Z drugiej strony natrzaskali 3 Finale XIIIwiadomym jest, ze SE to cioty i od ponad roku nie mogą podac nawet przyblioznej daty premiery FFX w HD.
Xenoblade Chronicles X
Rozpoczęte przez
Malutki
, 18 09 2012 22:45
WiiU Xenoblade Monolith Soft Nintendo
641 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 23 stycznia 2013 - 19:31
#62 Napisany 23 stycznia 2013 - 19:32
Dokładnie, grafika na poziomie czołówki z PS360
Dokładnie tak bym też to ocenił. Przynajmniej na razie, zobaczymy po premierze.
Przy okazji mam nadzieję, że akurat ten tytuł pojawi się jeszcze w tym roku w Japonii. Wydaje się bardziej zaawansowany niż Bayo 2, Yoshi, nie mówiąc o Zeldzie Wii U czy SMT vs FE.
#63 Napisany 23 stycznia 2013 - 19:40
Przy okazji mam nadzieję, że akurat ten tytuł pojawi się jeszcze w tym roku w Japonii. Wydaje się bardziej zaawansowany niż Bayo 2, Yoshi, nie mówiąc o Zeldzie Wii U czy SMT vs FE.
No tak, bo już powstaje od trzech lat, duh. Może wyjdzie w tym roku - pierwszy Xenoblade dostał pierwszy trailerek niemal równo rok przed premierą.
Tak że Europie obstawiam Święta 2014.
#64 Napisany 23 stycznia 2013 - 19:43
Fap fap fap...
Spoiler
#65 Napisany 23 stycznia 2013 - 19:56
jak nie lubię jrpgów tak motyw z transformersem i oprawa graficzna mnie rozwaliły !
#66 Napisany 23 stycznia 2013 - 20:01
Miazga. Simply miazga.
#67 Napisany 23 stycznia 2013 - 20:15
Nie pier.do.lą się z rozmiarami przeciwników:
#68 Napisany 23 stycznia 2013 - 20:19
Co tam przeciwnicy. Krajobraz miażdży
#69 Napisany 23 stycznia 2013 - 20:46
No dobra. Jest fapping. To nie będzie żaden online. Pierwe shoty z Xenoblade zamiast nazw bohaterów też miały krzaczki, nie sądzę, żeby to było MMO. Wygląda obłędnie. Szkoda, że mniej kolorowo, ale świat znów tętni życiem. ALLELUJA. Najbardziej oczekiwana gra na jakikolwiek sprzęt. Widoki miażdżą gałki oczne. A zgrywusy twierdzili, że nie produkują Xeno2... Oficjalnie stwierdzam, że można kupować WiiU.
#70 Napisany 23 stycznia 2013 - 20:59
Hiroyuki Sawano - gościu jest odpowiedzialny miedzy innymi za muzykę w Sengoku Basara i Gundam Unicorn
Mała próbka :
#71 Napisany 23 stycznia 2013 - 21:32
Ilość detali jak zwykle na poziomie. Te wszystkie wodospady, ptaki lecące w dali... Czad, czad, czad. Oby wyszło w tym roku!
#72 Napisany 23 stycznia 2013 - 21:37
Na ten rok raczej nie liczę ( przynajmniej jeśli chodzi o wersję zrozumiała ), jednak może e3 przyniesie nam jakieś terminy wydania ?
#73 Napisany 23 stycznia 2013 - 22:46
Ech, czyli jednak trzeba będzie kupić Wii U
Trailer mnie oczarował, wygląda to jak ostro podkoksowane graficznie Xenoblade i pewnie na 99,999% okaże się sequelem. Ja już zacieram brudne od fapowania nad tą grę łapy, a Szrot-Enix niech sobie dalej ciśnie to crapiaste Fajnale dla szarej masy.
Trailer mnie oczarował, wygląda to jak ostro podkoksowane graficznie Xenoblade i pewnie na 99,999% okaże się sequelem. Ja już zacieram brudne od fapowania nad tą grę łapy, a Szrot-Enix niech sobie dalej ciśnie to crapiaste Fajnale dla szarej masy.
#74 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:22
Trailerek poddany analizie:
#75 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:24
Na bardzo wielu ujęciach widać tą charakterystyczną skałę. Obstawiam, że większość, jeśli nie cały trailer to raptem jedna lokacja.
#76 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:38
Tak sobie pomyślałem. Niedawno N mówiło, że pozytywnie podchodzą do gier F2P może nowe Xeno będzie F2P MMO?
#77 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:40
Oby nie MMO tylko !!!
#78 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:43
Wiele na to wskazuje, że przynajmniej online będzie (np. czat z innymi graczami po lewej stronie). Ja bym się nie obraził na MMO albo coś na zasadzie coopa na 4 graczy.
