Halo Wars
Rozpoczęte przez
Gość
, 27 09 2006 19:16
271 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 06 października 2006 - 18:15
Hmm wiecie ze spekuluja że to bedzie age of empires V? Dlaczego? kto widział artbook z edycji kolekcjonerskiej age of empires 3 ten wie
#32 Gość__* Napisany 23 października 2006 - 17:56
hmmm szczerze to niewierze że gra dorówna Warhammerowi 40k znanemu z PC ;/ nawet jesli będzie nastawiona na walke, niewiadomo jak pójdzie z jednostkami. A jesli na dodatek nie oddadzą Covenantów do pogrywania to już ogółem będzie bida ;/ Ale cóż trailer narazie daje rade, pozyjemy, zobaczymy.
#33 Napisany 23 października 2006 - 19:58
"This Is Spartan Group Omega, If They Want War, We'll Give 'Em War!"
no koorwa jak slysze ten tekst w tym trailerku to mnie za kazdym razem ciary przechodzą
no koorwa jak slysze ten tekst w tym trailerku to mnie za kazdym razem ciary przechodzą
#34 Napisany 24 października 2006 - 05:40
Ryo: dokładnie te same wrażenia. To samo miałem kiedy oglądałem filmiki ze StarCrafta. Wierzę, chcę, żeby to była świetna gra.
#35 Gość__* Napisany 24 października 2006 - 17:46
Dzisiaj zassałem trailera. Jakość CGI jest porażająca. W sumie nic o gameplayu nie było, ale i tak jestem maksymalnie zajarany. HALO jest BOGIEM.
#36 Napisany 12 marca 2007 - 20:15
The UNSC “Sparrowhawk.”
#37 Napisany 12 marca 2007 - 20:22
Pierwsza reakcja - "wtf czemu te Pelikany mają działa :O"
#38 Napisany 12 marca 2007 - 20:27
Ale maja fajny, agresywny, wyglądPierwsza reakcja - "wtf czemu te Pelikany mają działa :O"
#39 Napisany 12 marca 2007 - 20:39
Ale projekt pod względem użyteczności wydaje się równie absurdalny co bazooka w Heavenly Sword. No i wygląda jak Pelican z dołączonymi działami. Oj nie podoba mi się robota Ensemble, trailer mało Halowaty, teraz takie mało ciekawe projekty. Szczerze mówiąc wolałbym, żeby gra okazała się kopią Mytha, a nie Age of Empires. :niepewny:
#40 Napisany 12 marca 2007 - 20:44
Why??Ale projekt pod względem użyteczności wydaje się równie absurdalny co bazooka w Heavenly Sword.
Bo to pewnie jakas modyfikacja, wieksza badz mniejsza. Norma w wojsku.No i wygląda jak Pelican z dołączonymi działami.
A jaki jest klimat Halo ??Oj nie podoba mi się robota Ensemble, trailer mało Halowaty,
A mi sie podobateraz takie mało ciekawe projekty.
#41 Napisany 12 marca 2007 - 20:59
Bo w sumie do czego to ma służyć? Może to być uzbrojony transporter, ale w sumie te działa zabierają trochę pelikanową wszechstronność do lądowania na rozmoitych powierzchniach.Why??
Fioletowki laserki, piszczące stworki itp. No nie wiem, po prostu coś mi w tym trailerze nie odpowiadało.A jaki jest klimat Halo ??
#42 Napisany 12 marca 2007 - 21:09
Ale on nie wygląda na to, że ma jakas duża ładownie.Bo w sumie do czego to ma służyć? Może to być uzbrojony transporter, ale w sumie te działa zabierają trochę pelikanową wszechstronność do lądowania na rozmoitych powierzchniach.Why??
Pozatym na dzisiejszym polu walki, dobrze uzbrojone, transportery sa waznym elementem doktryny wojennej. Palikan jest chyba bezbronny, prawda ??
Zobacz na Strykera. Armata wieksza od całego wozu
#43 Napisany 12 marca 2007 - 22:09
#44 Gość__* Napisany 12 marca 2007 - 23:58
Bardziej na przerobiony lifeboat z 1ki wyglada Transportowca to to z tego nie bedzie, raczej bedzie to cos cos jak helikopterek z advance wars
#45 Napisany 11 lipca 2007 - 09:29
#46 Napisany 11 lipca 2007 - 09:38
Po twórcach Age of Empires 3 spodziewałem się lepszej grafy. No ale to tylko work in progress, może coś niecoś poprawią jeszcze do przyszłego roku.
#47 Napisany 11 lipca 2007 - 16:32
True. Gra wygląda jak jakby zabawki nawalały się na stole.Po twórcach Age of Empires 3 spodziewałem się lepszej grafy.
#48 Gość__* Napisany 27 sierpnia 2007 - 17:48
Podobno w ciągu najbliższych dni ma się pojawić demko na Live. Nie mogę się doczekać
#49 Napisany 27 sierpnia 2007 - 18:01
Oby! Wiecie, że pierwotnie Halo 1 to miał być RTS na Makówki? Ja czekam z niecierpliwością.
#50 Napisany 27 sierpnia 2007 - 18:05
Wiemy wiemy. I miał sie pojawić na PS2Oby! Wiecie, że pierwotnie Halo 1 to miał być RTS na Makówki?
A ja musze czekać na konsole..... Mam nadzieje, ze im wyjdzie ( i dadzą możliwośc kierowania Covenantami)
#51 Napisany 27 sierpnia 2007 - 19:55
#52 Napisany 27 sierpnia 2007 - 20:14
Nie demko tylko filmik z demka (jak kto woli "non-playable demo")...
#53 Napisany 27 sierpnia 2007 - 20:41
Bardzo mi sie podoba oświetlenie.
Ogólnie jestem zadowolony z tego co zobaczyłem.
Ogólnie jestem zadowolony z tego co zobaczyłem.
#54 Napisany 27 sierpnia 2007 - 21:27
Nom. Wcześniej wyglądało to jak plastikowe zabaweczki, teraz znacznie lepiej prezentuje się grafika. Wciąż jednak mam wątpliwości co do sterowania. W końcu to RTS...
#55 Napisany 27 sierpnia 2007 - 21:39
e tam jak zerzna steriowanie od EA to bedzie klawo!!
Poki co jednak ja sie bardziej obawiam o gameplay.
Poki co jednak ja sie bardziej obawiam o gameplay.
#56 Napisany 27 sierpnia 2007 - 21:44
Trzeba przyznać, że efekty świetlne są spoko.
Na razie nie wygląda to zbyt dynamicznie, jednostki stoją i się naparzają, ale to w końcu RTS, tu chodzi o coś innego.
Na razie nie wygląda to zbyt dynamicznie, jednostki stoją i się naparzają, ale to w końcu RTS, tu chodzi o coś innego.
#57 Napisany 29 sierpnia 2007 - 18:14
RTS w uniwersum Halo? To nie może się nie udac! Zapowiada się znakomita gra.
#58 Napisany 30 sierpnia 2007 - 08:47
Gra wyglada rewelacyjnie, to co sie dzieje podczas walki tez napawa optymizmem Oddali nawet ten beznadzieny model jazdy z Halo Jest na co czekac