isnt bad at all!"

"i guess people don't give a shyt what reviewers say. they want Lair, and its only 15,000 behind warhawk"

"Wow not bad, I was expecting really low numbers for Lair"
  • 0

#665 Gonzo Napisany 08 września 2007 - 20:12

Gonzo

    N+ Crew

  • Narybek
  • 195 Postów:
Mnie ciekawi jedno - jakim cudem ta kupka przeszła przez jakąś wewnętrzną weryfikację :hmmm:
  • 0

#666 Godot Napisany 08 września 2007 - 20:13

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
midasy przechodza... a 60% to nie totalny crap a gra srednia
  • 0

#667 Scorpio Napisany 08 września 2007 - 20:15

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Mnie ciekawi jedno - jakim cudem ta kupka przeszła przez jakąś wewnętrzną weryfikację

O! To jest dobre pytanie!

I kolczasta pyta w ucho Sony za zmuszanie producnetów do pakowania obsługi tego chu...go Sixaxis wszędzie gdzie się da. Jak naturlanie to uprawianie miłości, jak na siłę to gwałt jest przecież :P
  • 0

#668 Gonzo Napisany 08 września 2007 - 21:51

Gonzo

    N+ Crew

  • Narybek
  • 195 Postów:

midasy przechodza... a 60% to nie totalny crap a gra srednia

Jest jednak różnica między grami Midasów, a tytułem mocno promowanym (btw bardziej polski odpowiednik "hype", polecam) przez samo Sony. Przecież w sumie wychodzi Warhawk, wychodzi HS, które są podobno ok - dlaczego nie mogli przesunąć Laira na później... Presja graczy była taka silna? Serio ktoś czekał na tę grę? :hejka:

I kolczasta pyta w ucho Sony za zmuszanie producnetów do pakowania obsługi tego chu...go Sixaxis wszędzie gdzie się da. Jak naturlanie to uprawianie miłości, jak na siłę to gwałt jest przecież :P

Nie wiem czy Sony zmuszało, ale fakt faktem, że gościom z Factor 5 też zależy na sukcesie swojego produktu, więc mogli dać normalne sterowanie. Z tym, że wyszłaby z tego maksymalnie średnia gra ;)
  • 0

#669 Ryan Napisany 09 września 2007 - 11:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Co z tego, że momentami przycina, jak na taki przepych.

No nic, to świadczy o mocy PS3 i jakości dewelopera. :)
  • 0

#670 rikku100 Napisany 09 września 2007 - 15:03

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Chyba własnie znalezionoprzyczynę złej passy Laira :cicho:
Uważajcie na tą grę :ninja:

A ogólnie to zabawnie ostatnio w Growolandii jest... najpierw "przewodnik recenzenta" jak grać w Lair, potem Microsoft daje bany na tysiące lat... teraz to :lol:
  • 0

#671 Ryan Napisany 09 września 2007 - 16:09

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czytałem to. Niezły kit - jakby ludzie w innych teamach byli ze stali i nie chorowali, nie mieli rodzin i własnych problemów. :ninja:
  • 0

#672 Woroq Napisany 10 września 2007 - 11:12

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 792 Postów:

Czytałem to. Niezły kit - jakby ludzie w innych teamach byli ze stali i nie chorowali, nie mieli rodzin i własnych problemów. :ninja:


Ja w to wierze - wypadniecie nawet z bardzo duzego teamu 2-3 kluczowych osob moze spowodowac kompletna klape... Bo akurat ja nie mam zadnych watpliwosci co do umiejetnosci (w przeszlosci) ludzi z Factor 5, a juz nie raz zdarzaly sie sytuacje kiedy odejscie paru ludzi byly przyczyna klapy wielkiego projektu - patrz Final Fantasy XII czy Devil May Cry 2 :sciana:

Dla mnie pierwszym powodem (jak juz wczesniej pisalem) porazki Lair bylo samo SONY, ale problemy z ludzmi tez musialy sie do tego przyczynic :(
  • 0

#673 rikku100 Napisany 10 września 2007 - 11:23

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

a juz nie raz zdarzaly sie sytuacje kiedy odejscie paru ludzi byly przyczyna klapy wielkiego projektu - patrz Final Fantasy XII


No dobra co by nie mówić o FFXII to klapą nie był, fakt jest wykonany trochę inaczej niż pozostałe Finale, ale to nadal (technicznie) świetna gra... a co do jej odbioru to już każdy wie najlepiej sam...
  • 0

#674 Woroq Napisany 10 września 2007 - 11:31

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 792 Postów:

a juz nie raz zdarzaly sie sytuacje kiedy odejscie paru ludzi byly przyczyna klapy wielkiego projektu - patrz Final Fantasy XII


No dobra co by nie mówić o FFXII to klapą nie był, fakt jest wykonany trochę inaczej niż pozostałe Finale, ale to nadal (technicznie) świetna gra... a co do jej odbioru to już każdy wie najlepiej sam...


OT
To nie jest temat o FF XII ale napisze tylko ze roznica miedzy tym czym mogla byc ta gra a tym czym byla - to przepasc. A przyczyna byla jedna - odsuniecie Yazza :( Ale jesli chcesz o tym dyskutowac - to w innym temacie :P
EOT
  • 0

#675 Ryan Napisany 10 września 2007 - 12:07

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ja w to wierze - wypadniecie nawet z bardzo duzego teamu 2-3 kluczowych osob moze spowodowac kompletna klape...

Jasne, że może. Ale nie powinno. Jeśli zniknięcie jednej osoby uważane jest za kataklizm, to nie świadczy dobrze o F5. Nie ma ludzi niezastąpionych.
  • 0

#676 Woroq Napisany 10 września 2007 - 12:35

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 792 Postów:

Ja w to wierze - wypadniecie nawet z bardzo duzego teamu 2-3 kluczowych osob moze spowodowac kompletna klape...

Jasne, że może. Ale nie powinno. Jeśli zniknięcie jednej osoby uważane jest za kataklizm, to nie świadczy dobrze o F5. Nie ma ludzi niezastąpionych.


Jesli gre potraktuje sie jako namiastke sztuki (masowej ale sztuki, jak film czy komiks) - trzeba uznac fakt iz sa ludzie niezastapieni. Wystarczy przejrzec temat: http://www.neo-plus.... ... 654#237654.

IMO wsrod developerow piszacych gry (tych ktore maja byc w jakims stopniu przelomowe) wazniejsza jest wizja lidera niz w przypadku wiekszosci softu narzedziowego gdzie lidera latwiej zmienic (choc zdarzaja sie oczywiscie wyjatki).
  • 0

#677 Ryan Napisany 10 września 2007 - 12:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale to techniczni im padali z tego co informowali. Ci są jak najbardziej zastępowalni.
  • 0

#678 czarek250885 Napisany 12 września 2007 - 19:55

czarek250885

    Mega Man

  • Narybek
  • 110 Postów:
Nie wiem czy śledzicie na bieżąco sprzedaż Lair, ale wyniosła ona już 149,292 kopi. Jeszcze do nie dawna warhawk wyprzedzał Lair o 15tyś sztuk, dzisiaj jest to już tylko 5 tysięcy (rynek amerykański). Zauważyłem, że większość rozpisuje się o tym dzieciaku, co niby ocenił tą grę, często jadąc po nim. Sami natomiast mówią, że może gra nie jest wspaniała, ale ma coś w sobie i zasługuje na więcej niż na 6 czy nawet 7 w ocenie. Czyżby magazyny kłamały, a najwiarygodniejszą informacją stali się sami gracze i ilość sprzedanych kopi??
  • 0

#679 Nexus Napisany 12 września 2007 - 20:21

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:

Zauważyłem, że większość rozpisuje się o tym dzieciaku, co niby ocenił tą grę, często jadąc po nim.

Jaka większość? Tzn. kto? Według jakich zasad określasz tą "większość"?

Czyżby magazyny kłamały, a najwiarygodniejszą informacją stali się sami gracze i ilość sprzedanych kopi??

