#31 Napisany 05 maja 2006 - 20:51
#32 Napisany 05 maja 2006 - 21:27
Kto wie? Może po prostu nasz bohater wpadł po wykonaniu zadania przypadkowo na strażników? Nawet jeśli nie to walka od czasu do czasu powinna rozruszać pozycje, w końcu nie może to być SC, ponieważ, jak pokazują skriny, zabijamy w dzień.Tylko wygląda na to, że sporo będzie walk... Oby nie wyszedł z tego ubogi krewniak ninja Gaiden
#33 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 21:39
imo AC jest w tej chwili jednym z najlepiej zapowiadających się tytułów i wcale bym się nie zdziwil, gdy narobil na e3 tyle zamieszania, co pierwszy PoP Oo
screeniki wygladaja baaardzo ladnie, nie jest to opad szczeny, ale jest na prawde pieeeeeknie... ale oczywiscie to, co w tym przypadku roz.pie.rdala to klimacik ;]
generalnie to, co najbardziej mnie ciekawi to struktura rozrywki.. ostatecznie widać tam ulice, więc albo będą głupie bariery albo dostaniemy GTA w średniowiecznej jerozolimie o_O
trzeba czekac do e3 na jakies konkretniejsze info
#34 Napisany 05 maja 2006 - 22:35
#35 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 23:00
#36 Napisany 05 maja 2006 - 23:33
no ale ja czekam, bo czuje ze to bedzie taki POPik w 14 wieku
EDIT: shini nie czepiaj sie ;]
#37 Napisany 05 maja 2006 - 23:42
Ta, a na trailerze mówili, że w 12screeny daja rade, ale nie jest to jakis maksymalny opad szczeny
no ale ja czekam, bo czuje ze to bedzie taki POPik w 14 wieku
#38 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 10:10
jhak najbardziej dają radę, może nie powalają, ale dają radęscreeny daja rade, ale nie jest to jakis maksymalny opad szczeny
no ale ja czekam
ważne że fajnie się zapowiada, a jeżeli Ubisoft zmarnuje taki pomysł, to się chyba do nich przejadę
#39 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 11:06
Drugi screen daje nadzieję na świetną grę.
#40 Napisany 06 maja 2006 - 11:11
bo nie wgniata w glebe? wyglada tylko bardzo dobrze..i tyle..akcja na moscie na trailerze a ten screen to o_O roznica KOLOSALNAdlaczego, Hazuki-San?
chociaz nie mowie ze w ruchu, przy 60fpsach i miazdzacej animacji zwieracze mi nie puszczą..no ale czekamy do E3
#41 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 11:14
#42 Napisany 06 maja 2006 - 18:49
Pierwszy screeny obala twierdzenie o mega potężnym PS3.
to raczej zalezy od developera. I to są pierwsze gry, trudno, żeby wycisnęli 100% mocy już w pierwszych grach
#43 Napisany 06 maja 2006 - 19:46
#44 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 19:57
Pierwszy screeny obala twierdzenie o mega potężnym PS3.
to raczej zalezy od developera. I to są pierwsze gry, trudno, żeby wycisnęli 100% mocy już w pierwszych grach
Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]
A tak właściwie ten pierwszy screen wygląda, jakby był wzięty z gry na Xboxa (czyli zwyczajnie).
#45 Napisany 06 maja 2006 - 22:29
Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]
a to przepraszam
#46 Napisany 06 maja 2006 - 22:39
Misiu, przesadzasz w swojej krytyce. Tekstury są świetne, oświetlenie dobre, modele postaci też niczego sobie. W dodatku na drugim screenie znajduje się lekką ręką 50 postaci. Martwi tylko ta delikatna szara mgiełka w oddali. Miałem nadzieję, że to będzie przeżytek na next-genach.Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]
A tak właściwie ten pierwszy screen wygląda, jakby był wzięty z gry na Xboxa (czyli zwyczajnie).
W każdym razie mam nadzieję, że jednak na E3 zapowiedzą tę grę na 360.
#47 Napisany 06 maja 2006 - 22:57
To niekoniecznie musi być mgła spowodowana brakami w mocy konsoli.Martwi tylko ta delikatna szara mgiełka w oddali.
#48 Napisany 06 maja 2006 - 23:01
To niekoniecznie musi być mgła spowodowana brakami w mocy konsoli.
no bankowo nie jest...zreszta, to są mimo wszystko słabe screeny, poczekajmy na jakies ładne screenshoty w wiekszej rozdziałce - a najlepiej jakis filmik HD z gameplay'u
#49 Napisany 06 maja 2006 - 23:07
Oj dante odłóż swój fanboizm na bok.
Jeśli to nie mgła związana z brakiem mocy, to co miałaby symulować?
Rzeczywiście, ludzkie oko odbiera dalej położone rzeczy jako jaśniejsze niż są. Tylko to "dalej położone" to jest 200 metrów, a nie 20. Na tym screenie dzięki tej mgle obszar zacieniowany jest równie jasny co oświetlony. W końcu w przedziwny sposób również ta mgła jest związana z ewidentnym zanikaniem detali.
Ja wiem, że stosowanie zaniku detali wraz z odległością jest nieuniknione, ale wydaje mi się, że można to robić jakoś bez tak widocznej mgły.
#50 Napisany 06 maja 2006 - 23:18
Jedyn też ma odłożyć?Oj dante odłóż swój fanboizm na bok.
#51 Napisany 06 maja 2006 - 23:21
jak to pisałem to nie widziałem jego posta. nomen omen powiedz mi lepiej, jaki efekt miała wnieść ta mgła, bo to mnie ciekawi bardziej, jak obronisz swe stanowisko.Jedyn też ma odłożyć?
#52 Napisany 06 maja 2006 - 23:25
#53 Napisany 06 maja 2006 - 23:28
#54 Napisany 06 maja 2006 - 23:51
Oj nie doszukujmy sie na siłe jakiś rozwiazań. Poprostu przy tej generacji konsol także bedziemy zmuszeni do ogladania mgły.Hmmm...pył unoszący się w powietrzu, w końcu to Jerozolima
Hmmm, ja sie nie znam na tym, ale czy czasem aby mgła powstała to nie musi być duzej wilgotności powietrza. Powstaje ona przecież poprzez przesycenie pary wodnej. Wydaje mi sie, że klimat w Jerozolimie temu zjawisku nie sprzyja . Ale ak jak mówie, ja sie na tym nei znam wiec strzelam.
#55 Napisany 07 maja 2006 - 01:44
#56 Napisany 07 maja 2006 - 08:15
No tak, nie można nic złego powiedzieć o Playstation 3. To wczesna wersja (nawet nie startowa) i to na pewno poprawią, ale na chwilę obecną to mgłą ograniczająca widoczność i tyle. No i nie rozumiem co ma do tego UE3, UE3 to UE3 a Assassin's Creed to Assassin's Creed. Poza tym UE3 niekoniecznie jest róny UE3. Wystarczy porównać Frame City Killer i Gears of War.
Oj dante odłóż fanboizm na bok.
#57 Napisany 07 maja 2006 - 10:58
#58 Napisany 07 maja 2006 - 11:35
Ale FCK ma żałosną grafikę ala Dreamcast (jak choćby ten słynny screen z czerwonym samochodem i napisem accomplished:)).Nawet w FCK nie ma takiej mgły.
Co do reszty - logiczne myślenie logicznym myśleniem, ale to co widzę na screenach to jest mgła ograniczająca detale i nic więcej. Pył tak nie wygląda, mgła w prawdziwym świecie również, więc co to jest jak nie ograniczanie widoczności wraz z odległością? Kłócisz się z faktami, dante.
Ponadto z tą przewagą nad X360 to różnie bywa w zależności od tego, pod jakim aspektem wydajności rozpatruje się konsole, a o przewadze nad high-endowymi PC w chwili premiery to w ogóle możesz zapomnieć.
Ponadto to wczesna wersja gry, która wystartuje co najmniej w pierwszym kwartale przyszłego roku (do etapu optymalizacji jeszcze daleeka droga), więc pewnie to polepszą, ale na chwilę obecną to jest po prostu ograniczanie widoczności i nic więcej.
#59 Napisany 07 maja 2006 - 12:44
Ja jednak uważam, że Dante ma rację...i poczekajcie jeszcze te 2 dni bo widzę, że xelloss chyba bierzesz udział w tworzeniu tej gry skoro tak bardzo jesteś zorientowany w temacie mgły o_O
z mojej strony EOT, nie bede ciagnał jałowej dyskusji, bo przypominają mi się teksty czyśka o poligonowych wąsach Snake'a o_O
#60 Napisany 07 maja 2006 - 14:55
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|