#151 Napisany 01 października 2014 - 14:06
#152 Napisany 01 października 2014 - 14:35
No nie wiem, poki co to po TR:L jest 1:0 dla TR imo.
#153 Napisany 01 października 2014 - 14:37
TR:L
?
tomb raider: legend? ;p
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 01 października 2014 - 14:39
#154 Napisany 01 października 2014 - 14:40
Nawet Legend > Uncharted gameplayowo
#155 Napisany 01 października 2014 - 14:40
#156 Napisany 01 października 2014 - 14:41
Dodadzą elementy mmo?
Destiny mnie zepsulo
#157 Napisany 09 października 2014 - 21:14
Neil Druckmann:
“It’s coming along nicely, we’ve been hard at work since E3 and all I can say is that we’ll be having some stuff to show you very soon.”
#158 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:31
ładna grafika, po za tym żadna rewelacja, ten sam shit
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 06 grudnia 2014 - 19:32
#159 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:40
Dynamiczna roślinność, zajebiste skałki i oświetlenie!
#160 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:41
Do tego znajomy, ale usprawniony gameplay. Day 1
#161 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:43
Oj będzie grane.
#162 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:52
#163 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:54
Premiera pewnie listopad 2k15. Pewnie jakiś bundle łyknę.
#164 Napisany 06 grudnia 2014 - 19:57
Roślinność ładna, ale nie rozjebało mnie.
#165 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:00
#166 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:01
#167 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:17
Właśnie sobie uświadomiłem, że nie kupiłem żadnego Uncharted day 1. Tu chyba nie będzie wyjątku, ale ograć będzie trzeba.
#168 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:17
Nic specjalnego
#169 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:23
#170 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:28
#171 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:40
#172 Napisany 06 grudnia 2014 - 20:49
Fajne. Widoczki takie, że czekałem, aż gdzieś tam przeleci pterodaktyl albo velociraptory przemkną po półkach skalnych W sumie wygląda ciekawiej niż poprzednie części, mam nadzieję, że na takie bieganie po obszerniejszych lokacjach, omijanie przeciwników i większe wplecenie przemieszczania się podczas potyczek z przeciwnikami własnie będzie nastawienie, to może kupię wcześniej niż jak będzie latać za 7 dyszek.
#173 Napisany 06 grudnia 2014 - 21:27
Grafika robi ale animacja postaci i strzelanie bez rewelacji.
#174 Napisany 06 grudnia 2014 - 21:50
gameplay ten sam co w pierwszej części, słabo to wygląda
#175 Napisany 06 grudnia 2014 - 22:30
I kto się spierał ze mną, że pierwszy teaser był w real time? Pisałem, że prerender i miałem rację.
Po gameplayu i scence widać, że ryj Nathana nie ma tylu szczegółów i jest gorzej animowany.
Teasery każdej części z trylogii były prerenderami i z czwórką jak widać nie jest inaczej.
Mniejsza z tym.
Szczerze to jestem trochę zawiedziony, spodziewałem się więcej zmian w samym szkielecie gameplayu.
Feeling strzelania się nie zmienił, nadal nie ma ikry. Filmowe skoki pozostały, więc nadal nie jest ważne czy dobrze odmierzymy skok, bo postać tak czy siak doleci i złapie się krawędzi. Nie ma więc przy platformowaniu żadnego wyzwania. Do tych skoków mam największy ból dupy, mogli by w końcu wyrwać chwasta, a tak będzie znowu pełen casualizm.
No, ale są też zalety.
Widać, że gra już nie będzie typową rynną i będzie większy teren do eksploracji przez co wspinaczki nie będą tak denne, że mieliśmy przez 90% czasu tylko jedną drogę i wychylając analoga naciskaliśmy tylko X, a Nathan nam wskakiwał, to się już przejadło. Teraz bardziej sami będziemy wybierać drogę, aby dostać się do punktu docelowego. Dodatkowo przy wspinaczce mamy powierzchnie, w które sami będziemy wbijać nóż, więc dostaniemy kolejne urozmaicenie.
I jest jeszcze coś. Nathan cały czas ma przy sobie linę co też się przełoży na różnorodność gejpleju. Aż dziwne, że ND dopiero w tej części dało mu sznur. Teraz jest już jak typowy Indiana Jones, jeszcze mu tylko kapelusza brakuje. ;]
Sama grafa bardzo ładna, ale najbardziej z oprawy podoba mi się roślinność. Świetnie jest animowana i super reaguje na ruchy bohatera.
#176 Napisany 06 grudnia 2014 - 22:40
Lepiej bym tego nie ujął. Podobało mi się to co zobaczyłem, chociaż za mało w tym świeżości. Po Tomb Raiderze poprzeczka dla tego typu gierek została zawieszona wysoko. Naughty Dogs zgapiają co się da z Lary, ale mam wrażenie że Tomb na Xbone zamiecie nowego Draka pod dywan.
#177 Napisany 06 grudnia 2014 - 22:53
Mogliby dorzucić łuk z prawdziwego zdarzenia
#178 Napisany 06 grudnia 2014 - 23:18
Oby to nie była najładniejsza gra na PS4.
#179 Napisany 06 grudnia 2014 - 23:25
ściągnijcie z gamersyde gameplay (prawie 1.8 giga) gierka wygląda obłędnie , nie ma też zgonu i wypadnięcia poza plansze
gejpley to troche ulepszony uncharted z ps3 mi tam nie przeszkadza
#180 Napisany 06 grudnia 2014 - 23:30
Strasznie grajacy mial rozpykana plansze. Jakos nie widze takiego grania wyzej niz na normal. To juz urok serii i nic na to nie poradzimy (na hard w gore zacznie sie wychylanie zza sciany a nie strzelanie zza oslony itp).
Pisalem kiedys w temacie gry to sztuka - o takim graniu. Tu jest wiecej rezyserki niz faktycznego Gameplayu. Czlowiek owszem gra ale robi to w zaplanowany sposob.
Podobalo mi sie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|