Nowy "piracki" gejmplej
Miałem postanowienie zrobić sobie w tym roku przerwę od Assassynów, ale kurka wodna dawać mi to na PS4 w 1080/60 i bez bugów
Assassin's Creed IV: Black Flag
#121 Napisany 10 lipca 2013 - 18:47
#122 Napisany 10 lipca 2013 - 18:53
#123 Napisany 10 lipca 2013 - 19:07
Ostatnio skończyłem AC3 i powiedziałem sobie, że czas na przerwę, bo gra była mocno niedorobiona (nawet nie chcę myśleć co było przed patchami), ale ten gameplay mnie znowu nakręca. Trzeba będzie wziąć, ale tylko na next-gena
#124 Napisany 11 lipca 2013 - 06:54
Jak na razie to nie mój klimat na granie, nie mniej na 100% wyrażę ogromne zainteresowanie soundtrackiem
I czy tylko mnie doskwiera, że podczas bitwy morskiej efekt ich pokazania obrażeń w postaci zniszczeń modelu zależy od procentu "zdrowia"? A nie, że np. wystrzelono w maszty, to maszty powinny oberwać. W żagle z przodu (nie jestem żeglarzem, nie znam nomenklatury), to tylko te ulegają rozpruciom. W deski burty, to tylko burta nabiera dziur ... chyba, że będzie tak przy innym celowaniu (bardziej snajperskim). Nie mniej poczułem lekki niedosyt. Już się śniły walki gdzie każda armatnia kula zada prawdziwe, widoczne szkody. A nie zdejmie z paska życia.
Tak, tak. Wiem i to bardzo. W ten sposób jeden szczęśliwy pocisk mógłby zakończyć i nasz statek. Znów - tak jest w FPS i nikt nie narzeka A jaka większa radocha jak po dokonanym ataku, zamiast zbierać łupy, trzeba szybko szukać zatoki. Bo statek nabiera wody
Chyba, że coś przegapiłem i jest jak mówię. A filmik źle odczytałem. Wtedy gomenasai gozaimasu.
#125 Napisany 11 lipca 2013 - 07:38
#126 Napisany 11 lipca 2013 - 09:18
Czy w tym filmiku nie mowią, że do abordażu można przystąpić po zniszczeniu masztów (co wyraźnie widać), a następnie, gdy znów kierują tylko Edziem, to przemieszcza się on na drugi statek po jego cudownie odbudowanych masztach?
#127 Napisany 11 lipca 2013 - 09:23
I czy tylko mnie doskwiera, że podczas bitwy morskiej efekt ich pokazania obrażeń w postaci zniszczeń modelu zależy od procentu "zdrowia"?
czepiasz się jak ja The Last of Us. taka konwencja.
bitwy morskie były w trójce bardzo słabe, nie wiem na ile są realistyczne bo w życiu nie sterowałem żaglowcem, ale to nie ma znaczenia - są słabe i tyle. oby wyspy rekompensowały ten minus.
#128 Napisany 11 lipca 2013 - 09:29
@Kaxi- dokładnie
@torq - skoro statki stanowią taką wielką część gry to można tego oczekiwać. Zwłaszcza, że to by też pokazało po co kupić ten cały next-gen, zamiast siedzieć na PS3/X0. Owszem, można powiedzieć "animus" i wszystko tym usprawiedliwić.
Jest potencjał mocy, bo na ekranie będą raptem dwa okręty i woda. To i uszkodzenia liczone/ odwzorowane na bieżąco pokazałyby nową klasę. Next-genową. Podobnie jak suabo wyglądający atak moździerzowy na fort. To jest klasa Ps4 / X1? Jeśli różnica między current a next to będzie 1080p/60fps (nawet 120fps) to nie widzę żadnej rewolucji. A, stop, tak. N aPS4 mogę nagrać film na YT. Nosz k^&*a zajebiście, wszystko to usprawiedliwia
Ten post był edytowany przez Scorpio dnia: 11 lipca 2013 - 09:33
#129 Napisany 11 lipca 2013 - 09:40
Jest potencjał mocy, bo na ekranie będą raptem dwa okręty i woda.
Już w trójce masz nawet kilkanaście okrętów (od małych, po wielkie) na ekranie. Fajerwerków po pierwszych crossgenowych grach nie ma co oczekiwać.
Czy w tym filmiku nie mowią, że do abordażu można przystąpić po zniszczeniu masztów (co wyraźnie widać), a następnie, gdy znów kierują tylko Edziem, to przemieszcza się on na drugi statek po jego cudownie odbudowanych masztach?
Niszczysz żagle i jeden maszt - widać przecież, że reszta została. W trójce jest nawet specjalny rodzaj amunicji do zniszczenia ożaglowania i zatrzymania przeciwnika (kule z łańcuchami).
#130 Napisany 11 lipca 2013 - 10:49
Grafika jakby pokazywali na currentach
#131 Napisany 11 lipca 2013 - 11:58
Hmm, chyba wezme o ile ebdzie 60 fpsów wyglada to bardzo fajnie pomimo ze grafa jak w Asasynach
#132 Napisany 11 lipca 2013 - 12:21
#133 Napisany 11 lipca 2013 - 17:20
bitwy morskie były w trójce bardzo słabe, nie wiem na ile są realistyczne bo w życiu nie sterowałem żaglowcem, ale to nie ma znaczenia - są słabe i tyle. oby wyspy rekompensowały ten minus.
Dokładnie tak Te bitwy morskie są dla mnie kiepskie i nie znalazłam w nich absolutnie niczego fajnego.
Podobnie jak Scorpa zainteresowała mnie jednak muzyka w tej części
#134 Napisany 11 lipca 2013 - 22:56
Fajnie, to wygląda i aż szkoda, że to kolejny AC, a nie np nowe ip. Bo ten assassyn biegający po Karaibach pasuje jak pięść do oka. Wolałbym typowo pijackie klimaty.
Otototo
#135 Napisany 11 lipca 2013 - 23:00
Pijackie też lubię.
#136 Napisany 12 lipca 2013 - 08:38
Pirackie, autokorekta w ipadzie, mój sprzęt za dobrze mnie zna
#137 Napisany 17 lipca 2013 - 09:26
tak sobie przypominam pierwszego Assassina i aż dziw bierze, w co ewoluowała ta seria
#138 Napisany 17 lipca 2013 - 09:41
W sensie grywalnościowym? Misji? Fabularnym? Graficznym? Otoczenia historycznego?
Możesz wypowiedzieć się coś więcej? Bo rzuciłeś temat dość mocno otwarty
#139 Napisany 17 lipca 2013 - 09:43
#140 Napisany 17 lipca 2013 - 10:15
Przynajmniej nie boją się zmian i cały czas starają się urozmaicić rozgrywkę
#141 Napisany 17 lipca 2013 - 10:37
Szkoda tylko ze sporo z tych urozmaiceń jest na zasadzie "wrzućmy, może zadziała", a nie są efektem przemyślenia co należy usprawnić w rozgrywce
#142 Napisany 17 lipca 2013 - 10:57
Ano, tower defense w Revelations to była porażka Bitwy morskie im się jednak udały, teraz rozbudują system i powinno być dobrze.
#143 Napisany 20 lipca 2013 - 16:16
gra na next genach jednak bedzie w 30 fpsach, porazka, wlasnie przestalem sie nia interesowac.
#144 Napisany 20 lipca 2013 - 17:35
przecież 90% gier na "nextgenach" będzie w 30 fpsach (miejmy nadzieję, bo teraz konsole mają problem nawet z 25 klatkami)... serio myślałeś, że te laptopowe podzespoły dorównają choćby i5 czy kartom graficznym za około tysiąca złotych (taki tam dzisiejszy pc)? nie ma szans.
ja tam nextgena kupię jedynie do exów, w resztę będę grał na PC, a w tym w nowego Assassina, który nawet mi się spodobał.
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 20 lipca 2013 - 20:43
#145 Napisany 20 lipca 2013 - 23:29
#146 Napisany 21 lipca 2013 - 00:30
Na cholerę Ci 60 fpsów w Asasynie? Niech zamiast tego wygląda lepiej.
#147 Napisany 21 lipca 2013 - 09:51
Inne konwersje z poprzedniej generacji działają w 60 klatkach. Porty Asasynów na PC na sprzęcie podobnym do PS4 też działają w 60 klatkach. Demko na E3 mogli jednak ustawić na 30 klatek, żeby nie był huśtawek frejmrejtu, a końcowa gra będzie w 60...
#148 Napisany 21 lipca 2013 - 10:08
mnie w tego typu grach wisi czy jest 30 czy 60, grunt aby nie było wahań. No i wole aby było ładniej niż na siłę walczyć o 60 klatek.
#149 Napisany 21 lipca 2013 - 12:54
http://kwejk.pl/obra...ch-chinach.html
Wiem że to tylko rysuneczek z kwejka, nie mniej o stokroć bym wolał takie klimaty A co dopiero Japonia!
#150 Napisany 21 lipca 2013 - 14:38
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|