Nie widze tu QTE-festa na miarę Ryse
#151 Napisany 18 lutego 2014 - 15:52
#152 Napisany 18 lutego 2014 - 20:20
Boczna ulica jak w każdym współczesnym polskim mieście.
#153 Napisany 18 lutego 2014 - 20:32
#154 Napisany 18 lutego 2014 - 20:35
Po premierze wyjdzie patch likwidujący te pasy.
#Szklanakulakarola
#155 Napisany 18 lutego 2014 - 20:45
Chyba patch żeby dobiło do 1080.
#156 Napisany 18 lutego 2014 - 20:49
Szykuje się bdb pastgenowa gra z ładną grafiką. Na cuda na kiju trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Czekam na mechanikę i rozwiązania gamelayowe jakich jeszcze nie widziałem a to co pokazano znamy już bardzo dobrze.
#157 Napisany 18 lutego 2014 - 20:50
Na Xszrocie to jest niewykonalne. #Bóldupylucka
#158 Napisany 18 lutego 2014 - 20:52
Tyle że w grze będzie to wyglądać o tak:
Odpalisz jak Piterek na crt to będziesz miał jak na wcześniejszym arcie.
#159 Napisany 18 lutego 2014 - 20:52
#160 Napisany 18 lutego 2014 - 20:58
Na Xszrocie to jest niewykonalne. #Bóldupylucka
#161 Napisany 18 lutego 2014 - 21:01
O tak?Odpalisz jak Piterek na crt to będziesz miał jak na wcześniejszym arcie.
#162 Napisany 18 lutego 2014 - 21:04
Tyle że w grze będzie to wyglądać o tak:
w takim wypadku to nawet xbox one może mieć te 1080 wystarczy taki zabieg
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 18 lutego 2014 - 21:05
#163 Napisany 18 lutego 2014 - 21:23
Ciekawe kiedy premiera, obastawiam koniec roku a U4 wyleci na 2015.
#164 Napisany 18 lutego 2014 - 21:26
O co w tym w ogóle chodzi? Wygląda bardzo ładnie, ale raz strzelają do ludzi a raz do jakiś zombiaków.
W każdym razie trzeba będzie łyknąć razem z PS4 i Last of Us Turbo HD
#165 Napisany 18 lutego 2014 - 21:32
Też nie kumam txt, że nie urywa graficznie jaj
Wygląda zacnie, na żywo będzie lepiej.
No ale pogadajmy o rozdziałkach, bo to tutaj jaj nie urywa
#166 Napisany 18 lutego 2014 - 21:48
Ta boczna ulica nadal wygląda lepiej jak niektóre poboczne bramy w Łodzi. Na dniach zarzucę real foto z jednej takiej, brama tuż od Kościuszki (jednej z głównych ulic miasta). Łódź to Łódź, to nie mam co nawet jarać się brudem w grze jak mam to na co dzień
#167 Napisany 18 lutego 2014 - 21:55
#168 Napisany 18 lutego 2014 - 21:58
Przeczytałem ostatnie 2 str, obejrzałem filmiki w necie.....
Te konsole coś nie dają rady na samym początku z czymś, co PC ogarniają od dłuższego czasu.
Niby 1080 tu ma być, a czarne paski jednak obniżają cyferki. Wygląda gra świetnie, ale są rozmycia przy ruchu, przy strzelaniu też można zobaczyć blur?- jakiś trick żeby nie przycinało ;] To samo z tymi paskami, nie ogarneli grafiki w 1080 i dodali paski.
Całość wygląda ładnie, arty świetne, ale ściany/cegły już nie powalają.
Gra kiedy ma się pojawić? 2015? Koniec 14? Trochę czasu mają, a nowe konsole są krótko, ale nie ma jebnięcia.....
Jakby co:
http://www.dailymoti...eogames?start=7
Na tym linkaczu bazowałem.
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 18 lutego 2014 - 22:00
#169 Napisany 18 lutego 2014 - 22:00
Klimat miażdży. Gameplay natomiast już niekoniecznie...
#170 Napisany 18 lutego 2014 - 22:08
Właśnie cegły są podejrzanie płaskie......
#171 Napisany 18 lutego 2014 - 22:08
Klimat miażdży. Gameplay natomiast już niekoniecznie...
Wpadaj do Łodzi po zmroku. Mamy jedno i drugie
#172 Napisany 18 lutego 2014 - 22:10
#173 Napisany 18 lutego 2014 - 22:13
Bioshock pierwszy też wydawał się generic shooterem w klimatach steampunku.
#174 Napisany 18 lutego 2014 - 22:22
Tak poczytalem prevki z serwisow growych to gra mocno ciela a gameplay niczym nie zaskakiwal. Wiec moze byc rownie dobrze z tego generic shooter w fajnym settingu. Lepiej z podnieta poczekac do e3 bo bedzie jak z infamousem 3
Nie ma co siać pochwy, bo gra nie wychodzi w kwietniu
#175 Napisany 18 lutego 2014 - 23:29
Tak poczytalem prevki z serwisow growych to gra mocno ciela a gameplay niczym nie zaskakiwal. Wiec moze byc rownie dobrze z tego generic shooter w fajnym settingu. Lepiej z podnieta poczekac do e3 bo bedzie jak z infamousem 3
Czyli jak?
InFamous 3 wygląda i zapowiada się na świetną produkcję. Pierwsza gra, którą ogram na Plejszrocie 4.
A Uncharted to od początku był 2015, a TO 2014, media mówią o Q3.
#176 Napisany 19 lutego 2014 - 07:22
Ja tylko trzymam kciuki zeby gra nie ograniczala sie jedynie do strzelania, setting jest cudowny, postacie juz teraz wygladaja na interesujace. Wierze w Rad
#177 Napisany 19 lutego 2014 - 09:14
Nie czytałem. Nie jest mi to potrzebne, poprzednie InFamousy mi się podobały więc ten tym bardziej mi się spodoba.
#178 Napisany 19 lutego 2014 - 10:36
jaw drop
#179 Napisany 19 lutego 2014 - 11:10
Czekam. Będzie dobre, bo i lepiej w coś nowego niż z linii sequel.
#180 Napisany 21 lutego 2014 - 19:39
Ponad 100 tysięcy polygonów na postać, 250 łączeń na samej tylko głowie i ponad 130 przenikających się kształtów na twarzy. Jeśli ktoś się zastanawia czy to dużo to dla porównania:
- Kratos z God of War III - 20 tysięcy polygonów
- Bohaterowie Heavy Rain - 15 tysięcy polygonów
- Lee z The Walking Dead - 5 tysięcy polygonów
- Marius z gry Ryse - 85 tysięcy polygonów
- Bohaterka prerenderowanego filmu Final Fantasy: The Spirits Within - 400 tysięcy polygonów
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|