Fable 2
#31 Napisany 23 sierpnia 2006 - 14:31
#32 Napisany 29 września 2006 - 17:50
#33 Napisany 29 września 2006 - 18:56
#34 Napisany 19 listopada 2006 - 14:34
Przentacja Fable 2 na X06. Highlighty wypiszę jak obejrzę.
edit:najważniejszych punktów jednak nie wypiszę, bo i tak żadna z tych bajeczek Piotrusia do finalnej wersji pewnie nie trafi;)
#35 Gość__* Napisany 30 stycznia 2007 - 18:37
#36 Napisany 30 stycznia 2007 - 19:10
#37 Gość__* Napisany 18 lutego 2007 - 20:00
#38 Napisany 28 lutego 2007 - 11:16
Kolejny wywiad z naszym złotoustym. Najciekawszy cytat:
It is very interesting that the English are probably the most evil of all. The English percentage of evil is the highest.
#39 Napisany 07 marca 2007 - 01:51
#40 Napisany 07 marca 2007 - 14:15
http://www.gamepro.c...ticle_id=104408
Strasznie kozackie brzmią te ficzery, granie kobietąw ciąży i zrobienie polowania na jakieś wilkołaki z rosnącym brzuchem może być unikalnym doświadczeniem. W sumie o psa nie ma co się martwić - lionhead opracowało przecież chowańce w Black7White, więc i tym razem powinni dać radę z motywem zwierzaka.
Gra wyjdzie w 2008.
Grafika:
Overall, the graphics in the ultra-early build looked impressive but clearly unfinished. The dog was the most graphically detailed object on display, and featured advanced fur simulation, interpolated animation (which made for highly realistic movements), and massive outdoor environments.
Mają jeszcze rok albo dłużej, więc powinno być lepiej...
edit: bohater ma strzelbę i szablę
#41 Napisany 07 marca 2007 - 16:48
#42 Napisany 07 marca 2007 - 16:58
#43 Napisany 07 marca 2007 - 17:02
Nie wiem jak mozna pierwszą cześć nazywac porażką... o_OChyba znowu im wyjdzie porażka na miarę Fable1.
#44 Napisany 07 marca 2007 - 17:51
#45 Napisany 07 marca 2007 - 18:06
#46 Napisany 07 marca 2007 - 18:09
#47 Napisany 07 marca 2007 - 18:14
Nie wiem jak mozna pierwszą cześć nazywac porażką... o_OChyba znowu im wyjdzie porażka na miarę Fable1.
System rozwoju postaci to żart- czy stworzyłeś magika, wojownika czy łucznika na końcu gry i tak miałeś postać hybrydę z wszystkimi statsami prawie na maksa. Nie było czuć żadnych różnic. Grafika to "kupa". Małe sub lokacje. Tępi przeciwnicy. Prostota rozgrywki (chyba najmniej wymagający hack'n slash w jakiego grałem). Infantylna fabuła. Długość gry.
edit: zapomniałem jeszcze o jednym. Starzeje się tylko główny bohater:D
#48 Gość__* Napisany 07 marca 2007 - 18:20
Porównując ukończonę grę do tego jaką była w bajkach które wciskał Piotruś to jest porażkaNie wiem jak mozna pierwszą cześć nazywac porażką... o_O
#49 Napisany 07 marca 2007 - 18:20
Tylko że tutaj wychowywanie psa nie jest celem samym w sobie.Nintendogs znudziło mnie po 20 minutach, jakoś nie ciągnie mnie wychowywanie wirtualnego psa.
#50 Napisany 07 marca 2007 - 18:36
#51 Napisany 07 marca 2007 - 18:47
Piti wyraźnie zaznaczył, że wychowanie psa nie ma być wyzwaniem i pies nie będzie robił Ci na złość. Pies jest odzwierciedleniem postaci.Nintendogs znudziło mnie po 20 minutach
#52 Napisany 07 marca 2007 - 18:48
O_o Nie wiedziałem
Więc pisz tak, jakbyś to wiedział
#53 Napisany 07 marca 2007 - 19:01
To samo można powiedziec o renderach Sony :]Porównując ukończonę grę do tego jaką była w bajkach które wciskał Piotruś to jest porażkaNie wiem jak mozna pierwszą cześć nazywac porażką... o_O
Shinian@ całkowicie sie z Toba nie zgadzam. Ale to Twoje zdanie, masz do niego prawo
#54 Napisany 07 marca 2007 - 20:04
Ale ogólnie dobrze, że Lionhead najpierw implementuje ficzery, a później Piotruś o nich gada. Jutro zdaje się kolejna konferencja na temat Fable 2.
#55 Napisany 09 marca 2007 - 10:34
Pies jest świetny. Panorama miasta wygląda tak sobie, ale już miejscówki z bliskiej odległości są śliczne, ale Piotruś nie jest z tego zadowolony, a poza tym mają przed sobą długą drogę. Będzie piękna gra.
PS wybaczcie podwójnego posta
#56 Napisany 09 marca 2007 - 10:51
#57 Gość__* Napisany 09 marca 2007 - 11:41
Zobaczymy a póki co jest średnio. Poprawić trawę by mogli a szczególnie animację postaci bo biega i chodzi sztywno.Będzie piękna gra.
Lokacje z bliska są faktycznie ładne chociaż jakby to wyglądało w HD.. hmm turdno ocenić
#58 Napisany 09 marca 2007 - 12:11
#59 Gość__* Napisany 09 marca 2007 - 12:17
To dobrze bo jeżeli mu się nie podobato nie spocznie na laurach i będzie starał się poprawić grafę.z tego co mozna wysluchac to sam Peter jeswt niezadowolony z grafiki,