#121 Napisany 22 kwietnia 2015 - 13:41
#122 Napisany 22 kwietnia 2015 - 13:46
Im więcej oglądam rozgrywek multi w 60fps na YouTube, tym bardziej chcę
Coś czuję, że Splatoon za parę lat dołączy do multiplayerowych filarów w postaci Mario Kart i Smasha.
#123 Napisany 25 kwietnia 2015 - 04:10
Amiibo Inklinga dostarcza dodatkowe misje, po ukończeniu których otrzymuje się specjalną broń i strój. Ekwipunek ten można zdobyć wyłącznie w taki sposób.
Co oznacza, że jeżeli chcesz wyglądać na przykład trochę jak Predator
to musisz zaopatrzyć się w Special Edition.
Płatny DLC, niby nie DLC, a może jednak DLC. Dobrze kombinują.
#124 Napisany 26 kwietnia 2015 - 01:58
to jest DLC. i nie darmowe, a płatne.
#125 Napisany 26 kwietnia 2015 - 09:33
#126 Napisany 26 kwietnia 2015 - 09:41
To mackowate coś będzie do kupienia osobno?
#127 Napisany 26 kwietnia 2015 - 10:59
Macki są tylko w bundlu i trójpaku.
No i nie jest to DLC. DLC z definicji musi się pobierać To jest po prostu zablokowana na płycie zawartość.
#128 Napisany 27 kwietnia 2015 - 09:49
Trudno powiedzieć czy w ogóle da się zrobić z nimi coś istotnego dla danej gry.
Ten post był edytowany przez Luke dnia: 27 kwietnia 2015 - 09:51
#129 Napisany 27 kwietnia 2015 - 10:08
Oczywiście, że się nie da. Figurki mogą być tylko kontenerem danych (jak w SSB) albo odblokowaczem zablokowanej zawartości.
Amiibo się kupuje ze względów kolekcjonerskich. Tylko i wyłącznie
#130 Napisany 27 kwietnia 2015 - 10:08
jeszcze z 5 lat i zaczniecie płacić za granie online z przyjemnością
#131 Napisany 27 kwietnia 2015 - 10:11
Już teraz płacę za plusa, mimo, że nie gram online
#132 Napisany 28 kwietnia 2015 - 13:53
Amiibo się kupuje ze względów kolekcjonerskich. Tylko i wyłącznie
no nie bardzo. jak kogos nie interesują figurki, a chce miec pełny content w grze to musi kupic zbędny plastik. a to, że zablokowana zawartosc jest juz na płycie i nie mozna z niej korzystac jak sie nie kupi kodu odblokowującego w postaci figurki to jest to samo co robil Capcom i za co byl mocno krytykowany.
innymi słowy pięknie się czyta te tłumaczenia nintendofili, którzy mrużą oczy i udają, ze Nintendo wcale nie okraja zawartości gry i wcale gracze nie muszą dodatkowo bulić hajsu, aby mieć pełną zawartośc w grze.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 28 kwietnia 2015 - 13:56
#133 Napisany 30 kwietnia 2015 - 13:10
07.05. o 16:00 Splatoon Direct
#134 Napisany 07 maja 2015 - 15:38
#135 Napisany 07 maja 2015 - 15:40
Direct nieco infantylny, ale dla mnie Splatoon wygląda miodniej z każdą chwilą. I już szykujmy się na klan Nikogo
#136 Napisany 07 maja 2015 - 16:04
Nie oglądali. Właśnie włączyłem pobieranie demo.
To pograłem... jutro będzie można się postrzelać w godzinach 20-21.
Ten post był edytowany przez jakub dnia: 07 maja 2015 - 16:18
#137 Napisany 07 maja 2015 - 16:28
#138 Napisany 08 maja 2015 - 08:11
Wyglada jak deBlob...ten z Wii
#139 Napisany 09 maja 2015 - 10:44
Ktoś wstał o 5:00, żeby pograć?
Czekam na 13 i o ile nie zapomnę, to sprawdzę jak to śmiga. Reddit stwierdza, że wyszedł im niezły netcode, nie ma lagów i ogólnie gra jest świetna. Problem jest jak na razie jeden - wałek jest zbyt dobry.
