Skocz do zawartości

Zdjęcie

inFamous: Second Son

PS4 Sucker Punch SCE inFamous

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
355 odpowiedzi na ten temat

#271 burnstein Napisany 24 marca 2014 - 09:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 133 Postów:


Nie ma najwyższych ocen bo w pewnym moemencie do gry wkrada się monotonia - w każdej zdobywanej dzielnicy robimy to samo, a z każdym kolejnym graffiti mamy coraz większy zieeeew :ziewa:


Ten sam problem miałem z jedynką - na początku nawet fajnie, a potem ziewanie.

Dwójka to samo, widać to główna cecha wyróżniająca serię, było takie fajne słówko, ale nie pamiętam.


  • 0

#272 michalmarek77 Napisany 24 marca 2014 - 18:01

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Ogladalem , przez dluzsza chwile, I:SS u kumpla na sporym Tv. Najladniejsza gra ever.  Po prostu......


  • 0

#273 ACZ Napisany 25 marca 2014 - 23:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 180 Postów:

w innych grach zawsze jest tak, ze jak sie bateria w padzie wyczerpie to gra sie pauzuje, a co sie dzieje w second son?

 

pssite.com:

Kiedy bateria w Dual Shocku 4 wyczerpie się, nasza postać zacznie biec ile sił. Ale spokojnie, nie chodzi tutaj o bezmyślne bieganie i uderzanie twarzą w cokolwiek się da. Wykorzystany w grze algorytm sprawi, że nawet w czasie walki, Delsin odbiegnie na bezpieczną odległość i schowa się za przeszkodą, uniemożliwiając wrogom jego zranienie.

 


  • 0

#274 fingus Napisany 25 marca 2014 - 23:39

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Pfff... ucieka. Po odłączeniu pada powinien grać dalej i łoić leszczy, rozwalać bossów, zbierać znajdźki i odkrywać secrety. :tak:
  • 0

#275 lukaszSA Napisany 26 marca 2014 - 10:34

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Krótko mówiąc. Wystarczy pobiec szybko za osłonę i żaden przeciwnik cię nawet nie dotknie. NEXT GEN!


  • 0

#276 Texz Napisany 26 marca 2014 - 10:41

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

W tej grze? Chyba graliśmy w kompletnie coś innego. 


  • 0

#277 Pawlik Napisany 26 marca 2014 - 10:43

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Ps3site jak zwykle skopiowali bez zastanowienia. Nic takiego w grze nie ma, ktoś walnął głupiego posts, a oni zaraz wrzucili do translatora i wkleiłi na główna :hihi:
  • 0

#278 Pawlik Napisany 30 marca 2014 - 22:53

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
No to pierwsza część miasta za mną.
Tak gra jest jak cukierek. Śliczna, kolorowa, i bardzo apetyczna, tylko trochę bez duszy, ale to nieważne, bo swoim efekciarstwem przesłania wszystkie minusy :) Szkoda, że jednak nie wyrobili się z nią na premierę konsoli, bo byłby system seller jak się patrzy.

Obawiałem się, że Deslin będzie bardzo irytujący, a w sumie to całkiem fajny bohater, da się go lubić :) Czasem nawet rzuci coś zabawnego.
Póki co widziałem moce dymu i neonu. No i neon sprawdza sie przy przemieszczaniu i wygląda przekozacko, to jednak w starciu nie ma jak dym.

Podobnie jak w i2 mamy tutaj laskę i dwie drogi, jednak tym razem jest to zrobione z głową, i nowa dziewczyna nie irytuje tak bardzo jak te dwie suki z 2.

W sumie to tyle z pierwszych wrażeń. W skrócie, jest dobrze, chce sie grać, czuć next gena, gra wciąga.

Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 31 marca 2014 - 16:38

  • 0

#279 Texz Napisany 31 marca 2014 - 06:22

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ciekawe jaki będziesz mieć wyraz twarzy jak będziesz w sekcji gdzie zdobywa się następną moc... 


  • 0

#280 Shinigami Napisany 31 marca 2014 - 16:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Jakie są jeszcze moce do odblokowania? Wrzućcie w spoiler.


  • 0

#281 BeSOS Napisany 31 marca 2014 - 16:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

dawaj wrazenia pwalik, constant updates!!!!!!!!!!!

misje ciekawe czy takie nudy jak w 1 i 2?


  • 0

#282 Pawlik Napisany 31 marca 2014 - 16:42

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
No niestety ale misje to taki standard, idź wybij do nogi wszystkich, coś tam znadź, oznacz teren itp. Poboczne to szukanie agentów, nagrań i odbijanie dzielnic. Generalnie nic odkrywczego.

