Przekopiuje zdjęcia Hellmansa na forum konkurencji, albo niechaj ktos je w Wojny wrzuci. DrajwKlub
#121 Napisany 26 września 2015 - 23:19
#122 Napisany 28 września 2015 - 21:13
Daytona 300, nie mogłem na dobre zacząć wyścigu nie robiąc fotek
#123 Napisany 29 września 2015 - 14:48
Fotki w deszczu zawsze są banderas, ale jednak fotki w deszczu z driveclub są bardziej banderas. Spróbuję znaleźć tę samą furę, podobną lokację i wstawić kilka fotek porównawczych.
#124 Napisany 29 września 2015 - 15:12
Warto sobie na wytrzymałościówki odłożyć jakiegoś moda +60% XP, można wbić maksymalny poziom danej marki w dwóch wyścigach
#125 Napisany 29 września 2015 - 15:12
dubel
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 29 września 2015 - 15:12
#126 Napisany 29 września 2015 - 15:54
#127 Napisany 29 września 2015 - 16:13
#128 Napisany 01 października 2015 - 11:01
jeszcze żadnego endurance'a nie jechałem, ale za to wczoraj skończyłem piąty wolumin kariery (czy 1/6 całości), więc może zajmę się tym dla odmiany. 2-3h zawsze lubiłem jeździć, ale na deszczowe wyścigi to raczej włącze tcs, bo nawet 10 minutowe wyścigi na mokrej nawierzchni potrafiły mnie wykańczać w trakcie 'kariery' - szczególnie w legendach grand prix.
btw szkoda, że w statsach nie ma info ile wydało się na mody, bo coś czuję, że u mnie już grube miliony na to poszły
#129 Napisany 01 października 2015 - 13:58
Showcase'y to moim zdaniem strzał w dziesiątkę. Możliwość wyjścia z klasycznej kariery, żeby wyluzować przy szybkim (zazwyczaj) scenariuszu z wypożyczonym autem to coś, co można wreszcie nazwać urozmaiceniem. Fajne jest np. wyzwanie, gdzie w odstępach czasowych startują auta jednej marki i mamy jedno okrążenie na wyprzedzenie wszystkich.
Wracając jeszcze do grafiki, niektóre trasy mają chyba zmienione oświetlenie w wariancie dziennym, albo mam zwidy. Po prostu inaczej mi się jeździ po torach, które były w piątce.
#130 Napisany 01 października 2015 - 14:12
Wracając jeszcze do grafiki, niektóre trasy mają chyba zmienione oświetlenie w wariancie dziennym, albo mam zwidy. Po prostu inaczej mi się jeździ po torach, które były w piątce.
możliwe. na tym silniku na którym śmiga fm nie ma dynamicznych zmian, ale można chyba ustawić konkretną porę dnia, a cienie, barwy itp się dostosowują. były chyba w fm4 takie opcje, że kilka tras miało rózne oświetlenie dzienne.
a co do showcase'ów to chyba przypadkiem nieźle udała im się antyreklama range rovera. jest taki event w grupie top gear jak śmigamy terenówkami i w ileś okrążeń trzeba wyprzedzić konkretną liczbę innych aut. jeden z eventów jedzie się nowym range roverem, którym jeździ się fajnie dopóki jedzie się prosto. następny po tym jest przejazd jeepem cherokee w wersji srt8 - i to jest miód. mimo rozmiarów, wagi i pozornej toporności, samochód ten rewelacyjnie spisuje w szybkich zakrętach. srt
biedny range rover.
#131 Napisany 01 października 2015 - 16:19
#132 Napisany 01 października 2015 - 22:33
#133 Napisany 02 października 2015 - 07:26
Ja tam nigdy nie miałem problemów z odkładaniem kasy. Jak robić zakupy to tylko za parę milionów.
Ten post był edytowany przez Spuczan dnia: 02 października 2015 - 07:32
#134 Napisany 02 października 2015 - 08:01
#135 Napisany 02 października 2015 - 11:20
A nie jest tak, że nowa Forza dostała nowy silnik graficzny? Kurczę, ja albo mam zwidy, albo wydaje mi się, że piątka była ładniejsza, a deszcz w Horizon 2 był też lepszy. Aliasing trochę kłuje w oczy
ja mam wrażenie że oprawa jest ładniejsza niż w fm5. ktoś więc ma zwidy. zresztą co za różnica - grafika i tak wymiata, a model jazdy jest niemal perfekcyjny i każdy znajdzie odpowiednie dla siebie ustawienia (może poza totalnymi sim zjebami).
#136 Napisany 02 października 2015 - 11:52
Formula E - pościgałem się wczoraj tymi dziwactwami, prowadzi się to bardzo dobrze, ale ten dźwięk niczym z GT
Z ciekawości obejrzałem jak to wygląda w rzeczywistości, żeby zobaczyć jak wygląda pit-stop - otóż kierowca po prostu przesiada się innego, naładowanego autka
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 02 października 2015 - 11:54
#137 Napisany 02 października 2015 - 12:02
Formula E - pościgałem się wczoraj tymi dziwactwami, prowadzi się to bardzo dobrze
mnie się tym zbyt dobrze nie jeździło. powiedziałbym, że nie są zbyt stabilne.
#138 Napisany 03 października 2015 - 00:22
aaa, ten biały pasek pod cyferką z wrzuconym biegiem to wskaźnik paliwa jest
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 03 października 2015 - 09:31
#139 Napisany 06 października 2015 - 13:46
Skończyłem pierwszą "rundę" kariery. Te 70h z okładki gry to lekka przesada, po 50h mam ledwo 25%, chociaż sporo czasu jeździłem bez celu, czy pstrykałem foty.
#140 Napisany 06 października 2015 - 14:09
Te 70h z okładki gry to lekka przesada
jest w ogóle coś takiego na okładce?
u mnie już 70h pękło, ale czas samego ścigania jest znacznie niższy - też robię fotki, każde autko którym jeżdżę oglądam w forzavista, coś tam grzebię itd.
teraz zaliczam już zawody nie skacząc po woluminach, tylko trzymając się konkretnej dywizji. a od czasu do czasu przeskakuję na showcase'y, ale endurance'a jeszcze nie jechałem.
za to pośmigałem trochę w ligowych zawodach i normalnie w multi. wrażenia raczej mieszane. w lidze jeździ się wygodnie, bo jest tryb ducha, wiec jak jełopy nie używają hamulca to nie mają się od kogo odbić. przyzwoicie nawet płacą jak się dany event skończy. ale generalnie porobię za to acziwmenty i olewam.
#141 Napisany 06 października 2015 - 14:24
O ile pamiętam tył pudełka wspomina o 70-godzinnym trybie kariery. Do 100% pewnie wyjdzie koło 200.
#142 Napisany 07 października 2015 - 11:05
wyszedł wczoraj pacz. dobrze, że działają bo połatali większość rzeczy, na które sam się natknąłem.
Cars
· Corrected the engine sounds for the 2016 Ford Shelby GT350
· Corrected issues with all of the V8 Supercars in the game, so that each car uses the correct engine sounds.
· Improved the cockpit camera positioning for a number of cars in the game, including the 2015 Dodge Challenger SRT Hellcat, 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4, 1971 Plymouth Cuda 426 and the 1970 Ford Escort RS1600 Fast & Furious edition, among others
· We have addressed an issue with drivetrain swaps that was causing some cars (including well-known examples such as the 1968 Abarth 595 esseesse, the 1965 MINI Cooper S, and the 1975 FIAT X1/9), to perform beyond their PI classification. To coincide with this fix, we are performing a wipe of all leaderboard times set with a car that used a drivetrain swap. We expect the leaderboard wipe will happen Tuesday (10/6) afternoon. With this content update in place, cars that were previously banned from multiplayer will now be allowed back in. In addition times set in cars that feature drivetrain swaps will be allowed to post times to leaderboards.
· Numerous additional car improvements and corrections
Track Updates
· ROAD ATLANTA: Removed an “invisible dip” that was appearing in the drift loop section of the track
· MONZA: Fixed a bug that allowed players to gain an unfair advantage at the Ascari Chicane
· TOP GEAR: Corrected several areas that were incorrectly “dirtying” players’ lap times
Drivatars
· We continue to investigate issues involving inconsistency in Drivatar behaviors during Forza Motorsport 6 races; namely several Drivatars pulling away from the rest of the pack. To coincide with this content update, we have instituted a server-side fix that we believe will help the issue as we continue to investigate further. Stay tuned for more in the future.
· Fixed an issue where Drivatars were not taking damage when the player was driving with simulated damage turned on
Livery Tune/Import
· Fixed an issue where players could not import liveries from Forza Motorsport 5 that used certain characters, including the lower case “a” character
· Corrected an issue where players’ saved tunes could not be applied to a car unless it was applied immediately after downloading it. With this fix, saved tunes can now be applied to cars at any point
· Addressed an issue where downloaded tunes were missing front suspension settings.
Achievements
· We have corrected issues with the “World Traveler” achievement, which should now work as expected
Pitting/Rewind
· Fixed an issue where only a maximum of 2 AI cars could enter the pits at any time
· Pitting will now fix headlight damage when simulation damage is turned on
· Fixed an issue with rewind, where players could not rewind when AI cars were in the pits. With this fix, players will now be able to rewind, even when AI cars are pitted
Mods
· Using Boost Mods in a Career or Free Play race will now “dirty” your lap
· Fixed an issue where Crew Mods modifiers would only work on the unique track specified on the card. Now Crew Mods modifiers will work as intended, with a general indicated performance increase on all tracks, and a specialized increase on the specified track
· Fixed an issue where players would get the exact same Mods pack upon starting the game with a new profile
· Power-related Mods are now applying the correct amount of additional power to all cars
· Fixed an issue with the “Cockpit Camera/No HUD” Mod, whereby the HUD would reappear after doing a few practice laps.