#140 Napisany 09 maja 2015 - 11:30
Nie mam miejsca w konsoli, żeby pobrać
#141 Napisany 09 maja 2015 - 13:08
Grało się fajnie szkoda, że jest to dziwne ograniczenie czasowe, ale to Nintendo więc nie może być zbyt normalnie Potwierdzam, że z tym wałkiem najłatwiej się gra i można sporo punktów nabijać Na premierę biorę !
#142 Napisany 09 maja 2015 - 13:22
graliście? Nie za bardzo lubię fpsy, na padzie sterowanie mnie wkurza, a jeszcze online, to w ogóle odpadam. Tymczasem ze Splatoon... bawiłem się zaskakująco dobrze!
Oprawa graficzna i dzwiękowa jest przyjemna. Technicznie nie ma specjalnych efektów graficznych, wygląda jak past-gen, aaale za to jest 60 klateczek.
Obawiałem się o lagi. O Smashu na 3DSie po sieci mogłem zapomnieć, tutaj grało się idealnie. Ani razu nie widziałem problemu z czymkolwiek.
Co do broni.
Wałek jest chyba faktycznie nieco za dobry, raz trafiłem na drużynę przeciwną z 4 wałkami, to dostaliśmy po dupie.
"Snajperką" beznadziejnie mi się gra, po jednym meczu zmieniłem, bo prawie nic nie pomogłem mej drużynie.
Najlepiej mi się grało pistoletami, a głównie tym z "granatami". Chociaż on ma dość słabą tę moc po naładowaniu.
Po trailerach średnio podobała mi się koncepcja malowania rzeczy, jak oglądałem to na YT, to wydawało się być nieco hm... męczące? powtarzalne? A jednak za każdym razem jak startowałem od nowa miałem chęć płynięcia i strzelania się dalej.
Nie ogarnąłem startowania po zginięciu. W tutorialu był ten "super jump", potem nie dałem rady tego powtórzyć...
Miałem nie brać na premierę. Teraz mam dylemat.
#143 Napisany 09 maja 2015 - 13:33
super jump robisz klikając kumpla z drużyny na ekranie gamepada dla mnie super demo tylko niepotrzebnie ograniczyli je czasowo.
#144 Napisany 09 maja 2015 - 14:09
Ktoś wstał o 5:00, żeby pograć?
Ja po prostu położyłem się spać godzinę później
Ogólnie rozgrywki bardzo emocjonujące, przynajmniej w moim przypadku, gdzie strzelanki nie są moją dobrą stroną.
Rzeczywiście "wałek" wydaje się mieć nieco przytłaczającą siłę ognia, ale to chyba będzie zależne od ukształtowania terenu. Najprzyjemniej grało mi się na razie tym "uzi" i "shooterem". "Snajperka" nie dla mnie.
Przy okazji hype'u, telewizyjne reklamy nadchodzącego tytułu:
Związek Australijski
Stany Zjednoczone Ameryki
Państwo Japonia
#145 Napisany 09 maja 2015 - 15:16
Też snajperą zupełnie sobie nie radziłem. Z drugiej strony jak zespół nie ma ani jednego wałka to nie ma szans. Najlepiej chyba mieć 2 wałki w drużynie, bo ktoś musi ich osłaniać. Wałkowych dość łatwo się zabija.
#146 Napisany 09 maja 2015 - 15:28
A, no i bardzo fajny patent z tą minigierką na gamepadzie a'la Icy Tower, gdy czeka się na skompletowanie drużyn.
Takie rozwiązanie byłoby świetne w Mario Kart 8, gdy czekamy na dołączenie do grupy.
#147 Napisany 09 maja 2015 - 15:36
Obejrzałem direct. Jak ktoś nie specjalnie się interesował grą, ale zagrał w demo i się spodobało, to koniecznie obejrzyjcie. To jednak będzie trochę większe niż myślałem.
#148 Napisany 09 maja 2015 - 15:46
#149 Napisany 09 maja 2015 - 20:31
Pograłem trochę i kompletnie nie pasuje mi sterowanie . Czy da radę je zmienić ?
Edit : Znalazłem
Ten post był edytowany przez Malutki dnia: 09 maja 2015 - 20:37
#150 Napisany 09 maja 2015 - 21:03
Chciałem jeszcze pyknąć chwilę, ale pomyliłem godziny
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|