Mowie, ze to przecietna gra do ktorej mam sentyment. Udajesz czy autentycznie nie potrafisz czytac? Jesli masz problem z odpowiednim odnalezieniem sie w toczonej dyskusji, pomoge - patrz post nr 69 w tym watku.
#121 Napisany 29 stycznia 2015 - 12:46
#122 Napisany 29 stycznia 2015 - 13:20
Post 69 nie ma znaczenia, bo to jakieś wynurzenia sprzed kupna gry, a teraz jarasz się grafą, nowym sterowaniem (czyli głównym elementem który ciągnął starą wersję tak bardzo w dół), nagle 'może raz odpalę' zamienia się w chęć skończenia
#123 Napisany 29 stycznia 2015 - 13:28
Chęć skończenia przeciętnej gry, do której mam sentyment, Cie dziwi ? Zabawne...
O jaraniu się grafiką RE HD nic nie napisze, bo przykre jest, gdy ktos ktorys raz z rzedu poprawnie nie jest w stanie zrozumiec tresci wypowiedzi. Nie moj problem, skadinad
#124 Napisany 29 stycznia 2015 - 13:32
Jasne, jasne, krzywa wyraźnie wznosząca. Będzie GOTY.
#125 Napisany 29 stycznia 2015 - 13:33
#126 Napisany 29 stycznia 2015 - 15:34
Myślę ze gra nadal jest spokojnie na 8, wchuj gorsze Revelations zgarnialo 8ki tylko i wyłącznie dlatego ze w kilku chapterach pachnialo właśnie REmakiem
#127 Napisany 29 stycznia 2015 - 15:41
Z perspektywy czasu jest przecietna gra, Jedyn...Dzis gameplay jest drewniany a gra, w swej mechanice i zalozeniach, cholernie sie postarzala. Jasne, te 19 lat temu bylo inaczej, ale czas nie stoi w miejscu...Moze gdybym gral tylko na PSX mialbym inne zdanie ale ja to konczylem nascie razy na roznych platformach i no coz, jakbym mial oceniac to grze dzis wiecej jak 6,5 max 7/10 nie dal...
RE HD zaskakuje tym ja dobrze ten remaster prezentuje sie w FHD i na big TV + nowe sterowanie to spory "plus". Warto sprawdzic jak sie jest, wiekszym badz mniejszym, fanem oryginalu. Gra lepsza przez to nie jest, ale przyjemniejsza w odbiorze z pewnoscia...
#128 Napisany 29 stycznia 2015 - 17:36
No a ja pozwole sobie z Toba, Kazuo, sie nie zgodzic...
Gra prezentuje sie naprawde swietnie, szczegolnie w 16:9 na big screenie. Odpalilem sobie dla porownania wersje na Wii /component 480p, 4:3, ten sam TV/ i kurde, roznica jest spora, by nie napisac kolosalna, na plus, dla wersji HD. Choc nie widzialem gry na PS3, ale watpie by czyms tam sie roznilo /720p vs 1080p w przypadku tej gry nie powinno robic najmniejszej roznicy/
Jako żem nędzarz, gram Jill na normalu Granie Krzychem, po raz pierwszy, po jakiejs tam przerwie, to HC...
Nie wiem czy wersja z Wii była w ogóle przystosowana do grania na telewizorze HD, mój brat tak grał i faktycznie mówił, że wyglądało to słabiutko. Ja, żeby nie psuć sobie wzroku wygrzebałem z piwnicy CRT'ka i... jakość grafiki na takim tv po prostu mnie rozwaliła. Wizualnie brzytwa, a kolory tak soczyste, że ta przyciemniona wersja HD na next-geny W OGÓLE się nie umywa.
A co do samego grania, to nie powiem, żeby Chrisem grało się jakoś bardzo ciężko. Kolo ma mniej miejsca w ekwipunku i wymusza to bardzo dużo biegania w kółko, ale nie jestem pewny czy headshoty nie wychodzą mu częściej niż Jill i czy aby nie jest od niej bardziej wytrzymały. Leczących ziółek mam tyle, że do końca gry mi już chyba starczy
#129 Napisany 29 stycznia 2015 - 17:41
Kazuo, technicznie tła są identyczne lub poprawione w stosunku do GC. Różnicą jest CRT, który poza rozdzielczością ma lepszy obraz niż LCD
#130 Napisany 29 stycznia 2015 - 17:54
No to pewnie stąd moje przekonanie o ładniejszej wersji z GC. Jakoś ciężko mi się przestawić na wersję HD, mimo że mam jasność ustawioną na max, to i tak wszystko wydaje się zbyt ciemne i wyprane z kolorów.
#131 Napisany 30 stycznia 2015 - 06:19
.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 12 marca 2015 - 16:46
#132 Napisany 30 stycznia 2015 - 07:51
No a ja pozwole sobie z Toba, Kazuo, sie nie zgodzic...
Gra prezentuje sie naprawde swietnie, szczegolnie w 16:9 na big screenie. Odpalilem sobie dla porownania wersje na Wii /component 480p, 4:3, ten sam TV/ i kurde, roznica jest spora, by nie napisac kolosalna, na plus, dla wersji HD. Choc nie widzialem gry na PS3, ale watpie by czyms tam sie roznilo /720p vs 1080p w przypadku tej gry nie powinno robic najmniejszej roznicy/
Jako żem nędzarz, gram Jill na normalu Granie Krzychem, po raz pierwszy, po jakiejs tam przerwie, to HC...
