Pomijając szejdery, jeśli końcowy efekt ma przypominać to co widać na tych screenach, to ta gra wygląda paskudnie.
Bloodstained: Ritual of the Night
#31 Napisany 05 grudnia 2015 - 13:16
#32 Napisany 05 grudnia 2015 - 16:09
Jestem świeżo po ograniu SotN i Dracula X Chronicles, grafa 3d w takich gierkach jest tylko spoko, gdy dotyczy pojedynczych elementów, jako całość wygląda padacznie - remake Draculi wygląda gorzej od oryginału Te screeny wyglądają jeszcze gorzej niż owy remake, więc tragedyja olo.
#33 Napisany 05 grudnia 2015 - 23:47
obrzydliwa sterylnosc bije z tych skrinów.
#34 Napisany 21 stycznia 2016 - 03:04
#35 Napisany 21 stycznia 2016 - 13:02
Mówcie co chcecie, ale imo będzie to nowy następca klasycznych Castlevanii. Krwistośc, seksizm i eksploracja. Bossowie to już standard.
#36 Napisany 07 czerwca 2016 - 21:53
brzmi i wygląda już coraz bardziej Igavaniowo, chociaż ruchy bohaterki wydają się jeszcze mocno drewniane. Przynajmniej niedługo będzie można ocenić feeling gry, bo demko z E3 zostanie udostępnione w trakcie targów wszystkim backerom >$60.
#37 Napisany 07 czerwca 2016 - 23:56
No teraz już wygląda dobrze.
#38 Napisany 15 czerwca 2016 - 17:07
Gameplay:
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 czerwca 2016 - 17:08
#39 Napisany 23 czerwca 2016 - 11:04
Ograłem demko i Bloodstained wymaga jeszcze trochę szlifu tu i tam, ale podstawy w których IGA może rzeźbić są bardzo solidne: sterowanie i tempo Miriam mają odpowiedni, przypominający SoTN feeling. Przy tym gra nie małpuje wszystkich znanych już rozwiązań tylko stara się dodać do sprawdzonej formuły parę elementów. M. in. używanie niektórych ataków magicznych prawym analogiem i odpalanie ich RT:
OGIEEEEŃ!
Grafika w 2,5D nie jest takim strasznym minusem, bo lepiej pozwala zaskakiwac gracza rozwalającym się nagle tłem albo wyskakującymi przeciwnikami sprzed głównego planu. Artystycznie też nie jest najgorzej, chociaż enemy-design z czysto estetycznego punktu widzenia imo ssie po całości:
brzydki rycerz zepsucia
Trochę za długo jak na mój gust trwają animacje level up i zyskania skilli. Szczególnie te drugie, mimo że efekciarsko zrobione - Miriam robi sobie harakiri fragmentem kryształu, po czym następuje wybuch energii, o tak:
ale mogłoby to być zdecydowanie krótsze, biorąc pod uwagę mnogość umiejętności jakie będzie się zdobywać w pełnej wersji. Eq poza standardowym weapon/head/tunic/acc ma jeszcze drugą zakładkę z pięcioma rodzajami kryształów właśnie, więc będzie co zbierać z przeciwników i jestem w pełni gotowy na bycie trolowanym przez Igarashiego przebrzydle rzadkimi random dropami
Bossek jeszcze widać, że w powijakach. Hitbox niedopracowany, dwa ataki na krzyż, gdzie przez pierwszy można się przeczizować stojąc po prostu blisko paszczy i walka urwana pod koniec.
Jest na co czekać, nie mam cienia wątpliwości, że to będzie kozacką Igavanią. Wprawdzie art style i muza do genialności Castlevanii będą miały daleko (chociaż muza w demie dosyć kompetentnie imituje styl Michiru Yamane ), za to gameplayowo powinno być to do czego Iga nas przyzwyczaił! Korytarze copypasta i tona grindu ;p
#40 Napisany 23 czerwca 2016 - 12:52
#41 Napisany 23 czerwca 2016 - 13:47
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 23 czerwca 2016 - 13:49
#42 Napisany 23 czerwca 2016 - 14:11
Kuzwa, aż mi sie przypomniało cioranie w Castlevanie na NDS. Zapowiada sie zajebiście.
O kurwa, Mateo przestał przyjmować dożylnie narkotyki i napisał normalnego posta.
#43 Napisany 23 czerwca 2016 - 14:48
Ten post był edytowany przez Mateo dnia: 23 czerwca 2016 - 14:52
#44 Napisany 09 września 2016 - 10:44
#45 Napisany 09 października 2016 - 21:54
#46 Napisany 21 marca 2017 - 22:22
Bez niespodzianki: wersja na WiiU anulowana, wersja na Switcha oficjalnie zapowiedziana.
Miło, że przynajmniej nie trzeba nic robić, żeby jako backer przeskoczyć na Switcha - jeśli w ankiecie zaznaczyło się WiiU automatycznie zostanie to zamienione na NSW.
#47 Napisany 23 maja 2017 - 13:29
Może być kłopot z premierą w 2018 roku. Igarashi przyznał w Famitsu, że gra jest gotowa w zaledwie 20-30%. Oby tylko drugi Mighty No.9 nam z tego nie wyszedł .
#48 Napisany 09 czerwca 2017 - 19:49
#49 Napisany 09 czerwca 2017 - 20:14
#50 Napisany 10 czerwca 2017 - 08:24
#51 Napisany 10 czerwca 2017 - 08:27
#52 Napisany 10 czerwca 2017 - 09:16
wygląda jak Pandemonium czy inna Klonoa.
#53 Napisany 22 grudnia 2017 - 19:44
Nowa lokacja.
#54 Napisany 15 czerwca 2018 - 22:12
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 15 czerwca 2018 - 22:13
#55 Napisany 17 czerwca 2018 - 07:49
#56 Napisany 17 czerwca 2018 - 09:11
#57 Napisany 30 czerwca 2018 - 00:37
Pograłem ze dwie godzinki w betę na PC. Ok, może 'pograłem' to złe określenie, bo mój laptok ledwo wyrabiał i miałem slo-mo przez 90% czasu Ciężko mi zatem ocenić rzetelnie gameplay, ale z tych paru minut, które chodziły poprawnie to jest w 600% Igavania na modłę Aria/Dawn of Sorrow, czyli pierdyliard broni i wchłanianie umiejętności wrogów.
Względem poprzedniego demka jest DUŻO lepiej. Muzyka to Yamane, Yamada i Kaufmann = dream team do takiej gry i wreszcie to słychać. Jak wam się podobały 8-bitowe aranżacje z Curse of the Moon to szykujcie się na jeszcze większy orgazm w RotN.
Dość rozbudowany wydawał się crafting. Poza żarciem, które po pierwszym skonsumowaniu daje boosty do statsów jest ulepszanie broni na zasadzie podstawka + materiały wypadające z wrogów.
Najwygodniej grało mi się rapierami dziab, dziab! Dobry zasięg i prędkość, od razu czułem się jak ryba w wodzie.
Sporo osób będzie pewnie zawiedzionych biczem, który został przerobiony na broń bijącą na ukos w dół. Prawie jakby chcieli na siłę się odróżnić od Castlevanii, której kontynuację robią. To jedyna broń z takim zasięgiem w betce, więc myślę, że nie będzie zupełnie bezużyteczna, ale powinni poprawić szybkość ciosów.
Broń palna robi dużo lepsze wrażenie niż w sorołach. Raz, że jest lepiej animowana, dwa że mamy dostęp do różnych rodzajów pocisków, które się kończą. Brakowało mi w związku z tym profili eq, ale to na bank zaimplementują, przecież gry na GBA już miały taki system.
Graficznie jest mocno nierówno, ale lepiej niż się można było spodziewać. Na przykład save point wygląda znakomicie:
Niestety to wyjątek od reguły. Modele postaci wyglądają beznadziejnie, a otoczenie jest pustawe i często przesadza z połyskiem np. na wodzie czy światłach. Dodana głębia 2.5D przez to w ogóle nie robi wrażenia.
Angielski voice acting z kolei stoi wysokim poziomie. Wszystkie dialogi były udźwiękowione i to bez dukania, z wczuciem w rolę i poprawnymi subami. Klimat kiczowatej dramy trafiony bezbłędnie, chociaż uważam że Igarashi przesadził trochę z ilością tekstu. Niestety nic mój komentarz na forum backerów już nie zdziała w tej kwestii, bo gra jest prawie skończona, ale urok -vanii polegał na c-tierowych one-linerach, fabuła to ostania rzecz na jakiej bym kładł nacisk.
#58 Napisany 20 sierpnia 2018 - 17:03
https://www.kickstar...t/posts/2266944
a wersja na Vitę została skasowana.
#59 Napisany 29 listopada 2018 - 23:33
WayForward wspomoże produkcje gry. To dobrze. Może wreszcie to Bloodstained skończą
#60 Napisany 01 lutego 2019 - 17:10
co oznacza, że za niedługo dowiemy się kiedy data premiery
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|