Do trzech czterech razy sztuka
#271 Napisany 09 września 2016 - 10:23
#272 Napisany 09 września 2016 - 10:33
Jestem gdzieś tak w środku gry i mogę potwierdzić póki co wszystko co pisze Jedyn
#273 Napisany 09 września 2016 - 10:38
#274 Napisany 09 września 2016 - 10:45
nie inaczej
#275 Napisany 09 września 2016 - 18:14
#276 Napisany 09 września 2016 - 20:54
#277 Napisany 09 września 2016 - 22:57
Ewidentnie czułem tu ducha Metroid Prime w wykonaniu pancerza i tesla gunie
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 10 września 2016 - 10:57
#278 Napisany 10 września 2016 - 02:33
Nie należę do wielkich fanów Human Revolution, ale przyznam, że gierka była porządna i potrafiła przykuć do ekranu. Mankind Divided z kolei na dzień dobry zniesmaczyło mnie słabiutką grafiką (czasem zerkam na konsolę, żeby upewnić się, że nie gram na ps3), fabułą która stanowi zlepek jakichś zawiłych haseł + odniesień do poprzednika (z którego notabene nic już nie pamiętam), no i generalnie stara się być ciekawsza niż jest w rzeczywistości oraz gameplayem bez istotnych zmian czy poprawek. Dzisiaj może w końcu uda mi się przysiąść na dłużej, przy dobrych wiatrach sprawdzę Pragę i przekonam się czy warto w ogóle kończyć ten tytuł.
#279 Napisany 10 września 2016 - 08:55
#280 Napisany 10 września 2016 - 10:27
Prosta sprawa - nic tak nie poprawia grafiki jak pamięć o niej ????Śmieszek mnie łapie, kiedy czytam o "oprawie, którą pociągnęłoby PS3"-polecam odpalić sobie Human Revolution na tej konsoli (ostatnio miałem kilka razy okazję to zrobić), by zrozumieć, iż to głupota. Gierka rozwija graficzne skrzydła w Pradze nocą i jakkolwiek nie rozumiem decyzji o umiejscowieniu oraz porze dnia w początkowej części gry, tak nie da się ukryć, że wygląda ona często zachwycająco.
#281 Napisany 10 września 2016 - 10:36
druga prosta sprawa, grafika w MD jest po prostu słaba
#282 Napisany 10 września 2016 - 10:41
Słaba jak na PS4, ale poza możliwościami PS3druga prosta sprawa, grafika w MD jest po prostu słaba
#283 Napisany 10 września 2016 - 11:08
olo, wiadomo ze to tylko okreslenie 'grafa rodem z ps3' nikt uzywajac tego zwrotu nie pisze na powaznie, chodzi o oddanie wrazen wizualnych, nie je st to zaden wielki przeskok na miare generacji, jest wiecej detali, lepsza rozdzialka i ostzrejsze tekstury ale na PS4 jest multum o wiele lepiej wygladajacych gier (plus Dues strasznie klatkuje).
Przed rozpoczeciem gry wlaczylem sobie te 10 minutowe previously on z Human Revolution i nadal wyglada to wyjebiscie wiec tym bardziej MD nie robi wrazenia.
#284 Napisany 10 września 2016 - 11:14
#285 Napisany 10 września 2016 - 11:25
#286 Napisany 10 września 2016 - 11:33
Ten biedny Deus to w ogóle ma w życiu pod górkę. Od razu też go okrzyknięto najbrzydszą gierką na pokazie PS4Pro .
#287 Napisany 10 września 2016 - 11:35
Deus ma jakiś dziwny filtr wyostrzający, który po upscale do 4k wygląda paskudnieTen biedny Deus to w ogóle ma w życiu pod górkę. Od razu też go okrzyknięto najbrzydszą gierką na pokazie PS4Pro .
#288 Napisany 10 września 2016 - 11:50
HR też wyglądał przeciętnie, najwyraźniej na tyle stać twórców serii
No nie wiem, na mnie na PS3 robil mega wrazenie choc technicznie tez posysal (te same problmy z mimika) ale wredy przynajmniej design bronil go 2x mocniej niz teraz.
#289 Napisany 10 września 2016 - 12:19
#290 Napisany 10 września 2016 - 12:50
I podobnie jest w MD - chata Jensena cudo, kwatera Interpolu podobnie, Praga (w nocy) przepiekna i klimatyczna, slumsy Golem City to juz wogole mistrzostwo swiata, ale pozostale lokacje to wlasnie slaba geometria obnazajace srednia strone techniczna. Ale duch Metroid prime pozostal.
FIN
#291 Napisany 17 października 2016 - 10:04
Story skończone. Zabrakło troszkę ciekawszych lokacji, bo choć Praga to małe mistrzostwo świata, to zabrakło mi podróżowania do innych ciekawych miejsc. Mało gry w grze, przygoda pękła dosyć szybko. Grałem na hardzie, wykonałem większość misji pobocznych i wciąż mam niedosyt. Napisy końcowe po misji w Londynie bardzo mnie zaskoczyły. To już koniec?
Grafa daję radę, ale bez podniety. Na pewno jest super klimatycznie i plus za design się należy, natomiast już wykonanie czysto techniczne nie porywa. Szczególnie drętwa mimika rzuciła mi się w oczy, a dialogów w grze masa. Muza świetna jak ostatnio.
Human Revolution swego czasu podobało mi się bardziej, co nie znaczy, że nowa odsłona jest słaba. Mocne 8/10.
#292 Napisany 17 października 2016 - 10:14
#293 Napisany 17 października 2016 - 10:19
Dokładnie takie miałem odczucie po napisach końcowych, jak by ktoś ciachnął nożyczkami i powiedział, że resztę zobaczymy w nowym pudełku.
#294 Napisany 11 grudnia 2016 - 20:59
Skonczylem tez z opoznieniem. Praga za dnia to lipa, duzo slabsza niz kazde inne miasto z Human Revolution. Poczatek swietny, az dreszcze przechodzily - jednak pozniej sporo slabiej. Misje w nocy fajne, ale ogolnie Praga taka jakas ”dzisiejsza” - i mozna to uznac za plus jesli wezmiemy pod uwage 2029 rok w grze jednak ja wole bardziej futurystyczny Cuberpunk Spodobalo mi sie Golem City, ale dlugo tam tez nie posiedzialem - maly epizod podobnie jak alpy i nic wiecej. Gdy wszystko sie rozkrecalo to sie gra skonczyla.
Dobra gra na 8, ale od tej serii wymagam wiecej i w mojej opini Human Revolution bylo sporo lepsze.
Nie pomogl Hacker Janus czy nawet Iluminaci.
#295 Napisany 21 maja 2017 - 22:18
Gram...
Nic prawie z poprzedniej części nie pamiętałem, obejrzałem więc filmik początkowy. Ale tak jak to w Deusie, pokręcone wszystko więc wiele sobie nie przypomniałem Na samym początku w Pradze jestem, na razie nic nie kumam. W ogóle grając w DE: HR ciężko kumałem fabułę i tu będzie to samo pewnie. Widzę, że nie tylko ja tak mam.
Co mi się w Deusie podoba to eksploracja po mieszkankach i miejscówkach innych. Zobaczymy jak dalej będzie, na razie nuda trochę.
No i karwa dzisiaj mam tak z drugą grą, jak się zmienia 60fps Dooma na inne gry 30fps to czuć to boleśnie.
#296 Napisany 22 maja 2017 - 09:36
No i karwa dzisiaj mam tak z drugą grą, jak się zmienia 60fps Dooma na inne gry 30fps to czuć to boleśnie.
Na szczęście Deus walką nie stoi, więc nie masz aż takiego bólu, ale true story, DOOM i jego ”szybkość” nie dają o sobie zapomnieć.
Ja również z historią do ogarnięcia miałem problem, a jak już się wkręciłem i zacząłem wszystko układać do kupy, to gra się skończyła, ale i tak warto zagrać jak lubimy klimaty cyberpunka.
#297 Napisany 05 czerwca 2017 - 11:16
Mam około 20-25h i jestem w Pradze nocą.
Wiele osób jest zdania, że HR było lepsze. Nie wiem czemu wtedy się tak nie wkręciłem (pomimo, że to to samo prawie) ale ta część mi o wiele bardziej podeszła. Jestem masakrycznie wciągnięty i każdy ruch jaki zrobię w gierce sprawia mi przyjemność autentyczną Podoba mi się "pół-otwarty" świat, dużo penetrowałem, zwiedzałem, poboczne misje robiłem. I dzięki temu miałem zdobyte chyba wszystkie karty do skrytek w banku Paladise Bank.
No i w piąteczek już stwierdziłem, że mogę spróbować penetrować ten obiekt w całości (zdalne hakowanie ułatwia sprawę aż za bardzo). Ależ to były piękne 3-4h. Obleciałem każde piętro i pokój w banku, nakradłem się ze skrytek indywidualnych a następnie z korporacyjnych firm biotechnologicznych. Jaki to był KLIMAT jak wchodziłem do TAI TAO MEDICAL W piątek w ogóle grałem od 19 do 3 w nocy - było cudownie Dawno tak mi się dobrze nie grało, absolutnie pochłonięty giereczką.
Gra zachęca do penetrowania wszystkiego, do ulepszania Jensena aby dostać się w wcześniej niedostępne miejsce. Mój build raczej skradankowy i obezwładniający ale w sobotę musiałem zgrzeszyć w misji. Źle poprowadziłem rozmowę w kanałach z dziennikarzem, który chciał pisać o Praha Dowóz i musiałem ich wszystkich tam powybijać Ogólnie gra wydaje mi się łatwiejsza niż poprzednia część bo doszło trochę umiejętności, które ułatwiają aż za bardzo. Zdalne hakowanie to trochę przegięcie Razem z niewidzialnością to za silna broń do skradania.
Grafika jest prosta dosyć jeżeli się przyjrzysz ale często zachwyca stroną designerską i efektami (dzielnica czerwonych latarni w Pradze w nocy , normalnie od razu mi się przypomniał spacer po Amsterdamie:)).
Dla mnie starając się być uczciwym 8/10 ale bawię się spokojnie na 9-9,5/10
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 05 czerwca 2017 - 11:17
#298 Napisany 05 czerwca 2017 - 11:17
no gierka jest idealna dla pokolenia fify i mtv
#299 Napisany 05 czerwca 2017 - 11:19
no gierka jest idealna dla pokolenia fify i mtv
Nie wiem co Ty chcesz od tej gierki. Parę stron temu przez moment się nią zachwycałeś.
Przecież to jest niemal identyczna gra jak Bunt Ludzkości. Otwarta Praga za to jest lepsza niż w poprzednich częściach mapy, jest co robić.
#300 Napisany 05 czerwca 2017 - 12:18
Też mi sie bardziej podobało niż HR, który był bardzo overhyped.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|