Za rok nikt o tej grze pamietać nie będzie, ale obecnie to cieszy oprawa jak cholera i przesłania całą resztę, chce sie grać :)
  • 0

#283 Ney Napisany 31 marca 2014 - 17:57

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Miałem kupować, ale jak patrze na gameplaye to nawet grafa dla mnie tego nie ratuje. Rzyg identyczny jak I2, nienawidze tej serii :)
  • 0

#284 BeSOS Napisany 31 marca 2014 - 21:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Czyli piec. Lub plusowa perelka.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 31 marca 2014 - 21:24

  • 0

#285 gruby Napisany 01 kwietnia 2014 - 10:17

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Jedynka była nawet znosna. Ale dwójki nie zmoglem. Sucker Punch nie zna sie na grach i jest chyba najsłabszym teamem Sony. Gameplaye nudzą na maksa.
  • 0

#286 BeSOS Napisany 01 kwietnia 2014 - 14:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
To jest dziwne bo Slaje im bardzo wyszly...
Ewidentnie nie umieja robic charyzmatycznych czy chocby dajacych sie lubic postaci - Cole z jedynki i dwojki byl na maksa nijaki, jego ziom z irokezem wkurwial nie tylko ryjem ale i tekstami, postacie drugoplanowe to jakas porazka (murzynicha z dwojki WTF)....tutaj widze ze nie ejst lepiej, zla baba jest zwyklą zlą babą, Delsin to gowniarz wyszczekany a braciszek cieply kluch.
Zestawiajac ich dokonania z Naughty Dogiem - Drake, Ellena, Cloe, ze o postaciach z TLOU nie wspomne, faktycznie mozna sie zastanawiac czy tam maja kogos utalentowanego w departamencie tworzenia postaci...
Wystarczyloby "zgapic" schemat ze Spidermana i dac na bohatera jakiegos sympatycznego goscia...to chyba nie ejet jakies trudne.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 01 kwietnia 2014 - 14:45

  • 0

#287 BeSOS Napisany 01 kwietnia 2014 - 20:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pawlik w gierce jest zmienna pora dnia w real time czy jak ostatnio, co misja to inna pora?
  • 0

#288 Pawlik Napisany 01 kwietnia 2014 - 20:32

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Nie, odgórnie wszystko jest zaprogramowane, trochę lipa.
Generalnie to ss to zwykły Infamous tylko w ładnym opakowaniu. Na plus zaliczyłbym lepszego głównego bohatera i mniej denerwującą laske w porównaniu do tych z i2. To taka fajna giereczka na 7, z oprawą na 9-10.

Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 01 kwietnia 2014 - 20:33

  • 0

#289 piterekd Napisany 02 kwietnia 2014 - 02:48

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Pawlik w gierce jest zmienna pora dnia w real time czy jak ostatnio, co misja to inna pora?

 

 

Nie, odgórnie wszystko jest zaprogramowane, trochę lipa.

 

That power and several others will be coming to the game (in a fashion) in an upcoming patch, as detailed today at the PlayStation blog by developer Sucker Punch's Brian Fleming. The patch will allow players who have finished the story the ability to manually tweak the game's day/night cycle, letting them light up a neon night or cruise over rooftops at sunset.

 

http://kotaku.com/in...dium=Socialflow


  • 0

#290 Pawlik Napisany 02 kwietnia 2014 - 07:06

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Zmiana ręczna to nie jest zmiana real time.
  • 0

#291 burnstein Napisany 02 kwietnia 2014 - 07:43

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 133 Postów:

Pogrub jeszcze who have finished the story.


  • 0

#292 vagrant3 Napisany 02 kwietnia 2014 - 11:33

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

No i neon sprawdza sie przy przemieszczaniu i wygląda przekozacko

potwierdzam :yes:


  • 1

#293 piterekd Napisany 02 kwietnia 2014 - 12:34

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Pogrub jeszcze who have finished the story.

 


oj tam , taki mały szczegół :lol:


  • 0

#294 BeSOS Napisany 02 kwietnia 2014 - 13:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Pogrub jeszcze who have finished the story.

 

LOL. Fajny ficzer automatycznie stal sie bezuzyteczny :hihi:


  • 0

#295 Pawlik Napisany 02 kwietnia 2014 - 13:15

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:


No i neon sprawdza sie przy przemieszczaniu i wygląda przekozacko

potwierdzam :yes:
Aż dałem plusa :D
  • 0

#296 Pawlik Napisany 03 kwietnia 2014 - 21:43

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Powoli kończę. Myślę, że po weekendzie będę sprzedawał. Jest ktoś chętny?


  • 0

#297 Texz Napisany 04 kwietnia 2014 - 06:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Śpiesz się bo ceny lecą na łeb i szyję. Nie czekaj aż wyjdą bundle bo wtedy gierka cenowo zrówna się z Killzone. Ja swoją zamieniłem na nową, jeszcze w folii Bravery Default. Jestem stratny, ale mam ciśnienie na tą gierkę, więc zwycięstwo jest moralne, mimo iż wali po kieszeni. 

Opchnąłem ją mimo iż miałem jeszcze przechodzić na hardzie jako dobry... ale już mi się po prostu nie chciało. Ładne to, wyciska 7 poty z PS4, ale w środku puste i jako sandbox strasznie biedne. Widać, że Sucker Punch jeździło na kursy z tworzenia ładnych graficznie gierek, ale odwaliło po prostu miernotę pod względem fabularnym i z elementarnych podstaw sandboxów. 


  • 0

#298 nole Napisany 10 kwietnia 2014 - 12:41

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 732 Postów:

Gry poszła bańka w 9 dni. Jednak co by nie mówić, to parcie na grafę ludzie mają XD


Ten post był edytowany przez nole dnia: 10 kwietnia 2014 - 12:43

  • 0

#299 ACZ Napisany 20 kwietnia 2014 - 01:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 180 Postów:

trick żeby miec caly czas deszcz:

http://www.pssite.co...o_zechcesz.html


  • 0

#300 Matt Napisany 20 kwietnia 2014 - 02:49

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Ja się jaram edytorem screenshotów :)
image.jpg
  • 0



Inne z tagami: