Skocz do zawartości

Zdjęcie

Disaster: Day of Crisis


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
208 odpowiedzi na ten temat

#151 Malutki Napisany 22 wrzesień 2008 - 19:12

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:

Jest inna, nie ma krzaczków;].

:P
Pocieszająca wiadomość , od Famitsu :wink: .
Famitsu - Disaster: Day of Crisis review score

34/40

http://wiiz.fr/article.php?a=20001
  • 0

#152 Kaxi Napisany 22 wrzesień 2008 - 19:24

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Tak, ale od Nintendo Famitsu, nie głównego bodajże. Zreszta to juz dawno nie jest zadna wyrocznia, ale wysoka ocena to zawsze lepszy znak niż niska ocena.
  • 0

#153 Malutki Napisany 22 wrzesień 2008 - 19:42

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:
Pewien użytkownik strony GoNintendo , podał przetłumaczone wrażenia recenzentów :

Google translation:

Water-pin 8
In extreme circumstances, the scramble for survival and rescue.
Realistic graphics, tension and a high degree of empathy can be played.
For each scene, and tips on how to do different and keep making tired.

Sawa 8 in Rolling
In the excellent director, overcoming a major disaster will can enjoy a sense of realism and tension.
Gun Shooting, car action, such as using the Wii remote and Nunchuk
A variety of actions ◎.

Yayoi Honda 9
Learn a variety of actions, to carve one’s way to have fun.
More than anything else, like how to throw hard in a very cool movie.
http://gonintendo.co...=56744#comments
Difficulty is a bit expensive, but we do have damage included.

Devil Fujiwara 9
From major disasters and terrorist attacks is a hot theme.
You can enjoy a variety of nice action.
Hollywood also cinematic good sense of realism.
The hero, weapons and even have a growth element ◎.


  • 0

#154 ogqozo Napisany 22 wrzesień 2008 - 20:15

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Przetłumaczone? Przez translator automatyczny. Te zarzuty o "mini-gierkowość" trochę się zdają potwierdzać, ale co tam. Ważne, że zwracają uwagę na historię i reżyserię, na to czekałem. N-malkontentom mówię nie. Gra będzie dobra.
  • 0

#155 Krill Napisany 23 wrzesień 2008 - 07:55

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2014 Postów:
Zapowiada się chyba najciekawsza pozycja na Wii tej jesieni. No, przynajmniej jeśli chodzi o moje oczekiwania. Co prawda z tego automatycznego tułumaczenia chwilami ciężko cokolwiek wywnioskowac, to można stwierdzic gra słaba raczej nie jest- na szczęście. 34/40 to przecież bardzo dobry wynik :)
  • 0

#156 gruby Napisany 23 wrzesień 2008 - 13:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4916 Postów:
http://www.gametrail...ayer/40315.html

Nie wiem czy było. To jest super trailerek. Gameplayu nie zaobserwowałem, ale wstawki filmowe na maksa mi się podobają. Również pomysł na game-play będący zestawem minigierek, o ile eksploracja również się znajdzie. Zdecydowanie wciągnąłem Disaster na listę zakupów. Czuję z produktu Monolith dobrą morfę. Gites się zapowiada. 8) Na święta będzie perfekcyjna.
  • 0

#157 Kaxi Napisany 23 wrzesień 2008 - 17:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Ultima ma już pre-order - tylko 149zł!!! Tyle co Wario. Jeśli gra rzeczywiście oscyluje między ocenami 8 i 9 (jak dalo Famitsu) to nic tylko brać. Ale jednak wolałbym poczekac na jeszcze kilka recek.
  • 0

#158 Malutki Napisany 24 wrzesień 2008 - 12:23

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:

Ultima ma już pre-order - tylko 149zł!!! Tyle co Wario. Jeśli gra rzeczywiście oscyluje między ocenami 8 i 9 (jak dalo Famitsu) to nic tylko brać. Ale jednak wolałbym poczekac na jeszcze kilka recek.

Pewnie złożę zamówienie .Też jestem ciekaw jakich ocen się dorobi ta gra w innych serwisach , ale jestem dobrej myśli :) .
Mały update :
Famitsu - review scores
Disaster: Day of Crisis (Wii, Nintendo): 8 / 8 / 8 / 7 - (31/40)
http://gamefront.de/
  • 0

#159 Kaxi Napisany 24 wrzesień 2008 - 17:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
http://www.gamekyo.c... ... video.html


Początek Disaster.
Uczucia mieszane. Może dlatego że koleś nieco dziwnie grał. Nietypowe jest połączenie action-adventure z arcadowką - punktowane akcje i bonusy w beczkach, ale o tym już wiedzieliśmy wcześniej. W końcu w grze mają być high score'y. Nie podobał mi się tylko ten wielgachny hamburger oraz sposób w jaki bohater podskakuje, jesli niczego się nie złapie. Plansza jest tutorialowa i przez to nie zachwyca, ale Force Unleashed pokazalo ze mozna zrobić to bardziej efektownie.
Wciąż się waham, choć trzymam kciuki za ten tytuł. Jutro premiera w Dżapanii.
  • 0

#160 Pious Napisany 24 wrzesień 2008 - 18:21

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Skoki wyglądają dziwnie, ucieczka przed lawą jest zupełnie denna. Postać biegnie jak w jakiejś kretyńskiej kreskówce. Początek nudny jak widać. Hamburger podoba mi się najbardziej z całego tego filmiku, bo taki dość śmieszny jest.
  • 0

#161 Malutki Napisany 24 wrzesień 2008 - 19:07

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:
A mi się trailer spodobał :) , fakt efekt skoku jest trochę dziwny .Rozwalanie tych beczek jest identyczne co w w grze Xenosaga .
  • 0

#162 cybercotlet Napisany 24 wrzesień 2008 - 19:55

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 7196 Postów:
Jest ok :) pozytywnie ... hamburger wymiata hehehe
  • 0

#163 torq314 Napisany 24 wrzesień 2008 - 22:01

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
może jestem skrzywiony, a może za mało ostatnio gram, ale ciągle czekałem że temu kumplowi-blondynowi z gardła wysuną się jakieś macki, do których trzeba będzie strzelać.

a z hamburgera bym się nie natrząsał, to z pewnością jakiś big xxl z burger kinga. kilka razy jadałem i one faktycznie są takie duże.
  • 0

#164 gruby Napisany 25 wrzesień 2008 - 08:44

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4916 Postów:
Bardzo mi się podoba :) Skrzyżowanie MGS i No More Heroes jak na moje oko, przynajmniej jeśli chodzi o atmosferę i ogólny feeling. nie wiem czy tych minigierek nie będzie zbyt wiele, ale to sprawdzę już sam, bo gierka na bank stanie w mojej kolekcji.
  • 0

#165 Pious Napisany 25 wrzesień 2008 - 08:44

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
http://gonintendo.com/?p=57139 kolejny gameplay. Ciekawe jak daleko początku jest ten moment, bo ciągle są w skazówki co robić. Strasznie nieciekawie wygląda ta gra, już wiem, że chyba jej nie kupię. A woda brzydka.

A tu kolejny, tym razem trzęsienie ziemi. http://gonintendo.com/?p=57056
Ray zapalił się i znowu pojawiło się co ma zrobić, a przecież to było na samym początku. Chyba tutoriale są non stop w całej grze. W końcu casuale muszą sobie poradzić. Gameplay wygląda wg mnie okropnie, zupełnie nie ma się czym jarać.
  • 0

#166 Malutki Napisany 25 wrzesień 2008 - 09:08

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:
A mi się jak najbardziej podoba i gra zagości u mnie w dniu premiery :) .
  • 0

#167 Kaxi Napisany 25 wrzesień 2008 - 12:15

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Woda brzydka ale na filmiku z powodzią miasto wygląda całkiem całkiem. Nie zmienia to faktu że nie jest to piękna gra, ale wcześniej myślałem że będzie gorzej.

Co do tutoriali to wątpię by były non stop - w filmiku z floodem nie ma np. przy leczeniu. Poza tym pewnie da się hinty wyłączyć.

Podoba mi się przejście do strzelania - napis Contact i dalej akcja.


Gruby: co w tej grze widzisz z NMH?
  • 0

#168 Malutki Napisany 25 wrzesień 2008 - 12:36

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:
Ja tu dostrzegam skrzyżowanie Time Crisis , trochę MGS no i Xenosagi :P .Za to nie widzę nic z NMH , Gruby oświeć nas :wink: .
Kaxi , czy w tej grze również znajdzie się element normalnego strzelania z widoku Tpp ?Jestem pewien , że na starym filmiku widziałem ten tryb ( oby nadal był).
  • 0

#169 Kaxi Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Prawie na pewno nie. Strzelanie zostało chyba calkowicie zastąpione time crisisowym motywem. Koleś na gafie ściągnął japońską wersję i z pierwszych relacji wynika, że Z odpowiada za chowanie się za zasłoną, B jako spust a ruch wiilotem to przeładowanie (jak w Umbrella Chronicles bodajże). To by było trochę mylące gdyby raz walka odbywała się tak a raz inaczej. Poza tym musuiałbym sobie przypomnieć stary filmik bo możliwe że tak to było planowane od początku, tylko że kamera nie była z oczu, a znad ramienia bohatera. Mogę się jednak mylić, w końcu to był chyba 2006 rok gdy N pokazało ten projekt.
  • 0

#170 gruby Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:09

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4916 Postów:
Z NMH kojarzy mi się chyba w jakiś tajemny sposób główny bohater i wykorzystanie pilota. Poza tym taki lekko budżetowy feeling.
  • 0

#171 Pious Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:17

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Czyli nie celujemy sami Wiimotem :shock: ? Nie chcę tej gry coraz bardziej.
  • 0

#172 Malutki Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:36

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:

Czyli nie celujemy sami Wiimotem :shock: ? Nie chcę tej gry coraz bardziej.

Celujemy Wiilotem , chodziło mi o to:
http://pl.youtube.co...h?v=BHaItCFGI_g
  • 0

#173 Kaxi Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:38

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Pious, oczywiście że celujemy. Skąd Ci w ogle przychodzą na myśl takie głupie pomysły?
  • 0

#174 Pious Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:40

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Bo napisałeś, że przeładowujemy ruchem pilota, więc nie wiem jak celować i przeładowywać w ten sam sposób.
  • 0

#175 Kaxi Napisany 25 wrzesień 2008 - 13:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Tak samo jak w UC. Potrząśnięcie wiilota to reload. I po co wtedy celować skoro nie możesz strzelać? W życiu jak przeładowujesz to też nie celujesz. Poza tym przeładowanie zajmuje kilka sekund, nie jak w Virtua Cop.
  • 0

#176 lukaszSA Napisany 25 wrzesień 2008 - 14:42

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 24565 Postów:
Mi się podoba. Lubie takie klimaty katastroficzne. No i voice acting jest.
  • 0

#177 Malutki Napisany 26 wrzesień 2008 - 13:07

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2474 Postów:
Kilka nowych screenów:
Dodany obrazek
http://gamekyo.com/p... ... risis.html
Ign testował grę i są raczej pozytywnie nastawieni do tej produkcji .
Hands-on: Disaster: Day of Crisis
We put the import version of Monolith's Wii debut title to the test.

http://wii.ign.com/a...3/913548p1.html
  • 0

#178 Danteusz Napisany 26 wrzesień 2008 - 20:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30181 Postów:
Pierwszego dnia w Japonii D:DoC sprzedało sie w ilości 10tys egzemplarzy, słabiutko
http://news.vgchartz...ews.php?id=2130
  • 0

#179 Kaxi Napisany 28 wrzesień 2008 - 18:25

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12976 Postów:
Obejrzałem nowe video tour na wiifolderze i chyba zdecydowałem się, że ta gra jest jednak fajna. Część eksploracyjna mi się podoba, a otoczenie choć slabo oteksturowane zdaje się mieć całkiem sporo detali. Jestem coraz bliżej złożenia pre ordera, jednak wstrzymam się aż premiera będzie nieco bliżej, by być pewnym ze nie mam innych wydatkow ;)
  • 0

#180 ogqozo Napisany 01 październik 2008 - 17:53

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
http://www.nintendoe...ing.com/?p=4328

Historia gry. Nie wiem, na ile trafna, bo tłumaczona z japońskiej strony N (podany link).

Wygląda na to, że gra faktycznie była w pewnym momencie anulowana, ale jednak dano jej drugą szansę. Pierwotna wersja była podobno zbyt nudna, bo ograniczała się w sumie do mini-gierek polegających na wciśnięciu przycisku. Z Wiilotem podobno lepiej.
  • 0