Skocz do zawartości

Zdjęcie

Doom

Doom Id Bethesda 2016

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
495 odpowiedzi na ten temat

#61 Kazuo Napisany 01 czerwiec 2015 - 13:58

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Nie rozumiesz. Stare pryki chcą się poczuć fajnie pisząc, że gra "x" jest grą "ich czasów". Młodsi stażem gracze mogą się bawić przy niej równie dobrze i mogą dostrzec taką samą wartość takich gierek, ale wapniaki tego nie zrozumieją.


  • 0

#62 fingus Napisany 01 czerwiec 2015 - 15:31

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
Kazek, ale Ty sam jesteś piernikiem ze swoim ćwierć wieku na karku, to już dwa kroki do trzydziechy, czyli umownej granicy pierdzielactwa. Może jeszcze nie starość, ale już "podeszły wiek". :tak:
  • 0

#63 Nyjacz Napisany 01 czerwiec 2015 - 16:35

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Kwestia psychiki. Starym prykiem się staje, bo się zaczyna takim czuć. Chyba.


  • 0

#64 Kazuo Napisany 02 czerwiec 2015 - 03:29

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Kazek, ale Ty sam jesteś piernikiem ze swoim ćwierć wieku na karku, to już dwa kroki do trzydziechy, czyli umownej granicy pierdzielactwa. Może jeszcze nie starość, ale już "podeszły wiek". :tak:

 

Shieeeet, coś w tym jest :mellow: 20 lat z giereczkami, jak ten czas zasuwa


  • 0

#65 Ksenon Napisany 02 czerwiec 2015 - 06:35

Ksenon

    Mega Man

  • Zbanowani
  • 148 Postów:

Prawdę mówiąc, Quake 1 to jedyna z bezpośrednich gier iD, której brakuje mi do pełni szczęścia na konsolach (o portach na Saturna i N64 nie ma co gadać, bo choć kiedyś były ciekawe, nigdy nie mogły się równać z oryginałem). Jest nędzny Wolf 3d, są definitywne wersje Doom'a, jest uber_superior wersja Quake 2 na x360, jest średni (i tak uwielbiam) Quake 3 Arena a Q brak. Dlaczego oni tego nie wydali na PS360? Toć to się w głowie się nie mieści. Może komuś się przypomni i w końcu wydadzą. Chciałbym, bo cholerny sentyment mam do gry.


  • 0

#66 Nyjacz Napisany 02 czerwiec 2015 - 08:25

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

 

Kazek, ale Ty sam jesteś piernikiem ze swoim ćwierć wieku na karku, to już dwa kroki do trzydziechy, czyli umownej granicy pierdzielactwa. Może jeszcze nie starość, ale już "podeszły wiek". :tak:

 

Shieeeet, coś w tym jest :mellow: 20 lat z giereczkami, jak ten czas zasuwa

 

Właśnie udowodniłeś moją tezę z postu powyżej.

Prawdę mówiąc, Quake 1 to jedyna z bezpośrednich gier iD, której brakuje mi do pełni szczęścia na konsolach (o portach na Saturna i N64 nie ma co gadać, bo choć kiedyś były ciekawe, nigdy nie mogły się równać z oryginałem). Jest nędzny Wolf 3d, są definitywne wersje Doom'a, jest uber_superior wersja Quake 2 na x360, jest średni (i tak uwielbiam) Quake 3 Arena a Q brak. Dlaczego oni tego nie wydali na PS360? Toć to się w głowie się nie mieści. Może komuś się przypomni i w końcu wydadzą. Chciałbym, bo cholerny sentyment mam do gry.

Spoko, po Doomie 4 na pewno będzie czas na Q5, więc pewnie wydadzą wcześniej paczkę typu Quake: X Edition. Tylko po co? Nie no, fajnie mieć w kolekcji jakieś ładne wydanie.

 

PS Quake II po Q1 jest najwolniejszą grą świata. Bullet time cały czas.

 

PS2 Trzeba założyć jakiś temat o PRAWDZIWYCH grach FPS (pzdr, Krdk). Nie mogę się doczekać Strafe'a.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 02 czerwiec 2015 - 08:29

  • 0

#67 nole Napisany 15 czerwiec 2015 - 04:03

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4018 Postów:
Ładnie zaczęli E3:



... i jeszcze poprawili Piekłem:


  • 0

#68 Dixi Napisany 15 czerwiec 2015 - 06:17

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 2853 Postów:
Grafika bardzo fajna, ale AI tragedia i ogólnie nie moje klimaty. Znudziło mnie te kilka minut pokazu. Fani oldschoolowych produkcji może będą zadowoleni :)
  • 0

#69 Nyjacz Napisany 15 czerwiec 2015 - 07:46

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Dokładnie tak powinien wyglądać Doom 4! Jarando, dużo różnych przeciwników atakujących z każdej strony, dużo broni i możliwość przełączania ich w locie, double jumping, finishery szacunek dla pierwszych dwóch części objawiający się poprzez design lokacji i monstrów. No nie dało się tego zrobić bardziej w klimacie klasygów w 2015, i jeszcze muzyka (której, metalowej, przydałoby się trochę więcej). Na mój gust, poziom Ultra Violence powinien oferować o 50% szybszą rozgrywkę.

 

BTW czekałem też na jakąś symboliczną zapowiedź Quake'a. Była! Było logo, a więc na 100% jest w produkcji. Gotycki Q5 i absolutnie bezkompromisowy D4 w totalnie strafe'owych klimatach. Nadchodzą dwie gry mojego życia!  :kult:


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 15 czerwiec 2015 - 07:48

  • 0

#70 Ryan Napisany 15 czerwiec 2015 - 08:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Obawiam się jak to się będzie mapowało w multi. Ale jak na singla - wygląda super. Brakuje mi trochę jakichś staroszkolnych akcentów, jakiegoś pstrokatego koloru na broni albo czegoś, bo bez tego cały świat jest mega ponury. Ale przeciwnicy spoko, wybór broni zrealizowany świetnie (znowu: w multi tego nie widzę) i ogólny vibe taki, jaki trzeba. Dobra rzecz. :]
  • 0

#71 GrzesiekMB Napisany 15 czerwiec 2015 - 09:09

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2439 Postów:
Nie żebym narzekał ale, ale nie pokazali zbyt dużo? Np. Chyba wszystkie graty...
  • 0

#72 Jedyn Napisany 15 czerwiec 2015 - 10:06

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 19795 Postów:

az za bardzo oldschoolowe. znudzilo mnie ogladanie gameplayu po 2 minutach. i grafa taka normalna...piec.


  • 1

#73 Ryan Napisany 15 czerwiec 2015 - 10:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Wracajcie do swoich korytarzówek. :foch:
  • 1

#74 Schrodinger Napisany 15 czerwiec 2015 - 10:09

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50339 Postów:

Ryan co płaczesz i tak nie zagrasz


  • 0

#75 fingus Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:25

fingus

  • Moderatorzy
  • 31167 Postów:
To, czego najbardziej nienawidziłem w oryginalnych Doomach, to tych wielkich demonów, w których trzeba było wpakować fchooy rakiet, aby padły. Po nocach mi się to śniło. :cry: Zapowiada się, że tu będzie podobnie.
Oby był split screen, wtedy łykam. :gusta:
  • 1

#76 Stan Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:31

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 22210 Postów:

Z chęcia zagram w tego  Dooma... jak będzie za 50zł. 


  • 1

#77 Kazuo Napisany 15 czerwiec 2015 - 13:16

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Zajebiście to wygląda. Ta akcja, ta dynamika, ta brutalność, ten oldschoolowy klimat. W końcu FPS, który nie będzie nudnym, korytarzowym g*wnem :)


  • 0

#78 vagrant3 Napisany 15 czerwiec 2015 - 13:23

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 9814 Postów:

wolę oryginał niż to co pokazali


  • 0

#79 Inuki Napisany 15 czerwiec 2015 - 13:29

Inuki

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1099 Postów:

Jak dla mnie wygląda świetnie. Sporo nowego w gejmpleju, ale czuć ten "oldskul". Powinno być dobrze  ^_^


  • 0

#80 ACZ Napisany 15 czerwiec 2015 - 15:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

gameplay wygląda supcio.

wywalilbym jednak to spowolnienie czasu przy wyborze broni, straszna chu***a zaburzająca dynamikę i chyba pod casuali robione.


  • 0

#81 Nyjacz Napisany 15 czerwiec 2015 - 15:12

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Ja bym trochę pozmieniał. Tak z 30-50% szybsze ruchy (nasze oraz przeciwników), mniej apteczek i amunicji, mniej akcji wyłączających bohatera ze sterowania, piła mechaniczna to samo, celownik zmienił na kropkę i chyba tyle z gameplayu. Designersko mi odpowiada, model strzelby bym tylko podmienił i ich dźwięki, wygląd Hell Knighta. Mam nadzieję, że inne levele będą jeszcze bardziej rozbudowane, wielopoziomowe. Jest blisko mojego ideału wyobrażania sobie Dooma 4, a przynajmniej tak wynika z tych materiałów. W snapmapie na pewno zrobią po raz kolejny remake'i Dooma 1 i 2.

 

Na razie wygląda jak Brutal Doom na silniku Rage'a, a więc jak najbardziej <3


  • 0

#82 burnstein Napisany 15 czerwiec 2015 - 15:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39227 Postów:

Zapowiada się ładny, ale nudny korytarzyk z A do B.


  • 0

#83 Ryan Napisany 15 czerwiec 2015 - 16:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:

wywalilbym jednak to spowolnienie czasu przy wyborze broni, straszna chujnia zaburzająca dynamikę i chyba pod casuali robione.

Jak na moje to wygląda jakby było robione pod konsole. PC nie potrzebuje tego - wciskasz cyferkę na klawiaturze i broń zmieniona. :sir:
  • 0

#84 Nyjacz Napisany 15 czerwiec 2015 - 16:38

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Ryan, ktoś chyba myśli podobnie:

 

03lsFmH.jpg

vQjwagQ.jpg


  • 2

#85 Ryan Napisany 15 czerwiec 2015 - 20:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32170 Postów:
Cała prawda o D4.

https://www.facebook...612130895590572
  • 0

#86 Nyjacz Napisany 18 czerwiec 2015 - 09:46

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

 

Powód, dla którego to jest dla mnie właściwa wersja DOOMa, polecam rzucić okiem, jeśli graliście tylko na PC. To tragicznie działające wydanie to był pełen pakiet z wyciętymi wieloma rzeczami, ale z jaką muzyką! DOOM dostaje +325435235 do mroczności i klimatu. Metal spoks, ale właśnie tego typu soundtrack powinien górować w większości czasu, kiedy się z potworami nie lejemy w D4.


  • 0

#87 ACZ Napisany 25 czerwiec 2015 - 15:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30868 Postów:

pssite.com:

 

W wywiadzie dla serwisu Polygon Pete Hines sytuację skasowania projektu Doom 4 opisał w następujący sposób:

 

Nie byliśmy zadowoleni z powstającej gry. Uznaliśmy, że w tym projekcie jest zbyt mało Dooma, więc trzeba go porzucić i zacząć od nowa. Ze studia odeszło parę osób. Zmiany nie były łatwe dla reszty ekipy, ale mimo wszystko skończyło się to fantastycznie.

Głównym zarzutem wobec pierwotnego projektu było to, że nie było czuć oryginalnego ducha serii.

 

Na pewno możecie zamknąć oczy i wyobrazić sobie gry takie jak „Call of Doom” lub „BattleDoom”, przy których od razu sobie pomyślicie „chwila, nie czuję tu Dooma, mam wrażenie jakbym grał w inną serię, która tylko wygląda jak Doom".

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 25 czerwiec 2015 - 15:14

  • 0

#88 Kazuo Napisany 25 czerwiec 2015 - 15:36

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 9354 Postów:

Bardzo dobrze, fajnie że jeszcze ktoś ma jaja i na tyle oleju w głowie, żeby zgadzać się na taki krok zamiast wypuszczać byle co. Kiedyś tak samo zrobiono z Resident Evil 2 - prawie cała gra poleciała do kosza i zabrano się za wszystko od nowa. Czekanie przez to przedłuża się w nieskończoność, ale jeśli dzięki temu mamy dostać naprawdę wartościowy sequel, to jest to warte takiej ceny. Mi sie gameplay z E3 bardzo spodobał, także czekam :)


  • 0

#89 Nyjacz Napisany 26 czerwiec 2015 - 09:48

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 6746 Postów:

Podobnie nawet zrobiono z RE4, tylko tutaj było odwrotnie - no dobra, czas na rewolucję.

 

Twórcy DOOMa jak tylko przyjmą trochę krytyki, a fani celują zaskakująco dobrze z zarzutami, to mogą zrobić naprawdę zajebongo i długowieczną gierkę, więc trzymam kciuki.


  • 0

#90 burnstein Napisany 26 czerwiec 2015 - 13:23

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 39227 Postów:

Jak zaczną słuchać fanów to wyjdzie złoto dla 500 osób, gówno dla reszty ludzkości.


  • 0



Inne z tagami: