Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assassin's Creed IV: Black Flag

Ubisoft Montreal Ubisoft WiiU PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
670 odpowiedzi na ten temat

#121 nole Napisany 10 lipca 2013 - 18:47

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 732 Postów:

Nowy "piracki" gejmplej



Miałem postanowienie zrobić sobie w tym roku przerwę od Assassynów, ale kurka wodna dawać mi to na PS4 w 1080/60 i bez bugów :cooo: :cooo: :gusta:  


  • 0

#122 torq314 Napisany 10 lipca 2013 - 18:53

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
Powiewają mi piraci i klnę coraz mocniej z każdą kolejną częścią, ale i tak pójdę kupić jako jeden z pierwszych.
  • 0

#123 wrog Napisany 10 lipca 2013 - 19:07

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Ostatnio skończyłem AC3 i powiedziałem sobie, że czas na przerwę, bo gra była mocno niedorobiona (nawet nie chcę myśleć co było przed patchami), ale ten gameplay mnie znowu nakręca. Trzeba będzie wziąć, ale tylko na next-gena :)


  • 0

#124 Scorpio Napisany 11 lipca 2013 - 06:54

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Jak na razie to nie mój klimat na granie, nie mniej na 100% wyrażę ogromne zainteresowanie soundtrackiem :-D

 

I czy tylko mnie doskwiera, że podczas bitwy morskiej efekt ich pokazania obrażeń w postaci zniszczeń modelu zależy od procentu "zdrowia"? A nie, że np. wystrzelono w maszty, to maszty powinny oberwać. W żagle z przodu (nie jestem żeglarzem, nie znam nomenklatury), to tylko te ulegają rozpruciom. W deski burty, to tylko burta nabiera dziur ... chyba, że będzie tak przy innym celowaniu (bardziej snajperskim). Nie mniej poczułem lekki niedosyt. Już się śniły walki gdzie każda armatnia kula zada prawdziwe, widoczne szkody. A nie zdejmie z paska życia.

Tak, tak. Wiem i to bardzo. W ten sposób jeden szczęśliwy pocisk mógłby zakończyć i nasz statek. Znów - tak jest w FPS i nikt nie narzeka ;-) A jaka większa radocha jak po dokonanym ataku, zamiast zbierać łupy, trzeba szybko szukać zatoki. Bo statek nabiera wody :-)

 

Chyba, że coś przegapiłem i jest jak mówię. A filmik źle odczytałem. Wtedy gomenasai gozaimasu.


  • 0

#125 Nexus Napisany 11 lipca 2013 - 07:38

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Po Brotherhood miałem już dosyć i w AC3 nie grałem w ogóle. Ale piraci na nowej konsoli? Propsy. Mogą się popisać, motyw idealny do popisów graficznych i raczej świeży.
  • 0

#126 Kaxi Napisany 11 lipca 2013 - 09:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

Czy w tym filmiku nie mowią, że do abordażu można przystąpić po zniszczeniu masztów (co wyraźnie widać), a następnie, gdy znów kierują tylko Edziem, to przemieszcza się on na drugi statek po jego cudownie odbudowanych masztach?


  • 0

#127 torq314 Napisany 11 lipca 2013 - 09:23

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

I czy tylko mnie doskwiera, że podczas bitwy morskiej efekt ich pokazania obrażeń w postaci zniszczeń modelu zależy od procentu "zdrowia"?

 


czepiasz się jak ja The Last of Us. taka konwencja.

 

bitwy morskie były w trójce bardzo słabe, nie wiem na ile są realistyczne bo w życiu nie sterowałem żaglowcem, ale to nie ma znaczenia - są słabe i tyle. oby wyspy rekompensowały ten minus.


  • 0

#128 Scorpio Napisany 11 lipca 2013 - 09:29

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

@Kaxi- dokładnie :smile:

 

@torq - skoro statki stanowią taką wielką część gry to można tego oczekiwać. Zwłaszcza, że to by też pokazało po co kupić ten cały next-gen, zamiast siedzieć na PS3/X0. Owszem, można powiedzieć "animus" i wszystko tym usprawiedliwić.

 

 

Jest potencjał mocy, bo na ekranie będą raptem dwa okręty i woda. To i uszkodzenia liczone/ odwzorowane na bieżąco pokazałyby nową klasę. Next-genową. Podobnie jak suabo wyglądający atak moździerzowy na fort. To jest klasa Ps4 / X1? Jeśli różnica między current a next to będzie 1080p/60fps (nawet 120fps) to nie widzę żadnej rewolucji. A, stop, tak. N aPS4 mogę nagrać film na YT. Nosz k^&*a zajebiście, wszystko to usprawiedliwia :D


Ten post był edytowany przez Scorpio dnia: 11 lipca 2013 - 09:33

  • 0

#129 wrog Napisany 11 lipca 2013 - 09:40

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Jest potencjał mocy, bo na ekranie będą raptem dwa okręty i woda.

Już w trójce masz nawet kilkanaście okrętów (od małych, po wielkie) na ekranie. Fajerwerków po pierwszych crossgenowych grach nie ma co oczekiwać.

 

Czy w tym filmiku nie mowią, że do abordażu można przystąpić po zniszczeniu masztów (co wyraźnie widać), a następnie, gdy znów kierują tylko Edziem, to przemieszcza się on na drugi statek po jego cudownie odbudowanych masztach?

Niszczysz żagle i jeden maszt - widać przecież, że reszta została. W trójce jest nawet specjalny rodzaj amunicji do zniszczenia ożaglowania i zatrzymania przeciwnika (kule z łańcuchami).


