Nareszcie nie będzie trzeba czytać jak się męczysz
Assassin's Creed IV: Black Flag
#631 Napisany 14 października 2014 - 11:59
#632 Napisany 14 października 2014 - 12:03
#633 Napisany 14 października 2014 - 20:44
Poczekaj na premierę Unity
#634 Napisany 16 października 2014 - 07:33
z faili - uwielbiam jak gra sobie nie radzi z takimi podstawowymi rzeczami. płynie jakaś fregata a za nią kanonierka. biorę fregatę na cel z moździerza czyli widok mi się zmienia na moment. odpalam salwę. puszczam L1 żeby wrócić do defaultowego widoku i w tym momencie na morzu nie ma już dwóch statków oprócz mnie, tylko sześć. gra wyczarowała z powietrza jeszcze cztery dodatkowe statki do eskorty tej fregaty i już teraz sześć statków na raz atakuje mój.
z takiego wyczarowywania ludzików śmiałem się w dwójce, ale że lata później dalej jest tak samo, to niefajnie.
w każdym razie - walki z fortami wygląda na to że mnie na trochę wciągną, chyba akurat zanim wyjdzie unity.
#635 Napisany 16 października 2014 - 08:34
z braku laku gram i w sumie wychodzi mi na to że upgradeowanie statku jest kluczem do potyczek
Seeeeeeerio? Szok. Kto by pomyślał, że trzeba rozwijać statek, by mieć szanse.
#636 Napisany 16 października 2014 - 08:57
nom, tym bardziej że to gra o piratach i statkami gra się prawie połowę gry
#637 Napisany 16 października 2014 - 09:03
z faili - uwielbiam jak gra sobie nie radzi z takimi podstawowymi rzeczami. płynie jakaś fregata a za nią kanonierka. biorę fregatę na cel z moździerza czyli widok mi się zmienia na moment. odpalam salwę. puszczam L1 żeby wrócić do defaultowego widoku i w tym momencie na morzu nie ma już dwóch statków oprócz mnie, tylko sześć. gra wyczarowała z powietrza jeszcze cztery dodatkowe statki do eskorty tej fregaty i już teraz sześć statków na raz atakuje mój.
z takiego wyczarowywania ludzików śmiałem się w dwójce, ale że lata później dalej jest tak samo, to niefajnie.
Bug animusa .
#638 Napisany 16 października 2014 - 12:16
Rozwijanie statku jest dla casuali
#639 Napisany 16 października 2014 - 12:19
#640 Napisany 16 października 2014 - 12:21
Parę razy coś ulepszyłem, ale kolejne upgrady wymagają surowców i kasy, których nie chce mi się zbierać
#641 Napisany 16 października 2014 - 12:38
Ja bym nawet zbierał gdybym chociaż wiedział co oznaczają te symbole przy rozpisce co trzeba zbierać. Ale one nie są podpisane i trzeba się domyślać. Poza tym co ważniejsze - statek zdaje się w ogóle nawet nie zmienia wyglądu, może oprócz koloru żagli. Nie ma motywacji.
#642 Napisany 16 października 2014 - 12:43
Wygląd się zmienia, a surowców do rozwijania statku jest aż trzy
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 16 października 2014 - 12:43
#643 Napisany 16 października 2014 - 12:56
Serio, no to chyba znowu odpalę. Dawno nie grałem.
#644 Napisany 17 października 2014 - 06:08
z braku laku gram i w sumie wychodzi mi na to że upgradeowanie statku jest kluczem do potyczek
Seeeeeeerio? Szok. Kto by pomyślał, że trzeba rozwijać statek, by mieć szanse.
Wow, od razu widać że nie grałeś uważnie w poprzednie części Asasyna. W żadnej poprzedniej nie było czegoś takiego jak konieczność grindowania. Było to opcjonalne, ale gry przechodziło się na tyle łatwo, że wystarczał poziom wyjściowy statsów.
#645 Napisany 17 października 2014 - 06:31
Ale co ja tam wiem, wcale nie przeszedłem wszystkich poprzednich, dużych asasynów i też nie wpadłem na rozwijanie statku w grze o statkach
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 października 2014 - 06:32
#646 Napisany 17 października 2014 - 08:03
#647 Napisany 17 października 2014 - 10:56
zapamiętam - jeżeli w grze występuje element gameplayu który nie kontruje ciosów albo nie dźga od tyłu, to trzeba go grindować.Statkiem raczej nie da się kontrować ciosów albo kogoś zadźgać od tyłu.
brzmi sensownie.
#648 Napisany 17 października 2014 - 11:08
To dobrze, przynajmniej nie będziesz już narzekał
Inna sprawa, że całkowicie pomijasz sens. Altair/Ezio/Connor/Edek są nie do zdarcia i umiejętne granie nimi ogranicza się do one hit killi i nie dostawania po łbie, więc da się całą grę machnąć na podstawowych statsach. Kawką natomiast pływasz i co chwilę spotykasz coraz silniejsze statki, zatem logicznym jest, że warto by swój stateczek ulepszać, bo nim nie ma opcji zabicia jednym ciosem (bez rozwijania). Najwyżej możesz od jednego zginąć.
W erpegach też nie karzą umiejętności rozwijać, ale jakoś domyślasz się (mam nadzieję), że trzeba swoją postać ulepszać, kiedy wróg robi się zbyt silny.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 października 2014 - 11:09
#649 Napisany 17 października 2014 - 11:09
Statki są słabe i tyle. Konieczność ulepszeń tylko wszystko pogarsza
#650 Napisany 17 października 2014 - 11:11
#651 Napisany 17 października 2014 - 11:20
Statki są słabe i tyle. Konieczność ulepszeń tylko wszystko pogarsza
Statki to najlepszy element całej tej gry!