Multiplayer
· Better League result reporting after each race, points earned displayed and access to the League Leaderboards in the Lobby
· Added ability to order the grid by the previous best lap in Multiplayer. This change will be rolled out in the more competitive lobbies first
· Some multiplayer hoppers will now allow the starting grid to roll off by row in order to help with the congestion in the first and second corners
Miscellaneous
· Prizes from Tombola spins will now be gifted to the correct player in splitscreen races
· Fixed an issue with the mini map and the player location arrow when playing in Tag mode
· Fixed an issue in Free Play where changing the assists in the pre-race menu would reset the Drivatar difficulty level
· Changed Total Time in the “My Drivatar” menu to appear into days:minutes:seconds format
· Fixed an issue where telemetry shows no data when viewing a replay directly after a race has finished
· Fixed an issue where Drift scores report incorrectly, resulting in different leaderboards for different players
· Fixed an issue where headlights would turn off and then on again after rewinding in a race
· Fixed an issue where controller dead zones were resetting after completing a race
· Fixed an issue with control mapping when a player has both a controller and a wheel connected to the Xbox One when starting Forza 6
Free Car – 2015 Infiniti Q60
#143 Napisany 07 października 2015 - 11:22
Matt już nie będzie musiał jeździć wytrzymałościówek po ciemku
Nie nadziałem się póki co na nic poważnego, chociaż te dwa Drivatary urywające się od reszty i robiące przewagę 5 sekund na okrążeniu lekko mnie dołowały
edit: jest też pierwsze DLC
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 07 października 2015 - 11:25
#144 Napisany 07 października 2015 - 11:33
taki sobie zestawik. podoba mi się nissan 300zx i od biedy to stare volvo. a cadillaca to mogli jakiegoś konkretnego dać, z lat 85-95, a nie to
#145 Napisany 19 października 2015 - 21:24
Ciekawe czyj to drivatar
Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 20 października 2015 - 11:01
#146 Napisany 20 października 2015 - 10:44
lol, ja się przyzwyczaiłem że jeżdzę z podpisanymi drivatarami, choć każdy wie, ze ten system działa w sposób niepojęty
pojechałem w końcu w weekend dwa endurance'y, akurat najkrótsze - road atlanta i butthurts. 1h jeżdżenia to dla mnie w sam raz, choć kilka razy na mount panorama mało nie przysnąłem...
no i niestety pit stop to żenadka nie kumam co jest trudnego w opracowaniu prostej animacji ludków zmieniających koła i dolewających paliwa.
#147 Napisany 26 października 2015 - 13:02
w niedzielę za to zupełnie lekkie 300 mil na daytona (całe szczęście, że nie po owalu). w sumie nie przepadam za tym torem, ale dobrze mi się jechało.
#148 Napisany 26 października 2015 - 16:43
Vag, ile Ci to zajął jeden i drugi wyścig?
#149 Napisany 26 października 2015 - 17:02
Oba wyścigi w tej samej klasie? Ja jechałem 8 kołek na Nurbie w niedzielę. Z początku myślałem, że będzie ciężko bo dość długo jechałem na miejscach 8-11, bo nie umiałem zaskoczyć. Wziąłem Audi (R8 albo TT) i okazało się, że paliwa starcza akurat na 3 okrążenia, gdy przeciwnicy zjeżdżali co dwa. Super te Endurance, szkoda, że nie można zapisać stanu gry w PitStopie jak w F1.
Vag, ile Ci to zajął jeden i drugi wyścig?
tak, oba w tej samej klasie są i niestety tylko 3 samochody do wyboru (i nie można wybrać gt2)
300 mil na sebringu jeździłem ponad 3h, ale trzeba bardzo uważać, więc i tempo zawrotne nie było. 300 mil na daytonie zajęło mi jakieś 2h 20min, nie pamiętam dokładnie, w każdym razie 2h 30min nie przekroczyłem. tu jest momentami bardzo szybko, ale ten wyścig po deszczowym sebringu był jak spacerek.
szacunek za nurba. planowałem żeby akurat tam pojechać bez zniszczeń, bo choć znam trase na wylot, to zawsze czuje jakiś niepokój jak tam jeżdżę. szkoda, że można rozdzielić tych ustawień tylko albo zniszczenia, opony i paliwo albo nic.
#150 Napisany 26 października 2015 - 18:53
Z drugiej strony online jakoś mi się źle jeździ, bo niby potrafię jeździć ale tam są jakieś zjeby albo kosmici, którzy kręcą jakieś mega czasy. Może nie umiem tuningu dobrze dobrać, bo jak była w Lidze klasa Australijskich DTM było mega. Miejsca 2-5 na porzadku dziennym.