Skocz do zawartości

Uncharted: Drake's Fortune


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 10 maja 2006 - 12:10

Gość__*
  • Goście

ale kolego chodzi oto ze Xfani chyba jzu do konca zycia beda bredziec o oszukanych grach i o prerenderach i otym ze prawdziwa grafika bedzi egorsza , a to juz robi sie zalosne ...


Nie grafika a "płynność" akcji. Najlepszy przykład - grałeś w Far Cry'a? Widziałeś scenkę na początku gry jak bohater ucieka z ostrzeliwanego statku a ty widzisz to wszystko jego oczami, ale nie możesz sterować. Takie sceny są pokazane w trailerze Naughty Dog Game.
  • 0

#32 AVErsiv Napisany 10 maja 2006 - 12:30

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
a jesli oto chodzi to by sie moglo nawet zgadzac gdy nie fakt iz jakos nie zauwazylem nic strasznie dziwnego no moze prucz dziwnych kamer , zreszta tak sie wydaje zawsze gdy mamy pokazana krotka scenke i nic pozatym czesto polaczona z wstawak itd ...
  • 0

#33 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 00:24

Gość__*
  • Goście
mamy screeny

http://www.gamespot.... ... id=6149601

Render jak nic
lol
  • 0

#34 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 05:09

Gość__*
  • Goście

Render jak nic
lol


Ale co mają pokazać zwykłe screeny, kiedy już kilka osób powiedziało, że sama grafika jest taka sobie, a "renderowość" tkwiła w animacji.
  • 0

#35 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 06:06

Gość__*
  • Goście
To prawda, ze gra naughty dog oraz eight days zalatuja renderem. Tylko jedna rzecz mi sie przypomniala - w zeszlym roku, podczas konferencji Sony, Harris pokazywal jak dziala fizyka na Cellu na przykladzie pewnej stacji benzynowej/ budynku na pustyni, ktora wysadzano w powietrze. I tutaj przyszlo mi do glowy Eight Days i wielkie podobienstwo sceny.

Dodatkowo, na przykladzie grywalnego Heavenly Sword latwo mozna zobaczyc, ze na PS3 developerzy bardzo "ida" w kompleksowe animacje. Oczywiscie to co pokazano z Eight Days czy "gra" Naughty Dog w zaden sposob nie jest gameplayem. Jednak jesli w grach bedziemy miec takie bogactwo animacji to kurcze, chyba mnie maja.
  • 0

#36 AVErsiv Napisany 12 maja 2006 - 07:03

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:

Oczywiscie to co pokazano z Eight Days czy "gra" Naughty Dog w zaden sposob nie jest gameplayem.


ciekawe ze mamy na forum az tylu specjalistow od animacji , grafiki i programowania .
wszyscy znaja na wylot mozliwosci X360 jak i PS3 a teraz bedac na emeryturze spokojnie komentuja to co mlodzi uczacy sie developerzy prubuja zrobic.
nie dziwne ze z takim bagarzem doswiadczen jaki posiadacie drazni was fakt iz ktos np sony prubuje was oszukac....
  • 0

#37 raf Napisany 12 maja 2006 - 07:42

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Jak do tej pory Naughty Dog nigdy nie dawało prerenderowanych animacji do gier. Zarówno na PSX iak i PS2 wszystko było robione na silniku gry. Nie widzę powodów, żeby to się miało zmienić. To trochę tak jak z Kojimą i MGS. We właściwej grze cut-scenki są zawsze robione na silniku konsolki.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 07:58

Gość__*
  • Goście
ale po tym filmie co zostął zaprezentowany na konferencji Sony odrazu widać że jest to filmik na silniku gry np: widać specyficzną konstrukcję tekstur, to tego niższa rozdzielczość tekstur w niektórych miejscach, gorsze modelowanie obietków jak i wrogów, do tego pewna plastkiowość
  • 0

#39 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 15:09

Gość__*
  • Goście
AVErsiv: Tak sie sklada, ze ja zyje z grafiki, animacji, programowania i robienia gier...
  • 0

#40 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 17:07

Gość__*
  • Goście
i?? co chcesz przez to powiedzieć?
  • 0

#41 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 17:33

Gość__*
  • Goście
moze to, ze zna sie na tym lepiej, niz ktos, kto sklada komputery? :ninja:
  • 0

#42 Gość__* Napisany 12 maja 2006 - 17:59

Gość__*
  • Goście
nie chodzi mi tutaj o szukanie flamewarow, tylko wymiane spostrzezen. ja uwazam, ze to dobrze przygotowane rendery, ktos inny moze sie z tym nie zgadzac - jego prawo. nie rozumiem dlaczego ktos mnie od razu atakuje, czy wszyscy maja myslec tak samo? dajcie spokoj...
  • 0

#43 MaxVarEmreis Napisany 12 maja 2006 - 18:24

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

nie chodzi mi tutaj o szukanie flamewarow, tylko wymiane spostrzezen. ja uwazam, ze to dobrze przygotowane rendery, ktos inny moze sie z tym nie zgadzac - jego prawo. nie rozumiem dlaczego ktos mnie od razu atakuje, czy wszyscy maja myslec tak samo? dajcie spokoj...

Wszedłes na terytorium tzw rasy Sonyboys. Tutaj wszystko jest możliwe a prawa fizyki są wypaczone.
  • 0

#44 McDrive Napisany 12 maja 2006 - 18:37

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Wszedłes na terytorium tzw rasy Sonyboys. Tutaj wszystko jest możliwe a prawa fizyki są wypaczone.

A w twoim świecie to może jest inaczej.
  • 0

#45 xell Napisany 12 maja 2006 - 18:43

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Uderz w stół... :ninja:
  • 0

#46 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 02:07

Gość__*
  • Goście
Wiecie, sam uwazam, ze PS2 to swietna konsola (i w zyciu bym nie zamienil jej na Xboksa!), ale kurcze - nie wiem czy tak bedzie z PS3. Chcialbym, zeby to, co pokazalo Naughty Dog bylo liczone w real time, ale patrzac na niektore sceny nie chce mi sie w to wierzyc (np. w porownaniu do Assassins, ktore RZECZYWISCIE jest liczone przez silnik gry). Popatrzcie na to, jak generowane sa cienie na wystajacych trwkach, jak rozchodzi sie swiatlo na normal mapach - to nie wyglada jak rzecz liczona przez karte graficzna, tylko dobrze spreparowany render. Patrzac na Heavenly Sword wierze jednak, ze gry na PS3 beda bardzo bogate w animacje i cieszy mnie to bardzo. Tak na prawde, dobra animacja jest warta milion razy wiecej niz najlepsze nawet oswietlnie, modele i tekstury. Jesli postac ma malo trojkatow, po chwili sie do tego przyzwyczajacie i jest to w pewnym sensie odzwierciedlenie rzeczywistosci. Jesli cos nie rusza sie naturalnie - od razu to wylapujecie i nigdy do tego nie przywykniecie. Trzymam kciuki za Sony, bo chce miec te wszystkie fajne gry razem z kolejnym MGS, FF czy Gran Turismo, ale z drugiej strony - kupuje po weekendzie 360, poniewaz nie wierze, ze na launchu PS3 zaproponuje mi takie gry, ktore zmusza mnie do rozlozenia dywanika przed telewizorem i wykonania kilku sugestywnych poklonow.
  • 0

#47 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 12:49

Gość__*
  • Goście

np. w porownaniu do Assassins, ktore RZECZYWISCIE jest liczone przez silnik gry

Assasin Creed które zostało pokazane na E3 w postaci filmu to jest render ale później pokazano zdjęcia z gry które się odnoszą do scen z filmu to one wyglądają super ale do filmiku im brakuje troche (za ładny render zrobili)
  • 0

#48 Gość__* Napisany 27 maja 2006 - 08:57

Gość__*
  • Goście
Info i trzy strony - http://ps3.ign.com/a...0/710266p1.html

The entire trailer was rendered in real-time using our PS3 game engine. All of the models, textures, shaders and effects are in-game.

fighting and brawling are important aspects of the gameplay and our animation system allows us to take it to the next level on the PS3 -- but we also want to give a very cinematic presentation to the action. This means a heavily-scripted camera that highlights key moments of gameplay. We've actually hired the designer behind the camera of Prince of Persia: Sands of Time to head up our camera efforts.

Like the PS2 the PS3 is a sophisticated and powerful piece of hardware. Our engineers are working very hard at making specific optimizations to take full advantage of the Cell and its SPU's. However, there is so much depth to this machine, that much like the PS2, you will continue to see developers squeeze more and more out of it over the course of what I am sure is going to be a lengthy life-cycle.

  • 0

#49 Gość__* Napisany 27 maja 2006 - 12:02

Gość__*
  • Goście

Info i trzy strony - http://ps3.ign.com/a...0/710266p1.html

The entire trailer was rendered in real-time using our PS3 game engine. All of the models, textures, shaders and effects are in-game.

Czyli to był real-time ? :)
:skacze:

screeny (swietna jakosc!!!)
http://img89.imagesh.../1827/nd8dv.jpg
http://img96.imagesh...1046/nd31nm.jpg
http://img96.imagesh...1881/nd64jn.jpg
http://img96.imagesh...8697/nd88qk.jpg
  • 0

#50 ACZ Napisany 27 maja 2006 - 12:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Widać, że te screeny są z real time. A o animację się nie martwie, bo to Naughty Dog, a ich platformery zawsze były wspaniale animowane.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#51 xell Napisany 27 maja 2006 - 14:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Ileż to potwierdzonych przez Sony "real-time'owych" trailerów było pokazane w zeszłym roku na E3 i TGS. :skacze: Oczywiście nic nie sugeruję. :angel:
  • 0

#52 Godot Napisany 27 maja 2006 - 14:57

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
ale to Naughty Dog, firma legenda i jedna z tych firm ktore daja sony przewage nad microsoftem, ich produkty kupuje w ciemno
  • 0

#53 Gość__* Napisany 27 maja 2006 - 15:43

Gość__*
  • Goście

Ileż to potwierdzonych przez Sony "real-time'owych" trailerów było pokazane w zeszłym roku na E3 i TGS. :skacze: Oczywiście nic nie sugeruję. :angel:

WarHawk, Heavenly Sword, Resistance

Tak jak napisal Greg, to Naughty Dog oni w zadne rendery sie nie bawią.
Ich gry zawsze były swietne graficznie i posiadały znakomita animacje, a ta w tym tytule jest fenomenalna, zupełnie jak w 8Days az trudno uwierzyc ze to TAK sie rusza.
  • 0

#54 xell Napisany 27 maja 2006 - 15:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

WarHawk, Heavenly Sword, Resistance

a także F1, Vision Gran Turismo, Motorstorm i parę innych. i tylko Resistance okazało się nie być prerenderowane

Tak jak napisal Greg, to Naughty Dog oni w zadne rendery sie nie bawią.

.
Greg tego nie napisał.

Choć dobrze byłoby, gdyby ten "Pitfall" rzeczywiście tak wyglądał.
  • 0

#55 Gość__* Napisany 27 maja 2006 - 15:54

Gość__*
  • Goście

Choć dobrze byłoby, gdyby ten "Pitfall" rzeczywiście tak wyglądał.

bo tak wyglada, przeciez ND potwierdziło to :)
  • 0

#56 Danteusz Napisany 28 maja 2006 - 12:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
To wygląda kozacko:
Dodany obrazek
  • 0

#57 ACZ Napisany 28 maja 2006 - 12:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Pójdziesz mi stąd Xellos? Gadamy tu o grze Naughty Dog, a Ty robisz offtopy.
Gra będzie klimatycznie dosyć oryginalna. Taki męski tomb raider, pitfal i indiana jones. Mam nadzieję, że właśnie cała gra będzie się działa w puszczach, zaginionych ruinach itp., a nie w żadnych nowoczesnych miastach.

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#58 BeSOS Napisany 28 maja 2006 - 13:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
lol chyba wiadomo, ze grafa jest realtime, rozchodzi się o reżyserkę i animację bo jest nadwyraz naturalna :)

rozumieją już moje pysiaki czy nadal ciemnośc w kopułce panuje Dodany obrazek ?
  • 0

#59 TomisH Napisany 28 maja 2006 - 13:24

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:

Taki męski tomb raider, pitfal i indiana jones.

Ale Pitfall "Pete" i Indiana Jones to byli mężczyźni :hmmm:
  • 0

#60 PomezZ Napisany 28 maja 2006 - 13:36

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Realtime? Niech pokażą gameplay to sobie podyskutujemy.

Ich gry zawsze były swietne graficznie i posiadały znakomita animacje, a ta w tym tytule jest fenomenalna, zupełnie jak w 8Days az trudno uwierzyc ze to TAK sie rusza.


Zlituj sie człowieku.....
  • 0