Dark Souls II
#1441 Napisany 30 listopada 2015 - 21:55
#1442 Napisany 08 grudnia 2015 - 01:25
Z innych ciekawostek - po walce przeniosłem się oczywiście do Zaginionej Fortecy (czyjakejtam), ale nie mogę wejść do bossa, bo drogi broni posąg. Twócy postarali się uczynić grę jeszcze bardziej liniową, niż była i poblokowali masę alternatywnych ścieżek, aby ktoś przypadkiem nie zagrał inaczej, niż oni to sobie wymyślili. No trudno, muszę iść do Wieży Heidie (czyjakjejtam) lać smokowych rycerzy.
#1443 Napisany 08 grudnia 2015 - 12:40
Fingus, zabawa zaczyna się gdy zaczniesz dodatki, poziom trudności jakby wyższy, lokacje ciekawsze i bossowie wreszcie stanowią wyzwanie. Ostatnio sobie odpaliłem i w kilka godzin doszedłem do Iron Keep bez straty życia. Być może dlatego, że znam grę na pamięć. Strasznie bym chciał takie goty Dark Souls, bo mi się nie chce z szafy x360 wyciągać.
Największe wyzwanie stanowią czerwone fantomy w grze, w niektórych lokacjach jest ich za dużo i są nieźle przegięci.
Ten post był edytowany przez AndrzejSon dnia: 08 grudnia 2015 - 12:41
#1444 Napisany 08 grudnia 2015 - 13:02
#1445 Napisany 08 grudnia 2015 - 13:15
#1446 Napisany 08 grudnia 2015 - 13:18
Przy uzyciu magii ta walka z przesladowca wyglada na banalna. A tyle mi krwi napsul przy pierwszym podejsciu postacia melee
#1447 Napisany 08 grudnia 2015 - 13:19
No w DS2 te leczenie trwa tyle, że można wdusić przycisk, skoczyć do kibla na dwójeczkę i jak się wróci to akurat będzie się kończyła animacja leczenia.
#1448 Napisany 14 grudnia 2015 - 12:14
#1449 Napisany 25 grudnia 2015 - 11:15
A grafika jest gorsza niż w Resident Evil 4, a w każdym razie robi gorsze wrażenie.
#1450 Napisany 26 grudnia 2015 - 10:27
#1451 Napisany 26 grudnia 2015 - 10:40
#1452 Napisany 26 grudnia 2015 - 10:57
SotFS jest chyba trudniejsze od podstawki... 50lv, bron na +3, 9 godzin grania i w Heide robią mi taki meksyk, że nie mam pytań... Kiedyś leciałem przez tą miejscówkę jak tornado
#1453 Napisany 10 stycznia 2016 - 00:18
#1454 Napisany 10 stycznia 2016 - 00:44
#1455 Napisany 10 stycznia 2016 - 00:49
#1456 Napisany 10 stycznia 2016 - 08:31
HC Sin Scholar, fingus zaorał DS II
#1457 Napisany 10 stycznia 2016 - 14:18
#1458 Napisany 22 stycznia 2016 - 09:59
Dwójka jest lepsza od jedynki?!
#1459 Napisany 22 stycznia 2016 - 14:57
#1460 Napisany 22 stycznia 2016 - 18:15
kuzyn mówi że gorsza, kumpel że lepsza. Chuja sam sprawdze.
#1461 Napisany 22 stycznia 2016 - 20:53
#1462 Napisany 22 stycznia 2016 - 21:24
Sunlight medal dostajesz jezeli a) pomagasz zabic bossa b) przyzwany sunbro pomaga zabic tobie bossa c) dropia go falconerzy w NG+ i dalej. Platynowalem DS II niedawno, na PS3 i nie bylo z zdobyciem tych medali wiekszego problemu. W wszystkich convenantach potrzebnych do czarow itd leveluje sie dzieki tokenom (tak jak sunlight medal) a te mozna farmic na specyficznych wrogach.
#1463 Napisany 16 lutego 2016 - 22:12
Nawiasem mówiąc, to tutaj nabiłem większość swoich sun medali (brakuje mi trzech). W innych miejscach przewaznie musiałem dłuuuugo czekać na wezwanie po zostawieniu znaku - tutaj zostawiam go przy pierwszym ognisku i już za moment ktoś mnie wzywa (lokacja jest tak fajnie zoraginizowana, że wejście do pierwszego bossa jest dwa kroki od pierwszego ogniska). Oczywiście nie obywa się bez problemów, bo zdarza się, że do bossa zabiera mnie ktoś, kto nie jest gotów na bossa (nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale jeśli nie jest się gotowym, to walka nie ma sensu), ale cóż, ktoś ginie, ja wracam i znów zostawiam znak. Więcej roboty jest, jeśli ktoś mnie wzywa nie na bossa, tylko zabiera na przechadzkę po lokacji - no ale mówi się trudno, wezwał, to pomagam, jak dobrze pójdzie, to robi ładne kółko, wraca pod mgłę i atakuje przygotowany i wyposażony w co trzeba. W ogóle to ciekawa sprawa - jak gram, przeważnie nie widzę za dużo tych znaków przywołań. Ot, czasem przed bossem jest jeden, zdarzają się dwa. A i bywa że znak jest, próbuję kogoś wezwać i dostaję komunikat - "znak zniknął", albo "ktoś już go użył". I lipa. Tutaj bywało, że ktoś przyzywa mnie i jeszcze dwóch innych ludziów. Jak oni to robią? Ale muszę przyznać, że taką bandą zabijaków gra się świetnie - zwłaszcza, jak nie idziemy na bossa, tylko gonimy przez level łoić moby. Szkoda, że From nie dało narmalnej możliwości przyzywania swoich ziomków, tylko jakieś wygłupy ze znakami, niczym nintendo z friendcodami.
#1464 Napisany 16 lutego 2016 - 22:26
W BB bez problemu ze znajomym można grać.
#1465 Napisany 16 lutego 2016 - 22:28
#1466 Napisany 19 lutego 2016 - 18:39
Panowie, co potrzeba aby uźywać magii ? kumpel mi mówił o tym ale wyleciało mi to..
#1467 Napisany 19 lutego 2016 - 18:45
1) Musisz spelniac podstawowe statystyki do castowania danego czaru - inteligencja, faith 2) Musisz miec odpowiednia ilosc attunement slots na dany czar 3) Musisz przypisac czar do slota przy ognisku 4) Musisz miec odpowiedny przedmiot do rzucania danego czaru - rozdzka lub rekawica do pyro.
#1468 Napisany 19 lutego 2016 - 18:50
thx Woland
#1469 Napisany 17 maja 2016 - 12:28
#1470 Napisany 18 maja 2016 - 02:02
Gorszy od poprzednich, ale i tak lepszy od samej gry
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|