Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Order 1886

PS4 SCE

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1312 odpowiedzi na ten temat

#151 Stan Napisany 18 lutego 2014 - 15:52

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Nie widze tu QTE-festa na miarę Ryse


  • 0

#152 leon Napisany 18 lutego 2014 - 20:20

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

eeF532t.jpgBoczna ulica jak w każdym współczesnym polskim mieście.
 


  • 0

#153 fingus Napisany 18 lutego 2014 - 20:32

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Tyle że w grze będzie to wyglądać o tak:
1886.jpg
:/
  • 1

#154 Texz Napisany 18 lutego 2014 - 20:35

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Po premierze wyjdzie patch likwidujący te pasy. 

 

#Szklanakulakarola


  • 0

#155 iluck85 Napisany 18 lutego 2014 - 20:45

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Chyba patch żeby dobiło do 1080. 


  • 0

#156 leon Napisany 18 lutego 2014 - 20:49

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Szykuje się bdb pastgenowa gra z ładną grafiką. Na cuda na kiju trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Czekam na mechanikę i rozwiązania gamelayowe jakich jeszcze nie widziałem a to co pokazano znamy już bardzo dobrze.


  • 0

#157 Texz Napisany 18 lutego 2014 - 20:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Na Xszrocie to jest niewykonalne. #Bóldupylucka


  • 0

#158 burnstein Napisany 18 lutego 2014 - 20:52

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Tyle że w grze będzie to wyglądać o tak:
1886.jpg
:/

Odpalisz jak Piterek na crt to będziesz miał jak na wcześniejszym arcie.


  • 0

#159 fingus Napisany 18 lutego 2014 - 20:52

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
No, myślę że na xszrocie ta gra nie może liczyć na 1080p.
  • 0

#160 iluck85 Napisany 18 lutego 2014 - 20:58

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Na Xszrocie to jest niewykonalne. #Bóldupylucka

 

 

 

 

 

:cf: 


  • 0

#161 fingus Napisany 18 lutego 2014 - 21:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:

Odpalisz jak Piterek na crt to będziesz miał jak na wcześniejszym arcie.

O tak?
1886_crt.jpg
  • 0

#162 Schrodinger Napisany 18 lutego 2014 - 21:04

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Tyle że w grze będzie to wyglądać o tak:
1886.jpg
:/

 

 

w takim wypadku to nawet xbox one może mieć te 1080 wystarczy taki zabieg


MlhoBD8.jpg


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 18 lutego 2014 - 21:05

  • 0

#163 BeSOS Napisany 18 lutego 2014 - 21:23

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Jaram sie. Moze bedzie to nawet straszyc lekko :) grafa jaj nie urywa ale mi juz polowa gier z past genow wystarczala graficznie wiec nie oczekiwalem cudow.
Ciekawe kiedy premiera, obastawiam koniec roku a U4 wyleci na 2015.
  • 0

#164 lukaszSA Napisany 18 lutego 2014 - 21:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

O co w tym w ogóle chodzi? Wygląda bardzo ładnie, ale raz strzelają do ludzi a raz do jakiś zombiaków.

W każdym razie trzeba będzie łyknąć razem z PS4 i Last of Us Turbo HD


  • 0

#165 iluck85 Napisany 18 lutego 2014 - 21:32

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Też nie kumam txt, że nie urywa graficznie jaj :ok: 

Wygląda zacnie, na żywo będzie lepiej.

 

No ale pogadajmy o rozdziałkach, bo to tutaj jaj nie urywa :clown: 


  • 0

#166 Scorpio Napisany 18 lutego 2014 - 21:48

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Ta boczna ulica nadal wygląda lepiej jak niektóre poboczne bramy w Łodzi. Na dniach zarzucę real foto z jednej takiej, brama tuż od Kościuszki (jednej z głównych ulic miasta). Łódź to Łódź, to nie mam co nawet jarać się brudem w grze jak mam to na co dzień :kwiatek:


  • 0

#167 fingus Napisany 18 lutego 2014 - 21:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Z podobnych względów nie jarałem się grafiką w Skyrim.
  • 0

#168 iluck85 Napisany 18 lutego 2014 - 21:58

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Przeczytałem ostatnie 2 str, obejrzałem filmiki w necie..... 

 

 

Te konsole coś nie dają rady na samym początku z czymś, co PC ogarniają od dłuższego czasu. 

 

Niby 1080 tu ma być, a czarne paski jednak obniżają cyferki. Wygląda gra świetnie, ale są rozmycia przy ruchu, przy strzelaniu też można zobaczyć blur?- jakiś trick żeby nie przycinało ;] To samo z tymi paskami, nie ogarneli grafiki w 1080 i dodali paski. 

 

Całość wygląda ładnie, arty świetne, ale ściany/cegły już nie powalają. 

 

 

Gra kiedy ma się pojawić? 2015? Koniec 14? Trochę czasu mają, a nowe konsole są krótko, ale nie ma jebnięcia..... 

 

 

Jakby co:

 

http://www.dailymoti...eogames?start=7

 

 

Na tym linkaczu bazowałem. 

 

 


Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 18 lutego 2014 - 22:00

  • 0

#169 gruby Napisany 18 lutego 2014 - 22:00

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Klimat miażdży. Gameplay natomiast już niekoniecznie...


  • 0

#170 leon Napisany 18 lutego 2014 - 22:08

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Właśnie cegły są podejrzanie płaskie......


  • 0

#171 Scorpio Napisany 18 lutego 2014 - 22:08

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Klimat miażdży. Gameplay natomiast już niekoniecznie...

Wpadaj do Łodzi po zmroku. Mamy jedno i drugie :D


  • 0

#172 BeSOS Napisany 18 lutego 2014 - 22:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak poczytalem prevki z serwisow growych to gra mocno ciela a gameplay niczym nie zaskakiwal. Wiec moze byc rownie dobrze z tego generic shooter w fajnym settingu. Lepiej z podnieta poczekac do e3 bo bedzie jak z infamousem 3 :hihi:
  • 0

#173 Texz Napisany 18 lutego 2014 - 22:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Bioshock pierwszy też wydawał się generic shooterem w klimatach steampunku.


  • 0

#174 iluck85 Napisany 18 lutego 2014 - 22:22

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Tak poczytalem prevki z serwisow growych to gra mocno ciela a gameplay niczym nie zaskakiwal. Wiec moze byc rownie dobrze z tego generic shooter w fajnym settingu. Lepiej z podnieta poczekac do e3 bo bedzie jak z infamousem 3 :hihi:

 

 

Nie ma co siać pochwy, bo gra nie wychodzi w kwietniu :D 


  • 0

#175 Druciak Napisany 18 lutego 2014 - 23:29

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Tak poczytalem prevki z serwisow growych to gra mocno ciela a gameplay niczym nie zaskakiwal. Wiec moze byc rownie dobrze z tego generic shooter w fajnym settingu. Lepiej z podnieta poczekac do e3 bo bedzie jak z infamousem 3 :hihi:

Czyli jak?

InFamous 3 wygląda i zapowiada się na świetną produkcję. Pierwsza gra, którą ogram na Plejszrocie 4.

 

A Uncharted to od początku był 2015, a TO 2014, media mówią o Q3.


  • 0

#176 BeSOS Napisany 19 lutego 2014 - 07:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie czytales ostatnich hands on I3?
Ja tylko trzymam kciuki zeby gra nie ograniczala sie jedynie do strzelania, setting jest cudowny, postacie juz teraz wygladaja na interesujace. Wierze w Rad :)
  • 0

#177 Druciak Napisany 19 lutego 2014 - 09:14

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Nie czytałem. Nie jest mi to potrzebne, poprzednie InFamousy mi się podobały więc ten tym bardziej mi się spodoba.


  • 0

#178 Cr0ss2500 Napisany 19 lutego 2014 - 10:36

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:

jaw drop  :xd:


  • 0

#179 KoBik Napisany 19 lutego 2014 - 11:10

KoBik

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 170 Postów:

Czekam. Będzie dobre, bo i lepiej w coś nowego niż z linii sequel. 


  • 0

#180 ACZ Napisany 21 lutego 2014 - 19:39

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Ponad 100 tysięcy polygonów na postać, 250 łączeń na samej tylko głowie i ponad 130 przenikających się kształtów na twarzy. Jeśli ktoś się zastanawia czy to dużo to dla porównania:

  • Kratos z God of War III - 20 tysięcy polygonów
  • Bohaterowie Heavy Rain - 15 tysięcy polygonów
  • Lee z The Walking Dead - 5 tysięcy polygonów
  • Marius z gry Ryse - 85 tysięcy polygonów
  • Bohaterka prerenderowanego filmu Final Fantasy: The Spirits Within - 400 tysięcy polygonów

 


  • 0



Inne z tagami: