Skocz do zawartości

Zdjęcie

Etrian Odyssey V: Beyond the Myth

Atlus 3DS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 Tawotnica Napisany 24 listopad 2014 - 14:41

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:


z dzisiejszego streama Atlus. Nie podano jeszcze daty wydania, ale tu jest stronka na której w grudniu pojawią się informacje na temat gry: http://sq-atlus.jp/sq5/

http://www.siliconer...teaser-trailer/

Ogromny boner! Już się bałem, że skończy się tylko na remakach, ale wygląda na to że doczekam się następnej mainlinowej odsłony. Warto zauważyć angielskie Etrian Odyssey w logu. Nie martwię się o lokalizację, bo seria ma swoją niszę :gusta:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 07 czerwiec 2017 - 07:21

  • 0

#2 Kaxi Napisany 24 listopad 2014 - 14:56

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12001 Postów:

To że 3DS to się domyślasz, nie? Choć to jedyny sensowny wybór ;)


  • 0

#3 Tawotnica Napisany 24 listopad 2014 - 14:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:
bo to siliconera, oni zawsze wspominają, że nie ogłoszono platformy. Gematsu już ma w tagu 3DS: http://gematsu.com/2...sey-v-announced

bgidf57.jpg

:gusta:

B3Niw_sCcAMUhDE.png

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 24 listopad 2014 - 15:09

  • 0

#4 Tawotnica Napisany 01 marzec 2016 - 12:36

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:

1eTyqFf.jpg


Premiera 04. sierpnia. Będą 4 rasy do wyboru i dziesięć profesji. 05.03. na NicoNico poleci stream pokazujący gierkę w akcji.

Strzelam, że lokalizacja na rynek US pojawi się nie wcześniej niż w drugim kwartale 2017 (kwiecień, maj? Zazwyczaj ok. 8-9 miesiecy zajmowało im wydanie nowej części po angielsku). Po co mi NX jak za rok dalej będę setki godzin życia na 3DSie tracił? :D Jeszcze powinno wyjść EO3 Untold do kompletu.



The story is set in the new, unknown land of “Arcadia.” Character design is being handled by Yuji Himukai, who has handled character design for the series so far.

There are four races living in Arcadia:

Arslan (human-like)
Lunaria (elf-like)
Cerian (beast ears)
Brani (dwarf-like)

10 classes have also been confirmed:

Fencer (Arslan)
Dragoon (Arslan)
Cestus (Arslan)
Reaper (Arslan)
Necromancer (Lunaria)
Warlock (Lunaria)
Warrior (Cerian)
Hound (Cerian)
Herbalist (Brani)
Shaman (Brani)

Through character creation, you can finely tune coloring, as well give your character an odd eye (one eye that’s a different color).

Players can choose from the following voice actors for their character: Shouta Aoi, Satomi Arai, Akira Ishida, Toru Okawa, Ayaka Ohashi, Yoshihisa Kawahara, Misaki Kuno, Mitsuki Saiga, Takuya Satou, Asami Seto, Atsuko Tanaka, Kosuke Toriumi, Joji Nakata, Kaori Nazuka, Natsuki Hanae, Saori Hayami, Megumi Han, Yoko Hikasa, Rina Hidaka, Yui Horie, Ayumu Murase, and Tsubasa Yonaga.

The following are tidbits from an interview with director Shigeo Komori:

The concept for the latest game is character customization with a high degree of freedom and dungeon exploration that tickles your adventurous spirit, as well as consistent battles and growth.

With the new races never seen in previous games, you can make a completely new character.

Voices are also introduced. However, similar to previous games, people who want to play without voices can choose to do so.

The Hound class is named for the pets it is able to use.

Dungeon exploration’s table talk RPG-ness has been enhanced.

The map on the lower screen, as well as the icons and controls have been improved.

The sub-classes of Etrian Odyssey III and IV, and the Grimoires of Etrian Odyssey Untold made it so you could make a team with no weak points. This one is being designed so that it’s harder to make a well-rounded team; all the classes have very specific roles, like in the first Etrian Odyssey.

Development is currently 60 percent complete.


http://gematsu.com/2...-august-4-japan

 

ed: więcej skanów

 

http://imgur.com/a/nCgWg#MztRIfe


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 03 marzec 2016 - 08:42

  • 0

#5 Tawotnica Napisany 22 marzec 2016 - 20:07

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:

DyGPxTN.jpg

:banderas:

GOTY 2017 mam już zaplanowane. Ależ będzie kraszer. Mocno też liczę, że jeszcze wycisną na 3DSa remake EO3, bo piractwo & stateczki idealnie pasują do klimatu.


http://www.perfectly...creensartworks/

 

 

ed:

 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 09 maj 2016 - 10:56

  • 0

#6 Tawotnica Napisany 07 czerwiec 2017 - 07:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:
NARESZCIE

TCK1J55.jpg

:zakochany:


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 13 czerwiec 2017 - 21:36

  • 0

#7 Tawotnica Napisany 28 lipiec 2017 - 09:38

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:
GYF4KIU.jpg

no fair, hamburgery oprócz art booka jeszcze dostaną ost na płycie.
  • 0

#8 Spuczan Napisany 03 sierpień 2017 - 20:06

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9271 Postów:

  • 0

#9 Tawotnica Napisany 14 wrzesień 2017 - 20:01

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:
Nie tylko demko do Octopath wyszło wczoraj! EOV na :3ds:, króla konsol, stało się również dostępne zaraz po prezentacji. Skutek? Cały dzień dzisiaj przesiedziałem przy demach.

Jeśli graliście wcześniej w Etrian Odyssey będziecie się od razu czuli jak w domu. Konstrukcja miasta to niezmiennie hotel, sklepik oraz bar z questami gildia z misjami fabularnymi. Po paru minutach tworzenia postaci (niby miało być to strasznie rozbudowane, ale poza kolorem włosów, oczu i wybraniem głosu nie ma zbyt wiele opcji) bez zbędnego owijania w bawełnę jesteśmy w labiryncie.

Tu dla weteranów zaczyna się odkrywanie smaczków i poprawionych na pierwszy rzut oka identycznych z poprzednimi odsłonami elementów. Drzewko skilli zostało przemodelowane, podzielone teraz na umiejętności wyjątkowe dla danej rasy, gdzie mieszczę się zarówno field skills jak i specjalne grupowe ciosy, nazwane w EOV union skills. Nie ma już zakładki 'ogólnej', wspólnej dla wszystkich klas w której się podbijało przykładowo TP albo i gdzie wcześniej były field skille. Co 5 leveli odblokowuje się zestaw kolejnych czterech umiejętności rasy, kosztują tylko 1 punkt.

Patrząc już po samym skill-tree oraz ikonkach w edytorze mapy można zauważyć, że doszło parę rzeczy w polu jak łowienie ryb czy ścinanie zboża. Duży nacisk został położony na wydarzenia kontekstowe, których jest teraz więcej i nagradzani jesteśmy punktami doświadczenia. Osobiście to uwielbiam, już w poprzednich EO i przede wszystkim Persona Q zajście do ślepej uliczki w której znajdzie się jakieś krzaki z jagodami, po których albo się wyleczy parę TP albo zatruje dodawało +600% do uroku. Tak, to tylko parę linijek tekstu i jeden, dwa proste wyboru, ale podkreśla klimat oldschoolowego drpg, w końcu widok z pierwszej osoby do czegoś zobowiązuje ;)

Na tym nie koniec drobnych dostrojeń i tak już świetnie działającego systemu. Przechadzając się po labiryncie możemy spotkać inne postacie z miasta i akceptować od nich zadania oddzielne od questów z tawerny. Natknąłem się również na ognisko, nad którym mogłem upiec złowione wcześniej ryby i na dziewoję z hotelu, która z jakiegoś powodu piekła chleb na trzecim piętrze dungeona :doge:

Ikonki na mapce zostały nieco pochowane pod rozsuwanymi okienkami, co jest logiczną zmianą, kiedy np. kolorki podłoża używa się zazwyczaj 2 na jednym piętrze. Zawsze widoczny 'skrót' sześciu ikon można sobie w pełni samemu zestawić, więc raczej niczego nigdy nie powinno zabraknąć. Ja tam i tak wszystko skrupulatnie opisuję czerwonym rożkiem :olo:

Po odkryciu nowego piętra można się do niego bezpośrednio teleportować z miasta, ale nie na odwrót - nie ma złotych schodów. Jeżeli się do nich przyzwcyzailiście z EOU, to będziecie się musieli przestawić. Ariadne thread w kieszeni to konieczność!

Demo obejmuje pierwsze trzy piętra 1. stratum, pierwszą misję fabularną i parę questów z baru. Level cap = 10 poziom, ale bohaterów można stowrzyć aż 28. Przejście ze wszystkimi questami zajmuje ~4,5h.

Patenty na przeciwników i piętra zapowiadają się zacnie. Przykładowo dzik, zjadający orzechy (przeciwników
- Rabit Acorn) dostaje potężnego boosta do atk, więc trzeba jak najszybciej się pozbywać acornów. Trzecie piętro miało już FOE i wykorzystywało dźwignie do odblokowania przejść naprzeciwko nich, często oddzielone wodą, przez co dokładne rysowanie mapy opłacało się.

Grałem drużyną:
Samurai - Dragoon - Fencer
Herbalist - Warlock

Samuraj to potwór :notbad: Umiejętność podbijająca zadawane obrażenie, jeżeli dwa razy dupnie tego samego wroga albo użyje dwa razy tego samego ataku robiła młóckę z przeciwników. Do Dragoona jakoś tak oschle podchodzę, nie pasi mi strzelający tank, przynajmniej miał przydatny cios na obydwie linie z debuffem. Fencer to chainowania na 100% zostaje w drużynie. Ogólnie bardzo lubię taki podstawowy zestaw, nekromantami czy mnichami się pobawię w mid-endgame, kiedy będę mógł ich swobodnie wytrenować. Do października jeszcze trochę czasu, więc może sobie wygrinduję jeszcze ze dwie-trzy postacie do 10lvl.

Atlus jest na fali. Może ich zespoły nie są tak kreatywne jak w poprzedniej generacji, ale potrafią dopieścić swoje flagowce, oj potrafią.

Muza oczywiście będzie wybitna:



Wydam pieniądze za soundtrack w wersji FM:



:banderas:
  • 1

#10 Tawotnica Napisany 14 kwiecień 2018 - 23:32

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10444 Postów:

Gram sobie.

Patenty:

 

- druga sfera to klify, gdzie można zaskoczyć FOE, zrzucając na nich skałę. Skała jest z aznaczona automatycznie na mapie, zajmuje jedno pole. Po zruceniu przesuwa się o jedno w kierunku zrzutu i tworzy przeszkodę na 2 pola - stosuje się to do blokowania widoku albo do wspomnianego ogłuszenia FOE. 

 

- w trzeciej sferze w dzień jest napaćkane od cholery pól trujących. Na noc tracą swoje właściwości, ale przeciwnicy są mocniejsi.

 

- na cmentarzysku spotkacie  FOE-kościotrupy. Zapadają się, jeśli wejdą w światło (pomylili może z wampirami?). Na pierwszym piętrze w którym to się pojawiło nie zaznaczałem sobie źródeł światła, bo myślałem, że to nie jest ważne. 

 

Jakie to jest dobre! Idealne na :3ds: Etrian Odyssey to wraz z Fire Emblem najlepsze, co spotkało przenośne konsole. 


  • 0



Inne z tagami: