Skocz do zawartości

Assassin's Creed

Ubisoft Montreal Ubisoft PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2327 odpowiedzi na ten temat

#31 gruby Napisany 05 maja 2006 - 20:51

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Nie wygląda to szokująco, ale ma fajny styl. Taka chłodna paleta barw. Miodzio. Tylko wygląda na to, że sporo będzie walk... Oby nie wyszedł z tego ubogi krewniak ninja Gaiden :trup:
  • 0

#32 Shinigami Napisany 05 maja 2006 - 21:27

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Tylko wygląda na to, że sporo będzie walk... Oby nie wyszedł z tego ubogi krewniak ninja Gaiden :trup:

Kto wie? Może po prostu nasz bohater wpadł po wykonaniu zadania przypadkowo na strażników? Nawet jeśli nie to walka od czasu do czasu powinna rozruszać pozycje, w końcu nie może to być SC, ponieważ, jak pokazują skriny, zabijamy w dzień.
  • 0

#33 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 21:39

Gość__*
  • Goście
po prostu nie mam pytań..chce to..JUŻ oO

imo AC jest w tej chwili jednym z najlepiej zapowiadających się tytułów i wcale bym się nie zdziwil, gdy narobil na e3 tyle zamieszania, co pierwszy PoP Oo

screeniki wygladaja baaardzo ladnie, nie jest to opad szczeny, ale jest na prawde pieeeeeknie... ale oczywiscie to, co w tym przypadku roz.pie.rdala to klimacik ;]

generalnie to, co najbardziej mnie ciekawi to struktura rozrywki.. ostatecznie widać tam ulice, więc albo będą głupie bariery albo dostaniemy GTA w średniowiecznej jerozolimie o_O

trzeba czekac do e3 na jakies konkretniejsze info :bue:
  • 0

#34 Ryo-San Napisany 05 maja 2006 - 22:35

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
ten pierwszy screen w linku seria, lekko sprowadzil mnie na ziemie :niepewny:
  • 0

#35 Gość__* Napisany 05 maja 2006 - 23:00

Gość__*
  • Goście
dlaczego, Hazuki-San?
  • 0

#36 BeSOS Napisany 05 maja 2006 - 23:33

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
screeny daja rade, ale nie jest to jakis maksymalny opad szczeny
no ale ja czekam, bo czuje ze to bedzie taki POPik w 14 wieku :)

EDIT: shini nie czepiaj sie ;]
  • 0

#37 Shinigami Napisany 05 maja 2006 - 23:42

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

screeny daja rade, ale nie jest to jakis maksymalny opad szczeny
no ale ja czekam, bo czuje ze to bedzie taki POPik w 14 wieku :)

Ta, a na trailerze mówili, że w 12 :P
  • 0

#38 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 10:10

Gość__*
  • Goście

screeny daja rade, ale nie jest to jakis maksymalny opad szczeny
no ale ja czekam

jhak najbardziej dają radę, może nie powalają, ale dają radę :lol:
ważne że fajnie się zapowiada, a jeżeli Ubisoft zmarnuje taki pomysł, to się chyba do nich przejadę :rower:
  • 0

#39 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 11:06

Gość__*
  • Goście
Pierwszy screeny obala twierdzenie o mega potężnym PS3.

Drugi screen daje nadzieję na świetną grę.
  • 0

#40 Ryo-San Napisany 06 maja 2006 - 11:11

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

dlaczego, Hazuki-San?

bo nie wgniata w glebe? wyglada tylko bardzo dobrze..i tyle..akcja na moscie na trailerze a ten screen to o_O roznica KOLOSALNA
chociaz nie mowie ze w ruchu, przy 60fpsach i miazdzacej animacji zwieracze mi nie puszczą..no ale czekamy do E3
  • 0

#41 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 11:14

Gość__*
  • Goście
graphic whore :ninja:
  • 0

#42 BeSOS Napisany 06 maja 2006 - 18:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Pierwszy screeny obala twierdzenie o mega potężnym PS3.


to raczej zalezy od developera. I to są pierwsze gry, trudno, żeby wycisnęli 100% mocy już w pierwszych grach :)
  • 0

