Halo Wars
Rozpoczęte przez
Gość
, 27 09 2006 19:16
271 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 13 maja 2008 - 19:40
Niektóre teksturki średnie, ale ogólnie pięknie to wygląda i co najważniejsze ma ten feeling Halo. Oby jakoś w miare szybko to wypuścili
#62 Napisany 13 maja 2008 - 19:43
Ploty na sieci mówiły o wewnętrznej alfie
http://www.xbox360fa... ... xbox-live/
Ale ja nic o tym nie wiem
http://www.xbox360fa... ... xbox-live/
Ale ja nic o tym nie wiem
#63 Napisany 13 maja 2008 - 20:15
Nie chce nic mówić, ale ten news jest z 18 kwietniaPloty na sieci mówiły o wewnętrznej alfie
http://www.xbox360fa... ... xbox-live/
Ale ja nic o tym nie wiem
Nudzisz sie i przegladasz stare wiadomości?? :]
#64 Napisany 13 maja 2008 - 20:47
Piłem do "oby jak najszybciej wypuścili". Nie zaczaiłeś, co?
#65 Napisany 08 czerwca 2008 - 20:48
Z nowego numeru GamePro dowiadujemy się, że na kampanie bedą się składać misje UNSC i Covenantów, multi do 6 playerów i ...... co-op
Ryan, kiedy ta gra wyjdzie?? W tym roku ??
Ryan, kiedy ta gra wyjdzie?? W tym roku ??
#66 Napisany 08 czerwca 2008 - 21:41
Nie mam pojęcia. Chciałbym HW i AW w tym roku, ale nie wiem, czy tak się stanie.
#67 Napisany 17 czerwca 2008 - 16:19
#68 Napisany 17 czerwca 2008 - 19:01
No wygląda nieprawdopodobnie dobrze. Ciekawe jak się ma gameplay i narracja.
#69 Napisany 10 lipca 2008 - 22:41
Dłuuuuuuuuugi wywiad z milionem obietnic:
http://www.1up.com/d... ... Id=3168633
Oby chłopaki dali radę.
edit: kilka punktów z wywiadu:
-już w zasadzie wszystkie feature'y są zaimplementowane, teraz będą usprawniać, polepszać, wygładzać, tweakować itp. itd.
-wygląda znacznie lepiej niż demo przed rokiem
-mniejsze nastawienie na ekonomię niż w Age of Empires
-mecze multi 2 vs 2 powinny zajmować koło 15-18 minut, nie będą się sprowadzać do jednej bitwy, a będzie typowa z RTSów walka o terytorium
-świetna historia w kampanii, fani Halo powinni być zachwyceni
-możliwości spartan - normalna walka jak marinesi, dowodzenie i przejmowanie pojazdów. najmocniejsza jednostka po stronie UNSC, ale nie nieśmiertelna
-po stronie UNSC (ludzi) Ensmble doda nowe, własne jednostki, bo z gier Bungie to mogli wyciągnąć tylko marinesów, warthoga i scorpiona
-gra wyjdzie przed 2010, na E3 podadzą szczegóły daty premiery
-na E3 zaprezentują grę
http://www.1up.com/d... ... Id=3168633
Oby chłopaki dali radę.
edit: kilka punktów z wywiadu:
-już w zasadzie wszystkie feature'y są zaimplementowane, teraz będą usprawniać, polepszać, wygładzać, tweakować itp. itd.
-wygląda znacznie lepiej niż demo przed rokiem
-mniejsze nastawienie na ekonomię niż w Age of Empires
-mecze multi 2 vs 2 powinny zajmować koło 15-18 minut, nie będą się sprowadzać do jednej bitwy, a będzie typowa z RTSów walka o terytorium
-świetna historia w kampanii, fani Halo powinni być zachwyceni
-możliwości spartan - normalna walka jak marinesi, dowodzenie i przejmowanie pojazdów. najmocniejsza jednostka po stronie UNSC, ale nie nieśmiertelna
-po stronie UNSC (ludzi) Ensmble doda nowe, własne jednostki, bo z gier Bungie to mogli wyciągnąć tylko marinesów, warthoga i scorpiona
-gra wyjdzie przed 2010, na E3 podadzą szczegóły daty premiery
-na E3 zaprezentują grę
#70 Napisany 10 lipca 2008 - 23:36
Czytałem i lolowałem. Oby sprostali.