#652 Napisany 17 października 2014 - 11:20
Bo AC się sprzedaje. Ale faktem jest, że teraz po prostu mogliby walnąć nową serie o piratach i ludzie by to kupowali. Na szczęście nie tacy, co kupują tylko dla Asasyna w tytule i grają choć boli.
#653 Napisany 17 października 2014 - 11:30
Statki są słabe i tyle. Konieczność ulepszeń tylko wszystko pogarsza
Statki to najlepszy element całej tej gry!
To tylko pokazuje, jak słaba jest to gra
#654 Napisany 17 października 2014 - 11:39
Widzę ocean złamanych psychik. Starych, zmęczonych ludzi, pokonanych przez odsłonę gry z serii,w której poziom trudności wyparował po części pierwszej. Przykry to dzień.
[*]
#655 Napisany 17 października 2014 - 11:59
odwrotnie, mi powoli zaczynają się te statki podobać, dlatego znowu podnoszę wątek.Widzę ocean złamanych psychik. Starych, zmęczonych ludzi, pokonanych przez odsłonę gry z serii,w której poziom trudności wyparował po części pierwszej. Przykry to dzień.
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 17 października 2014 - 12:00
#656 Napisany 25 października 2014 - 13:40
Szanty to świetna ścieżka dźwiękowa.
Na tyle darzę sympatią batalię pomiędzy zabójcami, a templariuszami, by wydawać $$$$ na kolejne odsłony. Zakupiony w ubiegłym roku AC 4 miał być niejako powiewem świeżości w nieco skostniałej serii.
Gracze głównie spoglądali na szatę graficzną produkcji, bowiem przeskoczyła ona na nowa generację. Gra wówczas prezentowała się bardzo okazale, tak na mocne 8/10, choć to tylko tytuł pomostowy, jednakże podobnie sprawa wygląda z N4S: Rywale i BF4, co nie przeszkadza im prezentować się nadzwyczaj dobrze na PS4. Szkoda tylko, że poszczególne animacje, które wprawiały lata temu w osłupienie przy okazji "Braterstwa", teraz wyglądają nieco sztywno i chwała, że Unity przyniesie w tym segmencie nową jakość, nawet jeśli w trzydziestu k/s.
Jeżeli chodzi o audio, to najmilej szanty wspominam. Istna rewelacja.
Grywalnościowo jest tak, jak to bywa z asasynami - albo ci się podoba i pomimo psioczenia, że to kolejny raz to samo, jak w przypadku CoD, grasz dalej, albo już od jakiegoś czasu masz przygody zabójców w kapturach w poważaniu.
Ja bawiłem się całkiem nieźle, choć przygody Edwarda chorowały u mnie na tę samą przypadłość, co Bugfield 4. To znaczy po jakimś czasie przestały dzbany wpadać, a po kolejnych godzinach stan gry przestał istnieć. W przypadku gry Dice udało się ukończyć kampanie - jednakże gdy próbowałem wznowić zabawę, zapisane dane po dniu-dwóch padały znowu (heh, i to kilka miesięcy po łatce niby to naprawiającej), zatem grę odłożyłem zniesmaczony na półkę. AC 4 ma inny szkielet zabawy. To produkcja na kilkanaście godzin, jak nie lepiej, a gdy po ośmiu szlag mi trafił zapis, niespecjalnie chciałem się z gra próbować znowu.
Szkoda, gdyż wiele dobrego słyszałem o tej części, sam po kilku godzinach mogę to potwierdzić. Ale, jako, że za rokiem kolejna odsłona, to nań poczekam.
Gdybym miał w ubiegłym roku wystawić taką wstępna ocene, byłoby to:
8/10 za grafikę (teraz poleciałaby oczko niżej);
9/10 za audio;
8/10 - grywalność;
7/10 - ocena końcowa.
Wydałem za nią ponad dwieście zł i (bardzo)dobrze się bawiłem. teraz jest znacznie tańsza, jeżeli ktoś lubi serię, a nie grał, warto spróbować przed Unity.
Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 25 października 2014 - 13:43
#657 Napisany 02 listopada 2014 - 20:59
Odpaliłam dzisiaj po dosyć długim czasie. Najpierw polatałam po wyspie, na której skończyłam ostatnio zabawę- fragmenty Animusa, kilka skrzyń i na statek. Przypomniałam sobie, co i jak (dłonie pamiętały lepiej ode mnie, to aż przerażające, jak ciało potrafi pamiętać lepiej głowy ) i posłałam kilka statków na dno zanim ruszyłam na misję... oh wait, mapa podpowiedziała mi, że powinnam podpakować statek, zanim tam popłynę Więc pokręciłam się po mapie i porozwalałam jeszcze kilka łajb, przy okazji znalazłam sobie dwie jaskinie przemytników. Trwało to kilka godzin i już mi się nie chciało sprawdzać, czy tym razem statek jest gotów na rozpoczęcie misji - może następnym razem wreszcie popchnę nieco fabułę OLO
#658 Napisany 02 listopada 2014 - 21:03
Zatapiam statki, atakuję te forty, a fabuła leży gdzieś bodaj w piątej sekwencji.
#659 Napisany 02 listopada 2014 - 21:08
Da sie zrobic cos ala Czarna Perła?
#660 Napisany 02 listopada 2014 - 21:08
Osobiście bardzo chętnie przypomniałabym sobie, na jakim etapie jest teraz historia i zrobiła coś w fabule, ale skoro muszę grindować, żeby w ogóle mieć szanse to zrobić...
Grind mi nie przeszkadza (hello, jRPGs!), ale ten tutaj trochę się dłuży. No nic, za rok zobaczę napisy końcowe
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|