Tak, wszystkie magazyny bezczelnie i z premedytacją kłamały żeby zrobić na złość bezstronnym graczom...
:sciana: :sciana: :sciana:
  • 0

#680 ACZ Napisany 12 września 2007 - 20:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 173 Postów:
W Europie i chyba w Japonii jeszcze Lair nie wystartował. Koszt produkcji napewno im się zwróci, a może nawet coś zarobią.
  • 0

#681 rikku100 Napisany 12 września 2007 - 20:42

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Japońce Ci tego nie kupią przecież...
  • 0

#682 xell Napisany 12 września 2007 - 20:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Wyniki NPD dopiero jutro, skąd masz te dane czarku?
  • 0

#683 Danteusz Napisany 12 września 2007 - 20:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Mam tylko nadzieję że gra sprzeda się wystarczająco dobrze aby zrobili sequel. Lair ma olbrzymi potencjał, jeśli w kontynuacji naprawiliby sterowanie i poprawili błędy otrzymalibyśmy naprawde dobrą grę.
  • 0

#684 117 Napisany 12 września 2007 - 21:11

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Wyniki NPD dopiero jutro, skąd masz te dane czarku?


pewnie z dupy, albo z vgchartz... na to samo wychodzi :)

Dante2003 jaki w tej grze jest potencjal?
  • 0

#685 Danteusz Napisany 12 września 2007 - 21:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Dante2003 jaki w tej grze jest potencjal?

Lair ma świetną (choć rwącą) grafikę, kapitalne udźwiękowienie, niezły klimat oraz wrażenie uczestniczenia w gigantycznej batalii. Oglądając recenzję na Gametrailers stwierdziłem że podoba mi się to co widzę, do momentu gdy pokazali błędy i tnącą animację :bue:
  • 0

#686 117 Napisany 12 września 2007 - 21:18

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
hmm recenzja gametrailers ma potencjal, nie gra a ty masz problemy z potencja...
i tak bede nudny i nie przestane negowac waszych fascynacji filmikami, chyba, ze mnie warnem postraszysz...
  • 0

#687 czarek250885 Napisany 12 września 2007 - 21:21

czarek250885

    Mega Man

  • Narybek
  • 110 Postów:

Wyniki NPD dopiero jutro, skąd masz te dane czarku?


pewnie z dupy, albo z vgchartz... na to samo wychodzi :)

Dante2003 jaki w tej grze jest potencjal?




vgchartz tu trafiłeś, ale juz nie chodzi o tą ilość sprzedanych sztuk, a raczej o toczone rozmowy na różnych forach. A tak przy okazji w moich planach jest zakup Lair, a wypowiedzi typu, że gra może nie jest wspaniała, ale ma coś w sobie i jest więcej niż dobra przekonują mnie do kupna jeszcze bardziej.
:rower:
  • 0

#688 117 Napisany 13 września 2007 - 05:38

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
a ja sobie wypozycze bede mial za 5$ na piec dni, pewnie i tak gra nie jest warta wiecej :)
  • 0

#689 PTR Napisany 13 września 2007 - 09:35

PTR

    Pikachu

  • Narybek
  • 56 Postów:

hmm recenzja gametrailers ma potencjal, nie gra a ty masz problemy z potencja...


Zer, widzę, że nadal trzymasz "wysoki" poziom swoich wpisów :D

A co do gry, czy jest warta czy nie, w sumie jeśli o mnie chodzi, to jak to ma być taka "popierdółka" w której się lata i zabija to ja Lair'owi podziekuję, nawet jeśli grafika w nim pikna
  • 0

#690 Danteusz Napisany 26 września 2007 - 21:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Grałem w Lair, build z lipca. Grafika w pierwszej misji jest kapitalna, choć animacja często spada. Sterowanie nie jest takie złe jak można o tym przeczytać w recenzjach. Nie miałem problemów z choćby słynnym zawróceniem o 180 stopni, prawie zawsze udało mi się je wykonać. Gra nie jest ósmym cudem świata, choć jak dla mnie oceny są trochę zaniżone.
  • 0