#71 Gość__* Napisany 11 lipca 2008 - 06:25
niech zrobia z tego takiego starcrafta na konsole to bede very big happy fun fun . swoja droga zwykle gry bazujace na tytule jakiegos hitu staja sie co najwyzej przecietne, nie zycze tego halo wars,ale liczmy sie z tym,ze moze tak sie stac 8)
#72 Napisany 11 lipca 2008 - 06:46
Mi się wydaję, że z Halo Wars wyjdzie gra dużo lepsza niż wszyscy oczekiwali...
Pewnie w poniedziałek na konferencji pograją 5 minut w HW...
Pewnie w poniedziałek na konferencji pograją 5 minut w HW...
#73 Napisany 15 lipca 2008 - 14:55
Sekwencja scenek z gameplayu.
http://www.xboxfront...-Halo_Wars.html
Niska jakość, ale i tak nie wygląda tak źle, jak ptaszki ćwierkały.
http://www.xboxfront...-Halo_Wars.html
Niska jakość, ale i tak nie wygląda tak źle, jak ptaszki ćwierkały.
#74 Napisany 15 lipca 2008 - 16:55
Wygląda świetnie
Gra wyjdzie w pierwszej połowie przyszłego roku:
http://www.eurogamer...ticle_id=182099
Szkoda że jeszcze nie w 2008
Gra wyjdzie w pierwszej połowie przyszłego roku:
http://www.eurogamer...ticle_id=182099
Szkoda że jeszcze nie w 2008
#75 Napisany 16 lipca 2008 - 14:55
e3 Halo Wars hands on impressions http://e3.gamespot.c... ... es;title;4
#76 Gość__* Napisany 16 lipca 2008 - 19:09
no fajny ten gameplay ... ciekawe tylko jak dluga bedzie kampania
#77 Napisany 18 lipca 2008 - 16:54
Miejmy nadzieje,że będzie długa. Bungie już wyrobiło sobie u wielu ludzi status firmy kultowej,dlatego Halo Wars będzie czymś co każdy dobrze zapamięta-świetną grą.
#78 Napisany 18 lipca 2008 - 20:48
Tyle że gry nie robi Bungie.
#79 Napisany 25 sierpnia 2008 - 22:56
Okładka:
http://www.blogsmith... ... oxart2.jpg
Całkiem fajna, Spartanie noszą Mark IV a nie Mark V, więc trochę inaczej wyglądają.
3 nowe screeny:
http://www.gamersyde...ws_7035_en.html
http://www.blogsmith... ... oxart2.jpg
Całkiem fajna, Spartanie noszą Mark IV a nie Mark V, więc trochę inaczej wyglądają.
3 nowe screeny:
http://www.gamersyde...ws_7035_en.html
#80 Napisany 31 sierpnia 2008 - 21:38
http://kotaku.com/50...le-but-not-here
Goście mówią, że sterowanie jest inspirowane głównie Pikminem. To bardzo dobra wiadomość dla mnie, bo nie cierpę pecetowych "klikanych" RTS-ów i ich konsolowych podróbek. Pytanie, czy Ensemble Studios faktycznie potrafi stricte konsolowego RTS-a zrobić...
Goście mówią, że sterowanie jest inspirowane głównie Pikminem. To bardzo dobra wiadomość dla mnie, bo nie cierpę pecetowych "klikanych" RTS-ów i ich konsolowych podróbek. Pytanie, czy Ensemble Studios faktycznie potrafi stricte konsolowego RTS-a zrobić...
#81 Gość__* Napisany 31 sierpnia 2008 - 22:32
Ensemble Studios to nie byle kto, także o grę jestem spokojny i czekam ... bardzo
#82 Napisany 15 września 2008 - 17:23
Ensemble Studios zostanie zamknięte po ukończeniu Halo Wars... Hm, niedobrze.
A tutaj modele z cutscenek Brute'a, AI i jakiegoś dziada co wygląda jak Palpatine z Star Wars Ep 1-3:
http://img.photobuck... ... tain02.jpg
http://img.photobuck... ... /ai_02.jpg
http://img.photobuck... ... /dr_01.jpg
Trochę dziwi obecność Brute'ów, MC spotkał ich po raz pierwszy w First Strike i nie miał o nich żadnych danych.
A tutaj modele z cutscenek Brute'a, AI i jakiegoś dziada co wygląda jak Palpatine z Star Wars Ep 1-3:
http://img.photobuck... ... tain02.jpg
http://img.photobuck... ... /ai_02.jpg
http://img.photobuck... ... /dr_01.jpg
Trochę dziwi obecność Brute'ów, MC spotkał ich po raz pierwszy w First Strike i nie miał o nich żadnych danych.
#83 Napisany 15 września 2008 - 18:10
1. Na miejsce AS ma powstać inne studio, wiec IMO nie ma co rozpaczac.Ensemble Studios zostanie zamknięte po ukończeniu Halo Wars... Hm, niedobrze.
A tutaj modele z cutscenek Brute'a, AI i jakiegoś dziada co wygląda jak Palpatine z Star Wars Ep 1-3:
http://img.photobuck... ... tain02.jpg
http://img.photobuck... ... /ai_02.jpg
http://img.photobuck... ... /dr_01.jpg
Trochę dziwi obecność Brute'ów, MC spotkał ich po raz pierwszy w First Strike i nie miał o nich żadnych danych.
2. A nie dziwi Cię obecnośc Brute'ów w "Contact Harvest" ??
#84 Napisany 15 września 2008 - 18:17
Ad 2. Nie czytałem jeszcze
#85 Napisany 15 września 2008 - 18:30
Ten trzeci screen ... ta twarz jakoś nieźle przypomina mi Palpatine'a z nowych części sagi Star Wars
#86 Napisany 15 września 2008 - 18:58
To o czym my tu wogóle rozmawiamyAd 2. Nie czytałem jeszcze
Książka fajnie napisana, choć IMO gorsza od "Fall.." i "First...". Cierpi na brak dobrej akcji i tak naprawde rozwiązuje jedną sprawe ( choć nie zaprzecze, że istotną).
#87 Napisany 04 października 2008 - 08:36
Prerenderowane filmiki do HW wymiatają. Voice over i muza są pierwsza klasa.
http://www.gametrail...ayer/40831.html
http://www.gametrail...ayer/40831.html
#88 Napisany 04 października 2008 - 19:40
Niby fajny, ale mimo wszystko mam trochę zastrzeżeń. Z jednej strony jest próba wiernego odwzorowania Halo, z wszystkimi elementami poprzednich części (samo otawrcie dobitnie zrobione na modłę tego z Combat Evolved), z drugiej strony Ensemble prawie do wszystkiego zdaje się dodawać coś, co sprawia, że to jakby nie Halo (proporcje Covenantów, śliczna pani, muza nie ta itp.). No i prawdopodobnie wrzucili Flood, co wydaje mi się mocno naciągane. Wiem, że to typowe zrzędzenie fana serii, które jest nieznośne dla wszystkich niemaniaków, ale nic na to nie poradzę.
#89 Napisany 04 października 2008 - 19:52
Ja w sumie nie mam żadnych zastrzeżeń. Jakość, reżyseria, muza w tym filmiku - wszystko wymiata. Zresztą po zwalonych cut-scenkach w H3 takie coś przyjme z otwartymi rękami
Oby HW wyszło jakoś na samiutkim początku roku bo się tej gry już nie mogę doczekać.
Oby HW wyszło jakoś na samiutkim początku roku bo się tej gry już nie mogę doczekać.
#90 Napisany 04 października 2008 - 20:58
Ciebie xelloss pewnie nie przekona nawet to, że nad scenariuszem Ensemble pracowało z Bungie.