No dobra zacheta Dzisiaj daje moj hajs na wersje konsolowa
#31 Napisany 12 maja 2015 - 11:50
#32 Napisany 12 maja 2015 - 15:53
ujawniono pierwszą z drugoplanowych postaci.
pssite.com:
Poznajmy Trowzera – węża noszącego spodnie. Trowzer jest pewnego rodzaju handlarzem, u którego zakupimy nowe umiejętności. Nasz śliski przyjaciel nie omieszka zademonstrować ich nam.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 maja 2015 - 15:54
#33 Napisany 12 maja 2015 - 17:01
bylo strone wczesniej cwelu.
#34 Napisany 12 maja 2015 - 19:03
ale nie po polsku!!!!111
#35 Napisany 12 maja 2015 - 19:56
#36 Napisany 19 maja 2015 - 18:25
Słiiiiiiiiiit.
Ten post był edytowany przez xell dnia: 19 maja 2015 - 18:26
#37 Napisany 19 maja 2015 - 19:59
#38 Napisany 17 czerwca 2015 - 19:39
gameplay, ten sam level za dnia i nocą:
#39 Napisany 21 lipca 2015 - 13:51
#40 Napisany 30 lipca 2015 - 19:22
#41 Napisany 04 maja 2016 - 19:03
#42 Napisany 23 maja 2016 - 11:31
Jest nowe info o gierce:
http://www.playtonic...ng-the-curtain/
http://www.my3ds.pl/...o-yooka-laylee/
#43 Napisany 23 maja 2016 - 11:45
Pierwszy i drugi screeen budzi wspomnienia z dzieciństwa
#44 Napisany 23 maja 2016 - 12:48
Prawie się utopiłeś pod lodem?
#45 Napisany 23 maja 2016 - 13:37
Nie wierzę że będzie z tego więcej jak gra na mocne 7 ale zycze jej jak najlepiej bo wsparlem Kickstartera
#46 Napisany 06 czerwca 2016 - 14:26
http://www.hobbycons...zamiento-145642
ale ten pojazd po Nuts & Bolts na końcu
#47 Napisany 06 czerwca 2016 - 14:31
#48 Napisany 06 czerwca 2016 - 14:42
Faktycznie słabo to trochę wygląda. Aż mi się kangurek Kao przypomniał jak to oglądałem To była giera
#49 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:03
#50 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:06
trailer wygląda właśnie słabo, już miałem pisać, że grafika to mobile z poprzedniej generacji, ale potem obejrzałem gameplay i jest jakby ładniej. Szkoda, że dalej mam uczucie bezpłciowej giereczki.
#51 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:10
Mam tak samo.
Wogole powinni zatrudnic kogos do tych trailerow bo slamazarna muzyka pasuje tu jak piesc do oka a montaz wola o pomste do nieba.
Dodatkowo - design jest slabiutki, przy dorobku Rare nie moze to nawet stac, wszedzie pusto a te swiaty niepotrzebnie takie rozlegle porobili pewnie kosztem tych detali. Moj hype z kazda prezentacja coraz bardziej opada, niech to wydadza w 2018...
#52 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:30
Gra wygląda wspaniale. Czuć Banjo Kazooie. Co jest z tym forumkiem i hejtowaniem oryginalnych, nowych IP i jaraniem się rakami typu Mirrors Edge Catalyst czy Destiny?
#53 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:39
Nie wiem jak ty, ja ogralem wzdluz i wszerz wszystko co wyplulo Rare na N64/GCN i mowie jak jest. I nikt nie hejtuje nowych IP, sam skladalem sie na Kickstarterze na Y-L, poprostu gra jest imo nijaka.
#54 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:44
Ok, to Ci wybaczam. Też jestem wielkim fanem Rare z czasów N64 i ja akurat widzę potencjał. Jedynie martwi mnie kiepskie oświetlenie i kiepskie poczucie lądowania po skoku.
#55 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:47
jakbyś nie wiedział, że grę robią kolesie od Rare, to też byś się tak jarał? Bo dla mnie to niestety wygląda nie jak spadkobierca Banjo, a raczej Kangura Kao, no może Croca.
#56 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:50
Też bym się jarał, tak jak każdą platformówką tej dekady bo to taki umierający gatunek.
Ale świadomość, że tworzą to goście ze starego Rare z Davidem Wisem jedynie rozpala moje nadzieje. Ufam tym ch.ujkom.
#57 Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:53
I dlatego mam wysokie oczekiwania - Playtonic wyplyneli na tym ze sa w duzej mierze ekipa ze starego Rare i to ich moze pociagnac tez na dno przy ostatecznym rozrachunku.
A jak tak kochasz platformery to tym bardziej powinienes wyprobowac tego raka Mirror's Edge. To najlepsza platformowka jaka mozesz dostac na tej generacji
#58 Napisany 17 sierpnia 2016 - 11:00
A jak tak kochasz platformery to tym bardziej powinienes wyprobowac tego raka Mirror's Edge. To najlepsza platformowka jaka mozesz dostac na tej generacji
I to chyba dostateczny dowód na to, jak bardzo upadły jest ten gatunek oraz dostateczny powód, by jarać się Yooka Laylee
#59 Napisany 17 sierpnia 2016 - 11:37
Imo Playtonic dostarczają to, czego obiecywali: collecthaton 3D o jakim światek growy zapomniał parę generacji temu. Jak na grę z ks, gdzie wiodącymi platformami są WiiU/PC (za porty na XONE i PS4 odpowiada Team17) wygląda dobrze. Zresztą wspierając ten projekt byłem przekonany, że to następna faza mody na retro i rozpikselowane neo-8-bit przeszło wreszcie do etapu low-poly a la N64. Jako, że to Unity to była nawet przez chwilę nadzieja na port na 3DSa (Jools chciał robić ;p), a wy spodziewaliście się grafiki na miarę remaku Ratcheta czy jak? Sami sobie niepotrzebnie śrubujecie oczekiwania.
Komiksową estetyką YL przypomina mi bardziej trójwymiarowe Raymany (co niekoniecznie jest na plus), koncept uzupełniania światów o kolejne elementy otoczenia przez zbieractwo brzmi przekonująco, ekscytująco wręcz jeśli to rzeczywiście nie będzie tylko odblokowaniem niedostępnej miejscówki a dodaniem nowych konstrukcji w już istniejącej przestrzeni. Moveset głównych bohaterów wygląda na tyle oryginalnie, że gierka spokojnie powinna wybronić się ze stygmatu duchowego spadkobiercy, chociaż boję się o liczne przemiany i ich wpływ na płynność sterowania. Żałuję trochę, że wsparłem tylko minimalnym wkładem, żeby dostać cyfrową wersję, bo chętnie bym się pobawił demkiem.
#60 Napisany 17 sierpnia 2016 - 11:47
Tawot, nie myl designu i sfery technicznej gry bo to dwie rozne spawy. Szczerze mowiac imo technicznie jest tu o wiele lepiej niz designersko. Spodziewalem sie ze bedzie wlasnie na odwrot jako ze robia to na Unity.
I ja rozumiem ze BK, BT czy DK64 teraz odpalone juz nie zrobia wrazenia a levele beda puste ale to nie znaczy ze w dzisiejszych zcasach ten element (wynikajacy wowczas z ograniczen sprzetowych) tez trzeba przenosic do gry bo to juz wybor designerow. Nikt nie oczekuje po budzetowym tytule grafiki z Ratcheta ale na ten moment wyglada to tak jakby gra byla ulepiona z pomyslow ktore do siebie nie pasuja.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|