No na PS4them'a Resident Evil 0.Na co konkretnie mam patrzeć wśród tych krzaczków?
#61 Napisany 30 grudnia 2014 - 14:40
#62 Napisany 30 grudnia 2014 - 14:42
Gdzie?
#63 Napisany 30 grudnia 2014 - 15:00
Po REmake'u było dosyć oczywiste, że zabiorą się za odświeżenie RE0. Chce ktoś kupić Wii z obiema częściami?
#64 Napisany 30 grudnia 2014 - 15:24
Gdzie?
Z emocji się podpaliłem. Na themie REmake była widoczna ikona RE0 właśnie. Oczywiście momentalnie podmienili obrazek, a przez chwilę był taki:
#65 Napisany 30 grudnia 2014 - 17:58
do preorderow mają dorzucac jakies tapetki i jedną z nich jest wlasnie z RE Zero.
#66 Napisany 10 stycznia 2015 - 11:27
#67 Napisany 20 stycznia 2015 - 09:38
Dzis w USA, jutro w Europie...
Jak ktos kupi i pogra, niech wrzuci tu swoje opinie/doswiadczenia z tej wersji Tak, Kazuo, o Tobie mowie..
#68 Napisany 20 stycznia 2015 - 11:38
#69 Napisany 20 stycznia 2015 - 11:44
Jasne, ze kupie... grac juz nie bede. Moze z raz uruchomie by ja sobie zobaczyc w tej najnowszej inkarnacji.
Skonczylem to x razy, ostatnio na Wii
Gra jest, byla i bedzie przecietna - fajny design, ciulaty, agrywalny wrecz dzis, gameplay. Nic o czym mialbym ochote, chcialoby mi sie pisac...
Sentyment do niej mam. Ot co.
#70 Napisany 20 stycznia 2015 - 14:10
sentyment? chyba już nie tym razem.
#71 Napisany 20 stycznia 2015 - 15:04
Oceny zgarnia bardzo ładne ten Residencik. Jeszcze niech się dobrze sprzeda, to może Capcom zrobi w końcu remake RE2 w podobnym stylu... pomarzyć zawsze można
#72 Napisany 20 stycznia 2015 - 18:58
#73 Napisany 20 stycznia 2015 - 20:04
#74 Napisany 20 stycznia 2015 - 20:17
Cienie są super!
Można grać Krzysiem z RE5, tym z masywną łapą. O ile fajniejszy jest ten model od plastikowego Chrisa z RE1 - szkoda mówić. Nowy model Krzysia to ciekawy pomost między piątką, a początkiem.
Zawsze, kiedy idzie na mnie Crimson Head, czuję, jakby łaził po mnie kleszcz Świetny, mega obrzydliwy model wampiro-zombiaka
Krzyś na propsie. Przy odpowiednim oświetleniu wygląda naprawdę dobrze.
Ale trofea pokroju 'przejdź grę z nożem w łapie' to chyba tylko dla Kazuo
#75 Napisany 20 stycznia 2015 - 20:50
Supcio foteczki, napaliłem się i pewnie też niedługo kupię gierkę. Co do modelu Chrisa, to jednak wolałem jego standardowy wygląd, poza tym w kamizelce z Code Veronica wygląda bardziej kozacko.
#76 Napisany 20 stycznia 2015 - 21:08
#77 Napisany 20 stycznia 2015 - 21:17
No wyglada swietnie,..
Matt, jak sprawuje sie nowe sterowanie ? Czy renderowane tla nie odstaja za bardzo jakoscia wykonania od mocno poprawionych postaci ?
#78 Napisany 20 stycznia 2015 - 21:29
Co za trofea do platyny oO
#79 Napisany 21 stycznia 2015 - 01:29
#80 Napisany 21 stycznia 2015 - 12:10
Właśnie się ściąga, wieczorem szykuje się posiedzenie w Mansion. Model Chrisa z RE5 jest dostępny od początku czy trzeba go jakoś specjalnie odblokować?
#81 Napisany 21 stycznia 2015 - 17:34
#82 Napisany 21 stycznia 2015 - 20:37
Nigdy nie grałem w pierwszego RE i mam pytanie. Można gdzies po drodze zostawiać rzeczy z ekwipunku? Bo nie mam miejsca na nic, a nie widzę opcji 'drop'?
#83 Napisany 21 stycznia 2015 - 21:17
pewnie w skrzynkach
#84 Napisany 21 stycznia 2015 - 21:19
Tak, w specjalnych skrzynkach, które z reguły znajdują się w save roomie.
#85 Napisany 21 stycznia 2015 - 21:19
Właśnie skrzynek nie widziałem
To musiałem przeoczyć Z klasycznych RE tylko jedynki nie ograłem, ale dwójkę i trójkę kilkukrotnie.
Ten post był edytowany przez oranje dnia: 21 stycznia 2015 - 21:20
#86 Napisany 21 stycznia 2015 - 22:04
W zasadzie mechanika jest taka sama jak w dwójce i trójce. Jest kilka nowości (np. itemki defensywne, których używa się jako ostatniej deski ratunku przed objęciami zombie), ale trzon rozgrywki jest niezmienny. Skrzynki, save wymagający tuszu do maszyny itepe itede. Jedynka jest chyba najbardziej nastawiona na zagadki z całej pierwotnej trylogii.Właśnie skrzynek nie widziałem
To musiałem przeoczyć Z klasycznych RE tylko jedynki nie ograłem, ale dwójkę i trójkę kilkukrotnie.
#87 Napisany 21 stycznia 2015 - 22:13
Się zdziwiłem, że Krzyś ma tylko 6 slotów, podczas gdy w sequelach jest po 10 jak dobrze pamiętam.
#89 Napisany 21 stycznia 2015 - 22:18
Chris ma 6, Jill 8. Leon i Claire w RE2 też mieli po 8, a Jill w RE3 po zdobyciu plecaczka mogła mieć 10. Ogólnie ten ograniczony ekwipunek Redfielda jest mega wkurzający i wymusza potężny backtracking do item boxów. W remake jest dodatkowy poziom trudności, który polega na tym, że skrzynki z przedmiotami nie są ze sobą powiązane (przedmioty które zostawisz w jednej możesz wyjąć tylko z niej)... domyślcie się ile wtedy jest zasuwania w kółko.
#90 Napisany 21 stycznia 2015 - 22:26
W Re2 po 8 mieli? Nie pamiętam, a nawet grałem jakiiś rok temu. w trójce jedna broń = jeden slot, a w dwojce niektore kilka zajmowały, right?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|