Nowy Chibi-Robo, tym razem w postaci platformówki 2D opartej o grapple i różne akcje wtyczką robocika.
Po nieudanej gierce AR teraz coś w miarę bezpiecznego dla odmiany.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 czerwca 2015 - 16:29
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 02 czerwca 2015 - 16:29
Graficznie i mechanicznie wygląda jak gierka an eShopa za 10 zł.
Tytuł to Chibi Robo Zip Lash!
Limitka z Chibi-robo amiibo
Postaramy się!
Recka kotaku:
http://kotaku.com/ch...dium=Socialflow
Podsumowując gra jest taka se. Ktoś będzie brać na premierę?
Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 17 października 2015 - 12:15
Też demo sprawdziłem. Wygląda uroczo, ale 150 zł za wersję z figurką nie dam.
Bez tego kawałka nikomu nie potrzebnego plastiku jest za 99,00zł. Chyba się skuszę, bo nie mam nic do ciorania na nocki już. :hmm:
mam i pograłem nieco...
gra obsługuje trochę więcej plastiku niż tylko ten jej dedykowany (nie sprawdziłem jeszcze co dokładnie one dają - według opisu odblokowują jakieś bonusy)
grafika całkiem spoko, bałem się, że będzie gorzej wyglądać,
sam gameplay też bardzo przyjemny, na planszy są poukrywane mini-challenge i czasem powtarzanie poziomu może okazać się konieczne by zebrać wszystko;
boli sposób w jaki "wybieramy" kolejny poziom, ta loteryjka jest trochę irytująca: jest to spin-wheel (ma 6 pól z różnymi wartościami, co wylosujemy o tyle pól się przesuwamy (czyli jak po pierwszym poziomie wylosujemy 2, to trafimy do 3 poziomu) - na szczęście panele można kupować za monetki zbierane w trakcie poziomu i zastąpić nimi te obecnie obecne na loterii - liczba losowań zależy od tego jakie "ufo" trafimy na końcu: złote (3), śrebrne (2), brązowe (1 zakręcenie kołem)
żeby powtórzyć poziom, trzeba zahaczyć o co najmniej jeden inny poziom w świecie (5 pól to maks o jaki można się przesunąć na raz)
a co do baterii/energii - jak na razie mi nie przeszkadza, znajdziek podładowujących nas jest całkiem sporo i mini-bateryjki wypadają też z wrogów, najgorszy wynik jaki miałem na końcu planszy to coś koło 500 jednostek.
a! i jeszcze jedna rzecz, która mi się trochę nie podoba... sterowanie postacią i atak X to tylko analog, krzyżak przydaje się tylko podczas precyzyjnego celowania Y (zip-lashem)
Inne amiibo po zeskanowaniu dają monetki (różne ilości, za Ike'a dostałem aż 100) oraz nowe pozy do wylosowania. Ten system wyboru leveli to jakaś porażka. Szczególnie w grze nastawionej bardziej na eksplorację niż akcję - chcesz wrócić do 1-1 po ominiętą słodycz? Licz na szczęście!
Co do sterowania, to jeszcze przydałby się cancel rzutu liną. Po otrzymaniu umiejętności odbijania od ścian dosyć irytujące jest rzucenie jej pod złym kątem i czekanie aż się całe 300cm rozwinie...
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|