Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bloodstained: Ritual of The Night

ArtPlay DICO 505 Games Switch PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#31 burnstein Napisany 05 grudzień 2015 - 13:16

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 41900 Postów:

Pomijając szejdery, jeśli końcowy efekt ma przypominać to co widać na tych screenach, to ta gra wygląda paskudnie.


  • 0

#32 Rudolf Napisany 05 grudzień 2015 - 16:09

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4405 Postów:

Jestem świeżo po ograniu SotN i Dracula X Chronicles,  grafa 3d w takich gierkach jest tylko spoko, gdy dotyczy  pojedynczych elementów, jako całość wygląda padacznie - remake Draculi wygląda gorzej od oryginału :fp: Te screeny wyglądają jeszcze gorzej niż owy remake, więc tragedyja olo.


  • 0

#33 ACZ Napisany 05 grudzień 2015 - 23:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

obrzydliwa sterylnosc bije z tych skrinów.


  • 0

#34 Tawotnica Napisany 21 styczeń 2016 - 03:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:
Nowy update:
 
n2Ara1h.jpg
 
kHzlnQY.jpg
 
https://www.kickstar...t/posts/1470661

zaczyna wyglądać lepiej.
  • 0

#35 Mateo Napisany 21 styczeń 2016 - 13:02

Mateo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3520 Postów:

Mówcie co chcecie, ale imo będzie to nowy następca klasycznych Castlevanii. Krwistośc, seksizm i eksploracja. Bossowie to już standard.


  • 0

#36 Tawotnica Napisany 07 czerwiec 2016 - 21:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:


brzmi i wygląda już coraz bardziej Igavaniowo, chociaż ruchy bohaterki wydają się jeszcze mocno drewniane. Przynajmniej niedługo będzie można ocenić feeling gry, bo demko z E3 zostanie udostępnione w trakcie targów wszystkim backerom >$60.
  • 1

#37 ACZ Napisany 07 czerwiec 2016 - 23:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

No teraz już wygląda dobrze.


  • 0

#38 ACZ Napisany 15 czerwiec 2016 - 17:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Gameplay:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 czerwiec 2016 - 17:08

  • 1

#39 Tawotnica Napisany 23 czerwiec 2016 - 11:04

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:

Ograłem demko i Bloodstained wymaga jeszcze trochę szlifu tu i tam, ale podstawy w których IGA może rzeźbić są bardzo solidne: sterowanie i tempo Miriam mają odpowiedni, przypominający SoTN feeling. Przy tym gra nie małpuje wszystkich znanych już rozwiązań tylko stara się dodać do sprawdzonej formuły parę elementów. M. in. używanie niektórych ataków magicznych prawym analogiem i odpalanie ich RT:

20160623112417_1.jpg
OGIEEEEŃ!


Grafika w 2,5D nie jest takim strasznym minusem, bo lepiej pozwala zaskakiwac gracza rozwalającym się nagle tłem albo wyskakującymi przeciwnikami sprzed głównego planu. Artystycznie też nie jest najgorzej, chociaż enemy-design z czysto estetycznego punktu widzenia imo ssie po całości:

20160623112902_1.jpg
brzydki rycerz zepsucia

Trochę za długo jak na mój gust trwają animacje level up i zyskania skilli. Szczególnie te drugie, mimo że efekciarsko zrobione - Miriam robi sobie harakiri fragmentem kryształu, po czym następuje wybuch energii, o tak:

20160623111934_1.jpg

ale mogłoby to być zdecydowanie krótsze, biorąc pod uwagę mnogość umiejętności jakie będzie się zdobywać w pełnej wersji. Eq poza standardowym weapon/head/tunic/acc ma jeszcze drugą zakładkę z pięcioma rodzajami kryształów właśnie, więc będzie co zbierać z przeciwników i jestem w pełni gotowy na bycie trolowanym przez Igarashiego przebrzydle rzadkimi random dropami :D

Bossek jeszcze widać, że w powijakach. Hitbox niedopracowany, dwa ataki na krzyż, gdzie przez pierwszy można się przeczizować stojąc po prostu blisko paszczy i walka urwana pod koniec.

Jest na co czekać, nie mam cienia wątpliwości, że to będzie kozacką Igavanią. Wprawdzie art style i muza do genialności Castlevanii będą miały daleko (chociaż muza w demie dosyć kompetentnie imituje styl Michiru Yamane :notbad:), za to gameplayowo powinno być to do czego Iga nas przyzwyczaił! Korytarze copypasta i tona grindu ;p

 


  • 4

#40 Iras Napisany 23 czerwiec 2016 - 12:52

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2147 Postów:


  • 0

#41 Mateo Napisany 23 czerwiec 2016 - 13:47

Mateo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3520 Postów:
Kuzwa, aż mi sie przypomniało cioranie w Castlevanie na NDS. Zapowiada sie zajebiście.

Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 23 czerwiec 2016 - 13:49

  • 0

#42 Schrodinger Napisany 23 czerwiec 2016 - 14:11

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56529 Postów:

Kuzwa, aż mi sie przypomniało cioranie w Castlevanie na NDS. Zapowiada sie zajebiście.


O kurwa, Mateo przestał przyjmować dożylnie narkotyki i napisał normalnego posta.
  • 0

#43 Mateo Napisany 23 czerwiec 2016 - 14:48

Mateo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3520 Postów:
Miło sie zapowiada, tyle. :) Nie biore narkotyków, wystarczy mi piwo.

Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 23 czerwiec 2016 - 14:52

  • 0

#44 Eldarion Napisany 09 wrzesień 2016 - 10:44

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1823 Postów:

premiera w 2018 :wacko:

http://www.eurogamer...ne-do-2018-roku


  • 0

#45 ACZ Napisany 09 październik 2016 - 21:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:


  • 1

#46 Tawotnica Napisany 21 marzec 2017 - 22:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:
https://www.kickstar...t/posts/1818045

Bez niespodzianki: wersja na WiiU anulowana, wersja na Switcha oficjalnie zapowiedziana.

Miło, że przynajmniej nie trzeba nic robić, żeby jako backer przeskoczyć na Switcha - jeśli w ankiecie zaznaczyło się WiiU automatycznie zostanie to zamienione na NSW.
  • 0

#47 nole Napisany 23 maj 2017 - 13:29

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4549 Postów:

Może być kłopot z premierą w 2018 roku. Igarashi przyznał w Famitsu, że gra jest gotowa w zaledwie 20-30%. Oby tylko drugi Mighty No.9 nam z tego nie wyszedł <_<.


  • 0

#48 ACZ Napisany 09 czerwiec 2017 - 19:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:


  • 0

#49 Schrodinger Napisany 09 czerwiec 2017 - 20:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56529 Postów:
straszna bieda
  • 0

#50 Danteusz Napisany 10 czerwiec 2017 - 08:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29240 Postów:
Tak bardzo nie podoba mi się grafika :(
  • 0

#51 twilitekid Napisany 10 czerwiec 2017 - 08:27

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6740 Postów:
Ile lat oni juz to robia?
  • 0

#52 Pawlik Napisany 10 czerwiec 2017 - 09:16

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 11947 Postów:

wygląda jak Pandemonium czy inna Klonoa. 


  • 0

#53 ACZ Napisany 22 grudzień 2017 - 19:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:

Nowa lokacja.


  • 0

#54 ACZ Napisany 15 czerwiec 2018 - 22:12

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32159 Postów:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 czerwiec 2018 - 22:13

  • 0

#55 Wezyr Napisany 17 czerwiec 2018 - 07:49

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 8671 Postów:
Czy ta gra ma być klasyczną Metroidvanią czy będzie to szereg liniowych poziomów? Bloodstained na 3DSa jest fajne, ale brakuje mi tej otwartości świata.
  • 0

#56 Jedyn Napisany 17 czerwiec 2018 - 09:11

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22548 Postów:
Wygląda słabiutko i amatorsko.
  • 0

#57 Tawotnica Napisany 30 czerwiec 2018 - 00:37

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:

Pograłem ze dwie godzinki w betę na PC. Ok, może 'pograłem' to złe określenie, bo mój laptok ledwo wyrabiał i miałem slo-mo przez 90% czasu  :sadcf: Ciężko mi zatem ocenić rzetelnie gameplay, ale z tych paru minut, które chodziły poprawnie to jest w 600% Igavania na modłę Aria/Dawn of Sorrow, czyli pierdyliard broni i wchłanianie umiejętności wrogów.

 

Względem poprzedniego demka jest DUŻO lepiej. Muzyka to  :bowdown:  :good: :banderas: Yamane, Yamada i Kaufmann = dream team do takiej gry i wreszcie to słychać. Jak wam się podobały 8-bitowe aranżacje z Curse of the Moon to szykujcie się na jeszcze większy orgazm w RotN. 

 

Dość rozbudowany wydawał się crafting. Poza żarciem, które po pierwszym skonsumowaniu daje boosty do statsów jest ulepszanie broni na zasadzie podstawka + materiały wypadające z wrogów. 

 

Najwygodniej grało mi się rapierami dziab, dziab! Dobry zasięg i prędkość, od razu czułem się jak ryba w wodzie.

Sporo osób będzie pewnie zawiedzionych biczem, który został przerobiony na broń bijącą na ukos w dół. Prawie jakby chcieli na siłę się odróżnić od Castlevanii, której kontynuację robią. :hmmm: To jedyna broń z takim zasięgiem w betce, więc myślę, że nie będzie zupełnie bezużyteczna, ale powinni poprawić szybkość ciosów. 

 

Broń palna robi dużo lepsze wrażenie niż w sorołach. Raz, że jest lepiej animowana, dwa że mamy dostęp do różnych rodzajów pocisków, które się kończą. Brakowało mi w związku z tym profili eq, ale to na bank zaimplementują, przecież gry na GBA już miały taki system. 

 

Graficznie jest mocno nierówno, ale lepiej niż się można było spodziewać. Na przykład save point wygląda znakomicie: 

 

u8yYvVK.jpg

 

Niestety to wyjątek od reguły. Modele postaci wyglądają beznadziejnie, a otoczenie jest pustawe i często przesadza z połyskiem np. na wodzie czy światłach. Dodana głębia 2.5D przez to w ogóle nie robi wrażenia. 

 

Angielski voice acting z kolei stoi wysokim poziomie. Wszystkie dialogi były udźwiękowione i to bez dukania, z wczuciem w rolę i poprawnymi subami. Klimat kiczowatej dramy trafiony bezbłędnie, chociaż uważam że Igarashi przesadził trochę z ilością tekstu. Niestety nic mój komentarz na forum backerów już nie zdziała w tej kwestii, bo gra jest prawie skończona, ale urok -vanii polegał na c-tierowych one-linerach, fabuła to ostania rzecz na jakiej bym kładł nacisk.  


  • 0

#58 Tawotnica Napisany 20 sierpień 2018 - 17:03

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11054 Postów:
i następna obsuwa. Gra (może) wyjdzie w 2019:

https://www.kickstar...t/posts/2266944

a wersja na Vitę została skasowana.
  • 0



Inne z tagami: