Nie rozumiesz. Stare pryki chcą się poczuć fajnie pisząc, że gra "x" jest grą "ich czasów". Młodsi stażem gracze mogą się bawić przy niej równie dobrze i mogą dostrzec taką samą wartość takich gierek, ale wapniaki tego nie zrozumieją.
#61 Napisany 01 czerwca 2015 - 13:58
#62 Napisany 01 czerwca 2015 - 15:31
#63 Napisany 01 czerwca 2015 - 16:35
Kwestia psychiki. Starym prykiem się staje, bo się zaczyna takim czuć. Chyba.
#64 Napisany 02 czerwca 2015 - 03:29
Kazek, ale Ty sam jesteś piernikiem ze swoim ćwierć wieku na karku, to już dwa kroki do trzydziechy, czyli umownej granicy pierdzielactwa. Może jeszcze nie starość, ale już "podeszły wiek".
Shieeeet, coś w tym jest 20 lat z giereczkami, jak ten czas zasuwa
#65 Napisany 02 czerwca 2015 - 06:35
Prawdę mówiąc, Quake 1 to jedyna z bezpośrednich gier iD, której brakuje mi do pełni szczęścia na konsolach (o portach na Saturna i N64 nie ma co gadać, bo choć kiedyś były ciekawe, nigdy nie mogły się równać z oryginałem). Jest nędzny Wolf 3d, są definitywne wersje Doom'a, jest uber_superior wersja Quake 2 na x360, jest średni (i tak uwielbiam) Quake 3 Arena a Q brak. Dlaczego oni tego nie wydali na PS360? Toć to się w głowie się nie mieści. Może komuś się przypomni i w końcu wydadzą. Chciałbym, bo cholerny sentyment mam do gry.
#66 Napisany 02 czerwca 2015 - 08:25
Kazek, ale Ty sam jesteś piernikiem ze swoim ćwierć wieku na karku, to już dwa kroki do trzydziechy, czyli umownej granicy pierdzielactwa. Może jeszcze nie starość, ale już "podeszły wiek".
Shieeeet, coś w tym jest 20 lat z giereczkami, jak ten czas zasuwa
Właśnie udowodniłeś moją tezę z postu powyżej.
Prawdę mówiąc, Quake 1 to jedyna z bezpośrednich gier iD, której brakuje mi do pełni szczęścia na konsolach (o portach na Saturna i N64 nie ma co gadać, bo choć kiedyś były ciekawe, nigdy nie mogły się równać z oryginałem). Jest nędzny Wolf 3d, są definitywne wersje Doom'a, jest uber_superior wersja Quake 2 na x360, jest średni (i tak uwielbiam) Quake 3 Arena a Q brak. Dlaczego oni tego nie wydali na PS360? Toć to się w głowie się nie mieści. Może komuś się przypomni i w końcu wydadzą. Chciałbym, bo cholerny sentyment mam do gry.
Spoko, po Doomie 4 na pewno będzie czas na Q5, więc pewnie wydadzą wcześniej paczkę typu Quake: X Edition. Tylko po co? Nie no, fajnie mieć w kolekcji jakieś ładne wydanie.
PS Quake II po Q1 jest najwolniejszą grą świata. Bullet time cały czas.
PS2 Trzeba założyć jakiś temat o PRAWDZIWYCH grach FPS (pzdr, Krdk). Nie mogę się doczekać Strafe'a.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 02 czerwca 2015 - 08:29
#67 Napisany 15 czerwca 2015 - 04:03
... i jeszcze poprawili Piekłem:
#68 Napisany 15 czerwca 2015 - 06:17
#69 Napisany 15 czerwca 2015 - 07:46
Dokładnie tak powinien wyglądać Doom 4! Jarando, dużo różnych przeciwników atakujących z każdej strony, dużo broni i możliwość przełączania ich w locie, double jumping, finishery szacunek dla pierwszych dwóch części objawiający się poprzez design lokacji i monstrów. No nie dało się tego zrobić bardziej w klimacie klasygów w 2015, i jeszcze muzyka (której, metalowej, przydałoby się trochę więcej). Na mój gust, poziom Ultra Violence powinien oferować o 50% szybszą rozgrywkę.
BTW czekałem też na jakąś symboliczną zapowiedź Quake'a. Była! Było logo, a więc na 100% jest w produkcji. Gotycki Q5 i absolutnie bezkompromisowy D4 w totalnie strafe'owych klimatach. Nadchodzą dwie gry mojego życia!
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 15 czerwca 2015 - 07:48
#70 Napisany 15 czerwca 2015 - 08:32
#71 Napisany 15 czerwca 2015 - 09:09
#72 Napisany 15 czerwca 2015 - 10:06
az za bardzo oldschoolowe. znudzilo mnie ogladanie gameplayu po 2 minutach. i grafa taka normalna...piec.
#73 Napisany 15 czerwca 2015 - 10:08
#74 Napisany 15 czerwca 2015 - 10:09
Ryan co płaczesz i tak nie zagrasz
#75 Napisany 15 czerwca 2015 - 12:25
Oby był split screen, wtedy łykam.
#76 Napisany 15 czerwca 2015 - 12:31
Z chęcia zagram w tego Dooma... jak będzie za 50zł.
#77 Napisany 15 czerwca 2015 - 13:16
Zajebiście to wygląda. Ta akcja, ta dynamika, ta brutalność, ten oldschoolowy klimat. W końcu FPS, który nie będzie nudnym, korytarzowym g*wnem
#78 Napisany 15 czerwca 2015 - 13:23
wolę oryginał niż to co pokazali
#79 Napisany 15 czerwca 2015 - 13:29
Jak dla mnie wygląda świetnie. Sporo nowego w gejmpleju, ale czuć ten "oldskul". Powinno być dobrze
#80 Napisany 15 czerwca 2015 - 15:00
gameplay wygląda supcio.
wywalilbym jednak to spowolnienie czasu przy wyborze broni, straszna chujnia zaburzająca dynamikę i chyba pod casuali robione.
#81 Napisany 15 czerwca 2015 - 15:12
Ja bym trochę pozmieniał. Tak z 30-50% szybsze ruchy (nasze oraz przeciwników), mniej apteczek i amunicji, mniej akcji wyłączających bohatera ze sterowania, piła mechaniczna to samo, celownik zmienił na kropkę i chyba tyle z gameplayu. Designersko mi odpowiada, model strzelby bym tylko podmienił i ich dźwięki, wygląd Hell Knighta. Mam nadzieję, że inne levele będą jeszcze bardziej rozbudowane, wielopoziomowe. Jest blisko mojego ideału wyobrażania sobie Dooma 4, a przynajmniej tak wynika z tych materiałów. W snapmapie na pewno zrobią po raz kolejny remake'i Dooma 1 i 2.
Na razie wygląda jak Brutal Doom na silniku Rage'a, a więc jak najbardziej <3
#82 Napisany 15 czerwca 2015 - 15:24
Zapowiada się ładny, ale nudny korytarzyk z A do B.
#83 Napisany 15 czerwca 2015 - 16:16
Jak na moje to wygląda jakby było robione pod konsole. PC nie potrzebuje tego - wciskasz cyferkę na klawiaturze i broń zmieniona.wywalilbym jednak to spowolnienie czasu przy wyborze broni, straszna chujnia zaburzająca dynamikę i chyba pod casuali robione.
#84 Napisany 15 czerwca 2015 - 16:38
Ryan, ktoś chyba myśli podobnie:
#85 Napisany 15 czerwca 2015 - 20:49
#86 Napisany 18 czerwca 2015 - 09:46
Powód, dla którego to jest dla mnie właściwa wersja DOOMa, polecam rzucić okiem, jeśli graliście tylko na PC. To tragicznie działające wydanie to był pełen pakiet z wyciętymi wieloma rzeczami, ale z jaką muzyką! DOOM dostaje +325435235 do mroczności i klimatu. Metal spoks, ale właśnie tego typu soundtrack powinien górować w większości czasu, kiedy się z potworami nie lejemy w D4.
#87 Napisany 25 czerwca 2015 - 15:12
pssite.com:
W wywiadzie dla serwisu Polygon Pete Hines sytuację skasowania projektu Doom 4 opisał w następujący sposób:
Nie byliśmy zadowoleni z powstającej gry. Uznaliśmy, że w tym projekcie jest zbyt mało Dooma, więc trzeba go porzucić i zacząć od nowa. Ze studia odeszło parę osób. Zmiany nie były łatwe dla reszty ekipy, ale mimo wszystko skończyło się to fantastycznie.
Głównym zarzutem wobec pierwotnego projektu było to, że nie było czuć oryginalnego ducha serii.
Na pewno możecie zamknąć oczy i wyobrazić sobie gry takie jak „Call of Doom” lub „BattleDoom”, przy których od razu sobie pomyślicie „chwila, nie czuję tu Dooma, mam wrażenie jakbym grał w inną serię, która tylko wygląda jak Doom".
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 25 czerwca 2015 - 15:14
#88 Napisany 25 czerwca 2015 - 15:36
Bardzo dobrze, fajnie że jeszcze ktoś ma jaja i na tyle oleju w głowie, żeby zgadzać się na taki krok zamiast wypuszczać byle co. Kiedyś tak samo zrobiono z Resident Evil 2 - prawie cała gra poleciała do kosza i zabrano się za wszystko od nowa. Czekanie przez to przedłuża się w nieskończoność, ale jeśli dzięki temu mamy dostać naprawdę wartościowy sequel, to jest to warte takiej ceny. Mi sie gameplay z E3 bardzo spodobał, także czekam
#89 Napisany 26 czerwca 2015 - 09:48
Podobnie nawet zrobiono z RE4, tylko tutaj było odwrotnie - no dobra, czas na rewolucję.
Twórcy DOOMa jak tylko przyjmą trochę krytyki, a fani celują zaskakująco dobrze z zarzutami, to mogą zrobić naprawdę zajebongo i długowieczną gierkę, więc trzymam kciuki.
#90 Napisany 26 czerwca 2015 - 13:23
Jak zaczną słuchać fanów to wyjdzie złoto dla 500 osób, gówno dla reszty ludzkości.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Animal WellRozpoczęte przez burnstein , 09 maj 2024 PS5, PC, Switch, Metroidvania i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Nintendo World Championships: NES EditionRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|