Batman: Arkham Origins
#271 Napisany 17 października 2013 - 19:03
#272 Napisany 18 października 2013 - 10:33
Na GT TV pokazali trochę trybu detektywistycznego. Zaczyna się od 13:10
#273 Napisany 18 października 2013 - 13:26
#274 Napisany 18 października 2013 - 14:42
Super, jeszcze kilka gemplejowych filmików i gry nie trzeba będzie praktycznie kupować
#275 Napisany 18 października 2013 - 15:00
#276 Napisany 18 października 2013 - 15:12
Tu jest demo. W sumie niewiele nowego, to dobrze już znane fragmenty.
Super, jeszcze kilka gemplejowych filmików i gry nie trzeba będzie praktycznie kupować
Wbrew pozorom wiele nie pokazali. Tak samo było w Arkham City.
#277 Napisany 20 października 2013 - 15:09
Tak w ogóle to są screeny z dwoma ostatnimai zabójcami. Jak ktoś uważnie śledził choćby ten temat, to nic go nie zaskoczy. No może poza wyglądem jednej postaci.
#278 Napisany 20 października 2013 - 19:15
#279 Napisany 22 października 2013 - 08:44
17 minutowy gameplay wyglada slabiutko - miasto szarobure, nieciekawe, grafika gorsza niz w AC i AA...do tego framerate wydaje sie bardzo niestabily, lip synch (rozmowa z Albertem) to jakas kpina. Obawiam sie ze bedzie bombeczka.
#280 Napisany 22 października 2013 - 12:09
Wydaje się że twórcy przejęli pałeczkę od Rocksteady, praktycznie we wszystkim. Wystarczyło z klocków stworzyć nową grę ala mission pack. Kiedyś tak to się właśnie nazywało.
Im bliżej nextgenów tym mniej dopracowane multiplatformy wychodzą na currentgeny. Ot norma.
Ten post był edytowany przez TEXZ dnia: 22 października 2013 - 12:09
#281 Napisany 22 października 2013 - 23:48
Boję się o tę grę... Jak pierwszy raz usłyszałem to byłem zaciekawiony. W tej chwili? Podzielam opinie TEXZa i Jedyna. Od siebie dodam jeszcze, że boję się o bossów w tej grze. Bane i Croc zostali zmniejszeni. Czuję, że walka z nimi to będzie zwykły hand-to-hand... Nie ma żadnych widoków na jakieś batalie w bardziej psychodelicznych klimatach (bo jeśli mad hatter ma trzymać poziom z AC to dziękuję bardzo...). Wiem, że bossowie w poprzednich częściach też nie byli trudni czy skomplikowani jeśli chodzi o budowę walki, ale zawsze byli odskocznią od zwykłej bitki ze zbirami...
#282 Napisany 22 października 2013 - 23:52
Pokazano duzo materialow - na tym etapie chyba nie sposob myslec o tej grze inaczej, jak o zwyklym mission packu do Arkham City. Silniczek, animacje, budowa miasta / postaci - identyczne! Zastanawiam sie, czy na PS4 nie wyjdzie jakas trylogia skonwertowana oczywiscie po taniosci z PC, dopakowana w te wszystkie DLC i tak dalej. Nie idzie sie tym Batmanem jarac, jesli sie 60-100 godzin + 2 platyny zostawilo w blizniaczo podobnych poprzedniczkach
#283 Napisany 23 października 2013 - 07:20
Oficjalny filmik, tuż przed premierą, a na nim gierka rwie jak szalona, lip sync do dupy, design menusów koszmarny, miasto wcale nie wygląda jak klimatyczne Gotham w śniegu tuż przed gwiazdką bym sobie wyobrazał, jest szaro bure w najgorszy możliwy sposób.
Miałem brać day one, bo sam pomysł na gre mi się podobał, ale kolesie co to przejeli od Rocksteady chyba wszystko co się da zjebali. Jestem cholernie ciekawy recek.
#284 Napisany 23 października 2013 - 07:29
#285 Napisany 23 października 2013 - 08:33
Za słabego neta mam, żeby porządnie obadać te filmiki co wrzucacie, a preordera mam, to mnie trochę nastraszyliście
#286 Napisany 23 października 2013 - 09:23
#287 Napisany 23 października 2013 - 14:51
#288 Napisany 23 października 2013 - 21:33
Mam nadzieję, że gra będzie dobra... Wysłałem ten 17 minutowy filmik kumplowi (psychofan serii i gacka) i od tej pory tylko o tym mi truje... Jak zobaczył problemy z lip synchem to go szlag trafił. Jeśli gra zbierze 6-7 to mu żyłka strzeli.
#289 Napisany 23 października 2013 - 21:37
Jak zobaczył problemy z lip synchem to go szlag trafił.
To chyba nie grał jednak za dużo w poprzednie części.
#290 Napisany 23 października 2013 - 21:39
Też mi się wydaje, że ma wybiórczą pamięć Boli go pewnie to, że zamówił kolekcjonerkę, a ten gameplay rzeczywiście go odrzucił...
#291 Napisany 23 października 2013 - 21:47
Jak pisałem, pokazywali wcześniej dokładnie tę samą część dema IGNowi i komuś jeszcze i tam nie było klatkowania. Ja wciąż się obawiam, że gra może mnie zawieść, ale jednocześnie ekscytuje mnie bardziej niż obie poprzednie. Będzie przynajmniej dobrze, a liczę że bardzo.
#292 Napisany 23 października 2013 - 22:14
Jak pisałem, pokazywali wcześniej dokładnie tę samą część dema IGNowi i komuś jeszcze i tam nie było klatkowania. Ja wciąż się obawiam, że gra może mnie zawieść, ale jednocześnie ekscytuje mnie bardziej niż obie poprzednie. Będzie przynajmniej dobrze, a liczę że bardzo.
Będziesz na 100% narzekał i już się nie mogę doczekać hejtów. ;]
#293 Napisany 23 października 2013 - 22:53
Edge co tam wystawiło? 6?
#294 Napisany 24 października 2013 - 11:56
#295 Napisany 24 października 2013 - 16:33
Kilka luźnych spostrzeżeń po jakiejś godzinie:
- gra kopie klimatem po gonadach od samego początku, dosłownie od menu. Warstwa graficzna i muzyka roxxują
- niepotrzebnie było się spinać tak w sprawie zabójców bo, jak myślałem, wszystkich się poznaje praktycznie na samym początku
- ósmy wygląda totalnie dobrze
- walka jest jakaś dziwna, Batman wydaje się cięższy. Trudno mi coś więcej na razie powiedzieć, bo obiłem może 20-30 klientów. Na pewno nie podobają mi się nowe efekty dźwiękowe przy biciu i powalaniu. Sporej zmianie uległ jeden cios - ogłuszenie peleryną, wejście na jednego i skok z atakiem na drugiego panopka. Teraz Batman spadając dobija od razu gościa na ziemi, co trwa dłużej niż pojedynczy atak i trzeba to inaczej kontrolować w kombosie
#296 Napisany 24 października 2013 - 19:51
#297 Napisany 24 października 2013 - 20:35
Czuję mega dramę
#298 Napisany 24 października 2013 - 20:44
Moje przypuszczenia co do słabych bossów się najwyraźniej sprawdziły
#299 Napisany 24 października 2013 - 21:37
#300 Napisany 24 października 2013 - 23:02
Moje przypuszczenia co do słabych bossów się najwyraźniej sprawdziły
W porównaniu do słabych walk z poprzednich gier? Wszystkie trzy, które dotychczas rozegrałem zjadają tamte pomysłem i otoczką.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|