#79 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:44
Panowie to nie będzie gra mmo ,twórcy już wcześniej zaznaczyli ,iż gra będzie posiadała jakieś tam funkcje online
#80 Napisany 24 stycznia 2013 - 10:51
Opcjonalny online może być, ale i single musi być na poziomie Xenoblade !
#81 Napisany 24 stycznia 2013 - 11:26
Strzelam, że online będzie dotyczył sidequestów.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 24 stycznia 2013 - 11:26
#82 Napisany 24 stycznia 2013 - 11:28
Strzelam, że online będzie dotyczył sidequestów.
a tam. Walki mechów 3 vs. 3!
#83 Napisany 24 stycznia 2013 - 11:51
Masz rację. Side questy i ARENA
#84 Napisany 24 stycznia 2013 - 12:14
Na gafie przewija się teoria, że kolor oczu "domniemanego" Shulka się nie zgadza, ale pasuje do oczu Fiory - więc to może być ich syn
#85 Napisany 24 stycznia 2013 - 12:33
Najważniejsze, że od razu widać dużo zmian w stosunku do Xeno, więc liczę, że Monolith zachowa to co dobre, ale rzuci dużo nowości. Podobają mi się bronie - i bliskie i dalekie. Połączenie technologicznego high endu, z klimatami fantasy ponownie wygląda ekstra. Nie mogę się doczekać biegania po tych wszystkich wzniesieniach i szukania ukrytych lokalizacji. Co do fabuły, jedyne co ja umiem wywnioskować, to że zagramy kimś zupełnie nowym - nie było żadnego bruneta w ekipie oprócz Dunbana. W sumie nie jestem przekonany czy typek na końcu to Shulk, bo wygląda jak jakakolwiek blond postać z poprzednich gier Monolith... :
#86 Napisany 24 stycznia 2013 - 14:07
dlaczego jeszcze nie kupilem Wii zeby zagrac w Xenoblade?
#87 Napisany 24 stycznia 2013 - 14:17
Trailerek poddany analizie:
Właściwie zgadzam się ze wszystkim w tej analizie. Jedynie co do kawałka, że zdolności są takie same dla miecza i broni palnej, mam alternatywną teorię, że broń palna to jest zdolność. Widać, że przy wystrzale purpurowa ikonka pierwsza na lewo od środka zostaje wyłączona, jakby była zużyta (ew. akurat ona jest wyłącznie dla mieczy).
#88 Napisany 24 stycznia 2013 - 14:27
dlaczego jeszcze nie kupilem Wii zeby zagrac w Xenoblade?
bo nie znasz angielskiego
#89 Napisany 24 stycznia 2013 - 14:56
Kaxi - propsuję wniosek. Też uważam, że broń palna to zdolność.
#90 Napisany 24 stycznia 2013 - 19:05
Nie no, mi to wygląda ewidentnie na zmianę broni, jest trochę tego i tego. To w sumie częste rozwiązanie i nie zdziwi mnie. Grając w Xenoblade też przecież na początku się myśli: "hm, wprowadzili to i to z zachodnich RPG-ów, ale tutaj jakoś to bardziej podporządkowane założeniom RPG-a" (niektórzy jednak oczywiście za to nie lubią Xenoblade i FF12, wolą mieć bardziej podporządkowaną narracji rozgrywkę).
Nadal nie wiem, co to będzie - ja zawsze liczę po prostu na zamkniętą opowieść w singlu. A tutaj np. dziwi mnie, że postać często stoi sama, a inna z zespołu bardzo daleko, jakby niezależnie sterowana, walczy z. To może być tylko taki efekt na filmiku... wolałbym, żeby to nie była gra robiona z założeniem, że ktoś z netu się podłącza i działa na tym samym świecie, tylko żeby to był singiel, a przynajmniej - że wszystko w grze jest poznawalne, zdobywalne i pokonywalne bez internetu.
Nadal nie wiem, co to będzie - ja zawsze liczę po prostu na zamkniętą opowieść w singlu. A tutaj np. dziwi mnie, że postać często stoi sama, a inna z zespołu bardzo daleko, jakby niezależnie sterowana, walczy z. To może być tylko taki efekt na filmiku... wolałbym, żeby to nie była gra robiona z założeniem, że ktoś z netu się podłącza i działa na tym samym świecie, tylko żeby to był singiel, a przynajmniej - że wszystko w grze jest poznawalne, zdobywalne i pokonywalne bez internetu.
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 24 stycznia 2013 - 19:07
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Nintendo World Championships: NES EditionRozpoczęte przez Tawotnica , Wczoraj, 20:52 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|