Skocz do zawartości

Zdjęcie

Lair


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
729 odpowiedzi na ten temat

#631 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 15:27

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Watpie ze pomysl z takim a nie innym wykorzystaniem czujnikow ruchu powstal u developera - przeciez trzeba bylo udowodnic ze Sixaxis to nie zabytek.

Ale w Warhawku już dali możliwość wyboru, czyli wg Ciebie Sony ma schizy?

A Full HD - tez kolejne udowadnianie na sile ze next-gen zacznie sie wtedy kiedy ludzie z SONY tak powiedza

Inne gry first-party są w 720p/1080i, znowu schizy?

Bez przesady, takie kwestie są wyborem developera.
  • 0

#632 Ryan Napisany 07 września 2007 - 19:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Gdyby wyrzucili niepotrzebne gadzety jak 1080p a i sixaxisa mogliby sie skupic na dopracowaniu grafiki i gameplay tez moglby byc dobry - przeciez to tworcy Rouge Squadron...

Na PAX podczas jednego z paneli potwierdzono Twoje przypuszczenia. :)
  • 0

#633 xell Napisany 07 września 2007 - 20:01

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 384 Postów:
To F5 mówili, że muszą się skoncentrować na pokazaniu mocy PS3 bardziej niż na zrobieniu fajnej gry?
  • 0

#634 Gość__* Napisany 07 września 2007 - 20:08

Gość__*
  • Goście
Właśnie zobaczyłem recką na GT i powiem krótko gra wygląda obłędnie. I aż człowieka k..ca bierze że taki potencjał został spaprany. Bugi które pokazali w recenzji wołają o pomstę do nieba.
  • 0

#635 rikku100 Napisany 07 września 2007 - 21:59

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Hey, to jest chyba najlepsza jak dotąd recenzja Laira XD

A Gamespot dał 45% ??

Lair [*]

Jak na takie oceny to średnia 58% i tak jest wysoka XD
  • 0

#636 ACZ Napisany 07 września 2007 - 23:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Czyli co? Lair chodzi w natywnej 1080p? OMG niezły szoker. To pokazuje, jak piorunujący dobzi siedzą w Factor 5 rzemieślnicy od silników graficznych. Grafa to obłęd. Moim zdaniem powinni, jak najszybciej wypuścić patcha co by można grać analogami. Wtedy z pewnością gameplay skoczyłby przynajmniej o te jedno oczko w górę.
Ja Laira i tak nie przepuszczę, taką grafę mało kiedy się widzi.
  • 0

#637 Mani Napisany 07 września 2007 - 23:26

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Czyś proszę Cie. Kup konsole pograj wypowiedz się bo LAIR - leci w kulki "TAKIEJ" grafy nie ma ... w sumie niewiem gdzie Ty tą "TAKĄ" grafe widziesz ...ani podłoże na mnie nie zrobiło wrażenia ani żołnieże ani animacja smoka. NIC.Jedyne czym mi lair imponuje to fajne FMV.
  • 0

#638 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 23:28

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:
Podłoże i żołnierze to faktycznie najważniejsza kwestia w grze w której głównie się lata....
  • 0

#639 Mani Napisany 07 września 2007 - 23:32

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Latanie dzieki padzikowi również zasysa. Klusek tu nie ma czego bronić. Spartolili tą gre i nikt mi nie wmówi żę jest inaczej. I tak są ważną kwestią bo wkońcu lądujesz na ziemi tym zasranym smokiem aby kilkudziesięciu żołnieżyków wybić i wtedy jak patrze na podłoże i tych żołnieży i ich animke to nawet PS2 by to dźwignęła.
  • 0

#640 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 23:33

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Latanie dzieki padzikowi również zasysa. Klusek tu nie ma czego bronić.

Zaraz zaraz, pisałeś o grafice a nie sterowaniu.

tych żołnieży i ich animke to nawet PS2 by to dźwignęła.

Niebardzo, tak wyglądających żołnierzy w takiej ilości nie uciągnie.

Zgadzam się z Supersonikiem, gra wygląda obłędnie i bardzo żałuję że zmarnowali potencjał. Gdyby nie sterowanie i ewidentne błędy byłby hit.
  • 0

#641 Nexus Napisany 07 września 2007 - 23:35

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Generalnie losy LAIR-a to przestroga dla twórców gier że tworzenie "popisówek" graficznych, pozbawione innych zalet dobrej gry zwyczajnie się nie opłacają...
  • 0

#642 Mani Napisany 07 września 2007 - 23:35

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Bardzo bardzo. No właśnie pisałem o grafie podłoża i animacji żołnierzy a ty wyskoczyłeś z lataniem a teraz że to niby ja o sterowaniu? Ty sie weź zastanów o czym TY chcesz napisać a nie potem przeinaczasz swoje posty.Klusek kłamczuszek :P
  • 0

#643 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 23:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Bardzo bardzo. No właśnie pisałem o grafie podłoża i animacji żołnierzy a ty wyskoczyłeś z lataniem a teraz że to niby ja o sterowaniu? Ty sie weź zastanów o czym TY chcesz napisać a nie potem przeinaczasz swoje posty.Klusek kłamczuszek

Pisałem o lataniu bo przez większość gry widzi się wszystko z wysokości, lądowania to dodatek. Tak jak w Ace Combat, grafika wymiata, ale jak trzeba lecieć niżej to nie wygląda już tak dobrze.
  • 0

#644 Mani Napisany 07 września 2007 - 23:39

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
A jak wylądujesz i smok zacznie człeptać i wybijać bande wrogów to nawet DEVIL MAY CRY :ninjadance:
  • 0

#645 ACZ Napisany 07 września 2007 - 23:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Lair to taki benchmark graficzny PS3, pokazujący, że jeśli developer ma dobre chęci to pociśnie PS3. Lair, jako benchmark graficzny w pierwszym okresie życia PS3 sprawdził się wyśmienicie ;]
  • 0

#646 Mani Napisany 07 września 2007 - 23:52

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Jako benchmark tak ale pamiętasz jak to hucznie na forum trąbiłeś jaki to nie będzie SYSTEMSELLER, który pozamiata konkurencją ? Cóż widać benchmarki nie sprzedadzą konsoli.
  • 0

#647 Danteusz Napisany 07 września 2007 - 23:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:
Lair w pierwszych dniach sprzedaży trafił do 100.000 domostw w USA, tyle co Blue Dragon na konsolę która w Ameryce ma 3 razy więcej użytkowników niż PS3. Nieźle jak na grę ze średnią ocen 58% :)
  • 0

#648 ACZ Napisany 07 września 2007 - 23:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Nie przypominam sobie, abym takie coś pisał o Lairze. Hucznie to ja może pisałem o Lairze, ale wyłącznie w aspektach technicznych, a nie gameplayowych.
  • 0

#649 Matrox Napisany 08 września 2007 - 00:26

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

Lair w pierwszych dniach sprzedaży trafił do 100.000 domostw w USA, tyle co Blue Dragon na konsolę która w Ameryce ma 3 razy więcej użytkowników niż PS3. Nieźle jak na grę ze średnią ocen 58% :)


Blue Dragon mial mocna konkurencje ze strony BioShocka, Lair nie mial zadnej, ludzie kupili, bo nic innego do wyboru nie mieli.
  • 0

#650 ACZ Napisany 08 września 2007 - 00:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Wybór mieli w postaci Warhawka, który sprzedał się także lepiej niż Blue Dragon.
  • 0

#651 Arasz Napisany 08 września 2007 - 00:34

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
Tylko czemu te porównania do BD a nie Bioshocka? :hmmm:
  • 0

#652 heaven77 Napisany 08 września 2007 - 09:14

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:

Lair to taki benchmark graficzny PS3, pokazujący, że jeśli developer ma dobre chęci to pociśnie PS3. Lair, jako benchmark graficzny w pierwszym okresie życia PS3 sprawdził się wyśmienicie ;]


Nie ma to jak z gry robic zwykly pokaz grafy nie? Mogli wydaj Lair jako wygaszacz ekranu na ps3 za 60$ i wszyscy by sie tym jarali..a tak w to jeszcze trzeba grac! Koszmar :trup:
  • 0

#653 Matrox Napisany 08 września 2007 - 09:26

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

Tylko czemu te porównania do BD a nie Bioshocka? :hmmm:


Bo gdyby porownali sprzedaz do Bioshocka to by im na dabre nie wyszlo, zreszta wedlog tego co czytam dane z VGCharts (Czesi ulubiny servis) to BD sprzedal sie lepiej niz Lair i Warhawk.
  • 0

#654 Danteusz Napisany 08 września 2007 - 09:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

niz Lair i Warhawk.

Lepiej niż Lair, ale Warhawk jest sprzedawany też przez PSN a vgcharts podaje tylko sprzedaż wersji pudełkowej.
Porównania są do BD, bo zbrodnią byłoby porównywać grę na 58% do jednej z nalepiej ocenianych gier w historii.
  • 0

#655 Matrox Napisany 08 września 2007 - 09:43

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

niz Lair i Warhawk.

Lepiej niż Lair, ale Warhawk jest sprzedawany też przez PSN a vgcharts podaje tylko sprzedaż wersji pudełkowej.
Porównania są do BD, bo zbrodnią byłoby porównywać grę na 58% do jednej z nalepiej ocenianych gier w historii.


Jasne, wsrod posiadaczy PS3 hype na Lair byl conajmniej taki jak na Bioshocka, malo po nogawkach nie sikali wiec porownywac mozna, to, ze z potencjalnego system-sellera wyszedl crap to juz trudno. Zreszta anie porownanie do BD ani do BS do niczego nie prowadzi.
  • 0

#656 Danteusz Napisany 08 września 2007 - 09:45

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 902 Postów:

Jasne, wsrod posiadaczy PS3 hype na Lair byl conajmniej taki jak na Bioshocka, malo po nogawkach nie sikali wiec porownywac mozna

To jest ściema opowiadana przez antyfanów Sony.

Zreszta anie porownanie do BD ani do BS do niczego nie prowadzi.

Odniosłem się do BD bo Mani pisał o kiepskiej sprzedaży Lair, która aż tak kiepska nie jest.
  • 0

#657 ACZ Napisany 08 września 2007 - 10:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Matrox, już nie cudakuj tutaj, bo nikt z Laira system sellera nie robił, lol.
  • 0

#658 Matrox Napisany 08 września 2007 - 10:13

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:

Matrox, już nie cudakuj tutaj, bo nikt z Laira system sellera nie robił, lol.


Nie no skad, to byla tylko komunistyczna propaganda.

EOT
  • 0

#659 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 10:33

Gość__*
  • Goście

Lair to taki benchmark graficzny PS3, pokazujący, że jeśli developer ma dobre chęci to pociśnie PS3. Lair, jako benchmark graficzny w pierwszym okresie życia PS3 sprawdził się wyśmienicie ;]


Obejrzyj sobie review na gametrailers i zobacz jak momentami gra niemiłosiernie przycina co zresztą jest tam zauważone w recenzji.
  • 0

#660 ACZ Napisany 08 września 2007 - 10:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 214 Postów:
Co z tego, że momentami przycina, jak na taki przepych. W recce również wspominają, że w powietrzu w niektórych misjach lata 100 potworów.
IMO Factor 5 powinien dostać końcu jakichś dobrych ludzi od gameplaya i aby zerwali z grami latanymi. Sądzę, że gdyby zrobili przypuśćmy jakiegoś fpp to byłby to od strony graficznej gigant nie do ugryzienia przez konkurencję.
  • 0