A co do samego grania, to nie powiem, żeby Chrisem grało się jakoś bardzo ciężko. Kolo ma mniej miejsca w ekwipunku i wymusza to bardzo dużo biegania w kółko, ale nie jestem pewny czy headshoty nie wychodzą mu częściej niż Jill i czy aby nie jest od niej bardziej wytrzymały. Leczących ziółek mam tyle, że do końca gry mi już chyba starczy
Taki z ciebie fan RE a nie wiesz ze takie bo założenie designerskie juz w dniu premiery? Jill ma większy ekwipunek a Chriss więcej energii. Cos za cos. To nie jest twoje odczucie a FAKT.
#133 Napisany 30 stycznia 2015 - 14:43
Nie wiem, bo rzadko mi ubywa energii
#134 Napisany 30 stycznia 2015 - 14:45
ułaaa jaki twardziej, a w necie piszą że prawdziwe kozaki graja w tego residenta używając tylko noża i so ty na to?
#135 Napisany 30 stycznia 2015 - 14:58
Nóż też jest lamerski, ja będę przechodził z wykałaczką.
A tak na serio, to mnie ten trofik z nożem trochę przeraża, bo tak jeszcze w to nie grałem
#136 Napisany 30 stycznia 2015 - 15:03
Wąż czy Tyrant z nożem To trzeba być masochistą.
#137 Napisany 30 stycznia 2015 - 15:14
Wąż jest strasznie tępy i wolno się porusza, gorzej będzie z omijaniem hunterów. No i Plant-42... u Jill da się zabić tego stwora chemikaliami, ale Chrisem? To jest chyba nierealne.
#138 Napisany 30 stycznia 2015 - 15:16
TY nie zrobisz?
#139 Napisany 30 stycznia 2015 - 15:25
Jak nie dam rady, to zgłoszę się do Raikoha, może zrobi całą platynę za mnie
#140 Napisany 30 stycznia 2015 - 18:57
#141 Napisany 31 stycznia 2015 - 02:42
W przyszłym tygodniu powinna wlecieć platynka. Jak zrobią konwersje RE0, to tam dopiero będzie prawdziwy hardkor.
#142 Napisany 31 stycznia 2015 - 02:52
#143 Napisany 31 stycznia 2015 - 02:58
Wow, to respekt, że robisz to Chrisem. Mnie w sumie granie w Residenta samym nożem nigdy nie jarało, bo strasznie drętwo macha się tym dziadostwem, no ale skoro trzeba to zrobić do platyny... na szczęście z tym nowym sterowaniem nie powinno to być takie bolesne (powodzenia na starym sterowaniu ).
#144 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:07
#145 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:18
Chyba dopiero w Code Veronica ten residentowy scyzoryk nabrał wartości, bo w głównej trylogi jest to poprostu niegrywalny złom. Noża używałem zawsze do dobijania - ot, dziabnąć leżącego zombiaka ze dwa / trzy razy - może nie wstanie W REmake'u mogę biegać w zasadzie z herbsem w dłoniach - nieważne - robię to wyłącznie dla platynki Wpadnie trofeum CQC FTW i więcej noża nie dotykam. Kosa uświadamia jednak, że w RE nie trzeba nikogo / niczego zabijać i wszystko (prawie) da się ominąć. Wiadomo, zawołany gwizdkiem pies nie odda obroży bez walki, trzymany w podziemiach Crimson nie udostępni metalowego obiektu za jeden uśmiech, a Plant 42 sam nie uschnie. No, ale to wyjątki. Wracam do grania - Kazek - jak złapię na shotach majty Jill, to plusy przelejesz do mnie
Na PSX usychał, wystarczyło przestawić godzinę w konsoli, czy jakoś tak
#146 Napisany 01 lutego 2015 - 02:43
.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 12 marca 2015 - 16:44
#147 Napisany 01 lutego 2015 - 03:14
Zajrzałem do lodówki
Do jaskini z pająkami
Starego domu na cmętarzu
I skrzyni z fajerwerkami
Majtek nie było. Wpadło za to trophy za przejście gry z nożem w łapie, co jak wspomniałem - jest naprawdę dziecinnie łatwe.
Tyrant był śmieszny, a Jill nigdy nie uratowałem - najważniejszy jednak był srebrny dzbanek. Niebawem zagram ponownie, ale tym razem tak, jak należy i ratując całą ferajnę. Niestety, czas gry nie zatrzymuje się przy pauzie, ani po wejściu do menu, więc do trofeum za speedrun muszę podejść z marszu.
Ta gra nadal jest taka dobra!!!
#148 Napisany 01 lutego 2015 - 05:24
Nieźle. Lipa, że nie ma oceny za przejście gry, zawsze bardzo mnie to motywowało do nie robienia save'ów i nie używania sprayów, a tutaj na luzie i bez żadnych konsekwencji można z tego korzystać.
Ja już uratowałem wszystkich, i jako Jill i jako Chris, IMO żadna filozofia. Nożyk zostawiam na później, teraz męczę się z niewidzialnymi przeciwnikami. Nie jest trudno, jest idiotycznie i niegrywalnie, ale czego się nie zrobi dla trofika...
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 01 lutego 2015 - 05:26
#149 Napisany 01 lutego 2015 - 10:07
Sciema. PSX nie mial zegara.Serio się tak dało? Shieeet, nie wiedziałem, myślałem że takie cuda tylko u Kojimy
Matt, dajesz z tymi majtami
#150 Napisany 01 lutego 2015 - 17:48
No właśnie wydawało mi się to podejrzane
Niewidzialni przeciwnicy zrobieni, teraz cisnę na Real Survivar. Nie jest zbyt ciężko, ale backtracking wkurza, jako Redfield lepiej tego nie przechodzić.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|