#43 Pavlis Napisany 06 maja 2006 - 19:46

Pavlis

    Mega Man

  • Forumowicze
  • 111 Postów:
notabene drugi screen daje rade ,jak nie jest z cutsecenki to spox-pomyślcie stoicie sobie na gorze i obserwujecie miasto z góry,obmyslacie taktyke ,ta gra ma KLIMAT !!!
  • 0

#44 Gość__* Napisany 06 maja 2006 - 19:57

Gość__*
  • Goście

Pierwszy screeny obala twierdzenie o mega potężnym PS3.


to raczej zalezy od developera. I to są pierwsze gry, trudno, żeby wycisnęli 100% mocy już w pierwszych grach :)


Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]

A tak właściwie ten pierwszy screen wygląda, jakby był wzięty z gry na Xboxa (czyli zwyczajnie).
  • 0

#45 BeSOS Napisany 06 maja 2006 - 22:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]


a to przepraszam Dodany obrazek
  • 0

#46 xell Napisany 06 maja 2006 - 22:39

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Tak, tylko to zdanie było raczej skierowane do ludzi wierzących w "mega potęgę" PS3 i krystaliczną doskonałość jego pierwszych tytułów;]

A tak właściwie ten pierwszy screen wygląda, jakby był wzięty z gry na Xboxa (czyli zwyczajnie).

Misiu, przesadzasz w swojej krytyce. Tekstury są świetne, oświetlenie dobre, modele postaci też niczego sobie. W dodatku na drugim screenie znajduje się lekką ręką 50 postaci. Martwi tylko ta delikatna szara mgiełka w oddali. Miałem nadzieję, że to będzie przeżytek na next-genach. :hmmm:

W każdym razie mam nadzieję, że jednak na E3 zapowiedzą tę grę na 360.
  • 0

#47 Danteusz Napisany 06 maja 2006 - 22:57

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Martwi tylko ta delikatna szara mgiełka w oddali.

To niekoniecznie musi być mgła spowodowana brakami w mocy konsoli.
  • 0

#48 BeSOS Napisany 06 maja 2006 - 23:01

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

To niekoniecznie musi być mgła spowodowana brakami w mocy konsoli.


no bankowo nie jest...zreszta, to są mimo wszystko słabe screeny, poczekajmy na jakies ładne screenshoty w wiekszej rozdziałce - a najlepiej jakis filmik HD z gameplay'u :)
  • 0

#49 xell Napisany 06 maja 2006 - 23:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
:nie:
Oj dante odłóż swój fanboizm na bok.
Jeśli to nie mgła związana z brakiem mocy, to co miałaby symulować?
Rzeczywiście, ludzkie oko odbiera dalej położone rzeczy jako jaśniejsze niż są. Tylko to "dalej położone" to jest 200 metrów, a nie 20. Na tym screenie dzięki tej mgle obszar zacieniowany jest równie jasny co oświetlony. W końcu w przedziwny sposób również ta mgła jest związana z ewidentnym zanikaniem detali.

Ja wiem, że stosowanie zaniku detali wraz z odległością jest nieuniknione, ale wydaje mi się, że można to robić jakoś bez tak widocznej mgły. :hmmm:
  • 0

#50 Danteusz Napisany 06 maja 2006 - 23:18

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Oj dante odłóż swój fanboizm na bok.

Jedyn też ma odłożyć?
  • 0

#51 xell Napisany 06 maja 2006 - 23:21

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Jedyn też ma odłożyć?

jak to pisałem to nie widziałem jego posta. nomen omen powiedz mi lepiej, jaki efekt miała wnieść ta mgła, bo to mnie ciekawi bardziej, jak obronisz swe stanowisko. :rower:
  • 0

#52 Danteusz Napisany 06 maja 2006 - 23:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Hmmm...pył unoszący się w powietrzu, w końcu to Jerozolima :)
  • 0

#53 xell Napisany 06 maja 2006 - 23:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Co za pech, że pył tak nie wygląda :ninja:
  • 0

#54 MaxVarEmreis Napisany 06 maja 2006 - 23:51

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Hmmm...pył unoszący się w powietrzu, w końcu to Jerozolima :)

Oj nie doszukujmy sie na siłe jakiś rozwiazań. Poprostu przy tej generacji konsol także bedziemy zmuszeni do ogladania mgły.

Hmmm, ja sie nie znam na tym, ale czy czasem aby mgła powstała to nie musi być duzej wilgotności powietrza. Powstaje ona przecież poprzez przesycenie pary wodnej. Wydaje mi sie, że klimat w Jerozolimie temu zjawisku nie sprzyja :). Ale ak jak mówie, ja sie na tym nei znam wiec strzelam.
  • 0

#55 Danteusz Napisany 07 maja 2006 - 01:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Nie opowiadajcie bajek że na sprzęcie ciągnącym bez żadnych problemów Unreal Engine 3 musi być mgła przy grafice takiej jak na screenach.
  • 0

#56 xell Napisany 07 maja 2006 - 08:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
:cicho:
No tak, nie można nic złego powiedzieć o Playstation 3. :cicho: To wczesna wersja (nawet nie startowa) i to na pewno poprawią, ale na chwilę obecną to mgłą ograniczająca widoczność i tyle. No i nie rozumiem co ma do tego UE3, UE3 to UE3 a Assassin's Creed to Assassin's Creed. Poza tym UE3 niekoniecznie jest róny UE3. Wystarczy porównać Frame City Killer i Gears of War.

Oj dante odłóż fanboizm na bok.
  • 0

#57 Danteusz Napisany 07 maja 2006 - 10:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Nawet w FCK nie ma takiej mgły. To nie jest fanbojowstwo tylko logiczne myślenie. Zobacz jak wyglądają gry na obecne PC czy X360, od których PS3 podobno ma być silniejsza. To po prostu niemożliwe żeby taki developer jak Ubisoft Montreal przy takiej grafice na takim sprzęcie musiał ukrywać detale we mgle.
  • 0

#58 xell Napisany 07 maja 2006 - 11:35

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Nawet w FCK nie ma takiej mgły.

Ale FCK ma żałosną grafikę ala Dreamcast (jak choćby ten słynny screen z czerwonym samochodem i napisem accomplished:)).
Co do reszty - logiczne myślenie logicznym myśleniem, ale to co widzę na screenach to jest mgła ograniczająca detale i nic więcej. Pył tak nie wygląda, mgła w prawdziwym świecie również, więc co to jest jak nie ograniczanie widoczności wraz z odległością? Kłócisz się z faktami, dante.
Ponadto z tą przewagą nad X360 to różnie bywa w zależności od tego, pod jakim aspektem wydajności rozpatruje się konsole, a o przewadze nad high-endowymi PC w chwili premiery to w ogóle możesz zapomnieć.
Ponadto to wczesna wersja gry, która wystartuje co najmniej w pierwszym kwartale przyszłego roku (do etapu optymalizacji jeszcze daleeka droga), więc pewnie to polepszą, ale na chwilę obecną to jest po prostu ograniczanie widoczności i nic więcej.
  • 0

#59 BeSOS Napisany 07 maja 2006 - 12:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
ROTFL, no teraz trzeba sie o mgłe pokłócić o_O
Ja jednak uważam, że Dante ma rację...i poczekajcie jeszcze te 2 dni bo widzę, że xelloss chyba bierzesz udział w tworzeniu tej gry skoro tak bardzo jesteś zorientowany w temacie mgły o_O
z mojej strony EOT, nie bede ciagnał jałowej dyskusji, bo przypominają mi się teksty czyśka o poligonowych wąsach Snake'a o_O
  • 0

#60 Matrox Napisany 07 maja 2006 - 14:55

Matrox

    ...

  • Forumowicze
  • 3 057 Postów:
E tam mgla, moim zdaniem ta gra bedzie miala niesamowty klimat :D Grafika jest bardzo ladna, wiecej mi nie trzeba. Mam nadzieje, ze wyjdzie na XO :)
  • 0



Inne z tagami: