Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ninja Gaiden 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1315 odpowiedzi na ten temat

#91 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 17:58

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Maxiu nie móff tak :nie:
  • 0

#92 Raiot Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:04

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
xellos- pewnie że tak , ale to że ta gra wygląda tak teraz, nie oznacza że za pół roku ,będzie tak samo.Szoku niema, ale na prawdę dajmy trochę czasu tej grze:) Pamiętacie pierwsze shooty z H3? :ninja:
  • 0

#93 Gość__* Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:04

Gość__*
  • Goście

Obrazek

:shock: :shock:

GIMME GIMME GIMME!!!!!!!


po tym screenie to i ja to chce!!!! :jeee: :jeee: :jeee:
  • 0

#94 Raiot Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:12

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Grafika , nie zachwyca ,ale gameplayowo, gra zamiecie , widzę dwie nowe bronie + totalne rozwalanie ludzkich ciał , już nie tylko głowa od pada :) Nic tylko czekać na jakiś filmik, ciekawe jak to w ruchu wygląda , tam będzie widać na jakim engine chodzi , i jak się animacja prezentuje:)
  • 0

#95 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:18

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Myśle że będzie lekko doszlifowany DOA4 engine.
  • 0

#96 Gość__* Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:19

Gość__*
  • Goście
Coś się będzie działo jeszcze dziś :) http://www.xbox.com/...brutallyfun.htm
  • 0

#97 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 18:21

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
"oni o tym wiedzą, Kocie" - 13 Posterunek.
  • 0

#98 Gość__* Napisany 11 wrzesień 2007 - 19:22

Gość__*
  • Goście
Huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-D :-D :-D :-D :-D

Obok RE5 najbardziej oczekiwana przeze mnei gra na next-geny. Liczyłem ze grafika będzie lepsza zwłaszcza po szumnych zapowiedziach Itagakiego (widocznie za dużo wypił i bełkotał) a jest poziom NGS ale mam to gdzieś. To będzie najlepsza z gier exclusive na 360 i jedna z najlepszych gier na next-geny :kult:

Szkoda że NG2 pewnie nie będzie na nowym silniku. Z nowym gra mogłaby ostro pozamiatać wykonaniem (tak jak NG olśniewał na Xa i człowiek nie mógł uwierzyć że to tak wygląda) ale gameplayem na pewno :hurra:
  • 0

#99 BeSOS Napisany 11 wrzesień 2007 - 19:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24498 Postów:
IMO T.Ninja osiągnał max możliwości jeśli chodzi o oprawę przy DOA4. Blokuje ich styl graficzny i jak tego nie zmienią to ich gry zawsze będą wyglądać tak samo.
  • 0

#100 Gość__* Napisany 11 wrzesień 2007 - 19:36

Gość__*
  • Goście
Tylko człowiek sie nastawił na więcej po doznaniach z pierwszego NG. IMO nawet z takim stylem można więcej ale silnik jest na bank z Sigmy a więc tym samym z pierwszego NG.

Krew wygląda kapitalnie. Odcięta łapa i przepołowiony przeciwnik to jest k..a miazga :ninjadance:
  • 0

#101 MaxVarEmreis Napisany 11 wrzesień 2007 - 21:41

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

Maxiu nie móff tak :nie:

Bede mófił :P

A tak serio. Nie mam racji?? Gdyby nie było tam tyle gore, to za "chiny ludowe" nie odróżnisz Sigmy od... tego czegos :) Niestety, taka bolesna prawda.... Itagaki miał w pierona czasu na zrobienie silniczka.... innym sie jakoś udało....
  • 0

#102 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 21:49

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
True true. Ale silnik miał gotowy (DOA4) wiec troche go ulepszył. Zobaczymy jak to będzie. Na tej stronie jeszcze 7 minut i sie okaże co tam takiego będzie :ninja:
  • 0

#103 xell Napisany 11 wrzesień 2007 - 21:50

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17740 Postów:
Max ma rację, miał być inny styl graficzny, miała być lepsza grafa, ale figi nawet nie ma. :nie: Pozostaje mieć nadzieję, że pewnie jeszcze trochę będą nad tym pracować, no ale przede wszystkim trzeba liczyć na ulepszenia w gameplayu, animacji, AI. Oby dali cczadu pod tymi względami.
  • 0

#104 Gość__* Napisany 11 wrzesień 2007 - 21:51

Gość__*
  • Goście
Jak dla mnie, to ten poziom grafiki moze byc. Liczy sie zajebisty gameplay i rzez :sparta:

Oby dali rade, bo screeny zobowiazuja :ninja:
  • 0

#105 117 Napisany 11 wrzesień 2007 - 21:58

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
przeca DOA EX2 lepiej sie prezentuje od DOA 4...
ja tam wierze w pana skosnookiego...w jednym wywiadzie mowil, ze skopia tylki tzn ze skopia tylki.
  • 0

#106 rikku100 Napisany 11 wrzesień 2007 - 22:01

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:

Na tej stronie jeszcze 7 minut i sie okaże co tam takiego będzie


Czy to tylko ja czy tam nie ma nic specjalnego??
  • 0

#107 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 22:03

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
DOAX2 jest na zmodyfikowanym DOA4 engine.
Sytuacja podobna jak za czasów X1 to jest :

DOA3->DOAXBV->Ninja Gaiden.
  • 0

#108 Texz Napisany 11 wrzesień 2007 - 22:05

Texz

    jailer

  • Forumowicze
  • 29042 Postów:
Dobra miszczu, a czym się różni silnik NG Sigma od tego z NG2? Dla mnie to ten sam...
  • 0

#109 Mani Napisany 11 wrzesień 2007 - 22:08

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Stwierdzasz to po screenie ? Silnik NGS to stary NG na sterydach i coś mi się wydaje ze zamiast silnika z DOA4 chlopaki wzięli właśnie ten. Obym sie mylił.
  • 0

#110 Gość__* Napisany 12 wrzesień 2007 - 04:00

Gość__*
  • Goście
Trzeba poczekac i zobaczyc jak to prezentuje sie in motion i w HD. Ninja Gaiden zawsze pokazuje klase w ruchu, screeny nie oddaja 60 klatek i bombowej animacji - przeciwienstwiem jest Heavenly Sword, na screenach slicznie, ale w ruchu juz niestety animacja ponizej 30fps'ow, brak v-synca i klatek w ruchach Nariko. Dlatego wlasnie Sigma zrobila na mnie wieksze wrazenie niz HS.

Teraz niech tylko jeszcze na TGS zapowiedza, NGS na X360 i nie bede musial kaleczyc tej gry Sixaxisem :)

Dodany obrazek
LoL
  • 0

#111 Gość__* Napisany 12 wrzesień 2007 - 06:19

Gość__*
  • Goście
1Up preview plus 13 nowych screenów :klaszcze:
http://www.1up.com/d...age?cId=3162734
http://www.1up.com/d...2695&sec=IMAGES

Dawać mi TGS :skacze:

Ninja Gaiden zawsze pokazuje klase w ruchu,

:tak:

Wenecja w NG.? Zobaczymy jak to wyjdzie
  • 0

#112 xell Napisany 12 wrzesień 2007 - 07:33

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17740 Postów:

Dlatego wlasnie Sigma zrobila na mnie wieksze wrazenie niz HS.

Sigma też nie ma vsynca.

W dwójce ma być częściowo odnawiające się zdrowie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. :hmmm: Trailer jest niestety prerenderowany. :/

No i gra jest wydawana przez Microsoft. To chyba ucina wszelkie spekulacje.
  • 0

#113 Gość__* Napisany 12 wrzesień 2007 - 09:09

Gość__*
  • Goście
Jest juz trailer (IGN), nic specjalnego, na dodatek w 100% render.
  • 0

#114 Mani Napisany 12 wrzesień 2007 - 09:27

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Ja powiem Tyle, że juz prędzej Itagaki-kun by wydał NG na Wii niż na PS3 ;) ... co mnie obchodzi jakiś v-sync itd PODOBA MI SIE TO CO WIDZE a co zastosowali a czego nie to juz temat dla technofilów.

EDIT :

Niewiem jak Wy ale ten screen mnie poprostu zmiażdżył !!

http://media.1up.com...3392589&type=lg
  • 0

#115 Chestitty Napisany 12 wrzesień 2007 - 09:56

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1193 Postów:
3 screeny w rozdziałce 720p:

http://www.gamersyde...ws_5000_en.html
  • 0

#116 Raiot Napisany 12 wrzesień 2007 - 11:16

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:

Jest juz trailer (IGN), nic specjalnego, na dodatek w 100% render.


Tego można było się spodziewać. :ninja: Screeny całkiem spoko , graficznie szoku nie robią , ale to co na nich widać jest prze piękne , rzeźnia na całego. I tak jak ktoś mądrze wspomniał NG swoją moc pokazuje w ruchu , trzeba czekać na gameplay , w tedy będzie wszystko wiadomo jaki silnik itp . A nie po shootach , padają stwierdzenia że to trochę zmodyfikowane silnik DOA4 LOL :ninja: Panowie poczekajmy trochę :hmmm: widać że lokacje są nareszcie sporo , i dużo widać , no i mamy 60 fpsów :klaszcze: Nawet jeśli grafika szoku nie zrobi w co wątpię , to gameplayowo zamiecie na maxa!

BTW -

"Ninja Gaiden 2 features a new and improved game engine, developed from the ground up..."

Trailer IMO daje radę , no i to LOGO!!!:D
  • 0

#117 Mani Napisany 12 wrzesień 2007 - 12:06

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Własnie u mnie Itagaki-san zasłużył sobie aby mieszać z błotem każdą gre jaką chce, tak jak to do tej pory robił. No i kilka screenów i teaser (nie trailer) skutecznie mnie nastawiły na gre, że aż zapomniałem o Nariko i jej niebiańskim mieczu (ze znikomą ilością krwii). Niech NG2 wyjdzie do spółki z Lost Oddysey (mogą nawet bundla zrobić) i sprzedaż XO w Nipponie (nie na stale) skoczy nieźle w góre.
  • 0

#118 Gość__* Napisany 12 wrzesień 2007 - 12:10

Gość__*
  • Goście
Ten teaser jest cienki niczym sik pająka.
  • 0

#119 oranje Napisany 12 wrzesień 2007 - 12:11

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12763 Postów:
NG2 bedzie cudowne, nie ma wątpliwości. To jedna z nielicznych gier z XO, ktora mi sie bardzo podoba. Wiadomo, że dobrych slasherow nigdy dosyc. Jakby była konsola, na ktorej byłby God of war, DMC, HS i NG to juz wiem co bym kupił :)
  • 0

#120 Raiot Napisany 12 wrzesień 2007 - 12:31

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Ja tam idę na , jakość nie na ilość:D

BTW ponoć było prezentowane , live demo :ninjadance: Pewno pokażą na TGS.
  • 0