W końcu będzie godny następca Dooma II.
#31 Napisany 18 lipca 2014 - 11:32
#32 Napisany 18 lipca 2014 - 11:35
- DOOM IS VERY AWESOME
Jest doskonale.
Poproszę do tego multi i split
#33 Napisany 18 lipca 2014 - 15:25
#34 Napisany 18 lipca 2014 - 15:26
wywalcie czwórkę z tematu.
Marty Stratton:
Używamy nazwy Doom zamiast Doom 4, ponieważ to gra-geneza, definiująca na nowo wszystko to, co znamy z poprzednich części.
apteczki będą wypadały z wrogów. to świetny motyw zastosowany tez w Resistance 3.
gra byla pokazana na QuakeCon i wiekszosc co widziala twierdzi, ze prezentuje sie bardzo git i jest w duchu starych czesci rownoczesnie wprowadzając sporo świeżości.
#35 Napisany 18 lipca 2014 - 16:06
Poczytałem trochę zagraniczne fora zjebiszczów Dooma i tak, większość jest zadowolona, ale są i głosy, że lokacje i przeciwnicy za bardzo przypominają D3, a bohater jest powolny.
A ta walka wręcz to tylko lanie wody, są finiszery, akcja jest szybka, podwójne skoki, parkour, więc BRZMI to jak BulletStorm, a przypominam, że to właśnie BS był uznawany za duchowego spadkobiercę Dooma czy DN3D.
#36 Napisany 18 lipca 2014 - 19:47
Dobrze se to id & Bethesda wykombinowali.
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 18 lipca 2014 - 20:33
#37 Napisany 21 lipca 2014 - 16:41
pierwsze fragmenty z gry zostaną pokazane publicznie dopiero w przyszłym roku.
#38 Napisany 22 lipca 2014 - 09:29
Ten nius ma z 3-4 dni!
#39 Napisany 18 maja 2015 - 15:26
#40 Napisany 18 maja 2015 - 17:00
Tło wygląda jak z klasycznych Doomów, a więc bang.
#41 Napisany 18 maja 2015 - 17:17
#42 Napisany 18 maja 2015 - 17:27
Ja na pewno przechodzę w dzień/noc premiery. Moje postanowienie.
#43 Napisany 20 maja 2015 - 09:49
Oczywisty must have, ale i tak bym wolał Quake'a.
#44 Napisany 20 maja 2015 - 12:34
Quake powinien zaliczyć ostry reboot do klimatów gotyckich, gameplay powinien garściami brać za przykład polski całkiem dobry shooterek Hard Reset. Plansze znowu powinny wrócić do konwencji labiryntu, a bronie bez przeładowywania walić przed siebie.
#45 Napisany 20 maja 2015 - 12:43
Każda szczelanka online, która garściami nie czerpie z Destiny ląduje w koszu
#46 Napisany 20 maja 2015 - 12:57
Quake powinien zaliczyć ostry reboot do klimatów gotyckich, gameplay powinien garściami brać za przykład polski całkiem dobry shooterek Hard Reset. Plansze znowu powinny wrócić do konwencji labiryntu, a bronie bez przeładowywania walić przed siebie.
Dokładnie, dwójka i nastepne areny nie podobały mi się tak jak jedynka. Remake pierwszego Quake'a na ps4 też bym chętnie przytulił.
#47 Napisany 20 maja 2015 - 17:31
Bo to powinno być tak, że Q5 zaczyna się końcówką Q4 i widzimy, jak bohater wpada w jakiś portal i ląduje w lochach jakiegoś zamczyska i wtedy okazuje się, że to remake Q1. Proste.
#48 Napisany 21 maja 2015 - 08:16
A kto to robi? Carmack?
#49 Napisany 21 maja 2015 - 11:47
id bez Carmacka, czyli idealnie, bo przez niego gry wychodziły co dziesięć lat, żeby tylko pokazać niesamowitą (i zazwyczaj mocno spóźnioną) technologię
#50 Napisany 21 maja 2015 - 12:23
Bo to powinno być tak, że Q5 zaczyna się końcówką Q4 i widzimy, jak bohater wpada w jakiś portal i ląduje w lochach jakiegoś zamczyska i wtedy okazuje się, że to remake Q1. Proste.
Ja to widzę tak, że gość z Q4 wpada w portal do wszechświata równoległego. Dalej jest jak piszesz, z tą różnicą, że ginie pół minuty później, a my gramy innym typem, który nie okazał się cipą.
#51 Napisany 22 maja 2015 - 14:16
Zmienić nazwe bo to już nie Doom 4 tylko Doom.
#52 Napisany 23 maja 2015 - 10:22
Carmack pracuje nad Oculusem, czyli jest pracownikiem FacebookaA kto to robi? Carmack?
#53 Napisany 29 maja 2015 - 15:08
Przeszedłem Quake 1. No 10/10, nie da się inaczej. Od tych labiryntów można dostać zawrotów głowy.
#54 Napisany 31 maja 2015 - 10:08
Będę w tym temacie pisał sam do siebie i będę w nim najaktywniejszy.
Śniło mi się, że grałem w Dooma 4, ale w tę pierwszą wersję - na Ziemi. Grało się jakimś ludkiem z plemienia, zarządzało się nim i broniło się plemiona przed kosmitami. Cały czas stałem obok twórców gry (bo mi dali testować, he), stawałem w jakichś miejscach i oburzony mówiłem "to wam przypomina Dooma?", "czy ta pojedyncza klatka wygląda jak Doom?".
#55 Napisany 31 maja 2015 - 10:33
#56 Napisany 31 maja 2015 - 19:47
Oho, znowu ta sama gadka starych forumowych pierników
#57 Napisany 01 czerwca 2015 - 06:55
Byłeś w ogóle na świecie gdy pojawił sie Doom?
Nie. Ale jakie to ma znaczenie?
#58 Napisany 01 czerwca 2015 - 09:20
To różnica między "gra mi się podobała" a "żyłem grą, oddychałem nią".Nie. Ale jakie to ma znaczenie?Byłeś w ogóle na świecie gdy pojawił sie Doom?
#59 Napisany 01 czerwca 2015 - 09:39
Bzdura.
#60 Napisany 01 czerwca 2015 - 13:12
To różnica między "gra mi się podobała" a "żyłem grą, oddychałem nią".
Nie. Ale jakie to ma znaczenie?Byłeś w ogóle na świecie gdy pojawił sie Doom?
Kminię nad tym, kminię i, cóż, bardzo się mylisz. Są pewne zmienne i tak dalej, ale dlaczego bez tych pięknych wspomnień, gdy gra wychodziła a mnie nie było na świecie, to ja jestem największym fanbojkiem oldskulowych FPSów na tym forum?
Sam fakt, że mamy 2015 rok, ja giercuję w Quake 1 mówi, że nie ma to żadnego znaczenia, czy byłem na świecie czy nie.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|