  • 0

#130 Chewie Napisany 11 lipca 2013 - 10:49

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

Grafika jakby pokazywali na currentach


  • 0

#131 BeSOS Napisany 11 lipca 2013 - 11:58

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Hmm, chyba wezme o ile ebdzie 60 fpsów :) wyglada to bardzo fajnie pomimo ze grafa jak w Asasynach :)


  • 0

#132 Pawlik Napisany 11 lipca 2013 - 12:21

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Fajnie, to wygląda i aż szkoda, że to kolejny AC, a nie np nowe ip. Bo ten assassyn biegający po Karaibach pasuje jak pięść do oka. Wolałbym typowo pijackie klimaty.
  • 0

#133 Lady Luck Napisany 11 lipca 2013 - 17:20

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 748 Postów:

bitwy morskie były w trójce bardzo słabe, nie wiem na ile są realistyczne bo w życiu nie sterowałem żaglowcem, ale to nie ma znaczenia - są słabe i tyle. oby wyspy rekompensowały ten minus.

 

Dokładnie tak :? Te bitwy morskie są dla mnie kiepskie i nie znalazłam w nich absolutnie niczego fajnego.

 

Podobnie jak Scorpa zainteresowała mnie jednak muzyka w tej części :)
 


  • 0

#134 BeSOS Napisany 11 lipca 2013 - 22:56

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Fajnie, to wygląda i aż szkoda, że to kolejny AC, a nie np nowe ip. Bo ten assassyn biegający po Karaibach pasuje jak pięść do oka. Wolałbym typowo pijackie klimaty.


Otototo
  • 0

#135 Kaxi Napisany 11 lipca 2013 - 23:00

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

Pijackie też lubię.


  • 0

#136 Pawlik Napisany 12 lipca 2013 - 08:38

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Pirackie, autokorekta w ipadzie, mój sprzęt za dobrze mnie zna :(


  • 0

#137 Aleks Napisany 17 lipca 2013 - 09:26

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:


tak sobie przypominam pierwszego Assassina i aż dziw bierze, w co ewoluowała ta seria
  • 0

#138 Scorpio Napisany 17 lipca 2013 - 09:41

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

W sensie grywalnościowym? Misji? Fabularnym? Graficznym? Otoczenia historycznego?

 

Możesz wypowiedzieć się coś więcej? Bo rzuciłeś temat dość mocno otwarty :-)


  • 0

#139 Aleks Napisany 17 lipca 2013 - 09:43

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:
no z skakania po dachach po bitwy morskie :) jak dla mnie, spora zmiana
  • 0

#140 wrog Napisany 17 lipca 2013 - 10:15

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Przynajmniej nie boją się zmian i cały czas starają się urozmaicić rozgrywkę :)


  • 2

#141 Danteusz Napisany 17 lipca 2013 - 10:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Szkoda tylko ze sporo z tych urozmaiceń jest na zasadzie "wrzućmy, może zadziała", a nie są efektem przemyślenia co należy usprawnić w rozgrywce


  • 1

#142 wrog Napisany 17 lipca 2013 - 10:57

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Ano, tower defense w Revelations to była porażka :D Bitwy morskie im się jednak udały, teraz rozbudują system i powinno być dobrze.


  • 0

#143 BeSOS Napisany 20 lipca 2013 - 16:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

gra na next genach jednak bedzie w 30 fpsach, porazka, wlasnie przestalem sie nia interesowac.


  • 0

#144 Aleks Napisany 20 lipca 2013 - 17:35

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

przecież 90% gier na "nextgenach" będzie w 30 fpsach (miejmy nadzieję, bo teraz konsole mają problem nawet z 25 klatkami)... serio myślałeś, że te laptopowe podzespoły dorównają choćby i5 czy kartom graficznym za około tysiąca złotych (taki tam dzisiejszy pc)? nie ma szans.

 

ja tam nextgena kupię jedynie do exów, w resztę będę grał na PC, a w tym w nowego Assassina, który nawet mi się spodobał.


Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 20 lipca 2013 - 20:43

  • 0

#145 BeSOS Napisany 20 lipca 2013 - 23:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
To nie moj wymysl tylko info jeszcze z E3...
  • 0

#146 wrog Napisany 21 lipca 2013 - 00:30

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Na cholerę Ci 60 fpsów w Asasynie? Niech zamiast tego wygląda lepiej.


  • 0

#147 xell Napisany 21 lipca 2013 - 09:51

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:

Inne konwersje z poprzedniej generacji działają w 60 klatkach. Porty Asasynów na PC na sprzęcie podobnym do PS4 też działają w 60 klatkach. Demko na E3 mogli jednak ustawić na 30 klatek, żeby nie był huśtawek frejmrejtu, a końcowa gra będzie w 60...


  • 0

#148 Pawlik Napisany 21 lipca 2013 - 10:08

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

mnie w tego typu grach wisi czy jest 30 czy 60, grunt aby nie było wahań. No i wole aby było ładniej niż na siłę walczyć o 60 klatek.


  • 0

#149 Scorpio Napisany 21 lipca 2013 - 12:54

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

http://kwejk.pl/obra...ch-chinach.html

 

Wiem że to tylko rysuneczek z kwejka, nie mniej o stokroć bym wolał takie klimaty :D A co dopiero Japonia!


  • 0

#150 fingus Napisany 21 lipca 2013 - 14:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Chiny i Japonia nikogo. I tak już w grach za dużo tych lipnych wschodnich klimatów.
  • 0



Inne z tagami: